δεν έχει κουμπί να το απενεργοποιείς το start stop;
Κουμπί έχει, το θέμα είναι αν πρέπει να το απενεργοποιώ ή δεν τρέχει κάστανο.
δεν έχει κουμπί να το απενεργοποιείς το start stop;
Κουμπί έχει, το θέμα είναι αν πρέπει να το απενεργοποιώ ή δεν τρέχει κάστανο.
Το περασμένο ΣΚ ξεπέρασα το ψυχολογικό όριο των 1.000 χλμ (για την ακρίβεια 1.100). Τι να πω παιδιά. Απόλυτα ικανοποιημένος από την επιλογή μου. Ανυπομονώ να έρθει το Σάββατο, να μπούμε στο αυτοκίνητο και να βολτάρουμε. Μέχρι και τα παιδιά μου με ρωτάνε πότε θα ξαναπάμε βόλτα.
Εξορμήσεις κυρίως στον ν. Σερρών και Θεσσαλονίκης. Πιστεύω πως εξοικειώθηκα με την λειτουργία του diesel και πλέον ξέρω τις δυνατότητες του αυτοκινήτου. Αυτή η 6η ρε παιδιά πολύ 'τεμπέλικη' ταχύτητα. Με το προηγούμενο όχημα (ίδια κυβικά, άλογα, ατμόσφαιρα) στις ανηφόρες για Θεσσαλονίκη ανέβαινε μεν, με το γκάζι στο πάτωμα. Τώρα άρχοντας. Ούτε μουγκρητά, ούτα αγκομαχητά...
Γενικά είμαι οδηγός που δεν τρέχει. 6η - 2.000 στροφές - 120km/h. Καμιά φορά τσιμπάω λίγο το γκάζι και χωρίς να το καταλάβω έχω πιάσει τα 150-160 και λέω από μέσα μου 'Πω ρε φίλε, πόσο ξεκούραστα σε τέτοιες ταχύτητες'.
Από κατανάλωση (ενδεικτικά την αναφέρω, σε περίπτωση που κάποιος φίλος θέλει βοηθηθεί στην έρευνα αγοράς του), ο υπολογιστής ταξιδίου γράφει μικτή 6,0lt/100km στα πρώτα 1.000km. Βέβαια από εδώ και πέρα θα αρχίσω σιγά σιγά να το ανοίγω το αυτοκίνητο, αλλά νομίζω στις 2.000-3.000 στροφές το όχημα με ικανοποιεί με την συμπερφορά του και τις επιδόσεις του, οπότε ίσως τελικά να μην έχει και τόση σημασία.
Μια ερώτηση μόνον, όποιος μπορεί να βοηθήσει. Αυτό το σύστημα stop-go start-go πως λέγεται, είναι καλό να είναι ενεργοποιημένο ή απενεργοποιημένο? Από αυτά που διάβασα στο εγχειρίδιο, εάν ο κινητήρας τραβήξει μεγάλο φορτίο (δουλέψει αρκετά με λίγα λόγια) μόλις σταματήσεις πρέπει να αφήσεις τον κινητήρα να δουλέψει λίγο ρελαντί να κρυώσει το τούρμπο (δεν ξέρω αν τα λέω σωστά, διορθώστε με). Με το που σταματήσω όμως, αυτός σβήνει. Τι λέτε?
Συμφωνώ μαζί σου ότι για να κρίνεις εάν κάτι σου λείπει από εξοπλισμό, θα πρέπει πρώτα να τον έχεις, για να έχεις τελικά και μέτρο σύγκρισης. Προφανώς και εξέφρασα την υποκειμενική μου άποψη, οπότε δεν τίθεται θέμα.
Στα των προδιαγραφών ανέφερα τι γράφει ο κατασκευαστής. Ήμουν κι εγώ περίεργος να δω εάν πράγματι σβήνει ο κινητήρας επιβραδύνοντας, κάτω των 30χλμ. Συμβαίνει, εφόσον για παράδειγμα πλησιάζεις σε φανάρι και βάζεις νεκρά στο κιβώτιο, όντως σβήνει ο κινητήρας Diesel. Δεν ξέρω πόσο χρήσιμο μπορεί να φανεί αυτό, απλά ήμουν περίεργος να δω εάν όντως ισχύει.
Στο θέμα της οικονομίας καυσίμου, προσωπικά δεν είμαι ψείρας με τις καταναλώσεις. Προερχόμενος από ατμοσφαιρικό βενζίνης ίδια κυβικά και άλογα, αυτό που με τράβηξε στο Diesel ήταν η άνεση στο ταξίδι σε σύγκριση με το προηγούμενο και αυτό συνεπάγεται αναγκαστικά και με οικονομία στην τσέπη λόγω μικρότερης κατανάλωσης σε καύσιμο και φθηνοτερου καυσίμου εν τέλει.
Στην τελευταία σου παράγραφο προσυπογράφω!
Το 115 Diesel 48V το έχω εδώ και μια εβδομάδα. Η αλήθεια είναι πως κι εμένα τις πρώτες 1-2 μέρες στην εκκίνηση μου έσβησε κανά δυο φορές. Το συνήθισα και πλέον δεν μου είναι πρόβλημα.
Για το θέμα του υβριδικού, νομίζω το λέει ξεκάθαρα και η ίδια η εταιρεία, στις προδιαγραφές του. Εν ολίγοις: α) δεν κουράζεται το ίδιο ο κινητήρας όπως σε ένα απλό diesel, β) η οικονομία καυσίμου μπορεί να φτάσει μέχρι 10%, γ) 50% μειωμένο τέλος ταξινόμησης, δ) μειωμένα τέλη κυκλοφορίας, ε) μειωμένες εκπομπές ρύπων, στ) προστιθέμενη ροπή εκεί που την χρειάζεσαι (κυρίως κατά την επιτάχυνση). Όλα τα παραπάνω πιστεύω ότι λίγο-πολύ ένας οδηγός σε βάθος χρόνου θα τα αντιληφθεί.
Επίσης ο κινητήρας ξεκινά ομαλά, χωρίς κραδασμούς. Σε περίπτωση επιβράδυνσης, με ταχύτητα κάτω των 30χλμ, σβήνει αυτόματα ο κινητήρας diesel. Μιλάμε για ένα πραγματικά ήσυχο και αθόρυβο αυτοκίνητο στην λειτουργία του.
Σε χώρους, εμένα προσωπικά δεν μου λείπει κάτι. Τα παιδιά μου είναι στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, δεν έχουμε καρότσια κλπ βρεφικά αξεσουάρ και το πορτ-μπαγκάζ του είναι υπέρ αρκετό. Στην καμπίνα του νιώθω Βασιλιάς, κυριολεκτικά. Πολύ άνετο τόσο για τον οδηγό, όσο και για τους λοιπούς επιβάτες. Συνήθως οδηγούσα με το κάθισμα τέρμα πίσω. Τώρα δεν φτάνω να πατήσω τα πεντάλ. Ο χώρος πίσω για τα παιδιά μου είναι αλάνα, αλλά και για έναν ενήλικο από πίσω μου πολύ άνετος.
Μειονεκτήματα; Ασφαλώς και έχει. Από ηλεκτρονικά βοηθήματα θα ήθελα ηλεκτροχρωματικό καθρέπτη και τις ενδείξεις τυφλού σημείου στους καθρέπτες. Τίποτα περισσότερο. Σίγουρα η έλλειψη ρεζέρβας μου δημιουργούσε ένα άγχος στην αρχή, αλλά πλέον είναι τόσα πολλά τα πλεονεκτήματά του (ποιότητα κύλισης, αθόρυβη λειτουργία κινητήρα, αεραγωγοί στους πίσω επιβάτες, καταπληκτικό μηχανικό κιβώτιο, άνεση στην καμπίνα των επιβατών, ωραίο infotainment αν και δεν είμαι ιδιαίτερα γκατζετάκιας, νιώθεις ότι οδηγείς ένα μεγάλο αυτοκίνητο το οποίο ελέγχεις στον δρόμο με χαρακτηριστική ευκολία κ.α.).
Για κατανάλωση, δεν μπορώ να μιλήσω ακόμη. Ένα μικρό ταξίδι πήγαμε το προηγούμενο Σάββατο, κατανάλωση 5,5lt/100km, με στροφές, ανηφόρες, κατηφόρες, ευθείες, κλιματισμό, αλλά ακόμη είναι αρχή και δεν το πατάω το γκάζι. Και 7 ή 8 να κάψει το αυτοκίνητο, το αξίζει και σε αποζημιώνει κάθε του χιλιόμετρο.
Προσωπικά είμαι πολύ ικανοποιημένος.
Ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές σας. Να έχουμε καλό χειμώνα, με υγεία όλος ο κόσμος, να χαιρόμαστε τις οικογένειες μας και τα αυτοκίνητα μας...
Νομίζω είναι όπως τα γράφεις. Μόλις γυρίσαμε από το σπήλαιο Αλιστράτης. Μια διαδρομή μικτή θα την χαρακτήριζα, ευθείες, ανηφόρες, κατηφόρες, αρκετές στροφές... Το αμάξι δεν σκάλωσε πουθενά. Με κλιματισμό ή χωρίς, πολύ άνετο ταξίδι. Δυστυχώς δεν είμαι εξοικειωμένος στο πετρέλαιο και επειδή είναι και σχεδόν αθόρυβο (φανταστική αίσθηση αυτο), συνέχεια κοιτούσα το καντράν. Μια διαδρομή λοιπόν 110 χλμ και η κατανάλωση έδειξε 5,5lt/100km! Κινηθήκαμε κυρίως με 5η-6η, εύρος στροφών 1.600-2.200 (ολίγον τι φλώρικα δηλαδή)... Μαλακά το γκάζι και το φρένο όπου χρειαζόταν. Το απολαύσαμε κάθε στιγμή και κυρίως τα παιδιά μου!
Πιστεύω πως αν έχεις λυμένο το πάρκινγκ, ένα τέτοιο αυτοκίνητο για οικογένεια είναι μια πολύ καλή επιλογή. Προφανώς και υπάρχουν καλύτερα και ομορφότερα αυτοκίνητα. Είπαμε, ο καθένας στην τελική παίρνει αυτό που του αρέσει, μέχρι εκεί που φτάνει το πάπλωμά του.
Καλοταξιδο και απο εμένα... Τωρα στις αρχες δεν ξερω τι σου ειπαν ,εγω για τα πρωτα 1000 χιλ δεν το ζοριζα μετα σταδιακα το ανοιγα .Καταναλωση εως τωρα 6 ,9 ευχαριστημενος για το βαρος που εχει και πως το παω .Τι χρωμα το πηρες;Εχω το ανθρακι το οποιο παιζει και με τον ηλιο.
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μου είπαν ότι γράφει και στο εγχειρίδιο, τα πρώτα 1000 χλμ χαλαρά και στο γκάζι και στα φρένα, να μην το ζορίσω.
Χρωματάκι πήραμε το Canyon Silver, χρυσαφίζει στο φως του ήλιου, σκουραίνει όσο νυχτώνει. Ο γιος μου ήθελε το ανθρακί, το οποίο μας άρεσε εξίσου, αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Είναι ο μόνος στενάχωρημένος με το χρώμα ο μπαγάσας
Να το χαρείς με υγεία! Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Περιμένω με ανυπομονησία το καινούργιο, πιστεύω θα προκαλέσει αίσθηση, και επιτέλους και εμπορική επιτυχία και στην Ελλάδα.
Χαλαρά τις αλλαγές, τα πετρέλαια δουλεύουν χαμηλά, θα σου έχει και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας λογικά.
Τι καταναλώσεις σου δίνει;
Χώρος αποσκευών οκ;
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Νομίζω έκανα μια ασφαλή επιλογή στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μου. Περισσότερο νομίζω η επιλογή αυτοκινήτου είναι υποκειμενικό πράγμα για τον καθένα μας ξεχωριστά. Αισθάνθηκα άνετα μέσα του από την πρώτη στιγμή, εμφανισιακά μου αρέσει και ο κινητήρας του πιστεύω ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου ως οικογενειάρχης με δύο μικρά παιδιά.
Για αρχή διαπίστωσα ότι πράγματι οι αλλαγές στις σχέσεις γίνονται πιο χαμηλά σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, σε βοηθάει το γεγονός ότι στο καντράν σου δείχνει πότε να αλλάξεις ταχύτητα.
Από κατανάλωση δεν μπορώ να σου πω, ούτε 100 χλμ δεν έχω κάνει ακόμα. Σήμερα θα κάνουμε μια βόλτα (θάλασσα ή βουνό, ανάλογα τον καιρό).
Οι χώροι του εντός είναι πολύ καλοί και άνετοι (1.83 είμαι). Το πορτ μπαγκάζ χάνει λίγο λόγω υβριδικού, αλλά έχουμε ξεμπέρδεψει από καρότσια κλπ, 4 βαλίτσες μεγάλες με άνεση, αν και τόσα πράγματα δεν υπάρχει περίπτωση να κουβαλήσουμε ποτέ!
Κάτοχος από σήμερα το πρωί Kia Sportage 1600cc 115ps 48V Diesel Mild Hybrid!
Το έκανα μια γρήγορη βόλτα καμιά 50ρια χλμ πέριξ της πόλης μου και λίγο εντός (Σέρρες). Απολύτως ικανοποιημένος για αυτό που περιμένω από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους. Θα μου πάρει λίγο καιρό να συνηθίσω τις διαστάσεις του και τα μπιχλιμπίδια στο τιμόνι, όπως επίσης και την οδηγική εν γένει συμπεριφορά ενός diesel αυτοκινήτου (αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, ροπή κινητήρα κλπ) προερχόμενος από ατμοσφαιρικό βενζίνης 15ετιας.
Όποια συμβουλή καλοδεχούμενη!
Σε αυτό που αναφέρεται ο Sabas_Thess σχετικά με την εγγύηση που παρέχει το Group, για μένα ήταν αποτρεπτικός λόγος στην αγορά αυτοκινήτου. Ναι πολύ όμορφα αυτοκίνητα τα VW (εσωτερικά και εξωτερικά), ναι με απίστευτη εργονομία τα Skoda, ναι ωραία τα 4 κυκλάκια στην μπροστινή μάσκα, αλλά 2 χρόνια εγγύηση έχει και ο αποχυμωτής που αγόρασα προχθές 50 ευρώ. Ένας αγοραστής σαν εμένα που θα μετρήσει και το κάθε ευρώ που βγαίνει από την τσέπη του και προσανατολίζεται να κρατήσει το αυτοκίνητό του τουλάχιστον μια δεκαετία, ζητάει έστω ψυχολογικά μιαν αξιοπιστία. 8 χρόνια εγγύηση η Ford, 7 η KIA, 6 η Toyota, 5 η Hyundai και πάει λέγοντας. Από εκεί και έπειτα η επιλογή αυτοκινήτου είναι κάτι καθαρά υποκειμενικό για τον καθένα και δεν χρειάζεται να αναθεματίζουμε την όποια εταιρεία.