-
Καλά αυτό με το σπριτ μόνιτορ είναι πολύ τραγικό... Οι περισσότεροι εκεί είναι Γερμανοί που οδηγούν κατά 90% σε αυτοκινητόδρομο, ισιάδι με κλειδωμένο cruise control γιατί κάνουν 2 ώρες δρόμο κάθε μέρα να πάνε δουλειά... Και εμείς συγκρίνουμε με Ελλάδα....
-
ωρε σας βλεπω συνεχεια με τη καταναλωσις.... σγα, ενα λιτρο πανου, ενα κατου... και οι περσοτεροι αγαπουν αυτο που πηραν, επειδης ακριβως τωρα το εχουν, και νομιζουν οτι αν πουν οτι καιει λιγοτερο θα το πουλησουν μετα ακριβοτερα. το βλεπω και διεθνως. πουχου το βιτ που ξερω, το εχουν οι σπρινταπαφτοι ντοτ ντε 6.8. παπαρια. κατω απο 8 με τπτ και εγω ειμαι στα 8.5 και καταφερνω και 10+ οποτες μπορω.
βασικα πρωτα βλεπεις αν σου αρεζει η ροδα, τη πας, και αν θα πλερω ενα εικοσαρικο παραπανω το μηνα δεν παιζει ρολο. εκτος και αν εισαι ταριφας.
Πέστα βρε Γατε να'ουμ!
1 φορά είχα οδηγήσει πολύ οικονομικά το C3 όταν το είχα πάρει (μετά το Focus που έκαιγε τα διπλά σχεδόν), έτσι για να πλησιάσω τις 'εργοστασιακές μετρήσεις', και σιχάθηκα τον εαυτό μου. Τα βαρετοτερα χίλια χιλιόμετρα που έκανε ποτέ. Μετά δεν το ξανακανα ποτέ. Να οδηγώ θέλω, όχι να με οδηγεί.
Σε diesel ειδικά βλέπω ελάχιστες διαφορές μεταξύ 2 στυλ οδήγησης. Το κακόμοιρο-μίζερο οικονομικό στυλ το έχω αποκλείσει, το μεσαίο νορμάλ κ γκαζάκι μου βγαίνει 5.3-.5.4 και η άλλη άκρη - που είναι πλέον η μόνιμη επιλογή - 5.6 άντε κ 5.7 (στο C3 αυτά, B max κ 2008 λίγο πάνω οι τιμές τους).
Τώρα για 0.2-0.3 δεν θα σκοτιστω! Πόσα λεφτά είναι στα 1.000χλμ το μήνα;
-
Τελικά όσο και να προσπαθώ να τα στρογγυλεψω και να εκλογικευσω στον μυαλό την επιλογή της βενζίνης ( με αφορμή το τεστ ντραιβ που έκανα στο σιβικ με τον 1.5 182 που έτσι κι αλλιώς εκεί μόνο βενζίνη έχει ως επιλογή) στο κουγκα η διαφορά σε κόστος ανά έτος στα χλμ που κανω και με τα τέλη είναι 1000 ευρώ ανά έτος ( υπολογίζω 2 λτ διαφορά στην κατανάλωση μεταξύ των καυσίμων) τα οποία με τις τρέχουσες τιμές αγοράς Φορντ τα αποσβενω σε 2 χρόνια και κάτι στην τιτανιουμ και σε λίγους μήνες στην st line με αποτέλεσμα στο Κούγκα η ζυγαριά να γέρνει τελείως στο ντίζελ από οικονομικής άποψης.
-
ρε συ τουκουινεβδομηντατριο, υπαρχει και το κοστος συντηρησης επισκευης στα πετρελαια που ειναι ψηλοτερο της βενζινας. ειχες το σου ξου απο οτι θυμαμαι και το πετρελαιο εχει σερβις επι δυο και και τα μεγαλα με ιμαντες στο σχεδον χιλιαρικο την ιδια ωρα που η βενζινη βιτ δεν ξεπερνα το κατοσταρικο χωρις τακακια. εδω την γυναικας το κλιο το ντι σι άι το πηγα για ιμαντες στα 70000 λογω χρονων και εσκασα 5.5 κατοσταρικα. που να σου σκασει κανενα ντι πι εφ ή κανενα μπεκ... στο μεταξυ μιλατε και στα ντηζελ για καταναλωσεις ανυπαρκτες για τον γατο. πουχου ξερω απο το βιτ κλαμπ ολοι να μιλανε για 5.5-6.0. εγω οταν εχω καποιο απο τα ντηζελια μου ειμαι στα 8+
-
Τι να σου πω ρε γατε 7 σχεδον χρονια με ντιζελ πανω από 150 ευρω σε σερβις δεν πληρωσα και μονο τωρα που αλλαξα ιμαντα χρονισμου πηγα παραπανω , γιατι τα βενζινης δεν εχουν?
-
Το sprint το monitor το de είναι πάντως το μόνο 'εργαλείο' που μπορείς να ανατρέξεις ώστε να έχεις μια ιδέα του τι γίνεται. Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για λόγους σύγκρισης μεταξύ δύο μοντέλων. Να ξέρω την ψαλίδα που έχουν μεταξύ τους και αυτό είναι όλο.
Προσωπικά οδηγώ ανάλογα την διάθεση μου και τις συνθήκες και λίγη σημασία δίνω στις καταναλώσεις που γράφω. 'Ντρέπομαι' λίγο που το trip λέει μόνο 7,6 στο τελευταίο γέμισμα... Αν το γνώριζαν οι petrolhead-φίλοι μου θα έτρωγα τρελή καζούρα
-
Γάτε, στα diesel δεν υπάρχει μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από τις βενζίνες. Αυτός είναι ένας μύθος.
Το μόνο που μπορεί να διαφοροποιήσει το κόστος είναι ότι κάποιες βλάβες είναι πιο ακριβές ή ακόμη και σε εξαρτήματα που στη βενζίνη απλώς δεν υπάρχουν. Παράδειγμα το DPF, αν και πλέον πηγαίνουμε και στις βενζίνες στο αντίστοιχο GPF, για το οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμη ούτε το κόστος ούτε τη διάρκεια ζωής του ούτε την αξιοπιστία του σε πραγματικές συνθήκες...
Πάντως το σύνηθες κόστος συντήρησης είναι αντίστοιχο σε βενζίνη και diesel.
-
Το sprint το monitor το de είναι πάντως το μόνο 'εργαλείο' που μπορείς να ανατρέξεις ώστε να έχεις μια ιδέα του τι γίνεται. Εγώ το χρησιμοποιώ μόνο για λόγους σύγκρισης μεταξύ δύο μοντέλων. Να ξέρω την ψαλίδα που έχουν μεταξύ τους και αυτό είναι όλο.
Αυτό ακριβώς! Γενικά στο spritmonitor οι μέσοι όροι κατανάλωσης είναι σχετικά χαμηλοί είτε γιατί το χρησιμοποιούν αρκετοί οδηγοί που δίνουν σημασία την οικονομία και ως συνέπεια οδηγούν αντίστοιχα είτε γιατί το χρησιμοποιούν αρκετοί που κάνουν πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές. Εγώ βλέπω ότι σε όλα μου τα αυτοκίνητα ήμουν και είμαι από 15 (συνηθέστερα) ως και 20% πιο πάνω από το μέσο όρο. Για συγκρίσεις όμως μεταξύ διαφορετικών μοντέλων είναι μια χαρά!
-
Γάτε, στα diesel δεν υπάρχει μεγαλύτερο κόστος συντήρησης από τις βενζίνες. Αυτός είναι ένας μύθος.
Το μόνο που μπορεί να διαφοροποιήσει το κόστος είναι ότι κάποιες βλάβες είναι πιο ακριβές ή ακόμη και σε εξαρτήματα που στη βενζίνη απλώς δεν υπάρχουν. Παράδειγμα το DPF, αν και πλέον πηγαίνουμε και στις βενζίνες στο αντίστοιχο GPF, για το οποίο δεν γνωρίζουμε ακόμη ούτε το κόστος ούτε τη διάρκεια ζωής του ούτε την αξιοπιστία του σε πραγματικές συνθήκες...
Πάντως το σύνηθες κόστος συντήρησης είναι αντίστοιχο σε βενζίνη και diesel.
χαρη, δεν ειναι κανενος ειδους μυθος. τοσο η σουζ, οσο και η ρενάουλτ μερια αλλα και στη βαγκ. ολα, μα ολα, τα ντηζελ αυτα εχουν ακριβοτερο σερβις. οπως πανακριβο σερβις εχει και το 1.5 95 φιεστα σε σχεση με το 1.4 90 βενζινα - προηγουμενο. δεν με ενδιαφερει ο λογος αλλα οι αντιπροσωπειες ετσι χρεωνουν.
-
Η δικιά μου εμπειρία διαφέρει από τη δικιά σου γάτε!
Τι κοστίζει πιο ακριβά στο σέρβις του diesel; Τα λάδια, το φίλτρο λαδιού, το φίλτρο αέρα και το φίλτρο καμπίνας είναι παρομοίου κόστους (ή και τα ίδια) με τους αντιστοίχους βενζινοκινητήρες. Η εργατοώρα η ίδια και η διάρκεια του σέρβις μάλλον η ίδια. Άντε να είναι πιο ακριβό ή να χρειάζεται πιο συχνή αλλαγή το φίλτρο πετρελαίου έναντι του φίλτρου βενζίνης. Αλλά από την άλλη δεν υπάρχει κόστος αλλαγής μπουζί, οπότε μάλλον ισοφαρίζεται η διαφορά.
Γενικά η εμπειρία μου από Skoda και Ford είναι ότι τα νορμάλ σέρβις των diesel στα εξουσιοδοτημένα δίκτυα επισκευαστών κυμαίνονται κοντά στα 150 Ευρώ (ή και πιο κάτω). Ακόμη κι αν υπάρχει διαφορά με τα βενζινοκίνητα, δε νομίζω ότι θα είναι πάνω από καναδυό δεκάρικα, οπότε σε καμιά περίπτωση δεν αποτελεί παράγοντα επιλογής καυσίμου.
Διευκρινίζω ότι εξαιρώ το ενδεχόμενο κόστος μιας ζημιάς εκτός εγγύησης που μπορεί να είναι πιο ακριβό ή/και πιθανό στα diesel.
-
Το λάδι και τα φίλτρα λαδιού καμπίνας και αέρα που συνήθως αλλάζεις αν αλλάξεις και τα 3 φίλτρα έχουν το ίδιο κόστος ανεξάρτητα από καύσιμο.
Δεν υπάρχει καμία διαφορά στα κόστη.
-
Εσωτερικό πλάτος στο νέο Κούγκα έχει κανείς; Ότι τεχνικό φυλλάδιο άνοιξα δεν το βρίσκω για το παλιό βρήκα μόνο 142/140 αλλά είναι σίγουρα στενότερο το παλιό. Για το νέο όχι.
-
Τώρα με €955 έκπτωση και 1% επιτόκιο το Kuga. Δεν πάει καθόλου καλά σε πωλήσεις και προσπαθούν να το σπρώξουν λίγο.
-
Καλημέρα στην παρέα. Είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου και έπεσε το μάτι μου σε ενα ΚUGA του 2019 1.5 βενζίνη καινούριο 21000. Η τιμή του πιο πρόσφατου μοντέλου ξεκινά απο 26000 (μιλάω πάντα για 1.5 βενζίνη). Από την εμπειρία σας είναι καλή περίπτωση το περσινό μοντέλο; Τα τέλη του περσινού είναι όντως 296€ ευρώ που διάβασα κάπου (διπλάσια από τα 150€ του 2020); Επίσης τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ του κινητήρα του 2019 και του 2020; Τέλος τα 21000€ για το μοντέλο του 2019 είναι μειωμένη τιμή ή τόσο έκανε ανέκαθεν (η έκδοση είναι η BUSINESS);
-
Έως 955 και αφορά τα st line 682 είναι για το τιτανιουμ. 1% επιτόκιο αλλά ζητά 40% προκαταβολή που για τα 30000 μέσο όρο τιμών - χωρίς χρώμα και όχι κλειδί- των προσφερόμενων μοντέλων - μετά την έκπτωση- απαιτούν πανω από 12000 προκαταβολή τεράστιο πόσο κατ εμέ.
Δεν πάει όντως καθόλου καλά όλοι ρίχνουν τις απαιτήσεις τους σε χώρο και πάνε στο πολύ μικρότερο πούμα το οποίο πάει τρένο στις πωλήσεις.
Τα μόνα που φεύγουν είναι τα τιτανιουμ τα st line κάθονται και λιαζονται.
Και σόρρυ 682 ευρώ έκπτωση για αμάξι των 30000 δεν την λες και καμιά σοβαρή έκπτωση!
-
-
Από την εμπειρία σας είναι καλή περίπτωση το περσινό μοντέλο; Τα τέλη του περσινού είναι όντως 296€ ευρώ που διάβασα κάπου (διπλάσια από τα 150€ του 2020);
-
Επίσης τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ του κινητήρα του 2019 και του 2020;
3.Τέλος τα 21000€ για το μοντέλο του 2019 είναι μειωμένη τιμή ή τόσο έκανε ανέκαθεν (η έκδοση είναι η BUSINESS);
To προηγούμενο Κούγκα το είχα για 3 χρόνια, 1.5 βενζίνη business.
-
Ναι τα τέλη είναι 296. Είναι καλή περίτπωση μονο εαν δεν σε νοιάζει ότι παίρνεις το πρηγούμενο μοντέλο και ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο πριν 8 χρόνια.
-
Τεράστιες διαφορές, είναι άλλος κινητήρας! Το προηγούμενο Κούγκα είναι τον 4κύλινδρο Ecoboost, το νέο Κούγκα έχει το νέο 3κύλινδρο Ecoboost, καμία σχέση τα 2 μοτέρ, το μόνο κοινό που έχουν είναι τα κυβικά και η ιπποδύναμη. Πιο καλό το νέο μοτέρ και αρκετά πιο οικονομικό. Επίσης, καμία σχέση τα 2 αυτοκίνητα, το νέο Kuga είναι νέο αυτοκίνητο, σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο.
-
Στο τέλος έκανε περί τα €22.500 και με κάτι προσφορές έπεφτε και στα 22.000 (όμως είχε μειωμένο εξοπλισμό σε σχέση με τα πρώτα business).
-
-
Τώρα που βγαίνουν σιγά σιγά όλα τα καινούργια (QQ, Sportage, Tuscon άντε να βάλω και το Kadjar! Κ θα ανανεώσουν VAG, 3008), το βλέπω να πιάνει πάτο το αυτοκίνητο.
Το είπα από την πρώτη στιγμή, πολύ μεγάλο στα όρια της D, σχεδίαση μπλιαχ (προσωπικά το προηγούμενο πολύ καλύτερα για μένα), χώροι αποσκευές μέτριοι για το μέγεθος και εσωτερικό του 2015 σχεδόν.
'Ανησυχώ' πολύ για τη Ford, δεν καταλαβαίνω που το πάει.
-
Εντάξει μην τρελενομαστε το αμάξι είναι πολύ καλό.
Έχει καλύτερο στήσιμο, ανάρτηση , τιμόνι , από όσα αναφέρεις.
Είναι οικονομικό , έχει γκάζι, είναι τεχνολογικά προηγμένο, έχει ικανοποιητική ποιότητα εσωτερικού καλή εμφάνιση πολύ καλούς χώρους επιβατών μπροστά και πίσω συρομεμα καθίσματα και μεγαλύτερο πολύ χώρο αποσκευών από ολα τα παραπάνω με μπροστά τα καθίσματα.
Έχοντας οδηγήσει όλα αυτά που αναφέρεις στις τρέχουσες εκδόσεις θα πω ότι το Κούγκα μου άρεσε περισσότερο από όλα και με αρκετή διαφορά.
Το Κούγκα έξω πουλά καλά εδώ όχι και ας ψαξουν αυτοί που το πουλάνε τον λόγο.
-
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΡΜΟΥΡΛΗΣ wrote:
-
Από την εμπειρία σας είναι καλή περίπτωση το περσινό μοντέλο; Τα τέλη του περσινού είναι όντως 296€ ευρώ που διάβασα κάπου (διπλάσια από τα 150€ του 2020);
-
Επίσης τι διαφορές υπάρχουν μεταξύ του κινητήρα του 2019 και του 2020;
3.Τέλος τα 21000€ για το μοντέλο του 2019 είναι μειωμένη τιμή ή τόσο έκανε ανέκαθεν (η έκδοση είναι η BUSINESS);
To προηγούμενο Κούγκα το είχα για 3 χρόνια, 1.5 βενζίνη business.
-
Ναι τα τέλη είναι 296. Είναι καλή περίτπωση μονο εαν δεν σε νοιάζει ότι παίρνεις το πρηγούμενο μοντέλο και ουσιαστικά ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο πριν 8 χρόνια.
-
Τεράστιες διαφορές, είναι άλλος κινητήρας! Το προηγούμενο Κούγκα είναι τον 4κύλινδρο Ecoboost, το νέο Κούγκα έχει το νέο 3κύλινδρο Ecoboost, καμία σχέση τα 2 μοτέρ, το μόνο κοινό που έχουν είναι τα κυβικά και η ιπποδύναμη. Πιο καλό το νέο μοτέρ και αρκετά πιο οικονομικό. Επίσης, καμία σχέση τα 2 αυτοκίνητα, το νέο Kuga είναι νέο αυτοκίνητο, σαφώς καλύτερο από το προηγούμενο.
-
Στο τέλος έκανε περί τα €22.500 και με κάτι προσφορές έπεφτε και στα 22.000 (όμως είχε μειωμένο εξοπλισμό σε σχέση με τα πρώτα business).
Κωνσταντίνε όπως στα λέει ο Φάνης είναι αλλά εγώ θα συμπληρώσω στο παλιό ότι μιλάμε για ένα αμαξι με παλιό σκελετό, βαρύ, με ξεπερασμένη παθητική ασφάλεια, που έκαιγε υπερβολική βενζίνη (για αυτό και αρκετοί τα έδωσαν γιατί πιάστηκαν στη φάκα της προσιτής τιμής),μικρό χώρο αποσκευών για το μήκος του.
Για μένα δεν αξίζει αφού το φτηνό το πληρώνεις ακριβό απ' ότι φαινεται.
Όμως το καινούριο το βλέπω με υψηλή τιμή όπου εκεί μπαίνεις στα χωράφια ακριβότερων μοντέλων και δε ξέρω αν αξίζει να επενδύσεις όταν σε λίγο καιρό θα αρχίσουν τις εκπτώσεις που κάνει η εταιρια
-
-
Τώρα που βγαίνουν σιγά σιγά όλα τα καινούργια (QQ, Sportage, Tuscon άντε να βάλω και το Kadjar! Κ θα ανανεώσουν VAG, 3008), το βλέπω να πιάνει πάτο το αυτοκίνητο.
Το είπα από την πρώτη στιγμή, πολύ μεγάλο στα όρια της D, σχεδίαση μπλιαχ (προσωπικά το προηγούμενο πολύ καλύτερα για μένα), χώροι αποσκευές μέτριοι για το μέγεθος και εσωτερικό του 2015 σχεδόν.
'Ανησυχώ' πολύ για τη Ford, δεν καταλαβαίνω που το πάει.
Όλα είναι θέμα αναγκών, θέλω και οπτικής. Εγώ π.χ. το βρίσκω πολύ όμορφο το νέο Κούγκα, από τα ομορφότερα της κατηγορία και πολύ πιο ωραίο από το προηγούμενο (το οποίο το είχα και το έβρισκα μέτριο σχεδιαστικά). Εαν προσθέσεις την φοβερή ανάρτηση, κυρίως σε ποιότητα κύλισης (εκτός DS7 δεν έχει ανταγωνισμό σε αυτά τα λεφτά), τον υπερπλήρη εξοπλισμό (π.χ. στο 3008 για να πάρεις LED πρέπει να πας στην GT Line, τουλάχιστον μέχρι πριν μερικούς μήνες), τους καλούς χώρους, την 8ετή εγγύση, τα αποδοτικά μοτέρ κλπ. είναι ένα καλό πακέτο. Δύο είναι τα μεγάλα του προβλήματα στην Ελλάδα: Μέγεθος και το Puma.
Ford Kuga