-
otokomae wrote:
vasilas wrote:
Η ανάρτηση του sport plus στη νορμάλ ρύθμιση είναι ίδια με του sport ή είναι πιο άνετη;
Σαν κάτοχος του sport plus όταν η ανάρτηση είναι στη ρύθμιση νορμάλ, έχει την αίσθηση του άνετου αλλά παίρνει κλίσεις στις στροφές. Όταν η ανάρτηση είναι στη δυναμική ρύθμιση τότε δεν παίρνει κλίσεις, αλλά είναι άβολα όταν ο δρόμος είναι επαρχιακός με ανωμαλίες.
Σκέφτομαι να αλλάξω την πίσω αντιστρεπτική με αυτήν του Αμερικανικού Si που είναι ελάχιστα πιο παχιά.
Δηλαδή μήπως το sport έχει κάτι το ενδιάμεσο; Όσοι έχετε sport καταλαβαινετε κλίσεις στις στροφές;
Έχει δοκιμάσει κάποιος και τα δύο αυτοκίνητα;
Θα το κάνω λίγο παραστατικά για να το καταλάβεις. Το 1500 sport του sargus το 1000αρι του dghulio και το δικό μου diesel έχουν το ίδιο set up ανάρτησης. Η μόνη διαφορά του sargus εκτός του μοτέρ είναι τα μπροστινά δισκοφρενα που αντέχουν σε περισσότερη καταπόνηση. Μιλάμε για τα hatchback γιατί τα sedan έχουν ακόμη πιο άνετη ανάρτηση. Το δικό σου sport plus είναι σεταρισμενο στη θέση comfort περίπου ίδιο με τα προηγούμενα hatchback. Εμένα μου φάνηκε η comfort του sport plus λίγο πιο προοδευτική από τις στάνταρ των υπολοιπων. Στην άλλη επιλογή το plus χάνει εντελώς την προοδευτικότητα και δίνει στο αμάξι αυτό που πρέπει χωρίς να είναι τέλειο. Ναι υπάρχουν κλίσεις σε παρατεταμενες στα απλά hatchback αλλά από την άλλη αυτή είναι η Χρυσή τομή και επιλογή για τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Και μια συμβουλή, μην πειραζεις την ανάρτηση του plus. Ούτως η άλλως η σκληρή ρύθμιση δεν είναι για να βγάζεις βόλτα την οικογενεια.
Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.
Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;
Η ρύθμιση αυτή είναι για να επιλέξεις την κατάλληλη αναλόγα με τη διαδρομή σου. Δεν είναι για να παίζεις συνέχεια με αυτό ιδιαίτερα οταν έχεις υψηλές ταχύτητες η βρίσκεσαι μέσα στη στροφή.
-
Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.
Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;
Εμένα από τα γραφόμενα εδώ μέσα δε μου έχει γίνει σαφές παντως τι παίζει με την μαλακή ρύθμιση του sport plus και αν είναι τελικά πιο μαλακή από του sport ή ακριβώς η ίδια.
Κατά τα άλλα, αν δε γράφει το μανιουαλ κάτι διαφορετικό, μπορείς να αλλάζεις όσο συχνά θέλεις το σετ απ της ανάρτησης.
Τέλος, πιο πολύ από όλα αυτά, εμένα θα με προβληματιζε η αντίδραση της συζύγου! Βρε μήπως είναι καμία πρωταθλήτρια καρτ και δε μας το λες; και έχει συνηθίσει τις αναρτήσεις κουτσουρο;
-
vasilas wrote:
Τις προάλλες πηγαίναμε με την σύζυγό Εθνική με 100 χαω με αυτόματο πιλότο και είχε κάποια σκαμπανεβάσματα ο δρόμος αν και ήταν όλο ευθεια.. Γύρισε και μου είπε ότι νιώθει ανασφάλεια γιατί το αυτοκίνητο πάει σαν τη βάρκα......Κατοπιν έβαλα τη σκληρή ρύθμιση και το βρήκε καλύτερο και πιο σταθερό. Με έχει προβληματίσει αυτή η κατάσταση.
Οπότε δηλαδή το plus έχει λίγο πιο comfort ανάρτηση απο το sport. Αν αλλάζω τη ρύθμιση συχνά υπάρχει περίπτωση να χαλάσει;
Εμένα από τα γραφόμενα εδώ μέσα δε μου έχει γίνει σαφές παντως τι παίζει με την μαλακή ρύθμιση του sport plus και αν είναι τελικά πιο μαλακή από του sport ή ακριβώς η ίδια.
Κατά τα άλλα, αν δε γράφει το μανιουαλ κάτι διαφορετικό, μπορείς να αλλάζεις όσο συχνά θέλεις το σετ απ της ανάρτησης.
Τέλος, πιο πολύ από όλα αυτά, εμένα θα με προβληματιζε η αντίδραση της συζύγου! Βρε μήπως είναι καμία πρωταθλήτρια καρτ και δε μας το λες; και έχει συνηθίσει τις αναρτήσεις κουτσουρο;
Ένταξη το αυτοκίνητο παίρνει μέχρι ορισμένη κλίση ειδικά σε στροφές που έχουν ανάποδη κλιση. Δεν είναι κάτι το τρομερό αν και θα κοιτάξω σοβαρά μήπως βάλω αντιστρεπτική πίσω. Στο δικό σου καταλαβαίνεις κλίση να σε ενοχλεί;
Η σύζυγος με ανησύχησε και μενα. Άκου σα βάρκα...
-
Χα χαχα
Για τα γούστα μου θεωρώ την ανάρτηση ιδανική. Αλλά αυτά είναι γούστα. Επίσης, εγώ δε θα την πειραζα στη θέση σου γιατί αυτό που έχεις τώρα έχει περάσει από πολλές δοκιμές και μελέτη τόσο στον υπολογιστή όσο και στο δρόμο. Αν την πειράξεις, δεν ξέρεις τι μπορεί να χαλάσει στη γεωμετρία. Ότι και να σου λένε αυτοί που θα στην αλλάξουν.
-
Χα χαχα
Για τα γούστα μου θεωρώ την ανάρτηση ιδανική. Αλλά αυτά είναι γούστα. Επίσης, εγώ δε θα την πειραζα στη θέση σου γιατί αυτό που έχεις τώρα έχει περάσει από πολλές δοκιμές και μελέτη τόσο στον υπολογιστή όσο και στο δρόμο. Αν την πειράξεις, δεν ξέρεις τι μπορεί να χαλάσει στη γεωμετρία. Ότι και να σου λένε αυτοί που θα στην αλλάξουν.
Εκείνο που έχει σημασία να ξέρουμε είναι ότι η honda λέει ότι το civic είναι αυτοκίνητο για όλους και όχι για ειδικό κοινό. Για αυτο και η ανάρτηση του είναι ένας συνδιασμός άνεσης με στοιχεία γρηγορης οδηγησης. Για αυτούς που θέλουν ένα GT υπάρχει το si που βέβαια είναι απαγορευμενος καρπος. Το plus έχει αρκετά στοιχεία GT.
-
Περίπου έτσι.
Η Honda προσφέρει επιλογές για όλα τα γούστα στο civic. Έχει το απλό, έχει το sport, έχει το si και μετά έχει και το πιο σκληρό πυρηνικό, το type r. Δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που να μην τον καλύψει κάποια από τις παραπάνω επιλογές.
-
Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.
-
Το δικο σου εχει αντιστρεπτικη, απλα λιγο πιο μικρης διαμετρου?
-
Ε ναι ρε συ χωρις αντιστρεπτικη θα ταν;
-
Το λογικο ειναι να εχει, εχεις δικιο.... Αλλά ποτε δεν ειμαι σιγουρος, για τιποτα
Αφου εχει, μικρη διαφορα θα δεις vasilas. Τζαμπα λεφτα θα δωσεις
-
Slowmotion wrote:
τι να λέμε τώρα αλλά ρε παιδιά αυτο με τον ψευτοσυναγερμό με την κόρνα πιο πολυ σε φάρσα μου ακούγεται
για μένα το καλύτερο είναι μια ασφάλεια κλοπής αλλά παρόλα αυτά δεν νοείται (για μένα πάντα προσωπική άποψη) αμάξι χωρίς συναγερμό
το πιο απλό να σταματήσεις στο περίπτερο και να περάσει ένας ατζαμής να σου σπάσει τον καθρέπτη και να μην πάρεις χαμπάρι.
ερώτηση για ακριβό συναγερμό με τηλεειδοποίηση ή έστω για έναν απλό υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης τουλάχιστον στην Αττική?
και αν ναι θα βάζατε?
Σχετικά με συναγερμούς έχω ακούσει για viper και Pandora, με gps και start engine λογικά έχουν και ειδοποίηση με SMS στο κινητό.
Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν
Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα
μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?
δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο
-
jimyst wrote:
Slowmotion wrote:
τι να λέμε τώρα αλλά ρε παιδιά αυτο με τον ψευτοσυναγερμό με την κόρνα πιο πολυ σε φάρσα μου ακούγεται
για μένα το καλύτερο είναι μια ασφάλεια κλοπής αλλά παρόλα αυτά δεν νοείται (για μένα πάντα προσωπική άποψη) αμάξι χωρίς συναγερμό
το πιο απλό να σταματήσεις στο περίπτερο και να περάσει ένας ατζαμής να σου σπάσει τον καθρέπτη και να μην πάρεις χαμπάρι.
ερώτηση για ακριβό συναγερμό με τηλεειδοποίηση ή έστω για έναν απλό υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης τουλάχιστον στην Αττική?
και αν ναι θα βάζατε?
Σχετικά με συναγερμούς έχω ακούσει για viper και Pandora, με gps και start engine λογικά έχουν και ειδοποίηση με SMS στο κινητό.
Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν
Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα
μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?
δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο
Έλα τώρα άστα αυτά. Έχεις να μας προτείνεις κάποιον καλό εγκαταστατη;
-
Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.
Δεν είναι κουρτίνες για να κάτσουν όμορφα. Οι αντιστρεπτικές είναι η ζυγαριά και τα ελατήρια και αμορτισέρ είναι τα σταθμά και όλα αυτά υπολογίζονται και σταθμιζονται και δεν είναι άμα κάτσει.
-
Slowmotion wrote:
Και εγω για αυτούς εννοούσα αλλά το θέμα ειναι αν υπάρχει υπεύθυνος εγκαταστάτης-τζιμάνι που να μπορεί να τον βάζει σε όλα τα αμάξια και στο δια ταύτα να εμπιστευσε το δικό σου αμάξι σε αυτόν
Τι φάση αυτό με τον γιαλαντζί συναγερμό συνδεδεμένο με την κόρνα
μαιμουδιά του Σαρακάκη είναι ή από μαμα Honda?
δυσκολεύομαι να πιστεψω ότι οι Ιάπωνες έχουν κάνει κάτι τέτοιο
otokomae wrote:
Έλα τώρα άστα αυτά. Έχεις να μας προτείνεις κάποιον καλό εγκαταστατη;
αν γνώριζα δεν θα ρώταγα
-
vasilas wrote:
Επειδή υπάρχει το Si έλεγα μήπως οι αντιστρεπτικές του καθήσουν στο δικό μου όμορφα.
Δεν είναι κουρτίνες για να κάτσουν όμορφα. Οι αντιστρεπτικές είναι η ζυγαριά και τα ελατήρια και αμορτισέρ είναι τα σταθμά και όλα αυτά υπολογίζονται και σταθμιζονται και δεν είναι άμα κάτσει.
Κατάλαβα...μένω ως έχει
-
Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)
-
Η πιο παχιά αντιστρεπτική υπάρχει στο Si και γιατί έχει το μπλοκέ μπροστά που μπορεί να την εκμεταλλευτεί μιας και θα μπορεί να τραβήξει το μπροστινό μέρος προς τα μέσα με το γκάζι σε περίπτωση υπερστροφής. Αντίθετα με ελεύθερο διαφορικό που έχουν τα απλά 1,5 όλη η δύναμη θα χαθεί σε σπινιάρισμα στον μπροστά τροχό με τη λιγότερη πρόσφυση οπότε το γκάζι δεν θα μπορεί να κάνει τίποτα στη διόρθωση της τροχιάς.
-
Όντως αυτή ήταν η πιο σωστή παρατήρηση enzo22. Κ εγώ αυτό θα ήθελα να είχε το sport. Μακάρι να μπορούσε να γίνει σαν έξτρα....
-
Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)
Άρα εσείς έχετε κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με το plus.
-
Enzo22 wrote:
Εγώ πάντως μετά απο 2+ κάτι χρόνια συμβίωσης με το sport αυτό που θα ήθελα οσον αφορά την ανάρτηση είναι να είχε δύο ρυθμίσεις όπως το plus και συγκεκριμένα αυτή που έχει τώρα ώς normal και μια πιο μαλακή για μέσα στην πόλη . Με όλους αυτούς τους κολόδρομους (το λέω ευγενικά) τρώει πολύ κοπάνημα και κούνημα μέσα στην πόλη . Σίγουρα θα ήθελα μαλακότερη ανάρτηση εντός πόλης . Για εκτός αυτή που έχει είναι σούπερ , το αυτοκίνητο πάει σαν τρένο και δεν καταλαβαίνει τίποτε τουλάχιστον στις ταχύτητες που πιάνω εγώ (max 150 χλμ)
Άρα εσείς έχετε κάτι ενδιάμεσο σε σχέση με το plus.
Το ίδιο με σένα στην comfort θέση πάνω κάτω εχουν ολοι και φυσικά υπάρχουν και κλίσεις στη στροφή, αλλα ειπαμε ότι δεν μιλάμε για ένα GT ούτε καν στην έκδοση plus. Από κει και πέρα ορισμενοι το μαλακό το βλεπουν σκληρό και άλλοι το αντίθετο. Αλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβαγιας κοινώς.
Νέο Honda Civic 2017