Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέο Honda Civic 2017
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νέο Honda Civic 2017
    • 1
    • 2
    • 223
    • 224
    • 225
    • 226
    • 227
    • 295
    • 296
    • 225 / 296
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    5910
    122388
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      otokomae @vasilas last edited by

      otokomae wrote:

      vasilas wrote:

      Η ανάρτηση του sport plus στη νορμάλ ρύθμιση είναι ίδια με του sport ή είναι πιο άνετη;

      Σαν κάτοχος του sport plus όταν η ανάρτηση είναι στη ρύθμιση νορμάλ, έχει την αίσθηση του άνετου αλλά παίρνει κλίσεις στις στροφές. Όταν η ανάρτηση είναι στη δυναμική ρύθμιση τότε δεν παίρνει κλίσεις, αλλά είναι άβολα όταν ο δρόμος είναι επαρχιακός με ανωμαλίες.

      Σκέφτομαι να αλλάξω την πίσω αντιστρεπτική με αυτήν του Αμερικανικού Si που είναι ελάχιστα πιο παχιά.

      Δηλαδή μήπως το sport έχει κάτι το ενδιάμεσο; Όσοι έχετε sport καταλαβαινετε κλίσεις στις στροφές;

      Έχει δοκιμάσει κάποιος και τα δύο αυτοκίνητα;

      Θα το κάνω λίγο παραστατικά για να το καταλάβεις. Το 1500 sport του sargus  το 1000αρι του dghulio και το δικό μου diesel έχουν το ίδιο set up ανάρτησης. Η μόνη διαφορά του sargus εκτός του μοτέρ είναι τα μπροστινά δισκοφρενα που αντέχουν σε περισσότερη καταπόνηση. Μιλάμε για τα hatchback γιατί τα sedan έχουν ακόμη πιο άνετη ανάρτηση. Το δικό σου sport plus είναι σεταρισμενο στη θέση comfort περίπου ίδιο με τα προηγούμενα hatchback. Εμένα μου φάνηκε η comfort του sport plus λίγο πιο προοδευτική από τις στάνταρ των υπολοιπων. Στην άλλη επιλογή το plus χάνει εντελώς την προοδευτικότητα και δίνει στο αμάξι αυτό που πρέπει χωρίς να είναι τέλειο. Ναι υπάρχουν κλίσεις σε παρατεταμενες στα απλά hatchback αλλά από την άλλη αυτή είναι η Χρυσή τομή και επιλογή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και μια συμβουλή, μην πειραζεις την ανάρτηση του plus. Ούτως η άλλως η σκληρή ρύθμιση δεν είναι για να βγάζεις βόλτα την οικογενεια.

      Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.

      Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;

      Η ρύθμιση αυτή είναι για να επιλέξεις την κατάλληλη αναλόγα με τη διαδρομή σου. Δεν είναι για να παίζεις συνέχεια με αυτό ιδιαίτερα οταν έχεις υψηλές ταχύτητες η βρίσκεσαι μέσα στη στροφή.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • sargus
        sargus @vasilas last edited by

        Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.

        Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;

        Εμένα από τα γραφόμενα εδώ μέσα δε μου έχει γίνει σαφές παντως τι παίζει με την μαλακή ρύθμιση του sport plus και αν είναι τελικά πιο μαλακή από του sport ή ακριβώς η ίδια.

        Κατά τα άλλα, αν δε γράφει το μανιουαλ κάτι διαφορετικό, μπορείς να αλλάζεις όσο συχνά θέλεις το σετ απ της ανάρτησης.

        Τέλος, πιο πολύ από όλα αυτά, εμένα θα με προβληματιζε η αντίδραση της συζύγου! Βρε μήπως είναι καμία πρωταθλήτρια καρτ και δε μας το λες; και έχει συνηθίσει τις αναρτήσεις κουτσουρο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • V
          vasilas @sargus last edited by

          vasilas wrote:

          Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.

          Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;

          Εμένα από τα γραφόμενα εδώ μέσα δε μου έχει γίνει σαφές παντως τι παίζει με την μαλακή ρύθμιση του sport plus και αν είναι τελικά πιο μαλακή από του sport ή ακριβώς η ίδια.

          Κατά τα άλλα, αν δε γράφει το μανιουαλ κάτι διαφορετικό, μπορείς να αλλάζεις όσο συχνά θέλεις το σετ απ της ανάρτησης.

          Τέλος, πιο πολύ από όλα αυτά, εμένα θα με προβληματιζε η αντίδραση της συζύγου! Βρε μήπως είναι καμία πρωταθλήτρια καρτ και δε μας το λες; και έχει συνηθίσει τις αναρτήσεις κουτσουρο;

          Ένταξη το αυτοκίνητο παίρνει μέχρι ορισμένη κλίση ειδικά σε στροφές που έχουν ανάποδη κλιση. Δεν είναι κάτι το τρομερό αν και θα κοιτάξω σοβαρά μήπως βάλω αντιστρεπτική πίσω. Στο δικό σου καταλαβαίνεις κλίση να σε ενοχλεί;

          Η σύζυγος με ανησύχησε και μενα. Άκου σα βάρκα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • sargus
            sargus last edited by

            Χα χαχα

            Για τα γούστα μου θεωρώ την ανάρτηση ιδανική. Αλλά αυτά είναι γούστα. Επίσης, εγώ δε θα την πειραζα στη θέση σου γιατί αυτό που έχεις τώρα έχει περάσει από πολλές δοκιμές και μελέτη τόσο στον υπολογιστή όσο και στο δρόμο. Αν την πειράξεις, δεν ξέρεις τι μπορεί να χαλάσει στη γεωμετρία. Ότι και να σου λένε αυτοί που θα στην αλλάξουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • O
              otokomae @sargus last edited by

              Χα χαχα

              Για τα γούστα μου θεωρώ την ανάρτηση ιδανική. Αλλά αυτά είναι γούστα. Επίσης, εγώ δε θα την πειραζα στη θέση σου γιατί αυτό που έχεις τώρα έχει περάσει από πολλές δοκιμές και μελέτη τόσο στον υπολογιστή όσο και στο δρόμο. Αν την πειράξεις, δεν ξέρεις τι μπορεί να χαλάσει στη γεωμετρία. Ότι και να σου λένε αυτοί που θα στην αλλάξουν.

              Εκείνο που έχει σημασία να ξέρουμε είναι ότι η honda λέει ότι το civic είναι αυτοκίνητο για όλους και όχι για ειδικό κοινό. Για αυτο και η ανάρτηση του είναι ένας συνδιασμός άνεσης με στοιχεία γρηγορης οδηγησης. Για αυτούς που θέλουν ένα GT  υπάρχει το si που βέβαια είναι απαγορευμενος καρπος. Το plus έχει αρκετά στοιχεία GT.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • sargus
                sargus last edited by

                Περίπου έτσι.

                Η Honda προσφέρει επιλογές για όλα τα γούστα στο civic. Έχει το απλό, έχει το sport, έχει το si και μετά έχει και το πιο σκληρό πυρηνικό, το type r. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην τον καλύψει κάποια από τις παραπάνω επιλογές.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • V
                  vasilas last edited by

                  Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Το δικο σου εχει αντιστρεπτικη, απλα λιγο πιο μικρης διαμετρου?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • L
                      lap last edited by

                      Ε ναι ρε συ χωρις αντιστρεπτικη θα ταν;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Το λογικο ειναι να εχει, εχεις δικιο.... Αλλά ποτε δεν ειμαι σιγουρος, για τιποτα

                        Αφου εχει, μικρη διαφορα θα δεις vasilas. Τζαμπα λεφτα θα δωσεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • S
                          slowmotion @jimyst last edited by

                          Slowmotion wrote:

                          τι να λέμε τώρα αλλά ρε παιδιά αυτο με τον ψευτοσυναγερμό με την κόρνα πιο πολυ σε φάρσα μου ακούγεται

                          για μένα το καλύτερο είναι μια ασφάλεια κλοπής αλλά παρόλα αυτά δεν νοείται (για μένα πάντα προσωπική άποψη) αμάξι χωρίς συναγερμό

                          το πιο απλό να σταματήσεις στο περίπτερο και να περάσει ένας ατζαμής να σου σπάσει τον καθρέπτη και να μην πάρεις χαμπάρι.

                          ερώτηση για ακριβό συναγερμό με τηλεειδοποίηση ή έστω για έναν απλό υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης τουλάχιστον στην Αττική?

                          και αν ναι θα βάζατε?

                          Σχετικά με συναγερμούς έχω ακούσει για viper και Pandora, με gps και start engine λογικά έχουν και ειδοποίηση με SMS στο κινητό.

                          Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν

                          Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα

                          μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?

                          δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • O
                            otokomae @slowmotion last edited by

                            jimyst wrote:

                            Slowmotion wrote:

                            τι να λέμε τώρα αλλά ρε παιδιά αυτο με τον ψευτοσυναγερμό με την κόρνα πιο πολυ σε φάρσα μου ακούγεται

                            για μένα το καλύτερο είναι μια ασφάλεια κλοπής αλλά παρόλα αυτά δεν νοείται (για μένα πάντα προσωπική άποψη) αμάξι χωρίς συναγερμό

                            το πιο απλό να σταματήσεις στο περίπτερο και να περάσει ένας ατζαμής να σου σπάσει τον καθρέπτη και να μην πάρεις χαμπάρι.

                            ερώτηση για ακριβό συναγερμό με τηλεειδοποίηση ή έστω για έναν απλό υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης τουλάχιστον στην Αττική?

                            και αν ναι θα βάζατε?

                            Σχετικά με συναγερμούς έχω ακούσει για viper και Pandora, με gps και start engine λογικά έχουν και ειδοποίηση με SMS στο κινητό.

                            Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν

                            Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα

                            μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?

                            δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο

                            Έλα τώρα άστα αυτά. Έχεις να μας προτείνεις κάποιον καλό εγκαταστατη;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • O
                              otokomae @vasilas last edited by

                              Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.

                              Δεν είναι κουρτίνες για να κάτσουν όμορφα. Οι αντιστρεπτικές είναι η ζυγαριά και τα ελατήρια και αμορτισέρ είναι τα σταθμά και όλα αυτά υπολογίζονται και σταθμιζονται και δεν είναι άμα κάτσει.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 6
                              • S
                                slowmotion @otokomae last edited by

                                Slowmotion wrote:

                                Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν

                                Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα

                                μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?

                                δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο

                                otokomae wrote:

                                Έλα τώρα άστα αυτά. Έχεις να μας προτείνεις κάποιον καλό εγκαταστατη;

                                αν γνώριζα δεν θα ρώταγα 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • V
                                  vasilas @otokomae last edited by

                                  vasilas wrote:

                                  Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.

                                  Δεν είναι κουρτίνες για να κάτσουν όμορφα. Οι αντιστρεπτικές είναι η ζυγαριά και τα ελατήρια και αμορτισέρ είναι τα σταθμά και όλα αυτά υπολογίζονται και σταθμιζονται και δεν είναι άμα κάτσει.

                                  Κατάλαβα...μένω ως έχει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • E
                                    enzo22 last edited by

                                    Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με  το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να  είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)

                                    Honda civic 1,5 sport

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                    • S
                                      shumakos last edited by

                                      Η πιο παχιά αντιστρεπτική υπάρχει στο Si και γιατί έχει το μπλοκέ μπροστά που μπορεί να την εκμεταλλευτεί μιας και θα μπορεί να τραβήξει το μπροστινό μέρος προς τα μέσα με το γκάζι σε περίπτωση υπερστροφής. Αντίθετα με ελεύθερο διαφορικό που έχουν τα απλά 1,5 όλη η δύναμη θα χαθεί σε σπινιάρισμα στον μπροστά τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση οπότε το γκάζι δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα στη διόρθωση της τροχιάς.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                      • stavtsim
                                        stavtsim @enzo22 last edited by

                                        Όντως αυτή ήταν η πιο σωστή παρατήρηση enzo22. Κ εγώ αυτό θα ήθελα να είχε το sport. Μακάρι να μπορούσε να γίνει σαν έξτρα....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • V
                                          vasilas @enzo22 last edited by

                                          Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με  το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να  είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)

                                          Άρα εσείς έχετε κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με το plus.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • O
                                            otokomae @vasilas last edited by

                                            Enzo22 wrote:

                                            Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με  το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να  είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)

                                            Άρα εσείς έχετε κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με το plus.

                                            Το ίδιο με σένα στην comfort θέση πάνω κάτω εχουν ολοι και φυσικά υπάρχουν και κλίσεις στη στροφή, αλλα ειπαμε ότι δεν μιλάμε για ένα GT ούτε καν στην έκδοση plus. Από κει και πέρα ορισμενοι το μαλακό το βλεπουν σκληρό και άλλοι το αντίθετο. Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβαγιας κοινώς.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 223
                                            • 224
                                            • 225
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 295
                                            • 296
                                            • 225 / 296
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr