-
@piliourits εεε δεν είπαμε και 12ltr/100 αλλά το 8.5-9.5 το είχε στο τσεπάκι και σε ψιλό ανοιχτό δρόμο Κηφισό - ποσειδώνος και στενά γύρω γύρω! Δεν λέω για ταξίδια, εκεί δεν το είχα μετρήσει ποτέ καλά γιατί είτε θα το πάταγα είτε δεν θα το πρόσεχα και δεν κάναμε και πολλά 1-2 φορές το χρόνο τα μακρινά!
-
Όπως έχετε καταλάβει δεν έχω ελαφρύ πόδι. 5 άτομα και φουλ φορτωμένο είχε διψήφια κατανάλωση εύκολα και έκανα συχνά τέτοια. Δεν είμαι για βενζίνη!
-
Εγω μολις εκανα 360 χλμ σε εθνικη οδο στα 5.7...με λιγο κλιμα ταχυτητα 130 με 150...4 ατομα γεμάτο παγκαζ...
Χειροκίνητο 110 6ταχυτο.
Τόσο πολύ κλέβει το trip computer;
-
Και εγω αυτο σκεφτηκα...αλλα βλεπω και το δεικτη της βενζινης...δεν κουνιέται σου λεω!!!
Βεβαια μεσα στην πολη βλεπω κατι τσεκούρια για την ωρα..
-
Ειχες μηδενησει το trip computer πριν το ταξιδι;
-
Πάντως C3 Aircross (και οποιοδήποτε άλλο B-SUV) βενζίνης παρόμοιας ιπποδύναμης ΔΕΝ μπορεί να βγάλει μέση κατανάλωση 5,7 lt/100Km, πλήρως φορτωμένο και με ταχύτητες από 130 ως 150. Είτε δεν είχες μηδενίσει την ένδειξη κατανάλωσης είτε διάβασες στιγμιαία κατανάλωση σε κάποια μικρή κατηφόρα είτε τα 130 ως 150 ήταν 80 ως 140 (δεν το λέω τυχαία, το έχουμε δει εδώ μέσα).
-
Πάντως C3 Aircross (και οποιοδήποτε άλλο B-SUV) βενζίνης παρόμοιας ιπποδύναμης ΔΕΝ μπορεί να βγάλει μέση κατανάλωση 5,7 lt/100Km, πλήρως φορτωμένο και με ταχύτητες από 130 ως 150. Είτε δεν είχες μηδενίσει την ένδειξη κατανάλωσης είτε διάβασες στιγμιαία κατανάλωση σε κάποια μικρή κατηφόρα είτε τα 130 ως 150 ήταν 80 ως 140 (δεν το λέω τυχαία, το έχουμε δει εδώ μέσα).
Τόσο βγάζει αντίστοιχο diesel περίπου, και ανάλογα, μπορεί κ λίγο περισσότερο.
-
Και με άλλους που μίλησα τα ιδια μου πανε...καλαματα φουλ φορτωμένο 5.8...
Το μηδενισα..αλλα ουτως η αλλως στην εφαρμογή οποτε σβηνεις το κλειδι σου ερχεται αναλυτικα τι και πως...χλμ χρονος οδηγησης καταναλωση κλπ.. χαρτι και καλαμαρι..
Επισης στην 6η στα 150 ισα που φτανει 3000 στροφες...3100...
Τι να πω τωρα...θα το ξαναπαρατηρησω.
-
Στα 130-150 ψιλο-σταθερά, θα περίμενα μεγάλη αύξηση της κατανάλωσης σε βενζίνη από αυτόν τον κινητήρα. Αν είσαι 110-130, έχει τεράστια διαφορά στην κατανάλωση, από 120-150, και κάποιες φορές να ανέβεις στα 150, μάλιστα νομίζω κάπου στα 120 ταξιδεύεις με αρκετά καλή κατανάλωση. Δηλαδή αν ήταν κάνα 1600 με 150 άλογα θα ταξίδευε στα 180 τελείως χαλαρά με 5λίτρα/100?! Απλά δεν γίνονται αυτά..
Επίσης το φόρτωμα είναι πολύ σημαντικό. Αν είναι 2 άτομα με 3-4 βαλίτσες/τσάντες μέσα, δεν υπάρχει πολύ μεγάλη επιβάρυνση, αλλά 4 άτομα ή 5 με τον εξοπλισμό και αποσκευές τους, αυξάνει κατά πολύ το ζόρι του κινητήρα, δηλαδή σε τέτοια περίπτωση, και βενζίνη θα κάψει σίγουρα κάνα 1.5-2 λίτρα παραπάνω (ανάλογα και το αυτοκίνητο, εκείνο το 1.6 με 150 άλογα θα ζοριστεί λιγότερο στην ίδια περίπτωση!) και δεν θα ανεβάζει εύκολα 150 χλμ επίσης κατά τη γνώμη μου.
Δηλαδή ο Tkin73 σχολίαζε τις καταπληκτικές του επιδόσεις στην κατανάλωση όλο το καλοκαίρι, και έτσι απλά τον φτάνετε με έναν απλό βενζινοκινητήρα;!
-
Πάντως εγώ στο πρώτο ταξίδι μόλις το πήρα με 15000 χλμ τον Ιούνιο έκανα Αθήνα - Ρίο με το κρουζ όρια+20 είχα 6.2 λ/100 . Μετά μέχρι τα Γιάννενα είχα 6.9 συνολικά και είναι αυτόματο.
-
Πάντως εγώ στο πρώτο ταξίδι μόλις το πήρα με 15000 χλμ τον Ιούνιο έκανα Αθήνα - Ρίο με το κρουζ όρια+20 είχα 6.2 λ/100 . Μετά μέχρι τα Γιάννενα είχα 6.9 συνολικά και είναι αυτόματο.
Αυτός είναι από τους ευκολότερους δρομους πάντως,+20 στα όρια χωρίς φόρτωμα νομίζω πιάνεις πολύ καλή κατανάλωση. Βέβαια έχει μεγάλο.κομματι στα 130χλμ, οπότε 150 τελική.
Με diesel το έχω κάνει κάτω από 5 παλιά, αλλά ήταν ψυχαναγκαστικό, τώρα περίπου με 5.2 - 5.5 αλλά τρέχω λίγο.
-
Μου κάνουν εντύπωση τα νούμερα...αυτόματο C3 (οχι Aircross) με τον 110 οι 4Τ το είχαν μετρήσει μέση κατναάλωση 8.9 (!!!) στην μία δοκιμή και 10.4 (!!!!) στην άλλη. Τόσο πολύ τα σκίζουν ή απλά όσοι γράφουν τα 6αρια οδηγούν με αυγό? Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πόσο καίει...αχαχα!! Εμένα σε μια σύντομη διαδρομή που το είχα (Αγ. Παρασκευή - Παιανία - Αγ. Παρασκευή) μου έκαψε 8.
Στο σημαντικότατο -όπως έχουν τα πράγματα- τομέα της κατανάλωσης, το υβριδικό σύνολο κυριαρχεί, με τη μέση της δοκιμής να φτάνει τα 6,4 λίτρα/100 χλμ., την ώρα που η υπερτροφοδοτούμενη γαλλική πρόταση χρειάστηκε 10,4 λίτρα/100 χλμ. για την ίδια διαδρομή.
Τo Citroen C3, από την πλευρά του, υιοθετώντας ένα κλασικό αυτόματο κιβώτιο, προσπαθεί να πετύχει ένα συγκερασμό. Σε αυτήν του την προσπάθεια όμως θυσιάζει κάτι από την κατανάλωση, με τη μέση τιμή να είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε σχέση με αυτές των υπολοίπων, φτάνοντας στα 8,9 λίτρα/100 χλμ.
EDIT: Και το C3 Aircross το βγάζουν 8+ το χειροκίνητο και 9 το αυτόματο (με τα 130 όμως).
-
Ακούστε πως έχουν τα πράγματα .
Εγώ οδηγώ ταξιτζίδικα . Δηλαδή στο χειροκίνητο αλλάζω ταχύτητες χαμηλά . Με την C5 2.0 στο ταξίδι με πλήρες φορτίο , 1500 κιλά άδειο το αμάξι , με 2 τόνους δηλαδή σε διαδρομή Αθήνα - Αργος - Ναύπλιο που κάναμε δεκάδες φορές , είχα 8,2-8,4 . Πάντα πάω με όρια + 20 γιατί δεν γουστάρω να έχω άγχος με ραντάρ .
Αλλά τα τέστ προφανώς γίνονται με καυλοτίμονους .
Ακόμα τα υβριδικά επίσης δεν είναι αληθινά ,
Ο κολλητός είχε το Λέξους 450Η . Εντάξει με το ρεύμα πήγαινε ελάχιστα . Μόλις το ακομπούσε λίγο το γκάζι ξύπναγε ο 6κύλινδρος . Αυτός το πλάκωνε πολύ . Οι καταναλώσεις του στα ταξίδια μπορεί να ήταν από 9 έως 13 λίτρα , ανάλογα με το πλάκωμα .
Στην πόλη όμως έχουν πολλά πράγματα σημασία .
Για παράδειγμα το C4 1.6 που έχω του 2005 , επειδή κάνει μικρές διαδρομές των 2-5 χλμ με μωτ γύρω στα 20 χαω , έχει 10-11 λ/100 . Αυτό όμως δεν είναι πραγματική κατανάλωση . Στο ταξίδι κατεβαίνει στα 8 . Η πλάκα είναι ότι η 5 με την υδροπνευματική που χαμήλωνε το αμάξι έκαιγε στο ταξίδι λιγότερο από το 4 .
Το αιρκρος αν πέσω κοντά στα 20 χαω , τότε πάω γύρω στα 8,5 . Αν ταξιδέψω σε επαρχιακό μαλακά χωρίς προσπεράσματα , θα είμαι στα 5,5 αφού ήμουν στα 5,8 σε ταξίδι 80 χλμ σε επαρχιακό που τον ξέρω απ΄ έξω και προσπέρναγα όπου είχε ευθεία έστω και μικρή .
-
Καθόμαστε και συζητάμε για τα προφανή: ΔΕΝ υπάρχουν αυτές οι τόσο χαμηλές καταναλώσεις σε ταξίδι με βενζινοκίνητα πλήρως φορτωμένα και με 130 -150. Εκτός αν πιστεύετε και στον Άγιο Βασίλη με το Ρούντολφ...
Στο swift υπαρχουν αλλα ειναι υποθετο σε συγρκιση με τα περιπτερα.
Φουλ φορτωμενο, σε σημειο να κατσει πισω...5,6 με 130 στo acc και κατι προσπερασεις με 150.
-
Το Swift εχουμε πει είναι εκτός συναγωνισμού....το καλύτερο αυτοκίνητο έβερ, απορώ γιατί πουλιέται οτιδήποτε άλλο!!?!
-
Μα στα 120 που λεει καποιος οι στροφες ειναι στις 2.000 με 6η μεσα...πως να μην πας 150...εκτος και αν κλέβει το κοντερ..
Μιλαω μόνο για ταξιδι ετσι...μεσα στην πολη ως τωρα βλεπω κατι 10αρια και 12αρια...
2 ταξίδια που χω κανει..πανω απο 6 δεν ειδα...θα το μετρησω με βενζινη λιτρα χιλιομετρα και οχι με τον υπολογιστή ταξιδιου και θα επανελθω..
Υγ. Φωτο πως ανεβαζω,,;μονο txt με αφηνει.
Υγ2;; δεν υπαρχει αη βασιλης;;;
Υγ3. Μα ο λογος που χω σκαλωσει και γραφω ειναι πως μου είναι αδιανοητο το ποσο χαμηλα ειναι.
-
Ελα ντε....
Το καλυτερο πολης.
Αντε να πουμε δυο πραγματακια αρνητικα που αυτα ειναι ολα και ολα στην ουσια για να εχουμε και μιαν αξιοπιστιαν
-
Τιμονι σαν playstation με περιεργο μηχανισμο βαρύτητας (δεν διορθωνεται αυτο, δυστηχως)
-
Μετριοτατη μονωση στους θολους, (μιση ωρα δουλεια ως DIY και μικρομκοστος)
Αυτα.
Αντε παρτε το να γινουμε πολλοι.
-
-
Καθόμαστε και συζητάμε για τα προφανή: ΔΕΝ υπάρχουν αυτές οι τόσο χαμηλές καταναλώσεις σε ταξίδι με βενζινοκίνητα B-SUV πλήρως φορτωμένα και με 130 -150. Εκτός αν πιστεύετε και στον Άγιο Βασίλη με το Ρούντολφ...
-
Στο swift υπαρχουν αλλα ειναι υποθετο σε συγρκιση με τα περιπτερα.
Φουλ φορτωμενο, σε σημειο να κατσει πισω...5,6 με 130 στo acc και κατι προσπερασεις με 150.
Μιλάμε για B-SUV και όχι για το μικρότερο και ελαφρύτερο σουπερμίνι!
-
Μα στα 120 που λεει καποιος οι στροφες ειναι στις 2.000 με 6η μεσα...πως να μην πας 150...εκτος και αν κλέβει το κοντερ..
Μιλαω μόνο για ταξιδι ετσι...μεσα στην πολη ως τωρα βλεπω κατι 10αρια και 12αρια...
2 ταξίδια που χω κανει..πανω απο 6 δεν ειδα...θα το μετρησω με βενζινη λιτρα χιλιομετρα και οχι με τον υπολογιστή ταξιδιου και θα επανελθω..
Υγ2;; δεν υπαρχει αη βασιλης;;;
Έχεις καλή αίσθηση του χιούμορ (το εννοώ) και ταυτόχρονα έχεις και τις αμφιβολίες σου και ψάχνεσαι. Αυτά μου αρέσουν!
Επί της ουσίας:
-
Δεν γίνεται 120 με 6η και 2.000 στροφές και 150 με 3000 στροφές (όπως έγραψες πιο πάνω). Μάλλον το δεύτερο είναι σωστό, αφού μιλάμε για βενζίνη.
-
Όταν θα ξαναμετρήσεις κατανάλωση σε ταξίδι, εκτός από την ένδειξη κατανάλωσης, μηδένισε και τη μέτρηση της μέσης ταχύτητας. Έτσι θα έχεις μια πολύ πιο σωστή εικόνα της πραγματικής σου ταχύτητας κατά το ταξίδι. Εγώ όταν οδηγώ με το cruise control στα 140 σε σχετικά άδεια εθνική και με e-pass για τα διόδια, βγάζω μέση πραγματική ταχύτητα πάνω από 125 και κοντά στα 130 Km/h. Κάτι αντίστοιχο θα πρέπει να βγάλεις κι εσύ αν πηγαίνεις με 130-150. Αν βγάζεις 100 ή 110 μέση ταχύτητα, τότε δεν πηγαίνεις με 130-150.
-
Citroen C3 Aircross 2018