-
Απο επίσημο αντιπρόσωπο TOYOTA HELLAS στις 14/4/2020 αγόρασα το Yaris 1.5 lt Y20 Edition, 1F7 SILVER ME.
Μετά από σχολαστικό έλεγχο του αυτοκινήτου, βρέθηκαν σε πολλά σημεία της βαφής ελαττώματα, που χρήζουν επισκευής και επαναβαφής. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της, Ι. ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΑΒΕΕ, με τρεις κάρτες εργασίας επιβεβαιώνει σε ποιες περιοχές το αυτοκίνητο έχει ελαττώματα στην βαφή του και αναφέρει ότι χρήζουν επισκευής και βαφής: Καπό, τα κασώματα στις τέσσερις πόρτες, μεσαίες κολώνες, το κάσωμα πορτ μπαγκάζ, εμπρός αριστερό φτερό, εμπρός αριστερή πόρτα, αριστερό τόξο ουρανού, πόρτα πορτ μπαγκάζ, εμπρός δεξιό φτερό, πίσω δεξιό φτερό, πίσω αριστερή πόρτα, αεροτομή.
Μου πούλησαν ως καινούργιο αυτοκίνητο με τόσα ελαττώματα.Η Toyota δεν μου έχει δώσει καμία επίσημη απάντηση.
Έχω σταθμεύσει το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο στάθμευσης και χρησιμοποιώ ταξί.
Το πάχος της βαφής σε όλο το αυτοκίνητο είναι 0,12 - 0,13 mm.
Φωτογραφίες: https://www.carforums.com/forums/topic/88213-problems-in-painting-in-a-new-yaris/
-
Απο επίσημο αντιπρόσωπο TOYOTA HELLAS στις 14/4/2020 αγόρασα το Yaris 1.5 lt Y20 Edition, 1F7 SILVER ME.
Μετά από σχολαστικό έλεγχο του αυτοκινήτου, βρέθηκαν σε πολλά σημεία της βαφής ελαττώματα, που χρήζουν επισκευής και επαναβαφής. Το εξουσιοδοτημένο συνεργείο της, Ι. ΠΑΠΑΔΑΜΑΝΤΙΟΥ ΑΒΕΕ, με τρεις κάρτες εργασίας επιβεβαιώνει σε ποιες περιοχές το αυτοκίνητο έχει ελαττώματα στην βαφή του και αναφέρει ότι χρήζουν επισκευής και βαφής: Καπό, τα κασώματα στις τέσσερις πόρτες, μεσαίες κολώνες, το κάσωμα πορτ μπαγκάζ, εμπρός αριστερό φτερό, εμπρός αριστερή πόρτα, αριστερό τόξο ουρανού, πόρτα πορτ μπαγκάζ, εμπρός δεξιό φτερό, πίσω δεξιό φτερό, πίσω αριστερή πόρτα, αεροτομή.
Μου πούλησαν ως καινούργιο αυτοκίνητο με τόσα ελαττώματα.Η Toyota δεν μου έχει δώσει καμία επίσημη απάντηση.
Έχω σταθμεύσει το αυτοκίνητο σε κλειστό χώρο στάθμευσης και χρησιμοποιώ ταξί.
Το πάχος της βαφής σε όλο το αυτοκίνητο είναι 0,12 - 0,13 mm.
Φωτογραφίες: https://www.carforums.com/forums/topic/88213-problems-in-painting-in-a-new-yaris/
-
Παράτα το στην αντιπροσωπεία μέχρι νεωτέρας. Ζητα άλλο τι να φτιαχτει σε αυτό?
-
Το αυτοκίνητο το έχεις από τον 4ο μήνα.. Έχουμε 9ο.. Γιατί μεσολάβησε αυτό το διάστημα?
-
Το αυτοκίνητο το έχεις από τον 4ο μήνα.. Έχουμε 9ο.. Γιατί μεσολάβησε αυτό το διάστημα?
Είχαμε covid ,είχα και κάποια θέματα προσωπικά, το αυτοκίνητο το είχα σε κλειστό γκαράζ για ένα μήνα και παραπάνω, πρώτα διαπίστωσα το πρόβλημα στο καπό και τα κασώματα, πήγα στην αντιπροσωπεία, αποδέχτηκαν με εντολή εργασίας το πρόβλημα και άρχισαν κουβέντες για αντικατάσταση καπό. Μετά είδα τα προβλήματα στο πορτμπαγκάζ τα οποία αποδέχτηκαν με νέα εντολή. Τέλος Ιουλίου έκανα ολοκληρωτικό έλεγχο και διαπίστωσα τα προβλήματα στο υπόλοιπο αυτοκίνητο, τότε έστειλε η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ δυο τεχνικους να ελέγξουν το αυτοκίνητο. Το υπόλοιπο διάστημα κοιμήθηκα κουβεντιάζοντας μαζί τους. Τώρα κατάλαβα οτι σκοπίμος με έχουν να περιμένω. Το αυτοκίνητο έχει 1700 χιλ. και τα περισσότερα έχουν γίνει από τις επισκέψεις μου στην αντιπροσωπεία για ελέγχους. Για την πλήρη εικόνα των προβλημάτων είναι ενημερωμένοι με μέηλ από 1 Αυγούστου ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και ΤΟΥΟΤΑ ΕΥΡΩΠΗΣ.
-
Νομίζω θα έπρεπε να λάβεις τη γραπτή έκθεση που θα πρέπει να έχουν κάνει οι δύο τεχνικοί της ΤΟΥΟΤΑ και μαζί με τα έντυπα που αφορούν τις προηγούμενες επισκευές βαφής, να απευθύνεις ένα εξώδικο στα κεντρικά. Αν δεν σου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο, θα αξιώσεις μια καλή αποζημίωση. (αν δεν σου παρέχουν την έκθεση των 2 τεχνικών που αξιολόγησαν τα προβλήματα βαφής, θα πρέπει να τη ζητήσεις επίσης μέσω εξωδίκου).
-
Νομίζω θα έπρεπε να λάβεις τη γραπτή έκθεση που θα πρέπει να έχουν κάνει οι δύο τεχνικοί της ΤΟΥΟΤΑ και μαζί με τα έντυπα που αφορούν τις προηγούμενες επισκευές βαφής, να απευθύνεις ένα εξώδικο στα κεντρικά. Αν δεν σου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο, θα αξιώσεις μια καλή αποζημίωση. (αν δεν σου παρέχουν την έκθεση των 2 τεχνικών που αξιολόγησαν τα προβλήματα βαφής, θα πρέπει να τη ζητήσεις επίσης μέσω εξωδίκου).
Την ζήτησα προφορικά αλλά δεν μου την έδωσαν. Έχω τρεις εντολές εργασίας από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που περιγράφουν σε ποιες περιοχές υπάρχουν τα ελαττώματα και ότι χρήζουν επισκευής και βαφής. Ευχαριστώ.
-
Μήπως το αμάξι έχει τρακάρει κατά τη μεταφορά και το βάψανε άρπα-κόλα στην εδώ αντιπροσωπεία;
-
Μήπως το αμάξι έχει τρακάρει κατά τη μεταφορά και το βάψανε άρπα-κόλα στην εδώ αντιπροσωπεία;
Το πάχος της βαφής σε όλο το αυτοκίνητο είναι 0,12 - 0,13 mm.
-
Παντως το να θελεις να κανεις detailing σε ενα αμαξι των 12 χιλ ευρω που βασικα εργαλειο ειναι μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Αν ηταν Φερραρι να το καταλαβω. Και πιθανον πολλα απο αυτα που βλεπεις με μια αλοιφη θα φυγουν.
-
[quote=wantone]
Παντως το να θελεις να κανεις detailing σε ενα αμαξι των 12 χιλ ευρω που βασικα εργαλειο ειναι μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Αν ηταν Φερραρι να το καταλαβω. Και πιθανον πολλα απο αυτα που βλεπεις με μια αλοιφη θα φυγουν.
Η τιμή του ήταν 15100 €, δεν είπα ότι θέλω να κάνω detailing. Τα ελαττώματα στη βαφή δεν φεύγουν με αλοιφή.
-
Νομίζω θα έπρεπε να λάβεις τη γραπτή έκθεση που θα πρέπει να έχουν κάνει οι δύο τεχνικοί της ΤΟΥΟΤΑ και μαζί με τα έντυπα που αφορούν τις προηγούμενες επισκευές βαφής, να απευθύνεις ένα εξώδικο στα κεντρικά. Αν δεν σου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο, θα αξιώσεις μια καλή αποζημίωση. (αν δεν σου παρέχουν την έκθεση των 2 τεχνικών που αξιολόγησαν τα προβλήματα βαφής, θα πρέπει να τη ζητήσεις επίσης μέσω εξωδίκου).
Η εγγύηση βαφής-χρώματος που έχουν τα καινούργια αυτοκίνητα συνεπάγεται αντικατάσταση του (αν έχει πρόβλημα η βαφή) η ξανά βάψιμο του?
-
Υποτίθεται ότι όταν παραλαμβάνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο περνάει από οπτικό έλεγχο τόσο από τον πωλητή όσο και από τον αγοραστή. Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει. Τώρα που έχουν περάσει τόσοι μήνες πώς μπορείς να αποδείξεις ότι δεν το ξαναεβαψες μόνος σου? Το καλύτερο είναι να ρωτήσεις δικηγόρο...
-
Υποτίθεται ότι όταν παραλαμβάνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο περνάει από οπτικό έλεγχο τόσο από τον πωλητή όσο και από τον αγοραστή. Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει. Τώρα που έχουν περάσει τόσοι μήνες πώς μπορείς να αποδείξεις ότι δεν το ξαναεβαψες μόνος σου? Το καλύτερο είναι να ρωτήσεις δικηγόρο...
Αφού ο επίσημος πωλητής ΤΟΥΟΤΑ που έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο βεβαιώνει πως η εργοστασιακή βαφή έχει ελαττώματα, δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι σχετικά με αυτό. Δεν έχω υπογράψει κάτι όταν το παρέλαβα.
-
Oλοι υπογραφουν χαρτι παραλαβης.
-
Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει.
Μόνο 3 αυτοκίνητα έχω αγοράσει καινούργια, αλλά ποτέ δεν έχω υπογράψει τέτοιο χαρτί.
-
Dimitris Gtr wrote:
Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει.
Μόνο 3 αυτοκίνητα έχω αγοράσει καινούργια, αλλά ποτέ δεν έχω υπογράψει τέτοιο χαρτί.
Αποκλειεται. Στον Σφακιανακη ειχε κανονικα και ο πωλητης κηνυγαγε να το υπογραψω.
Δηλ μας λες οτι παραγγειλες και παρελαβες το 116 χωρις να υπογραψεις ποτε τιποτα στον Σπανο? Τα χρηματα τα εστειλες χωρις καμμια υπογραφη.
-
Fanis75 wrote:
Dimitris Gtr wrote:
Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει.
Μόνο 3 αυτοκίνητα έχω αγοράσει καινούργια, αλλά ποτέ δεν έχω υπογράψει τέτοιο χαρτί.
Αποκλειεται. Στον Σφακιανακη ειχε κανονικα και ο πωλητης κηνυγαγε να το υπογραψω.
Δηλ μας λες οτι παραγγειλες και παρελαβες το 116 χωρις να υπογραψεις ποτε τιποτα στον Σπανο? Τα χρηματα τα εστειλες χωρις καμμια υπογραφη.
Εγώ τα χρήματα της προκαταβολής και της εξόφλησης τα μετέφερα στο λογαριασμό του πωλητή και δεν υπέγραψα τίποτα κατά την παραλαβή.
-
Κανονικά το αυτοκίνητο περνάει από οπτικό έλεγχο μαζί με τον αγοραστή και αφού υπογράψει το παραλαμβάνει.
Επίσης αν ο επίσημος πωλητής της Toyota βεβαιώνει ότι η εργοστασιακή βαφή είναι ελαττωματική τότε πρέπει να γίνει αντικατάσταση του οχήματος, ίσως με κάποιο κόστος για τον πωλητή. Και πάλι όμως καλύτερα να ρωτήσεις δικηγόρο
-
Αποκλειεται. Στον Σφακιανακη ειχε κανονικα και ο πωλητης κηνυγαγε να το υπογραψω.
Δηλ μας λες οτι παραγγειλες και παρελαβες το 116 χωρις να υπογραψεις ποτε τιποτα στον Σπανο? Τα χρηματα τα εστειλες χωρις καμμια υπογραφη.
Τι αποκλείεται ρε Άγη, δεν ξέρω πως πήρα τα αυτοκίνητά μου!?!?! Αυτό με τρελαίνει, να μου λέει κάποιος ότι αποκλείεται για κάτι ενώ δεν ήταν παρόν...αχαχα!
Δεν ξέρω τι κάνουνε στον Σφακ και δεν με ενδιαφέρει. Στον Σπανό δεν υπέγραψα κάτι κατά την παραλαβή, ούτε για την 116 ούτε για το Μίνι. Προφανώς και υπέγραψα το δελτίο της παραγγελίας. Δεν είπα όμως ότι δεν υπέγραψα κάτι ποτέ, μίλησα ξεκάθαρα για χαρτί που να αναφέρει ότι το παρέλαβα εντάξει.
Τα χρήματα τα μετέφερα στον λογαριασμό την ημέρα της παραλαβής, μέχρι εκείνη την ημέρα είχα δώσει €200 προκαταβολή. Την ημέρα που παρέλαβα πήγα στο κατάστημα με την τραπεζική επιταγή, την έδωσα, μου έδωσαν το τιμολόγιο, την άδεια και όλα τα σχετικά, πήρα το αυτοκίνητο και έφυγα. Όμως ο πωλητής ήταν γνωστός μου, δεν ξέρω εαν έχουν άλλη τυπική διαδικασία. Το αυτοκίνητο το είχα ελέγξει οτπικά 1 ημέρα πριν παραλάβω, γιατί ήθελα να το δω όταν ήρθε στην αντιπροσωπεία.
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS