-
Καλή είναι οδηγικά η 118i τώρα βέβαια αν προέρχεται κάποιος από σειρά 3 δεν ξέρω...
Αλλά για τα 27 χιλιάρικα που ζητά στο οδηγικό κομμάτι παίρνεις πολλά.
Επίσης ως ποιότητα εσωτερικού είναι πάλι κορυφή στο επίπεδο της τιμής.
Εκεί που υστερεί αρκετά είναι στο εξοπλιστικό κομμάτι. Ουσιαστικά το μόνο μεγάλο προσόν της είναι το αυτόματο κιβώτιο και οι προβολείς λεντ.
Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν όλα τα αμάξια σε αυτή την τιμή και της λείπουν πολλά όπως mirror link , κάμερα οπισθοπορειας , αναδιπλούμενους , αισθητήρες φώτων υαλοκαθαριστήρων και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας , μόνο LKA έχει και φρενάρισμα περιορισμού σύγκρουσης στο cc .
Φυσικά αν τα είχε και αυτά στα 27-28 μαζί με το οδηγικό και το σήμα θα μιλούσαμε για τρελό κελεπουρι
έχει στάνταρ:
emergency front brake για ανάξια και πεζούς
κλήση ανάγκης
lane departure
σήματα κυκλοφορίας
fatigue detection
αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
cruise control και speed limiter
auto hold
-
Βαλε acc, blind spot, android auto και αντε πες χωρις καμερα πισω αλλα με αισθητηρες.
Αυτα τιποτα αλλο,
-
Καλησπέρα σας έβαλε κανείς προγραμμα σε bmw X2 16d!??? Και αν ναι σε ποιον;; Αξίζει ρε παιδία η θα μου παρουσιάσει τπτ προβλήματα ;
Ναι. Αρκετοί και χωρίς πρόβλημα.
Πολλοί βάζουνΣτο club βάλαμε στον Κρίτωνα με ειδική τιμή λόγω όγκου αλλά βάζουν σχεδόν όλοι οι βελτιωτες.
-
Βαλε acc, blind spot, android auto και αντε πες χωρις καμερα πισω αλλα με αισθητηρες.
Αυτα τιποτα αλλο,
τα συγκεκριμένα ανεβάζουν δυσθεωρητα το κόστος της σειράς 1 γιατί θέλουν ακριβά πακέτα.
το acc θελει το driving assistance plus, το blind spot ένα νέο σύστημα για την όπισθεν που το έχει η σειρά 1 και το Android auto (σε αντίθεση με το car play) θελει το λειτουργικό συστημα 7 που το δίνει μόνο με το πληρως ψηφιακό πινακα οργάνων.
Κρίμα να πετάξεις λεφτά σε τσιμπιμλονια και να μην πας σε καλύτερο οδηγικό εξοπλισμό (κινητήρα, φρένα, ανάρτηση σύστημα ανάρτησης) -
Απο την αλλη μπορεις να παρεις την απλη με αυτοματο και αυτον τον εξοπλισμο χωρις τους προφυλακτηρες και τις ζαντες, και αλκανταρα της sportline ;;;;;
Η δεν γινεται;
-
Tkin73 wrote:
Καλή είναι οδηγικά η 118i τώρα βέβαια αν προέρχεται κάποιος από σειρά 3 δεν ξέρω...
Αλλά για τα 27 χιλιάρικα που ζητά στο οδηγικό κομμάτι παίρνεις πολλά.
Επίσης ως ποιότητα εσωτερικού είναι πάλι κορυφή στο επίπεδο της τιμής.
Εκεί που υστερεί αρκετά είναι στο εξοπλιστικό κομμάτι. Ουσιαστικά το μόνο μεγάλο προσόν της είναι το αυτόματο κιβώτιο και οι προβολείς λεντ.
Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν όλα τα αμάξια σε αυτή την τιμή και της λείπουν πολλά όπως mirror link , κάμερα οπισθοπορειας , αναδιπλούμενους , αισθητήρες φώτων υαλοκαθαριστήρων και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας , μόνο LKA έχει και φρενάρισμα περιορισμού σύγκρουσης στο cc .
Φυσικά αν τα είχε και αυτά στα 27-28 μαζί με το οδηγικό και το σήμα θα μιλούσαμε για τρελό κελεπουρι
έχει στάνταρ:
emergency front brake για ανάξια και πεζούς
κλήση ανάγκης
lane departure
σήματα κυκλοφορίας
fatigue detection
αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
cruise control και speed limiter
auto hold
Ναι τα έγραψα τα περισσότερα από αυτά που έχει και μερικά από αυτά που δεν έχει που είναι πολλά. Δεν απαιτω στα 27 να πάρεις τα πάντα αλλά τουλάχιστον οπισθοπορειας και mirror link έπρεπε να έχει.
-
Tkin73 wrote:
Καλή είναι οδηγικά η 118i τώρα βέβαια αν προέρχεται κάποιος από σειρά 3 δεν ξέρω...
Αλλά για τα 27 χιλιάρικα που ζητά στο οδηγικό κομμάτι παίρνεις πολλά.
Επίσης ως ποιότητα εσωτερικού είναι πάλι κορυφή στο επίπεδο της τιμής.
Εκεί που υστερεί αρκετά είναι στο εξοπλιστικό κομμάτι. Ουσιαστικά το μόνο μεγάλο προσόν της είναι το αυτόματο κιβώτιο και οι προβολείς λεντ.
Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν όλα τα αμάξια σε αυτή την τιμή και της λείπουν πολλά όπως mirror link , κάμερα οπισθοπορειας , αναδιπλούμενους , αισθητήρες φώτων υαλοκαθαριστήρων και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας , μόνο LKA έχει και φρενάρισμα περιορισμού σύγκρουσης στο cc .
Φυσικά αν τα είχε και αυτά στα 27-28 μαζί με το οδηγικό και το σήμα θα μιλούσαμε για τρελό κελεπουρι
έχει στάνταρ:
emergency front brake για ανάξια και πεζούς
κλήση ανάγκης
lane departure
σήματα κυκλοφορίας
fatigue detection
αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
cruise control και speed limiter
auto hold
Ναι τα έγραψα τα περισσότερα από αυτά που έχει και μερικά από αυτά που δεν έχει που είναι πολλά. Δεν απαιτω στα 27 να πάρεις τα πάντα αλλά τουλάχιστον οπισθοπορειας και mirror link έπρεπε να έχει.
-
iceman7 wrote:
Tkin73 wrote:
Καλή είναι οδηγικά η 118i τώρα βέβαια αν προέρχεται κάποιος από σειρά 3 δεν ξέρω...
Αλλά για τα 27 χιλιάρικα που ζητά στο οδηγικό κομμάτι παίρνεις πολλά.
Επίσης ως ποιότητα εσωτερικού είναι πάλι κορυφή στο επίπεδο της τιμής.
Εκεί που υστερεί αρκετά είναι στο εξοπλιστικό κομμάτι. Ουσιαστικά το μόνο μεγάλο προσόν της είναι το αυτόματο κιβώτιο και οι προβολείς λεντ.
Όλα τα υπόλοιπα τα έχουν όλα τα αμάξια σε αυτή την τιμή και της λείπουν πολλά όπως mirror link , κάμερα οπισθοπορειας , αναδιπλούμενους , αισθητήρες φώτων υαλοκαθαριστήρων και τα περισσότερα συστήματα ασφαλείας , μόνο LKA έχει και φρενάρισμα περιορισμού σύγκρουσης στο cc .
Φυσικά αν τα είχε και αυτά στα 27-28 μαζί με το οδηγικό και το σήμα θα μιλούσαμε για τρελό κελεπουρι
έχει στάνταρ:
emergency front brake για ανάξια και πεζούς
κλήση ανάγκης
lane departure
σήματα κυκλοφορίας
fatigue detection
αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες
cruise control και speed limiter
auto hold
Ναι τα έγραψα τα περισσότερα από αυτά που έχει και μερικά από αυτά που δεν έχει που είναι πολλά. Δεν απαιτω στα 27 να πάρεις τα πάντα αλλά τουλάχιστον οπισθοπορειας και mirror link έπρεπε να έχει.
με τους μπρος - πίσω αισθητήρες με οπτικές ενδείξεις λίγο τη θες την κάμερα.
έλλειψη είναι η σύνδεσιμοτητα.
Αλλά αυτά τα δυο ειδικά λύνονται με 6-7 κατοστάρικα με ένα ΜΜΙ box που μπαίνει μέσα στην κονσόλα, συνδέεται με την οθόνη και σου δείχνει ότι λείπει. -
Αυτό το box με την σειρά 1 πως μπορεί να γίνει?μπορεις να εξηγήσεις να το ψάξω λίγο ?
περιμενω την σειρά 1 σε 15 μέρες περίπου και με ενδιαφέρει
-
Αυτό το box με την σειρά 1 πως μπορεί να γίνει?μπορεις να εξηγήσεις να το ψάξω λίγο ?
περιμενω την σειρά 1 σε 15 μέρες περίπου και με ενδιαφέρει
-
Καλησπέρα, μετά από 14 χρόνια με την BMW 316ti Ε46 μου ήρθε η ώρα για οικογενειακό σιγά σιγά.. Κοιτάω μερικά μοντέλα ανάμεσα στα οποία και η Σειρά 1 (φανατικός μπεμβεδάκιας, έχουμε και την Ε90 στην οικογένεια). Επισκέφτηκα σήμερα την αντιπροσωπεία και είδα από κοντά την 118 Sport Line Advantage.
Ως (πρώην) BMWδάκιας θα σου πώ ότι ο μόνος σοβαρός ανταγωνιστής είναι το Focus ST Line X με τα 182 άλογα και το κορυφαίο αυτόματο 8αρι. Αυτό ναι, στα ίδια χρήματα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από τον Άσσο, αλλά χάνεις το 'σήμα'. Αλλιώς δεν έχει ανταγωνισμό.
ΥΓ: Πολύ ου αρέσει η compact....είχα μια 325ti E46 για 1.5 χρόνο....πολύ ωραίο αυτοκίνητο, πραγματική 3αρα, όχι σαν την e36 compact.
-
Εδω η βασικη εκδοση.
Ρε σεις συγνωμη αν κοστιζειναυτη 25 χηνες π, ποσο βηαινει με το πακετο acc και blis;;; παλι αλλαζει κλιμακα;
-
Μπες στον configurator και παίξε! Πλεον βγάζει τιμές και βλέπεις τα σκαλοπάτια με τους φορους!
Σιγουρα αυτό του βίντεο δεν ειναι η βασική στην Ελλάδα γιατι βλεπω led!
Παντως τα πλαστικά στο εσωτερικό δεν αλλαζουν, απλά η κονσόλα στη sportline ειναι ντυμένη με δερματίνη και δίνει μια περισσότερη αίσθηση πολυτελειας!
Ετσι εχουν κανει και στις Χ1 και Χ2 κοκ
-
BabisStinson wrote:
Καλησπέρα, μετά από 14 χρόνια με την BMW 316ti Ε46 μου ήρθε η ώρα για οικογενειακό σιγά σιγά.. Κοιτάω μερικά μοντέλα ανάμεσα στα οποία και η Σειρά 1 (φανατικός μπεμβεδάκιας, έχουμε και την Ε90 στην οικογένεια). Επισκέφτηκα σήμερα την αντιπροσωπεία και είδα από κοντά την 118 Sport Line Advantage.
Ως (πρώην) BMWδάκιας θα σου πώ ότι ο μόνος σοβαρός ανταγωνιστής είναι το Focus ST Line X με τα 182 άλογα και το κορυφαίο αυτόματο 8αρι. Αυτό ναι, στα ίδια χρήματα είναι καλύτερο αυτοκίνητο από τον Άσσο, αλλά χάνεις το 'σήμα'. Αλλιώς δεν έχει ανταγωνισμό.
ΥΓ: Πολύ ου αρέσει η compact....είχα μια 325ti E46 για 1.5 χρόνο....πολύ ωραίο αυτοκίνητο, πραγματική 3αρα, όχι σαν την e36 compact.
H Compact Ε46 είναι ένα από τα καλύτερα σε τιμόνι/στήσιμο της γενιάς της. Ειδικά με εξακύλινδρο ήταν όνειρο!
Το Focus ST line με τα 182 άλογα πρέπει να είναι πολύ ωραίο στην οδήγηση, θα ήθελα να το κάνω ένα test drive
-
Γιατί βγάζετε το Civic στην απ' όξω, θα θυμώσουν οι Χοντάκηδες και θ' αρχίσουν τις μπαλωθιές...
-
Παιδια.....
Αρχιζω και κολλαω.
Εδω και παλι η βασικη.
Μιλαμε για 0-100 8,5' και 6,5 λιτρα πραγματικη σε μικτο κυκλο,.
Εχεινκαι πολυ μεγαλο πορτπαγκαζ, ιδιαιτερα εκει που σηκωνει το εδρανο καιν χει αρκετο βαθος πιο κατω.
Κατι που ισχυεινκαι για τα vw .
Στι μπεμπες αγοραζεις την βασικη και αν θες καποιον εξοπλισμο, οχι κστι ακραιο, μπορει να μπει μετα. Μαζευεις τα χρηματα για αυτο πουμπραγματικα θελεις και το βαζεις,
-
Στι μπεμπες αγοραζεις την βασικη και αν θες καποιον εξοπλισμο, οχι κστι ακραιο, μπορει να μπει μετα. Μαζευεις τα χρηματα για αυτο πουμπραγματικα θελεις και το βαζεις,
Δεν ισχύει αυτό στις BMW. Μόνο στα νέα VAG για κάποια πράγματα που είναι θέμα software.
-
Ημουν σε αντιπροσωπεια της bmw με φιλο για τη δικη του.,,και αλλαζαν σε μια διολα μας , ολοκληρη οθονη και ταμπλο....το ειδα real time ....
Η οθονη ΠΑΝΑΚΡΙΒΗ ...καλυτερα μια απ εξω με android.
Λοιπον η advantage, χειροκινητη με σχεδον ολα τα ηλεκτορνικα συστηματα ασφαλειας και acc.... 30,166 ευρω.
Ακομα δηλαδη με αυτα τα σκαλοπατια φορου, αγοραζεις χειροκινητο με 8,5-9 στα 0-100, καλη καταναλωση, καλη ποιοτητα κατασκευης, μεγαλο χωροναποσκευων και ολη τη σουιτα ασφαλειας της bmw ....ολο το πακετο.
Δεν ειναι κακη τιμη για bmw .
Αν δεν υοηρχαν τα σκαλοπατια φορου μπορουσε να παρει τα ιδια ΚΑΙ με το heads up display με ολες τις οληροφοριες της οθονης μπροσρα παρμπριζ, και τις μεγαλες οθονες στο ταμπλο και στο καντραν με σχεδον ιδια τιμη. Ή αλλιως, τα ιδια με οτι ειπα πιο πανω συν το αυτοματο κιβωτιο. Το οποιο ειναι πολυ καλο Φανη,
Δηλαδη θα πηγαινε 30,500 με ολα μεσα, σουιτα ασφαλειας, acc και αυτοματο κιβωτιο, απλα δεν θα ειχε hud και 10 αρα οθονη ...θα ειχε 9αρα.....(κλαϊν)
Βαλε τωρα και τους μισθους στη γερμανια και την ευκολια να προσθετεις εξοολισμο συν τα leasing δυο ετων, ετσι βρισκιυμε μεταχειρησμενα με φοβερο εξοπλισμο στην γερμανια και οχι σε εμας.
Τοσο πολυ αδικος ειναι αυρος ο φορος.
-
Ημουν σε αντιπροσωπεια της bmw με φιλο για τη δικη του.,,και αλλαζαν σε μια διολα μας , ολοκληρη οθονη και ταμπλο....το ειδα real time ....
Αααα ΟΚ ναι εαν εννοείς να πληρώσεις €7-8.000 για να βάλεις εργοστασιακή 10' οθόνη με Νάβι, ναι γίνεται. Αλλά τα κόστη είναι δυσθεώρητα για τέτοιου είδους εγχειρήματα. Μιλάω προφανώς για προσθήκη εξοπλισμού σε λογικό κόστος, το οποίο δεν υπάρχει εξ των υστέρων. Εαν θές εξοπλισμό τον βάζεις κατά την παραγγελία από το εργοστάσιο, μετά συμφέρει περισσότερο να αλλάξεις αυτοκίνητο!
-
Ναι κατι χιλιαρικα...δεν θυμαμαι ακριβως....επινα καφε τοτε και πνίγηκα οταν ακουσα το νουμερο
BMW FORUM