-
Εγω σου ειπα για το κιβωτιο διοτι το ψαχνω, ειναι πλεον υγρου τυπου, σημαντικη διαφορα με πριν.
-
Σε αυτό που αναφέρεται ο Sabas_Thess σχετικά με την εγγύηση που παρέχει το Group, για μένα ήταν αποτρεπτικός λόγος στην αγορά αυτοκινήτου. Ναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα τα VW (εσωτερικά και εξωτερικά), ναι με απίστευτη εργονομία τα Skoda, ναι ωραία τα 4 κυκλάκια στην μπροστινή μάσκα, αλλά 2 χρόνια εγγύηση έχει και ο αποχυμωτής που αγόρασα προχθές 50 ευρώ. Ένας αγοραστής σαν εμένα που θα μετρήσει και το κάθε ευρώ που βγαίνει από την τσέπη του και προσανατολίζεται να κρατήσει το αυτοκίνητό του τουλάχιστον μια δεκαετία, ζητάει έστω ψυχολογικά μιαν αξιοπιστία. 8 χρόνια εγγύηση η Ford, 7 η KIA, 6 η Toyota, 5 η Hyundai και πάει λέγοντας. Από εκεί και έπειτα η επιλογή αυτοκινήτου είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα και δεν χρειάζεται να αναθεματίζουμε την όποια εταιρεία.
-
Tα 8 χρονια που δινει η Ford δεν ισχυουν παντα, συνηθως τρεχουν σαν προσφορα για καποιο διαστημα καθε χρονο.
Δεν ξερω αν η Seat δινει επεκταση εγγυησης και ποσο την χρεωνει.
-
Leon vs Golf 2020 από what car, 06:30' - 06:45' θα βγουν τα μαχαίρια...
@Lap το είδα που το έγραψες. Θα το αγόραζες DSG για -0,5l βενζίνης; Εγώ όχι με τίποτα. Είπαμε δεν ξυνεις την γκλίτσα του τσομπανη...
@jamiespoursas, +++
-
Σχετικά με τους χώρους.
Το λεον νομίζω για τα πόδια των πίσω είναι πιο ευρύχωρο από το φοκους που τα πήγαινε καλά κατά συνέπεια μιλάμε για πολύ καλό χώρο για πόδια πίσω μαζί με το σκάλα πρέπει να έχουν τον περισσότερο.
Φάρδος πίσω έχει σίγουρα κάνα 2 πόντους λιγότερους από το φοκους.
Τώρα το μπες βγες για τον οδηγό στο λεον είναι παρόμοιο με του κανονικου φοκους , σε st line δεν έχω μπει για να συγκρίνω , και σίγουρα πιο δύσκολο από του ακτιβ φοκους που έχω μπει αρκετές φορές.
Για τις αποσκευές αν δεν ήξερα νούμερα θα έλεγα ότι του φοκους είναι λίγο μεγαλύτερο και σίγουρα πιο καλά εκμεταλευσιμο στο λεον μπαίνουν έντονα οι θολοι στον χώρο.
-
Ρε παιδια εγω ειδα το golf 8 ...ωραιο....
Το κλιμα λειτουργει οχι απο μενου αλλα απο το touch button ...απλα οντως αν θες να ρυθμισεις την ροη του αερα. Μπαινεις σε μενου, απλα για μικρο αλλαγες με ενα αγγιγμα το κανεις.
-
Και μόνο που θα 'τραβήξεις'το βλέμμα σου από τον δρόμο για να κάνεις κάτι πολύ απλό, είναι μεγάλο εργονομικό φάουλ.
-
Πάντως για μένα μεγάλο φάουλ του group αυτό που έχουν κάνει με την ενσωμάτωση σχεδόν όλων των λειτουργιών στην οθόνη. Σε κάποιο γερμανικό site (θα το βρώ) προσπαθεί να λειτοργήσει το clima ενώ οδηγεί ........ Δεν υπάρχουν λόγια !!
Το βρήκα αλλα δεν μπορώ δώσω link
Το βρίσκετε εδώ : https://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil.html
Είναι το τέρμα δεξιά βίντεο στην ενδέκατη σειρά !!!!
Όνομάζεται :
'So geht das nicht!'
Kein Einklemmschutz beim Schwenkemblemκαι στην εικόνα εμφανίζεται ένα χέρι στην λαβή του Golf για το πορτπαγκάζ
Sorry παιδιά για το παραπάνω αλλα δεν βρίσκω τρόπο να δώσω απευθείας το Link του βίντεο.Αν το βρεί κάποιος ας το κάνει.
-
Στα του κιβωτίου,,θα πω πως με την μικρή μου επαφή με τις δύο πιο δημοφιλείς προτάσεις (torque converter-double clutch) το dsg παραμένει το πιο άμεσο σε εντολή.
Έχω παρατηρήσει μια διστακτικότητα στον μετατροπέα ροπής σε φάση άμεσης επιτάχυνσης,σαν να 'χαζεύει' μέχρι να αποφασίσει αν θα κατεβάσει ταχύτητα.
-
Οτιδήποτε πέρα από περιστροφικό διακόπτη για την ρύθμιση θερμοκρασίας και έντασης ήχου είναι εργονομικό λάθος.
Οι σχεδιαστές στην προσπάθεια τους να παρουσιασουνια φουτουριστική εικόνα εσωτερικού προχωρούν σε αφαίρεση όλων των διακοπτών ακόμη και αυτών που δεν θα έπρεπε σε καμία περίπτωση. Έτσι και στο λεον. Κοιτώντας δίπλα το απερχόμενο μοντέλο φαίνεται ότι τα χωρίζουν πολλά πολλά χρόνια , δλδ πέτυχαν στην σεατ αυτό που ήθελαν το αμάξι είναι full future proof.
Αλλα έχει αυτό το εργονομικό τίμημα.
-
Τα ξεχωριστά κουμπιά (αφής) για το κλιματιστικό
τα έχουν ίδια ακριβώς και στο Golf και στο Leon.
Δηλαδή υπάρχουν κάποια κουμπιά για το κλιματιστικό εκτός της οθόνης
και υπάρχουν και φωνητικές εντολές (προς το παρόν όχι στα ελληνικά).
Το σφάλμα με τα κουμπιά αυτά και στο Golf και στο Leon
είναι ότι ενώ είναι στο οπτικό πεδίο σχεδόν της οδήγησης
τη νύχτα δεν είναι φωτιζόμενα
δεν ελέγχουν το σύνολο των παραμέτρων του κλιματιστικού
δεν έχουν feedback
και δεν είναι αρκούντως μεγάλα για μια αδρή προσέγγιση με το δάκτυλο.Και κάτι που αναφέρθηκε προηγουμένως για τα moose test και τις αποτυχίες
(τα οποία να ξεκαθαρίσω ότι δεν τα αξιολογώ και ιδιαίτερα, σίγουρα όχι περισσότερο από όσο θεωρώ ότι πρέπει)
απλά χάριν της συζήτησης προηγουμένωςεδώ λέει ότι τη Mercedes-AMG A 45s 4MATIC+ την κατάφεραν στα 75 km/h
Youtube Videoτο SEAT León το κατάφεραν λέει στα 75 km/h επίσης
Youtube Videoαλλά
το Volkswagen Golf που το δοκίμασαν σε έκδοση με πολλαπλούς πίσω
το κατάφεραν στα μόλις 69 km/h (!)
Youtube Video -
Έβλεπα εχθές βράδυ ξανά την παρουσίαση του Ricov για το Leon. Αυτή τη φορά έδωσα βάση στα όσα έκανε και έλεγε για το Infoteinment. Στο ρεζουμέ αυτό που κράτησα είναι το εξής. Κάθεσαι σεταρεις μια φορά τα πάντα, βάζεις sync στο Clima και χρησιμοποιώντας τα shortcuts στην αρχική οθόνη ασχολησε όσο λιγότερο μπορείς. Πχ στο clima είναι δύο κλικ.
Δεν δικαιολογώ καταστάσεις. Το αμάξι έχει ως σημαντικότερο μειονέκτημα αυτό το εργονομικό φάουλ. Άλλο σοβαρό θέμα δεν βρίσκω. Πέραν τούτου το θεωρώ τον σοβαρότερο ανταγωνιστή του Focus στο c_seg για το επίπεδο της τσέπης μου (ήτοι εξαιρουμένων A3/BMW1/A-class) με βάση τις ανάγκες μου.
Το st συγκεκριμένα αποτελεί μια πολύ ολοκληρωμένη πρόταση ειδικά από την στιγμή που το Focus SW δεν έρχεται πλέον με τον 1,5Τ βενζίνης, με ML ενώ παράλληλα έχει υψηλότερη τιμολόγηση από το St με λιγότερο εξοπλισμό.
-
Εμ αυτο που εγραψα πιο πανω με τα touch buttons , αφου σας λεω το δοκιμασα στο golf 8 (ωραιο το golf ....το λεω και τονξανα λεω....κανεις δεν τσιμπαει)
Να με ακούτε
-
@Lap είδες σήκωσα το review του Golf variant στο άλλο νήμα. Σε ακούω
-
Εχουμε καθολου ιδεα ποσο θα κοστιζει η εκδοση plug-in hybrid που συμφωνα με το Αγγλικο σαιτ θα ειναι διαθεσιμη αμεσα;
Νομιζω επειδη θα ειναι στα 204 αλογα θα ειναι τσιμπημενη, αλλα απο την αλλη θα εχεις και την κρατικη εκπτωση.
-
Τελικά προσφορά έχει πάρει κανείς ???
Στη Launch edition , που ανέβασε ο φίλος , είδα ότι δίνει την XC με το. 1.5 με τα 150 , ενώ στον τιμοκατάλογο δεν υπάρχει η συγκεκριμένη έκδοση σε 150 hp παρά μόνο στα 130hp.
-
Το θεμα ειναι ποσο γυμνασμενοι ειναι οι ραχιαιοι. Διοτι οσο πιο γυμανσμενοι τοσο πιο πολυ στηριζουν τον κορμο και εχεις την πλατη του καθισματος σε καθετη θεση. Ειδαλως το ξαολωνεις και δεν χωρα κανεις πισω.
Ένας θεός/αλλάχ/γιαχβέ ξέρει τι άλλη χαζομάρα θα διαβάσουμε από τον Λαπ. Το ίδιο το κάθισμα ας πούμε δεν στηρίζει, χρειάζεσαι ραχιαίους, γιατί δεν ακουμπας στην πλάτη άλλωστε όταν οδηγείς...
-
Στο δίλημμα μεταξύ leon και focus η απάντηση είναι... i30 (το facelift που έρχεται εντός του μήνα)
Ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, οθοναρα αλλά και φυσικά κουμπιά για τις βασικές λειτουργίες, 5 χρόνια εγγύηση χωρίς ψιλά γράμματα, αξιοπιστία ανώτερη των άλλων 2
Η τυπολογία της ανάρτησης; δεν λέει απολύτως τίποτα από μόνη της και απόδειξη είναι το αυτοκίνητο το οποίο ανέφερες και τι οποίο είναι μέτριο οδηγικά.
-
Θα πω μόνο ότι αν αγόραζα VAG στα C, νομίζω το Leon είναι με διαφορά η καλύτερη επιλογή.
Νομίζω θα παίξει γερά πλέον η μάρκα μέσα στον όμιλο και θα μπει αρκετά μπροστά από τη Skoda με τα μελλοντικά της μοντέλα.
-
Το προβλημα με την οθονη στο Λεον/Γκολφ ειναι οτι πολυ δυσκολα θα κανουν αλλαγες (με περισσοτερα φυσικα κουμπια) πριν το f/l. Πιθανοτατα ομως να δουμε αλλαγες στο software για να γινει καπως πιο ευχρηστο.
Seat Leon Mk4 (2020)