-
Σήμερα το πρωί έλαβα pm στο messenger από την Seat Greece ότι είχα εγώ δίκιο στο άτυπο debate στην επίσημη σελίδα της στο fb ως προς το σωστό διάβασμα του όρου 'μεγαλύτερο από 150ps'. Οριστικά, αμετάκλητα και αδιαμφισβήτητα λοιπόν το Leon 150ps ΔΕΝ έχει ml. Παραθέτω αυτούσιο το μήνυμα:
'Καλημέρα Χρήστο, επανερχόμαστε για να σας ενημερώσουμε ότι είστε εσείς που έχετε το δίκιο σχετικά με την ανάρτηση του Leon FR, αφού ο δικός σας τρόπος ανάγνωσης ήταν ο σωστός και όχι του συναδέλφου ο οποίος πιθανότατα παραπλανήθηκε από την έλλειψη αυτή τη στιγμή δυνατότερων εκδόσεων στον κατάλογο. Το FR 150 λοιπόν έχει ημιάκαμπτο άξονα πίσω και όχι πολλαπλών συνδέσμων.
Με εκτίμηση, SEAT Greece'
-
Ωραιος ευχαριστούμε για την ενημέρωση.
Αν και στο φυλαδιο των προδιαγραφών φαινόταν ξεκάθαρα ότι πολλαπλούς έχουν οι εκδόσεις >150 ιππων.
Ολα θα κριθουν στο τεστ ντραιβ με κομποσα χλμ σε σαμαράκια αν και ποσο θα χορεύει πισω όπως συμβαίνει με την πλειοψηφία των ημιάκαμπτων υλοποιήσεων.
Για εμενα την καλυτερη συμπεριφορά μεχρι τώρα από τα πολλα που εχω οδηγήσει την είχαν το xceed και το civic ( στην μαλακή ρύθμιση) και τα δυο με πολλαπλούς ακόμα και το civic στην σκληρή χοροπηδούσε.
-
Πήρε κάνεις τιμές για προαιρετικό εξοπλισμό; Κυρίως για acc , blind spot ,high beam assist ...που λείπουν από όλες τις εκδόσεις.
Επίσης το navi υπάρχει στάνταρ σε κάποια έκδοση;
-
ποσο μαπα ειναι αυτος ο νομος περι Τ.Τ οπου ενα βασικο αυτοκινητο πολης, suzuki τα εχει standard ολα αυτα στην glx και ακριβα οικογενειακα.. δν το εχουν.
Ειναι εξοπλισμος ασφαλειας.....
Παντως φτιανε και οι εισαγωγικες.
-
Αυτά δεν πουλάνε Lap, ενώ οι 18αρες δείχνουν 'μπάνικες' και πουλάνε. Απλά πράγματα.
-
Οντως, πρεπει ομως και εμεις ως forum να πιεζουμε προς την σωστη κατευθυνση.
Ειναι δυνατον να εχει 18 αρα και οχι blind spot;;;;
-
Στον Έλληνα προκειμένου να μπει στο μάτι του γείτονα άμα του πεις θα βγάλω και το ABS/EBD/BA αλλά θα το πάρεις με body kit + 18' παίζει να το σκεφτεί κατά τέταρτο...
Συγνώμη κιόλας που θα το πω στο συγκεκριμένο νήμα αλλά το κρατάω μέρες. Οκ το παραδέχομαι ότι και εγώ τσίμπησα με την ομορφιά του οχήματος στην πρώτη ματιά. Ειδικά το FR με τις 18'. Τσίμπησα τόσο που όταν είδα ότι και το ST είναι κούκλα ξέχασα και την βασική μου φιλοσοφία που αντίκειται στην νοοτροπία του VAG.
Ακολούθησαν πληροφορίες. Πολλές πληροφορίες. Όχι δεν έχει πολλαπλούς. Όχι χάνει σε αίσθηση στις στροφές σε σχέση με το Golf. Όχι είναι ένα τικ λιγότερο στριφτερό από το Golf. Όχι έχει λίγο χειρότερη κυληση/ηχομόνωση. Όχι έχει λίγο χειροτερη ποιότητα υλικών ειδικά στα καθίσματα, που είναι στατιστικά από τα πρώτα που δείχνουν τα χρόνια τους μαζί με διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων και φώτων λόγο οξύτητας ιδρώτα. Όχι έχει λίγο χειρότερη συναρμογή, εεε σορυ κιόλας φάε σκ@τ@!! Γιατί δηλαδή να μην πάρει κάποιος απευθείας σε Golf αν ψήνεται για VAG; (Δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης εκτός ομίλου για να μην βγω εκτός θέματος)
Και άμα το ζόρι είναι οι χώροι πίσω κάνε υπομονή για το Golf variant. Το αμάξι ο οδηγός το βλέπει 95% από μέσα. Υπάρχει κανείς που του αρέσει περισσότερο το εσωτερικό του Leon από το Golf; Δύσκολα.
-
Στον Έλληνα προκειμένου να μπει στο μάτι του γείτονα άμα του πεις θα βγάλω και το ABS/EBD/BA αλλά θα το πάρεις με body kit + 18' παίζει να το σκεφτεί κατά τέταρτο...
Συγνώμη κιόλας που θα το πω στο συγκεκριμένο νήμα αλλά το κρατάω μέρες. Οκ το παραδέχομαι ότι και εγώ τσίμπησα με την ομορφιά του οχήματος στην πρώτη ματιά. Ειδικά το FR με τις 18'. Τσίμπησα τόσο που όταν είδα ότι και το ST είναι κούκλα ξέχασα και την βασική μου φιλοσοφία που αντίκειται στην νοοτροπία του VAG.
Ακολούθησαν πληροφορίες. Πολλές πληροφορίες. Όχι δεν έχει πολλαπλούς. Όχι χάνει σε αίσθηση στις στροφές σε σχέση με το Golf. Όχι είναι ένα τικ λιγότερο στριφτερό από το Golf. Όχι έχει λίγο χειρότερη κυληση/ηχομόνωση. Όχι έχει λίγο χειροτερη ποιότητα υλικών ειδικά στα καθίσματα, που είναι στατιστικά από τα πρώτα που δείχνουν τα χρόνια τους μαζί με διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων και φώτων λόγο οξύτητας ιδρώτα. Όχι έχει λίγο χειρότερη συναρμογή, εεε σορυ κιόλας φάε σκ@τ@!! Γιατί δηλαδή να μην πάρει κάποιος απευθείας σε Golf αν ψήνεται για VAG; (Δεν μπαίνω σε διαδικασία σύγκρισης εκτός ομίλου για να μην βγω εκτός θέματος)
Και άμα το ζόρι είναι οι χώροι πίσω κάνε υπομονή για το Golf variant. Το αμάξι ο οδηγός το βλέπει 95% από μέσα. Υπάρχει κανείς που του αρέσει περισσότερο το εσωτερικό του Leon από το Golf; Δύσκολα.
sorry δεν είναι προσωπικό αν και μπορεί να ακουστεί ως τέτοιο
αλλά νομίζω τα λες αρκετά προκατειλημμένα,
και συμβαίνει ξανάδε σχολιασα τότε προηγούμενο σχόλιό σου για το Leon που πάλι μου φαινόταν αρκετά άστοχο
όταν έγραφες συγκεκριμένα ότι «απέτυχε στα moose tests» ,
έχω άλλωστε τη δική μου άποψη για τα moose testsθυμάμαι όμως ότι από περιέργεια μου έκανε εντύπωση σε τί μπορεί να αναφερόσουν,
έψαξα βρήκα το Leon που «απέτυχε» στα 75km/h, ΟΚ
https://www.youtube.com/watch?v=9_SJdyy5-3c
και το Golf που ας πούμε είναι «στριφτερό» και με «καλύτερη αίσθηση»
το βρήκα στα 69km/h, μόλις
Youtube Videoκι επειδή το Golf έχει και τον ημιάκαμπτο,
όχι δυστυχώς δεν είναι ένα από αυτά με τον ημιάκαμπτο που έγραψε το παραπάνω test:
τη μοναδική έκδοση του Golf με τους πολλαπλούς
αυτή στους 150 ίππους όπου διαφέρει από το Leon
είναι που δοκιμάσανε και με το κριτήριο των moose tests που υπολογίζεις
μάλλον δεν πέτυχαν να το δοκιμάσουν ούτε σε απόδοση ούτε σε αίσθησηκαι προσωπικά μάλλον είμαι στους μερικούς που το εσωτερικό του Leon μου αρέσει αρκετά περισσότερο σε σχέση με το Golf
(και το εξωτερικό εννοείται)
και ναι η εμφάνιση είναι ένας βασικός λόγος για να διαλέξεις αυτοκίνητο
(κι οι τιμές για κάποιους το ίδιο)επίσης στο Golf δε μου αρέσει το πολύ πιο προβληματικό infotainment,
αν είναι να τα λέμε κάτι ουσιαστικό για το εσωτερικόκαι οι μικρότεροι χώροι του Golf δε μου αρέσουν,
όχι μόνο στο μεταξόνιο και τα πόδια των πίσω
αλλά όταν και στις λοιπές διαστάσεις της καμπίνας το Leon αποδεικνύεται πιο ευρύχωρο από το πολύ Octavia
(και το πορτ-μπαγκάζ του station wagon που επίσης είναι μεγαλύτερο στο Leon sw σε σχέση με το Golf sw , αλλά αυτό αφορά εκείνους που κοιτάζουν τα sw)δεν ξέρω πρέπει δύσκολα κάποιος να μπορεί ποτέ δεχτεί ένα Leon με μεγαλύτερο μεταξόνιο (στο hatchback) και χώρους από ένα Golf,
ή με infotainment που δεν θα είναι τόσο προβληματικό,
ή με μια όχι προβληματική κίνηση «στα moose tests»,
πάντως στα της εμφάνισης δε θα είναι σωστό να κρίνω την υποκειμενική αισθητική ενός εσωτερικού κι ενός εξωτερικούφαντάζομαι και η αναφορά στους τομείς των υλικών ειδικά των καθισμάτων, της ηχομόνωσης και της συναρμογής είναι ανάλογης οπτικής,
με αυτή τη λογική δεν κρεμάνε οι ουρανοί κι οι ταπετσαρίες των vw
(έχω άποψη εδώ)κι αφού δεν υπάρχει λόγος και σε αυτά (ειδικά όταν αναζητείται η τεκμηρίωση)
αλλά επειδή το φέρνει η κουβέντα,
σε όλους αυτούς τους τομείς το Leon συγκριτικό πλεονέκτημα βλέπω ότι έχει στην αγορά, όχι μειονέκτημα -
Όπως λες δεν είναι προσωπικό το θέμα. Τα υλικά, τα update στο software κατά προτεραιότητα, η συναρμογή, η ηχομόνωση όλα φίλε μου μας αρέσει δεν μας αρέσει θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά στα VW/AUDI. Skoda έχω 15 έτη, κάτι ξέρω και εγώ.
Το επιπλέον κόστος το αποδέχομαι αν και το δικαιολογώ εν μέρει, από τις ως άνω υπαρκτές διάφορες.
Η εμφάνιση σωστά λες είναι θέμα υποκειμενικό. Εξωτερικά το Golf είναι άσχημο γενικότερα όχι μόνο απέναντι στο όμορφο Leon. Εσωτερικά συγνώμη αλλά το Leon μου αφήνει την αίσθηση του ψεύτικου. Τι να κάνουμε τώρα;
Στα moose tests μου εξήγησαν εδώ μέσα ότι σημαίνουν κάτι πολύ συγκεκριμένο και όχι τόσο σημαντικό όσο όλοι νομίζουμε με την πρώτη ματιά. Ψαξτο και θα καταλάβεις.
Τώρα το τελευταίο που λες για την εμπορική επιτυχία άμα πιστεύεις ότι σε μια αγορά φτωχή σαν την ελληνική, εν μέσω οικονομικής κρίσης και πανδημίας δεν θα οφείλεται αυτή κατά βάση στο ότι το Leon είναι ένα πολύ καλό, φθηνότερο υποκατάστατο του Golf τι να πω;...
Μην το δένεις κόμπο πάντως ότι θα πουλήσει παραπάνω το Leon. Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκα απέναντι από αντιπροσωπεία VW για μια επίσκεψη σε γιατρό. Πήγα και το είδα από κοντά το Golf, χωρίς td. Το Leon θα το δω και αυτό κάποια στιγμή αλλά η Γκόλφω έχει ακόμα ψηλά τον πήχη...
ΥΓ: Στα moose tests αναφέρθηκα συνολικά στον VAG απέναντι στα Focus/Civic. Δεν μίλησα καθόλου για μεταξύ τους διαφορές. Από την βιασύνη σου να με βγάλεις άκυρο σου γύρισε μπούμερανγκ το επιχείρημα. Πρώτα διάβασε τι και πως το έγραψα και μετά κάντο χρήση άμα θες. Πάρε ότι αμάξι θες φίλε, η αλήθεια θα είναι πάντα μια. Ούτε θα καθοριστεί από την δική σου και την δική μου επιλογή αλλά ούτε θα πέσουν τα μούτρα κάποιου αν αγοράσει το αμάξι που απλά γουστάρει επειδή κάποιο άλλο είναι απλά καλύτερο. Ο καθένας έχει την δική του λογική στην αγορά.
-
Seat Leon NF sportourer 1.5cc Eco TSI 150hp FR PLUS χρώμα Magnetic Tech)
Με Safe &Driving L και Navi με 10' οθόνη η τιμή είναι στα 27.850€
Και χωρίς το Navi είναι στα 26.850€.
Safe & driving L περιλαμβάνει acc, high beam assist, side assist , exit assist, exit warning , sign recognition .
Δυστυχώς το πακέτο ασφαλείας δεν σπάει και συνεπώς είναι βαρύ το κόστος.
-
Πάντως από εμφάνιση, ενώ αρχικά με εντυπωσίασε τώρα μου φαίνεται σαν μια φτωχή απομίμηση του focus.
-
Μπροστά φέρνει σε Μάζντα πίσω στο άστρα.
-
Πάντως από εμφάνιση, ενώ αρχικά με εντυπωσίασε τώρα μου φαίνεται σαν μια φτωχή απομίμηση του focus.
Πολλοί το λένε αυτό...και εμένα μου φαίνεται πάρα πολυ όμοιο με το Φόκους, ειδικά μπροστά και από το πλάι.
-
Όπως λες δεν είναι προσωπικό το θέμα. Τα υλικά, τα update στο software κατά προτεραιότητα, η συναρμογή, η ηχομόνωση όλα φίλε μου μας αρέσει δεν μας αρέσει θα είναι πάντα ένα βήμα μπροστά στα VW/AUDI. Skoda έχω 15 έτη, κάτι ξέρω και εγώ.
Το επιπλέον κόστος το αποδέχομαι αν και το δικαιολογώ εν μέρει, από τις ως άνω υπαρκτές διάφορες.
Η εμφάνιση σωστά λες είναι θέμα υποκειμενικό. Εξωτερικά το Golf είναι άσχημο γενικότερα όχι μόνο απέναντι στο όμορφο Leon. Εσωτερικά συγνώμη αλλά το Leon μου αφήνει την αίσθηση του ψεύτικου. Τι να κάνουμε τώρα;
Στα moose tests μου εξήγησαν εδώ μέσα ότι σημαίνουν κάτι πολύ συγκεκριμένο και όχι τόσο σημαντικό όσο όλοι νομίζουμε με την πρώτη ματιά. Ψαξτο και θα καταλάβεις.
Τώρα το τελευταίο που λες για την εμπορική επιτυχία άμα πιστεύεις ότι σε μια αγορά φτωχή σαν την ελληνική, εν μέσω οικονομικής κρίσης και πανδημίας δεν θα οφείλεται αυτή κατά βάση στο ότι το Leon είναι ένα πολύ καλό, φθηνότερο υποκατάστατο του Golf τι να πω;...
Μην το δένεις κόμπο πάντως ότι θα πουλήσει παραπάνω το Leon. Την προηγούμενη εβδομάδα βρέθηκα απέναντι από αντιπροσωπεία VW για μια επίσκεψη σε γιατρό. Πήγα και το είδα από κοντά το Golf, χωρίς td. Το Leon θα το δω και αυτό κάποια στιγμή αλλά η Γκόλφω έχει ακόμα ψηλά τον πήχη...
ΥΓ: Στα moose tests αναφέρθηκα συνολικά στον VAG απέναντι στα Focus/Civic. Δεν μίλησα καθόλου για μεταξύ τους διαφορές. Από την βιασύνη σου να με βγάλεις άκυρο σου γύρισε μπούμερανγκ το επιχείρημα. Πρώτα διάβασε τι και πως το έγραψα και μετά κάντο χρήση άμα θες. Πάρε ότι αμάξι θες φίλε, η αλήθεια θα είναι πάντα μια. Ούτε θα καθοριστεί από την δική σου και την δική μου επιλογή αλλά ούτε θα πέσουν τα μούτρα κάποιου αν αγοράσει το αμάξι που απλά γουστάρει επειδή κάποιο άλλο είναι απλά καλύτερο. Ο καθένας έχει την δική του λογική στην αγορά.
αγαπημένε μου νομίζω ότι προσωπική επίθεση δεν έκανα
αλλά με το να βάζεις λόγια που δεν είπα στο στόμα μου,
μου έκανες εσύείπα εγώ ποιό θα πουλήσει;
αυτά είναι δικά σου, εγώ είπα ότι είναι αυθαίρετα τα θέματα που αναφέρεις (ποιότητα υλικών, συναρμογή, ηχομόνωση κλπ) γιατί συγκριτικά στην αγορά το Leon δεν υστερείθα χαρώ κιόλας ή δε θα χαρώ;
θα μου ζητήσεις και συγνώμη αν μου αρέσει και δε μου αρέσει;
με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά μου είναι αδιάφορο ποιός θα πάρει τί και δε θα είμαι εγώ αυτόςλυπάμαι κιόλας, αλλά για να πω αυτό που κάνεις,
στην αντίθεση που σου εξέφρασα
απαντάς με το να χειραγωγείς μια συζήτηση που νόμιζα ότι θα γινόταν τουλάχιστον έντιματέλος πάντων, επειδή έχω μάθει στην τεκμηρίωση και στην ειλικρινή συζήτηση
και μια και VW έιχα btw όπότε έχω τη γνώμη που εκφράζω
και από την ανάποδη, για τη δική σου γνώμη Seat εσύ δεν είχεςυγ: μια και δε μου αρέσει να φαίνεται ότι με διαψεύδουν
σε αυτό για τα moose tests που είπες, δε φταίω εγώ που το διάβασα και ήταν συγκεκριμένος >Το μοναδικό 'αρνητικό' του οχήματος που παίζει on-line είναι η 'αποτυχία' στον τάρανδο της Km77 που τελικά διαβάζω ότι δεν λέει και πολλά ως ένδειξηκαλές αγορές και καλή καρδιά να έχουμε
-
Seat Leon NF sportourer 1.5cc Eco TSI 150hp FR PLUS χρώμα Magnetic Tech)
Με Safe &Driving L και Navi με 10' οθόνη η τιμή είναι στα 27.850€
Και χωρίς το Navi είναι στα 26.850€.
Safe & driving L περιλαμβάνει acc, high beam assist, side assist , exit assist, exit warning , sign recognition .
Δυστυχώς το πακέτο ασφαλείας δεν σπάει και συνεπώς είναι βαρύ το κόστος.
Πώς τις βλέπετε τις τιμές; Χάνει το vfm? Φυσικά έχει τα πάντα όλα....το ακτιβ φοκους βαγκον πρέπει με αντίστοιχο χρώμα κλειδί να πιάνει τα 28000 στο 1.5 150 αλλά νομίζω δεν έχει αυτό το πακέτο ασφαλείας ούτε ψηφιακό πίνακα οργάνων αλλά μάλλον έχει πολλαπλούς. Με την ομπρέλα ασφαλείας πρέπει να πιάνει τα 30000.
-
Δεν υπάρχει 1.5 150 focus πλέον. Μόνο 1000 155 mh. Όλα τα wagon focus έχουν πολλαπλούς. Οι εκδόσεις Χ έχουν ψηφιακό καντράν στάνταρ.
25200 το έχει στον κατάλογο. Με το technology pack που θέλεις υπολόγισε ένα χιλιάρικο πάνω χοντρικά. κάπου στα 26500
Με το δωρεάν χρώμα αυτά.
-
Έχεις δίκιο κοιτούσα τον αποθηκευμένο παλιό τιμοκατάλογο του Απριλίου.
Active x 1.0 155 με τα παρακάτω που είναι αντίστοιχα του fr plus plus βγαίνει 31000. Δλδ 3000 πάνω αλλά έχει επιπλέον πολλαπλούς.
Αρχική τιμή23.953 €
Συνολικά χαρακτηριστικά που προστέθηκαν4,778 €
Χρώμα: Blue Metallic (Chrome Blue)510 €
Technology Pack 1749 €
Προβολείς LED450 €
Parking Pack813 €
Ανοιγόμενη πανοραμική ηλιοροφή1.302 €
Περιμετρικός συναγερμός με αισθητήρες όγκου296 €
Κοτσαδόρος - Αποσπώμενος, με έλεγχο αναδίπλωσης ρυμουλκουμένου Trailer Stability Assist (TSA)658 €
Τελική τιμή 31.056 €
Άρα παραμένει vfm βέβαια με χειρότερη εγγύηση , χειρότερο χρηματοδοτικό (πολύ χειρότερο για την ακρίβεια) χωρίς υβριδικοτητα αλλά και λιγότερο πιεσμένο μοτερ , χωρίς όμως πολλαπλούς.
-
Έχει κοτσαδόρο και συναγερμό στον στάνταρ εξοπλισμό το FR;
Το technology pack 1 που το είδες 1749 ευρώ; Στον διαμορφωτή το έβγαζε πολύ φθηνότερο. Μάλλον εννοείς 749 ευρώ.
Η ηλιοροφή στο focus είναι πανάκριβη. Κατά τη γνώμη μου δεν αξίζει.
Γενικά καλύτερα να πάρεις μια προσφορά από έμπορο για να επιβεβαιώσεις τις τιμές και να είσαι σίγουρος. Ο διαμορφωτής έχει συχνά λάθη που παραπλανούν.
-
Συναγερμό έχει και κοτσαδορο έχω δει σε βίντεο έξω και τον θεώρησα ότι είναι στάνταρ στο βαγκον fr plus. Ότι βλέπεις από φοκους είναι αντιγραφή από τον διαμορφωτή.
Kαι το Λεόν έχει και τον κρυφό φωτισμό τον περιμετρικό που δεν έχει το φοκους και φυσικά τους αεραγωγούς πισω και τριζωνικο κλίμα.
-
Θεωρώ πάρα πολύ δύσκολο να έχει κοτσαδόρο στον στάνταρ εξοπλισμό. Μακάρι να κάνω λάθος. Δύσκολα θα φορτώνανε κάτι τόσο βαρύ που το χρειάζονται λίγοι, σε όλα τα αυτοκίνητα. Για τον συναγερμό αν τον έχει στάνταρ καλή φάση!
Επίσης τσέκαρε το sw Leon για πολλαπλούς. Μάλλον θα έχει γιατί λόγω σχήματος και χώρου δε μπαίνει εύκολα ημιάκαμπτος σε τέτοιο αμάξωμα.
Seat Leon Mk4 (2020)