-
Οχι αλλα εχω suzuki...αυτο τα εξηγει ολα
-
Θα διαφωνήσω στο θέμα ποιότητας κ τριγμων.Δεν είναι δυνατόν να δίνεις ένα σκασμό λεφτά και να λες 'είναι σούπερ το αυτοκίνητο ,δεν βαριέσαι που τρίζει λίγο,θα βάλω σπρέι σιλικόνης' .Τότε γιατί να δώσω 58000 που είπε κι φίλος πριν και να μην δώσω 25000-30000 να πάρω κάτι άλλο που και αυτό μπορεί να τείνει όσο των 58000.Η και να μην τρίξει καν.(προσωπικά δεν εχω suzuki αλλά φίλος που διαθέτει Vitara δεν ακούει κιχ) .
Έτσι την πάτησα κ εγώ με το vw group κ μέσα στο εξάμηνο είχα ξενερώσει .
-
Καλά όταν μου είπε ο πωλητής ότι έχει 58000 κοιταχτηκαμε στα μάτια και περίμενε το δικό μου έναυσμα για να αρχίσει να ... σχολιάζει και αυτός την τιμή!!! Εγώ όχι 58 ούτε 38 δεν έδινα ακόμα και να τα είχα σε μια σακούλα μαζί μου....αν το συμβατικό 3008 εχει φούσκα τιμή στα 35 το plug in στα 58 αποτελεί ....κοινωνικό πείραμα μέχρι... πόσα μπορεί να δώσει ένας αγοραστής!
-
Καλά όταν μου είπε ο πωλητής ότι έχει 58000 κοιταχτηκαμε στα μάτια και περίμενε το δικό μου έναυσμα για να αρχίσει να ... σχολιάζει και αυτός την τιμή!!! Εγώ όχι 58 ούτε 38 δεν έδινα ακόμα και να τα είχα σε μια σακούλα μαζί μου....αν το συμβατικό 3008 εχει φούσκα τιμή στα 35 το plug in στα 58 αποτελεί ....κοινωνικό πείραμα μέχρι... πόσα μπορεί να δώσει ένας αγοραστής!
Βέβαια όλα τα plugin είναι υπερκοστολογημενα .
-
[youtube]9v9iyi274rQ[/youtube]
Επίσης στην πλειοψηφία τους η ευρωπαϊκές χώρες το έχουν πλέον στο site τους και στον configurator, εκτός από την Ελλάδα.
-
Φανταστικό χρώμα!!
-
Φτασαμε τα 15000 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 6 μήνες 1.5 diesel έκδοση business,80%ταξίδι 20%κέντρο θεσσαλονικη.Απολυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο κατανάλωση 5.4 λίτρα με ταχύτητες 120 150 .Αυτο που με απασχολεί είναι ότι τα 25000 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιων μου φαίνεται υπερβολική ο έλεγχος που κάνω στην στάθμη λαδιων ειναι όπως την πρώτη μερα.Να παω να τα αλλάξω η ειναι πεταμένα λεφτά.
-
Ετσι γράφει και εμένα για το 3 Αιρκρός βενζίνη . Λέει βέβαια και ανά έτος , αλλά μάλλον εσύ θα πας πιο γρήγορα .
Τώρα άλλοι λένε ότι δεν του κάνει κακό η αλλαγή , επειδή είναι και η πρώτη .
-
Φτασαμε τα 15000 χιλιάδες χιλιόμετρα σε 6 μήνες 1.5 diesel έκδοση business,80%ταξίδι 20%κέντρο θεσσαλονικη.Απολυτα ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο κατανάλωση 5.4 λίτρα με ταχύτητες 120 150 .Αυτο που με απασχολεί είναι ότι τα 25000 χιλιόμετρα για αλλαγή λαδιων μου φαίνεται υπερβολική ο έλεγχος που κάνω στην στάθμη λαδιων ειναι όπως την πρώτη μερα.Να παω να τα αλλάξω η ειναι πεταμένα λεφτά.
Εγώ κάνω ενδιάμεση αλλαγή λαδιών φίλτρου. Κάθε 12.500χλμ. Από την αντιπροσωπεία μου λένε ότι είναι πεταμένα λεφτά αλλά νομίζω ότι τα 25000χλμ είναι πολλά.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση παιδιά θα παω να τα αλλάξω από βδομάδα καλο θα κάνει κακό οχι.απλα δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της αντιπροσωπείας,εγω κανω και τα περισσότερα χιλιόμετρα εκτός πόλης καποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε πόλεις όπως θεσσαλονικη και Αθήνα με θερμοκρασίες το καλοκαίρι μέχρι και 40 βαθμούς τι λαδι θα βγει ρε παιδιά μετα από 25χιλιαδες χιλιόμετρα
-
Εγώ θα περίμενα λίγο ακόμη, 13.000 κάναμε με το 2008, Θα περιμένω να δω μετά τις γιορτές τι έχουμε κάνει, άλλωστε θα μείνει στάσιμο στη καραντίνα. Αρχές Φεβρουαρίου κλείνει έτος.
-
Ευχαριστώ για την απάντηση παιδιά θα παω να τα αλλάξω από βδομάδα καλο θα κάνει κακό οχι.απλα δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό της αντιπροσωπείας,εγω κανω και τα περισσότερα χιλιόμετρα εκτός πόλης **καποιος που χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε πόλεις όπως θεσσαλονικη και Αθήνα με θερμοκρασίες το καλοκαίρι μέχρι και 40 βαθμούς τι λαδι θα βγει ρε παιδιά μετα από 25χιλιαδες χιλιόμετρα **
Για αυτό υπάρχει και χρονικό όριο, εκτός από το χιλιομετρικό. Το σωστότερο από όλα θα ήταν με ώρες λειτουργίας, αλλά μόνο τα αεροπλάνα και τα πλοία το κάνουν έτσι, ούτε καν τα φορτηγά. Πάντως δεν είναι θέμα αντιπροσωπείας, αλλά εργοστασίου. Κάτι ξέρει το εργοστάσιο, έχει κάνει τις έρευνές του. Ο λόγος είναι και η εξέλιξη των λιπαντικών, αλλά και της μηχανολογίας. Παρακάτω ένα βίντεο για την εξέλιξη των λιπαντικών. Δεν ισχύει σήμερα ότι ίσχυε πριν από 30 χρόνια, έχει προχωρήσει η τεχνολογία.
-
προσωπικά, θα ακολουθήσω το μανουάλι. 30000 η 1 ετος.
-
Peugeot 3008 Unlock usb hub option Ξεκλειδώστε την επιλόγη του usb hub στο Peugeot 3008
-
προσωπικά, θα ακολουθήσω το μανουάλι. 30000 η 1 ετος.
Άσε το ίδιο έκανα και εγώ στο 3008 το προηγούμενο μοντέλο. Μετά έκαιγε ο κινητήρας λάδια συνέχεια. Θα μου πεις είσαι σίγουρος ότι αν άλλαζες λάδια πιο συχνά δεν θα είχες το ίδιο πρόβλημα; ΟΧΙ αλλά μπορεί για 50 ευρώ το χρόνο παραπάνω να μην το είχα.
-
Καλησπέρα στην παρέα. Έχω καιρό να γράψω και πλέον έχουν αλλάξει τα δεδομένα μου. Από τον περασμένο Ιούλιο είμαι κάτοχος ενός 3008 GT-Line 1.5 diesel EAT8. Η αλήθεια είναι πως λόγω της κατάστασης έχω κάνει μόνο 7.500χλμ και δεν είχα την ευχέρεια να μάθω το αυτοκίνητο όσο θα ήθελα. Σαν πρώτη απορία λοιπόν, θα ήθελα να ρωτήσω αν ξέρει κανείς τί παίζει με το ηλεκτρικό κλείδωμα των πίσω θυρών (παιδική ασφάλεια). Στο manual δείχνει ένα κουμπί αριστερά από το τιμόνι, που φυσικά εγώ δεν έχω! Καμιά ιδέα;
-
Εαν δεν το έχεις, η λογική λέει ότι είναι έξτρα εξοπλισμός. Ας μας διαφωτήσει κάποιος κάτοχος ενα γνωρίζει.
-
Οχι 30.000 χλμ....
Και σε αλλα psa τα ιδια ελεγε ο κατασκευαστης και γενικα δεν πηγαινε καλα το μοτερ, ενω σε ιδια ακριβως μοτερ, με οδηγους που τα πιεζαν και καπως παραπανω, οι συχνες αλλαγες βοηθησαν να παει καλα ο κινητηρσς στην ππρεια της ζωη του.
Τα πολλα χιλιομετρα (30.000χλμ ) για αλλαγη λαδιων ειναι κυριως για να πετυχαινουν τα μοντελα συμφερουσες τιμες στα πακετα leasing, καθως ακομα και για κόστος 200 ευρω παραπανω ανα 15.000 χλμ, μπορει να αποριφθει ενα εταιρικο αυτοκινητο. Σκεψου πως μια εταιρια προσφερει π.χ 10 ιδια σε υπάλληλους της.
Οποτε, στο τμημα μάρκετινγκ του κατασλευαστη ρωτουν αν ΥΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΗΠΟΘΕΣΕΙΣ μπορει το λαδι να διατηρήσει τις ιδιοτητες του και οταν η απαντηση ειναι θετικη τοτε για καθαρα λογους πωλησεων αναγραφουν ενα γενικο ' ανα 30.000 χλμ' με σκοπό να τους πιασουν ολους και να μην αυξηθει το μισθωμα των leasing....σαμπως δικα τους θα γινουν στο τελος της συμβασης; Σε3-4 ετη θα τα σουταρουν.
-
Σχετικά με την αλλαγή λαδιών: Έχω τον 1.5 HDi και στα μόλις 5500χλμ (εννέα μήνες μετά την αγορά) μου έβγαλε ένδειξη service και συμπλήρωση AdBlue.
Πήγα στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν δωρεάν λάδια, φίλτρο λαδιού και μία φλάντζα τάπας κάρτερ νομίζω. Μου είπαν πως ο κινητήρας μετράει αυτόματα την πυκνότητα του λαδιού και αν την εντοπίσει οριακή βγάζει ένδειξη για service.
Επίσης μου έκαναν και μία αναβάθμιση του εγκεφάλου για την οποία μου είπαν ότι έχει βγει recall.
Γενικά το θέμα της αλλαγής λαδιών και συμπλήρωσης AdBlue σε τόσο λίγα χιλιόμετρα μου κάνει εντύπωση, παλιά είχα ένα 308 diesel και AdBlue και λάδια άλλαξα στα 40.000 χλμ.
'Κάπου' είχε ακουστεί ότι 'κάποια' 2008 είχαν έρθει με μισά λάδια και μισό AdBlue. Δεν ξέρω μήπως ισχύει κάτι τέτοιο σε κάποια παραλαβή.
Το 2008 πάντως το πήγα τότε και ήταν όλα οκ.
-
Jason_GR wrote:
Σχετικά με την αλλαγή λαδιών: Έχω τον 1.5 HDi και στα μόλις 5500χλμ (εννέα μήνες μετά την αγορά) μου έβγαλε ένδειξη service και συμπλήρωση AdBlue.
Πήγα στην αντιπροσωπία και μου άλλαξαν δωρεάν λάδια, φίλτρο λαδιού και μία φλάντζα τάπας κάρτερ νομίζω. Μου είπαν πως ο κινητήρας μετράει αυτόματα την πυκνότητα του λαδιού και αν την εντοπίσει οριακή βγάζει ένδειξη για service.
Επίσης μου έκαναν και μία αναβάθμιση του εγκεφάλου για την οποία μου είπαν ότι έχει βγει recall.
Γενικά το θέμα της αλλαγής λαδιών και συμπλήρωσης AdBlue σε τόσο λίγα χιλιόμετρα μου κάνει εντύπωση, παλιά είχα ένα 308 diesel και AdBlue και λάδια άλλαξα στα 40.000 χλμ.
'Κάπου' είχε ακουστεί ότι 'κάποια' 2008 είχαν έρθει με μισά λάδια και μισό AdBlue. Δεν ξέρω μήπως ισχύει κάτι τέτοιο σε κάποια παραλαβή.
Το 2008 πάντως το πήγα τότε και ήταν όλα οκ.
Αναφέρομαι σε 3008.
Peugeot 3008 2016