Είχα νομική υποστήριξη. Παρέδωσα το αυτοκίνητο και μου έδωσαν άλλο εξυπηρέτησης, μέχρι να παραλάβω το καινούργιο, το καλοκαίρι. Θα καταβάλω συμφωνηθείσα χρηματική διαφορά. Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση και το site για την φιλοξενία.
Latest posts made by giorgio-lete
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Giorgio Lete wrote:
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5-3-2021 : Μετά από αρκετό διάστημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ προχώρησε στην ανταλλαγή του ελαττωματικού αυτοκινήτου με ταυτόχρονη παραγγελία επ' ονόματί μου, με άλλο νέο αυτοκίνητο Yaris.
Μπράβο φίλε για τον αγώνα που έδωσες και δικαιώθηκες ! Να σου πω την αλήθεια όταν πρωτοδιάβασα το ποστ σου σκέφτηκα πάει ο άνθρωπος θα δώσει κάνα χιλιάρικο και από την τσέπη του να το μαζέψει και δεν θα χαρεί το αυτοκίνητο μετά απο όλα αυτά.
Τις κινήσεις που έκανες στις υπέδειξε κάποιος νομικός ?
Το αυτοκίνητο θα το έχεις στην κατοχή σου μέχρι να έρθει το καινούριο ή σου έδωσαν αυτοκίνητο αντικατάστασης ?
Πότε σου είπαν παράδοση?
Θα δώσεις έξτρα λεφτά για το νέο ?
Συγγνώμη, απάντησα χωρίς παράθεση.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ 5-3-2021 : Μετά από αρκετό διάστημα η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ προχώρησε στην ανταλλαγή του ελαττωματικού αυτοκινήτου με ταυτόχρονη παραγγελία επ' ονόματί μου, με άλλο νέο αυτοκίνητο Yaris.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Fanis75 wrote:
Dimitris Gtr wrote:
Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει.
Μόνο 3 αυτοκίνητα έχω αγοράσει καινούργια, αλλά ποτέ δεν έχω υπογράψει τέτοιο χαρτί.
Αποκλειεται. Στον Σφακιανακη ειχε κανονικα και ο πωλητης κηνυγαγε να το υπογραψω.
Δηλ μας λες οτι παραγγειλες και παρελαβες το 116 χωρις να υπογραψεις ποτε τιποτα στον Σπανο? Τα χρηματα τα εστειλες χωρις καμμια υπογραφη.
Εγώ τα χρήματα της προκαταβολής και της εξόφλησης τα μετέφερα στο λογαριασμό του πωλητή και δεν υπέγραψα τίποτα κατά την παραλαβή.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Υποτίθεται ότι όταν παραλαμβάνεις ένα καινούργιο αυτοκίνητο περνάει από οπτικό έλεγχο τόσο από τον πωλητή όσο και από τον αγοραστή. Σε βάζουν να υπογράψεις ένα χαρτί που λέει οτι το παρέλαβες εντάξει. Τώρα που έχουν περάσει τόσοι μήνες πώς μπορείς να αποδείξεις ότι δεν το ξαναεβαψες μόνος σου? Το καλύτερο είναι να ρωτήσεις δικηγόρο...
Αφού ο επίσημος πωλητής ΤΟΥΟΤΑ που έχει και εξουσιοδοτημένο συνεργείο βεβαιώνει πως η εργοστασιακή βαφή έχει ελαττώματα, δεν χρειάζεται να αποδείξω κάτι σχετικά με αυτό. Δεν έχω υπογράψει κάτι όταν το παρέλαβα.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
[quote=wantone]
Παντως το να θελεις να κανεις detailing σε ενα αμαξι των 12 χιλ ευρω που βασικα εργαλειο ειναι μου φαινεται λιγο υπερβολικο. Αν ηταν Φερραρι να το καταλαβω. Και πιθανον πολλα απο αυτα που βλεπεις με μια αλοιφη θα φυγουν.
Η τιμή του ήταν 15100 €, δεν είπα ότι θέλω να κάνω detailing. Τα ελαττώματα στη βαφή δεν φεύγουν με αλοιφή.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Μήπως το αμάξι έχει τρακάρει κατά τη μεταφορά και το βάψανε άρπα-κόλα στην εδώ αντιπροσωπεία;
Το πάχος της βαφής σε όλο το αυτοκίνητο είναι 0,12 - 0,13 mm.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Νομίζω θα έπρεπε να λάβεις τη γραπτή έκθεση που θα πρέπει να έχουν κάνει οι δύο τεχνικοί της ΤΟΥΟΤΑ και μαζί με τα έντυπα που αφορούν τις προηγούμενες επισκευές βαφής, να απευθύνεις ένα εξώδικο στα κεντρικά. Αν δεν σου αντικαταστήσουν το αυτοκίνητο, θα αξιώσεις μια καλή αποζημίωση. (αν δεν σου παρέχουν την έκθεση των 2 τεχνικών που αξιολόγησαν τα προβλήματα βαφής, θα πρέπει να τη ζητήσεις επίσης μέσω εξωδίκου).
Την ζήτησα προφορικά αλλά δεν μου την έδωσαν. Έχω τρεις εντολές εργασίας από το εξουσιοδοτημένο συνεργείο που περιγράφουν σε ποιες περιοχές υπάρχουν τα ελαττώματα και ότι χρήζουν επισκευής και βαφής. Ευχαριστώ.
-
RE: ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΑΦΗ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ YARIS
Το αυτοκίνητο το έχεις από τον 4ο μήνα.. Έχουμε 9ο.. Γιατί μεσολάβησε αυτό το διάστημα?
Είχαμε covid ,είχα και κάποια θέματα προσωπικά, το αυτοκίνητο το είχα σε κλειστό γκαράζ για ένα μήνα και παραπάνω, πρώτα διαπίστωσα το πρόβλημα στο καπό και τα κασώματα, πήγα στην αντιπροσωπεία, αποδέχτηκαν με εντολή εργασίας το πρόβλημα και άρχισαν κουβέντες για αντικατάσταση καπό. Μετά είδα τα προβλήματα στο πορτμπαγκάζ τα οποία αποδέχτηκαν με νέα εντολή. Τέλος Ιουλίου έκανα ολοκληρωτικό έλεγχο και διαπίστωσα τα προβλήματα στο υπόλοιπο αυτοκίνητο, τότε έστειλε η ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ δυο τεχνικους να ελέγξουν το αυτοκίνητο. Το υπόλοιπο διάστημα κοιμήθηκα κουβεντιάζοντας μαζί τους. Τώρα κατάλαβα οτι σκοπίμος με έχουν να περιμένω. Το αυτοκίνητο έχει 1700 χιλ. και τα περισσότερα έχουν γίνει από τις επισκέψεις μου στην αντιπροσωπεία για ελέγχους. Για την πλήρη εικόνα των προβλημάτων είναι ενημερωμένοι με μέηλ από 1 Αυγούστου ΤΟΥΟΤΑ ΕΛΛΑΣ και ΤΟΥΟΤΑ ΕΥΡΩΠΗΣ.