-
Ρε lap μη τσιμπάς, τι ηλεκτρικά τούρμπο και παπαριές , ξέρεις πόσο θα επιβαρύνουν το τιμή αγοράς όλα αυτά και πόσο θα τα πληρώνουμε στην συντήρηση;
Μια μπαταρία στο start stop πας να αλλάξεις και έχει διπλή και τριπλή τιμή από τις κλασικές και δεν μπορείς μόνος σου πας αντιπροσωπεία γιατί πρέπει να δηλωθεί στον εγκέφαλο, άστο μη τσιμπάς σου λέω , εδώ ένα mild hybrid έβαλαν και λίγο ακόμα θα φτάσουν τις τιμές της Toyota!
-
Ναι ρε σαν ιδεα το λεω.
Σαν πραξη το mild hybrid με μικρη ατμοσφαιρα ειναι ιδανικο. Βασικα τα 10 κιλα ανα ιππο μεmild hybrid και attkinson κυκλο.
Εγω το ζω αυτο, δοξα τω θεω.
Ανοιγω το καπο του κινητηρα και βλεπω αδειο χωρο, χωρας να μπεις μεσα ορθιος!!!!!!, βλεπω εναν απλο κλασικο τετρακιλυνδρο εμμεσου ψεκαμσου και εναν μικρο ηλεκτροκινητηρα, κολλυμενο πανβ στο δυναμο απο την δεξια πλευρα του.
Απλα και ευκολα.
Υ.γ ασχετο δεν ξερω αλλα στα ιαπωνικα ολα ειναι τετραγωνα. Κανουν ορθες γνιες και πιανεις με το χερι ΟΛΑ τα μεη του κινητηρα. Ακομα και ο συμπλεκτης και τα καλωδια του κιββτιου και οι φουσκες τους τα αλλαζεις πανευκολα. Στα γαλλικα βγαζεις ημιαξωνια και ψαλιδια για να αλλαξεις δισκο. Βασικα ξελυνεις ολο το αυτοκινητο.
-
Έϊ ψιτ, λίγα με τα γαλλικά ΟΚ!?
Δε φτάνει που δεν περνάνε πλέον χύμα καλώδια και σωληνάκια διαγωνίως πάνω, πίσω, μέσα απ τον κινητήρα, γκρινιάζετε κιόλας...
-
Ξανά οδήγησα πριν λίγες μέρες σε ταξίδι 500 χλμ το Χ3 2.0 D , είναι το face lift με τα 177 άλογα και εξάρι μηχανικό σασμάν και 205000 χλμ πλέον , προορισμός το αεροδρόμιο της συμπρωτεύουσας (που επιτρέπεται να πας γιατί είναι Euro 4) με 4 άτομα και γαιδοροβαλίτσες ,οι γυναίκες δεν βάζουν μυαλό ,πρόστιμο για υπέρβαρο σε κάθε ταξίδι παρεμπιπτόντως .
Όποιος ζει επαρχία και δεν έχει ένα SUV diesel euro4 κάνει σοβαρό λάθος , αμάξι premium αγορασμένο στο 20% της αξίας του με ωφέλιμη ζωή άλλα τόσα χλμ αφού δεν θα ξαναδεί μποτιλιάρισμα παρά μόνο ανοικτούς δρόμους , με εμβέλεια 1000+ χλμ πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας, ροπή να προσπερνάς σφαίρα στο επαρχιακό δίκτυο ,κυνηγώντας το να μην περνάει τα 8 λίτρα καίγοντας το φθηνότερο καύσιμο - που υπάρχει παντού και στο τελευταίο χωριό μη μου πείτε για φυσικά αέρια - με δυο τόνους βάρος και μόνιμη τετρακίνηση , εγώ αν είχα φορολογική διεύθυνση στην επαρχία στο car θα ήμουν όλη μέρα μέχρι να βρω την ευκαιρία το ΕΛΛΗΝΙΚΟ από τον 1ο του ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ! ...και ας ήταν και VW Tiguan με πειρατικό λογισμικό !
-
Το πετρέλαιο ΔΕΝ παίζεται στο ταξίδι. Να διευκρινίσουμε όμως ότι το φθηνότερο καύσιμο είναι το υγραέριο.
-
Tόγραψα και σε άλλο νήμα, το γράφω και εδώ
Mια σκέψη που έκανα πρόσφατα βλέποντας το Ρενώ Κλιό LPG. Mε 7 λίτρα πραγματική κατανάλωση στο spritmonitor και κόστος υγραερίου 0,7 ευρώ το λίτρο, μιλάμε για 5 ευρώ για 100 χλμ. Η διαφορά δηλαδή με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο φ.α. (Πάντα/Πόλο/Ίμπιζα), είναι πλέον αστεία*. Συν ότι έχεις λιγότερους ανεφοδιασμούς διότι έχει 32λ ρεζερβουάρ υγραερίου, μηδαμινές παρακάμψεις για να βρεις πρατήριο, μηδαμινά χλμ. με χρήση βενζίνης λόγω έλλειψης καυσίμου. Δυστυχώς τα εργοστασιακά ιχ LPG είναι λίγα, κυρίως από όμιλο Ρενώ, αλλά τουλάχιστον λόγω της διείσδυσης του καυσίμου αυτού στην αγορά, δεν θα σε προβληματίσουν ποτέ και θα είναι πάντα εμπορεύσιμα (=ξεφορτώσιμα).
*Για σύγκριση αναφέρω ότι το βενζινοκίνητο Κλιό των 1000 ίππων έχει κατανάλωση 8,5 ευρώ στα 100 χλμ., ενώ το Πόλο των 90 έχει 4 ευρώ αλλά με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται η καύση φ.α. Μέχρι τώρα λέγαμε ότι τα υγραέρια είναι εκ μετατροπής και ως εκ τούτου δεν πρέπει να μπαίνουν στο δίλημμα, τώρα με τα εργοστασιακά μήπως το τέλος είναι ορατό για τα cng?
Δυστυχώς από Φίατ γιοκ το υγραέριο. Αυτή τη στιγμή έχει Κλιό, Κατούρ, Ντάστερ, Σαντέρο και Σαντέρο στεπ.Ελπίζω να μπουν και άλλα στη μικρή λίστα.
-
1.000 ίπποι και 8,5 ευρώ στα 100, ούτε τα ηλεκτρικά δεν πρέπει να έχουν τόσο χαμηλό κόστος κίνησης για χίλια άλογα!
Πέρα από την πλάκα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Με εξαίρεση όσους μένουν δίπλα σε πρατήριο φυσικού αερίου ή περνούν καθημερινά απ'έξω κι έχουν εξοχικά δίπλα σε τέτοια, το υγραέριο είναι πιο σωστή επιλογή.
Η αφεντιά μου, για παράδειγμα, μένοντας στη Βουλιαγμένη κι έχοντας το πιο κοντινό πρατήριο στην Παιανία, θα έκανα τουλάχιστον τα μισά αστικά χιλιόμετρα του μήνα με βενζίνη. Με τον περιορισμό των 9 λίτρων. Συν την ταλαιπωρία στα ταξίδια.
Το θέμα είναι αν μπορείς να συνδυάσεις εργοστασιακή εγκατάσταση υγραερίου με αυτόματο κιβώτιο. Στο ΦΑ πρέπει να ανέβεις πολύ χρηματικά. Στο υγραέριο;
-
Tόγραψα και σε άλλο νήμα, το γράφω και εδώ
Mια σκέψη που έκανα πρόσφατα βλέποντας το Ρενώ Κλιό LPG. Mε 7 λίτρα πραγματική κατανάλωση στο spritmonitor και κόστος υγραερίου 0,7 ευρώ το λίτρο, μιλάμε για 5 ευρώ για 100 χλμ. Η διαφορά δηλαδή με ένα αντίστοιχο αυτοκίνητο φ.α. (Πάντα/Πόλο/Ίμπιζα), είναι πλέον αστεία*. Συν ότι έχεις λιγότερους ανεφοδιασμούς διότι έχει 32λ ρεζερβουάρ υγραερίου, μηδαμινές παρακάμψεις για να βρεις πρατήριο, μηδαμινά χλμ. με χρήση βενζίνης λόγω έλλειψης καυσίμου. Δυστυχώς τα εργοστασιακά ιχ LPG είναι λίγα, κυρίως από όμιλο Ρενώ, αλλά τουλάχιστον λόγω της διείσδυσης του καυσίμου αυτού στην αγορά, δεν θα σε προβληματίσουν ποτέ και θα είναι πάντα εμπορεύσιμα (=ξεφορτώσιμα).
*Για σύγκριση αναφέρω ότι το βενζινοκίνητο Κλιό των 1000 ίππων έχει κατανάλωση 8,5 ευρώ στα 100 χλμ., ενώ το Πόλο των 90 έχει 4 ευρώ αλλά με όλα τα αρνητικά που συνεπάγεται η καύση φ.α. Μέχρι τώρα λέγαμε ότι τα υγραέρια είναι εκ μετατροπής και ως εκ τούτου δεν πρέπει να μπαίνουν στο δίλημμα, τώρα με τα εργοστασιακά μήπως το τέλος είναι ορατό για τα cng?
Δυστυχώς από Φίατ γιοκ το υγραέριο. Αυτή τη στιγμή έχει Κλιό, Κατούρ, Ντάστερ, Σαντέρο και Σαντέρο στεπ.Ελπίζω να μπουν και άλλα στη μικρή λίστα.
Εμ, αυτο λεω και εγω με το νεο sandero. Για αυτονκαι ρωτουσα για τα parking και τα lpg
-
Ξανά οδήγησα πριν λίγες μέρες σε ταξίδι 500 χλμ το Χ3 2.0 D , είναι το face lift με τα 177 άλογα και εξάρι μηχανικό σασμάν και 205000 χλμ πλέον , προορισμός το αεροδρόμιο της συμπρωτεύουσας (που επιτρέπεται να πας γιατί είναι Euro 4) με 4 άτομα και γαιδοροβαλίτσες ,οι γυναίκες δεν βάζουν μυαλό ,πρόστιμο για υπέρβαρο σε κάθε ταξίδι παρεμπιπτόντως .
Όποιος ζει επαρχία και δεν έχει ένα SUV diesel euro4 κάνει σοβαρό λάθος , αμάξι premium αγορασμένο στο 20% της αξίας του με ωφέλιμη ζωή άλλα τόσα χλμ αφού δεν θα ξαναδεί μποτιλιάρισμα παρά μόνο ανοικτούς δρόμους , με εμβέλεια 1000+ χλμ πηγαίνοντας με τα όρια ταχύτητας, ροπή να προσπερνάς σφαίρα στο επαρχιακό δίκτυο ,κυνηγώντας το να μην περνάει τα 8 λίτρα καίγοντας το φθηνότερο καύσιμο - που υπάρχει παντού και στο τελευταίο χωριό μη μου πείτε για φυσικά αέρια - με δυο τόνους βάρος και μόνιμη τετρακίνηση , εγώ αν είχα φορολογική διεύθυνση στην επαρχία στο car θα ήμουν όλη μέρα μέχρι να βρω την ευκαιρία το ΕΛΛΗΝΙΚΟ από τον 1ο του ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ! ...και ας ήταν και VW Tiguan με πειρατικό λογισμικό !
Και εδώ θα σου εξηγήσω το λάθος.... Premium ΗΤΑΝ, δεν είναι. Διότι όταν λείπει εξοπλισμός που πλέον θεωρείται βασικός, δεν είναι premium. Κοινώς σου μένει η ματαιοδοξία ότι οδηγάς bmw ή mercedes κλπ, ενώ κατά βάση οδηγάς χειρότερο συνολικά αυτοκίνητο από ένα μικρομεσαίο καινούριο της σειράς. Υπάρχει προφανώς ένας αέρας πολυτέλειας που θυμίζει.... 'παλιό πλούσιο'.... Επιπλέον κουβαλάς το λιγότερο 660+ τέλη κυκλοφορίας, μηδενική σχεδόν μεταπώληση, κόστος service και ανταλλακτικών στο θεό. Και παρακαλάς να μην τρακάρεις, γιατί αυτό που θα ακούσεις για μια επισκευή προφυλακτήρας-φανάρι-φτερό θα κοστίζει όσο το μισό αυτοκίνητο.
Και αυτά στα γράφω ενώ έχω ζήσει αρκετά χρόνια με 3λιτρο euro4. Που το 'ξεφορτώθηκα' όσο ακόμα έπιανε κάποια χρήματα, για να το βρει κάποιος με το ίδιο με εσένα σκεπτικό. Θεωρώντας ότι έκανε την αγορά του αιώνα.Με πήρε τηλέφωνο μέσα στο καλοκαίρι να με ρωτήσει αν έχω τον καθρέπτη του συνοδηγού(τον είχα σπάσει και κράτησα τον παλιό). Να κάνει πατέντα με το τζάμι γιατί του ζήτησαν 1150€ για καινούριο.....
-
Σωστα αυτα που λες kyr80 αλλα το αμάξι είναι premium ακόμη και τώρα και μόνο που δεν εχει κανα τρικύλυνδρο φτάνει , τα αλλα πρόβλήματα για όσους πιστεύουν οτι είναι προβλήματα βέβαια λύνονται με :
-ΜΙΚΤΗ ασφάλεια 350 € το χρόνο αν θυμάμαι καλά
-ενα σετ αισθητήρες παρκαρίσματος 100€
-ενα μαγνητάκι να στηρίζεται το κινητό στους αεραγωγούς και ενα bluetooth στο αυτί για να ακούς τις οδηγίες πλοήγησης απο τα google maps
-cruise control η μπεμπα έχει , ευτυχώς γιατί όλα είναι βαριά και αντρίκια το πεντάλ του γκαζιού ,ο συμπλέκτης ,ο μοχλός ταχυτήτων
- ο συγγενής ιδιοκτήτης δεν εχει πρόβλημα με τα 690 € ΤΚ εχει πρόβλημα με τα 75000€ που εχουν τα καινούργια οχι για να τα βρεί αλλα να πεί στην εφορία που τα βρήκε , αν με πιάνεις ....οπότε μόνο μεταχειρισμένα ,εδω γράψαμε στην δήλωση 5000€ οτι το αγοράσαμε ...λοου προφαιλ λοου νταουν καλλιτερα ...
-
2020, πάμε για 2021.... Και θα κρεμάμε το κινητό από το παπρίζ όπως κάναμε 15 χρόνια πριν... Συμπλέκτες διαβάζω, χειροκίνητα κιβώτια διαβάζω. Συγχώρα με, αλλά έχω άλλη εικόνα για το τι είναι premium. Επίσης απουσιάζουν όλα τα νέα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και πολλά ακόμα που βρίσκονται ακόμα και στα νέα τρικύλινδρα
Και σύμφωνα με όσα περιγράφεις, η αγορά αυτή είναι ευκαιρία για συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων. Δεν κρίνω.
-
https://www.autoblog.gr/2020/10/26/h-renault-den-tha-anaptyksei-neous-diesel-kinhthres/
Μπηκε στο club και η renault ...
Δηλαδη euro 7 θα εχει ή οχι;
Σας το ειπα και θα το δειτε...... mild hybrid θα αντικαταστησουν τα diesel
-
https://www.autoblog.gr/2020/10/26/h-renault-den-tha-anaptyksei-neous-diesel-kinhthres/
Μπηκε στο club και η renault ...
Δηλαδη euro 7 θα εχει ή οχι;
Σας το ειπα και θα το δειτε...... mild hybrid θα αντικαταστησουν τα diesel
Και το γράφω εγώ που προτίμησα ντίζελ, εφόσον τα πλήρως υβριδικά έχουν σχεδόν χαμηλότερη κατανάλωση και τα mild hybrid φτάνουν περίπου τα λτ/χλμ των ντίζελ, στη κεντρική Ευρώπη που κοστίζουν το ίδιο περίπου τα δύο καύσιμα (υπάρχουν νομίζω και λίγες χώρες που το ντίζελ κίνησης είναι ακριβότερο, αλλά δεν είμαι σίγουρος), και οι μικροί τούρμπο βενζίνης έχουν σχεδόν εξισώσει τη ροπή με τους μεγαλύτερους ντίζελ διαθέτοντας συνήθως και καλύτερες ιπποδυνάμεις, ακόμη και απαγορεύσεις να μην υπάρξουν, ούτε τους αγοραστές ούτε τις βιομηχανίες συμφέρει πλέον να κατασκευάζουν ντηζελοκινητήρες... μόνο στα επαγγελματικά αυτοκίνητα και τα επιβατικά που προορίζονται για αυξημένα φορτία θα υπάρχει ανάγκη, αλλά και με τους τελευταίους κινητήρες των 1.5-1.6 όπως ο HDi και αντίστοιχος της Renault για μια δεκαετία είναι καλυμμένη η αγορά, καθώς και έχουν φτάσει στο όριο ανάπτυξής τους αλλά και καθώς έχουν ήδη γύρω στα 100γρ CO2 με την παλιά μέτρηση, άντε να είναι στα 120γρ με τον τελευταίο υπολογισμό. Μάλλον δεν είναι δυνατή περαιτέρω βελτίωση.
-
στη κεντρική Ευρώπη που κοστίζουν το ίδιο περίπου τα δύο καύσιμα (υπάρχουν νομίζω και λίγες χώρες που το ντίζελ κίνησης είναι ακριβότερο, αλλά δεν είμαι σίγουρος),
Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, το diesel είναι πιο ακριβό από την βενζίνη. Το ίδιο και στις ΗΠΑ.
-
piliourits wrote:
στη κεντρική Ευρώπη που κοστίζουν το ίδιο περίπου τα δύο καύσιμα (υπάρχουν νομίζω και λίγες χώρες που το ντίζελ κίνησης είναι ακριβότερο, αλλά δεν είμαι σίγουρος),
Στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες, το diesel είναι πιο ακριβό από την βενζίνη. Το ίδιο και στις ΗΠΑ.
καλομελετα(κακομελετα μάλλον) και ερχεται
-
ΔΕΝ νομίζω ....ΚΑΡΤΕΛ δεν αφήνει ξέρεις τώρα ΚΤΕΛ ΤΑΞΙ ΝΤΑΛΙΚΕΣ ποιος να τα βάλει μαζί τους...θα ακριβύνουν και τα προϊόντα πρώτης ανάγκης
-
Με λιγα λογια αν δεν υπαρχουν οι επιβαρυνσεις στα καυσιμα τα ηλεκτρικα δεν θα ειχαν κανενα μελλον.
Η καημενη η βενζινουλα. Την εχουν κατασπαραξει, και τι κανει η καημενουλα; Μας δινει φθηνα και ευχαριστα στην οδηγηση αυτοκινητα. Αν δεν ειχε τοσες επιβαρύνσεις θα ειχαμε και 6κιλυνδρα εμμεσου ψεκασμου χωρις πολλες πολυπλοκες τεχνολογιες και ρυπους οπως πολλα Nox κτλ.
Ολο το κοστος εξελιξης θα πηγαινε σε ασφαλεστερα αυτοκινητα και με πολυ υψηλες τεχνολογιες ανεσης και ασφαλειας.
-
Ρε συ Λαπ, εντάξει για τους λόγους μου εγώ πήρα ντηζελ, αλλά άσχημα είναι που έχουμε έστω μικρά mild hybrid με 6-7 λίτρα κατανάλωση, επιδόσεις εφάμιλες/καλύτερες από ατμοσφαιρικο δίλιτρο κλπ? Εσύ το 'απολαμβάνεις' ήδη κάτι παρόμοιο, έστω κι ατμοσφαιρικο...
-
Μα αν κοστιζε 0,60 λεπτα η βενζινη με βαση το μεσο εισοδημα των ελληνων δεν θα ειχε νοημα να ανεβασουν την τιμη του αυτοκινητου λογω αναπτυξης των υβριδικων και ηπιων υβειδικων. Το κενο αυτο θα το εβαζαν σε π.χ πληρως αυτονομη οδηγηση στα ταξιδια και καθισματα με μασαζ και οθονες 50 ιντστων που να πιανουν ολο το ταμπλο μαζι με hud σε ολο το παρμπριζ.
Τωρα που κοστιζει τοσο πολυ η βενζινη ολα τα κεφαλαι πεφτουν στο πως θα ριξουν την καταναλωση.
Υ,γ εννοειται οτι γινεται και για τους ρυπους αλλα τωρα εξεταζω μονο το κοστος.
-
Μα αν κοστιζε 0,60 λεπτα η βενζινη με βαση το μεσο εισοδημα των ελληνων δεν θα ειχε νοημα να ανεβασουν την τιμη του αυτοκινητου λογω αναπτυξης των υβριδικων και ηπιων υβειδικων.
Προφανώς! Όταν είχε 0.60 η βενζίνη (και δεν είχαμε και κρίση) ποσώς με ενδιέφερε η κατανάλωση, και 2.5λιτρο είχα και βάρκα που έκαιγε 30-40λτ την ώρα και δεν ασχολούμουν καν με την βενζίνη και τις καταναλώσεις. Στο 1.5 έχει μεγάλη διαφορά.
Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά