-
famas wrote:
Ακριβώς 15.500€ Διάκο μου, οτι πρέπει για τον όρχο σου, μην ξεχάσεις και τα 4πορτα...
https://www.car.gr/28553718-seat-leon-leon-style
Χάλια χρώμα, αλλά εξαιρετικό αυτοκίνητο, 10 φορές καλύτερο από αυτά που συζητάμε, Φαμάκο μου. Μιλούσα όμως για τιμές καταλόγου μόνο. Αυτό, όποιος το πάρει, θα έχει κάνει την αγορά του έτους!!!
Όντως εξαιρετική αγορά σε αυτά τα λεφτά!
-
Βρε φανη ολα τα τεστ εκτος των δικων μας....ολως περιεργως, ..... σε ολη τη γη δινουν αυτα τα νουμερα καταναλωσης.
Εγω τα ιδια αυτα τα νουμερα καταναλωσης ειδα, στις ιδιες ΑΚΡΙΒΩΣ διαδρομες για το σπιτι μου. Και ειδα αυτην την διαφορα με το suzuki στις ιδιες ακριβως διαδρομες.
Ναι εχει αυτοματο..... οκ, ειναι τελειο στο σταματα ξεκινα το αυτοματο, στα αλλα οπως εσενα σ αρεσει το αυτοματο εμενα δεν μ αρεσει, δεν ειναι συμμετοχικό το αυτοκινητο. Σαν σκουπα ειναι. Οποτε για καποιον αγοραστη παιζει και αυτο τον ρολο του.
Σαν αυτοματο ειναι το οικονομικοτερο....στο δινω αυτο. Ως επιλογη αυτοκινητυ πολης ανεξαρτητως του κιβωτιου υπαρχουν και αλλες προτασεις πιο συμφερουσες οικονομοτεχνικα και σε βαθος χρονου.
-
Καλησπέρα σε όλους,κάτοχος γιάρις του 2015,πριν λίγες μέρες μπήκε παραγγελία για hybrid chic σε λευκό-μαύρο όπως αυτό στο βίντεο πιο πάνω.Έκανα test drive το καινούριο και έχω να πω ότι overall είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.Σαν κάτοχος του diesel με κούρασε κάπως το κροτάλισμα του κινητήρα και μπαίνοντας στο καινούριο μου άρεσε φοβερά αυτή η ησυχία του υβριδικού συστήματος έστω και αν εμπλέκεται στο δυνατό πάτημα του γκαζιού με λίγο παραπάνω θόρυβο απο ότι θα ήθελα ο βενζινοκινητήρας.Αυτό που εμένα με χαλάει λίγο καθώς δεν φοράω παρωπίδες αλλά ούτε και με πληρώνει κανένας κατασκευαστής είναι η ποιότητα των πλαστικών,θεωρώ ότι ειδικά προς Γαλλία μεριά έχουνε κάνει άλματα στην ποιότητα του εσωτερικού τόσο σε υλικά όσο και σε γραφικά στις οθόνες τους.Εμφανισιακώς η συγκεκριμένη έκδοση bi tone είναι κουκλί
-
Καλοταξιδο και ατρακαριστο.
Οντως ειναι ισως το ομορφοτερο της κατηγοριας. Διχνει πολυ φουτουριστικο.
Οντως η ποιοτητα κατασκευης σε καποια μικρα σημεια ειναι υποδεεστερη της κατηργορισς, οπως το μοκετέ κάλυμα πάνω στην 5η πορτα, το κενο στην κολωνα του τιμονιου που φαινονται τα δοκαρια του ταμπλο απο μεσα!!!! ...... αλλα κερδιζεις αλλα πολλα. Για παραδειγμα έχει εντυπωσιακη αποσβεση της αναρτησης και οπως λεει και ο φανης το καλυτερο και πιο αξιοπιστο αυτόματο κιβωτιο της κατηγοριας
-
Βρε φανη ολα τα τεστ εκτος των δικων μας....ολως περιεργως, ..... σε ολη τη γη δινουν αυτα τα νουμερα καταναλωσης.
Εγω τα ιδια αυτα τα νουμερα καταναλωσης ειδα, στις ιδιες ΑΚΡΙΒΩΣ διαδρομες για το σπιτι μου. Και ειδα αυτην την διαφορα με το suzuki στις ιδιες ακριβως διαδρομες.
Ναι εχει αυτοματο..... οκ, ειναι τελειο στο σταματα ξεκινα το αυτοματο, στα αλλα οπως εσενα σ αρεσει το αυτοματο εμενα δεν μ αρεσει, δεν ειναι συμμετοχικό το αυτοκινητο. Σαν σκουπα ειναι. Οποτε για καποιον αγοραστη παιζει και αυτο τον ρολο του.
Σαν αυτοματο ειναι το οικονομικοτερο....στο δινω αυτο. Ως επιλογη αυτοκινητυ πολης ανεξαρτητως του κιβωτιου υπαρχουν και αλλες προτασεις πιο συμφερουσες οικονομοτεχνικα και σε βαθος χρονου.
Aστοχη η συγκριση γιατι οσο περισσοτερες μανουβρες με χαμηλη ταχυτητα κανεις με το υβριδικο η διαφορα με το Σουζουκι θα ειναι μεγαλυτερη αφου θα τις κανει αποκλειστικα με τον ηλεκτροκινητηρα. Στην δικη μου περιπτωση καιω πολυ να το βαλω/βγαλω απο το γκαραζ και απο την πολυκατοικια. Μονο εκει να βαλεις οτι δεν θα εχω καταναλωση η διαφορα θα ειναι πραγματικα αρκετα λτ βενζινη τον χρονο.
-
Καλησπέρα σε όλους,κάτοχος γιάρις του 2015,πριν λίγες μέρες μπήκε παραγγελία για hybrid chic σε λευκό-μαύρο όπως αυτό στο βίντεο πιο πάνω.Έκανα test drive το καινούριο και έχω να πω ότι overall είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.Σαν κάτοχος του diesel με κούρασε κάπως το κροτάλισμα του κινητήρα και μπαίνοντας στο καινούριο μου άρεσε φοβερά αυτή η ησυχία του υβριδικού συστήματος έστω και αν εμπλέκεται στο δυνατό πάτημα του γκαζιού με λίγο παραπάνω θόρυβο απο ότι θα ήθελα ο βενζινοκινητήρας.Αυτό που εμένα με χαλάει λίγο καθώς δεν φοράω παρωπίδες αλλά ούτε και με πληρώνει κανένας κατασκευαστής είναι η ποιότητα των πλαστικών,θεωρώ ότι ειδικά προς Γαλλία μεριά έχουνε κάνει άλματα στην ποιότητα του εσωτερικού τόσο σε υλικά όσο και σε γραφικά στις οθόνες τους.Εμφανισιακώς η συγκεκριμένη έκδοση bi tone είναι κουκλί
Ωραια, και εγω αυτο θα επελεγα. Ποσο σου βγηκε με το κλειδι στο χερι?
-
Πήγα και το είδα και εγώ σε μια αντιπροσωπεία και το εσωτερικό του με ξένισε αρκετά. Εξωτερικά είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας αλλά μέσα πλαστικά, καθίσματα και καντράν είναι μέτρια. Επίσης η απουσία ρεζέρβας με ενοχλεί καθώς το θεωρώ στοιχείο ασφάλειας (με την ευρύτερη έννοια) και όχι αξεσουάρ. Και η εξυπνάδα της Toyota Hellas που δεν επιτρέπει την παραγγελία ηλιοροφής είναι ακατανόητη.
Σίγουρα όμως αποτελεί μια ξέγνοιαστη αγορά και θα κρατήσει σοβαρή μεταπωλητική αξία
-
@wantone δεν καταλαβα τι θελεις να πεις;
Δεν μετρησα οταν το εκανα μανουβρες, μολις εφτασα εξω απο το σπιτι τοτε σταματησα και αρχησα να πειραζω τον υπολογιστη. Τεσπα μην το πολυαναλυουκε και κουρασουμε τους φιλους του αυτοκινητου. Και εγω φιλος του ειμαι. Θα το αγοραζα και εγω στην chic.
Να ηταν μονο η πανοραμική οροφη; Στην Ελλάδα, δεν ερχεται με blind spot....Δηλαδη τα νευρα μου.
Εδω πραγματικά ειναι πολύ μπροστα σε σχεδιαση.
-
Να προτείνω κάτι, με όλη την καλή διάθεση . Επειδη καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει διάθεση από admins να ασχοληθούν.
Γιατί δεν φτιάχνετε ένα τοπικ versus για το νέο Γιαρις έναντι του Σουίφτ κ να κάνετε εκεί την επιχειρηματολογια σας υπέρ του ενός ή του άλλου?
Γιατί θα πρέπει να διαβάζει κάποιος σεντόνια στοιχείων για ένα άσχετο αμάξι που δεν αφορά το συγκεκριμένο τοπικ ?
Πραγματικά χάνεται η οποιαδήποτε χρησιμότητα του θέματος με κατι τέτοια
-
Ωραια, και εγω αυτο θα επελεγα. Ποσο σου βγηκε με το κλειδι στο χερι?
21.000 και παράδοση τέλη Ιανουαρίου.....
-
Καλησπέρα σε όλους,κάτοχος γιάρις του 2015,πριν λίγες μέρες μπήκε παραγγελία για hybrid chic σε λευκό-μαύρο όπως αυτό στο βίντεο πιο πάνω.Έκανα test drive το καινούριο και έχω να πω ότι overall είναι πολύ καλύτερο από το προηγούμενο.Σαν κάτοχος του diesel με κούρασε κάπως το κροτάλισμα του κινητήρα και μπαίνοντας στο καινούριο μου άρεσε φοβερά αυτή η ησυχία του υβριδικού συστήματος έστω και αν εμπλέκεται στο δυνατό πάτημα του γκαζιού με λίγο παραπάνω θόρυβο απο ότι θα ήθελα ο βενζινοκινητήρας.Αυτό που εμένα με χαλάει λίγο καθώς δεν φοράω παρωπίδες αλλά ούτε και με πληρώνει κανένας κατασκευαστής είναι η ποιότητα των πλαστικών,θεωρώ ότι ειδικά προς Γαλλία μεριά έχουνε κάνει άλματα στην ποιότητα του εσωτερικού τόσο σε υλικά όσο και σε γραφικά στις οθόνες τους.Εμφανισιακώς η συγκεκριμένη έκδοση bi tone είναι κουκλί
Εξαιρετική επιλογή και καλή τιμή, σου έκαναν κάποια έκτπωση, σωστά? Επίση Ιανούαριο, πολύ καλά...εμένα μου είπαν ότι παραγγελία τώρα θα παραδωθεί Μάρτιο! Να το χαρείς με Υγεία.
Για τα πλαστικά και γενικά την ποιότητα έχεις απόλυτο δίκιο και το έγραψα και εγώ, είναι ψιλοχάλια!
-
Να προτείνω κάτι, με όλη την καλή διάθεση . Επειδη καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει διάθεση από admins να ασχοληθούν.
Γιατί δεν φτιάχνετε ένα τοπικ versus για το νέο Γιαρις έναντι του Σουίφτ κ να κάνετε εκεί την επιχειρηματολογια σας υπέρ του ενός ή του άλλου?
Γιατί θα πρέπει να διαβάζει κάποιος σεντόνια στοιχείων για ένα άσχετο αμάξι που δεν αφορά το συγκεκριμένο τοπικ ?
Πραγματικά χάνεται η οποιαδήποτε χρησιμότητα του θέματος με κατι τέτοια
Εχεις δικιο αλλα ενταξει απο τα 554* ποστς τα 5 ειναι σχετικα καθως γίνεται αμεση συγκριση ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ με τον κυριο αντιπαλο του, ως αυτοκινητο πολης. Ποσο μαλλον απο χρηστη που εχει ενημερωσει το thread ψαχνοντας πολυ για το αυτοκινητο σε διαφορες πηγες στο ιντερνετ ενημερώνοντας το thread, πριν καν ερθει εδω.
Δηλαδη περα απο τα 'καλοταξιδα' που θα απασχολησουν το thread στο μελλον κατα 20% των ποστς, δεν ειναι τοσο τραγικα. Συνεχιζουμε
- 1 ποστ ειναι ασχετο με το αυτοκινητο καθως διαμαρτυρεται....
-
Το Swift δεν είναι ο κύριος αντίπαλος του Yaris, δεν το βλέπει ούτε με το κυάλι. Και το συνεχές σπαμαρισμα ότι τάχα καιεί μόνο 0,5lt/ 100km δε θα το αλλάξει αυτό.
Στα του θέματος τώρα, πολύ ωραίο αυτοκίνητο το νέο Yaris, το σκεφτόμουν σοβαρά ως κάτοχος του προηγούμενου υβριδικού Yaris, το περίμενα με ανυπομονησία, σίγουρα βελτιωμένο σε όλους τους τομείς αλλά για τα λέφτα που ζητάει θα κοιτούσα κάτι σε μεγαλύτερη κατηγορία.
-
Σε ευχαριστώ πολύ!Η τιμή του έβγαινε 21.340 και έγινε μια μικρή έκπτωση,η συγκεκριμένη έκδοση έχει πραγματικά πολύ καλό εξοπλισμό.Προσωπικά νομίζω ότι είναι το σκαλοπάτι για τον κόσμο της ηλεκτροκίνησης καθώς μου αρέσουν πάρα πολύ τα ηλεκτρικά πόλης αφού υπάρχει δεύτερο οικογενειακό αυτοκίνητο για ταξίδια.Και νομίζω ότι η toyota στην επόμενη γενιά του yaris θα το κάνει ηλεκτρικό
-
Το Swift δεν είναι ο κύριος αντίπαλος του Yaris, δεν το βλέπει ούτε με το κυάλι. Και το συνεχές σπαμαρισμα ότι τάχα καιεί μόνο 0,5lt/ 100km δε θα το αλλάξει αυτό.
Απλα διαφωνω με την αποψη σου και θεωρω πως δεν εχεις ιδεα απο την κατηγορια του αυτοκινητου.
** Ολος ο ειδικος τυπος παγκοσμιως θεωρει αυτα τα δυο ιαπωνικα μοντελα ως κυριους ανταγωνιστες και με το καλημερα τα συγκρινει. Αλλο το τι θεωρεις εσυ στο μυαλο σου.**
**Tο yaris δεν ειναι ο κυριος ανταγωνιστης για παραδειγμα του fiesta ουτε του a1. Ακομα και στον ιαπωνικο ειδικο τυπο αυτη ειναι η μονιμη συγκριση μαζι και με το mazda 2. Εχουν συγκεκριμένη φιλοσοφια αυτα τα αυτοκινητα, με μεγαλη έμφαση την πολη. **
Στα του θέματος τώρα, πολύ ωραίο αυτοκίνητο το νέο Yaris, το σκεφτόμουν σοβαρά ως κάτοχος του προηγούμενου υβριδικού Yaris, το περίμενα με ανυπομονησία, σίγουρα βελτιωμένο σε όλους τους τομείς αλλά για τα λέφτα που ζητάει θα κοιτούσα κάτι σε μεγαλύτερη κατηγορία.
Το προηγουμενο hybrid το σνομπαραν off the record οι ιδιοι ανθρωποι της toyota...υπερ αλλων...δεν λεμε ονοματα.
Το νεο ειναι παρα πολυ καλο οντως..
-
Απλα διαφωνω με την αποψη σου και θεωρω πως δεν εχεις ιδεα απο την κατηγορια του αυτοκινητου.
** Ολος ο ειδικος τυπος παγκοσμιως θεωρει αυτα τα δυο ιαπωνικα μοντελα ως κυριους ανταγωνιστες και με το καλημερα τα συγκρινει. Αλλο το τι θεωρεις εσυ στο μυαλο σου.**
**Tο yaris δεν ειναι ο κυριος ανταγωνιστης για παραδειγμα του fiesta ουτε του a1. Ακομα και στον ιαπωνικο ειδικο τυπο αυτη ειναι η μονιμη συγκριση μαζι και με το mazda 2. Εχουν συγκεκριμένη φιλοσοφια αυτα τα αυτοκινητα, με μεγαλη έμφαση την πολη. **
Ιδέα μπορεί να μην έχω άλλα μάλλον έχω λίγο παραπάνω από εσένα. Αλλά για χάρη της συζήτησης ως προς τι είναι ο κύριος ανταγωνιστής του Yaris το Swift κι όχι πχ, το Clio ή το Fiesta ή αν πάρουμε τα αμιγώς υβριδικά ( κι αφήσουμε στην άκρη το θέμα της τιμής), το καινούργιο Jazz; Σε πωλήσεις σίγουρα όχι, σε ποιότητα όχι, σε κατανάλωση όσο κι αν επιμένεις όχι. Στο μυαλό σου ναι. Είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο αν δεν έχεις/ θέλεις να ξοδέψεις πολλά χρήματα και πάρεις μια χαμηλή του έκδοση και μέχρι εκει.
-
Πανε δες το τοπικο του swift σου εχω έκπληξη.
-
Εδω οπως σας ελεγα η διαφορα του yaris hybrid με την corolla hybrid
Στην corolla το ev, δηλαδη αμιγώς με ηλεκτροκινηση, λειτουργει για ολο το φορτιο (ζητουμενη ροπη) της eco περιοχης. Στο yaris ομως οπως διαπιστωσα και εγω και σας το ανέφερα εδω στο forum, αλλα δεν με πιστευατε , το 'ev' λειτουργει για πολυ μικρο ευρος της eco περιοχης (φορτιου) κατα την κινηση.
Με το που συμπληρωθει η μπαρα στο 'μεσο' του eco, οσο απαλα και αν οδηγεις ή πατας το πενταλ ή όσο γεματη και αν ειναι η μπαταρια, μπαινει σε λειτουργια ο κινητήρας. Στο corolla δεν ειναι ετσι, μπορει να κινηθει ηλεκτρικα για περισσοτερο φοριο.
-
Να προτείνω κάτι, με όλη την καλή διάθεση . Επειδη καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει διάθεση από admins να ασχοληθούν.
Γιατί δεν φτιάχνετε ένα τοπικ versus για το νέο Γιαρις έναντι του Σουίφτ κ να κάνετε εκεί την επιχειρηματολογια σας υπέρ του ενός ή του άλλου?
Γιατί θα πρέπει να διαβάζει κάποιος σεντόνια στοιχείων για ένα άσχετο αμάξι που δεν αφορά το συγκεκριμένο τοπικ ?
Πραγματικά χάνεται η οποιαδήποτε χρησιμότητα του θέματος με κατι τέτοια
Δυστυχώς έτσι είναι όλα τα τόπικ, καλύτερα να το συνηθίσεις ή να διαβάζεις επιλεκτικά και να προσπερνάς..
-
Στην corolla το ev, δηλαδη αμιγώς με ηλεκτροκινηση, λειτουργει για ολο το φορτιο (ζητουμενη ροπη) της eco περιοχης. Στο yaris ομως οπως διαπιστωσα και εγω και σας το ανέφερα εδω στο forum, αλλα δεν με πιστευατε , το 'ev' λειτουργει για πολυ μικρο ευρος της eco περιοχης (φορτιου) κατα την κινηση.
Με το που συμπληρωθει η μπαρα στο 'μεσο' του eco, οσο απαλα και αν οδηγεις ή πατας το πενταλ ή όσο γεματη και αν ειναι η μπαταρια, μπαινει σε λειτουργια ο κινητήρας. Στο corolla δεν ειναι ετσι, μπορει να κινηθει ηλεκτρικα για περισσοτερο φοριο.
Γνωριζεις Αν ισχυει το ιδιο στο Honda Jazz Hybrid?
2020 Toyota Yaris