-
Ε οχι και απλο....
Αυτο της toyota ειναι απιστευτο τεχνολογικα.
Χαχα! Δεν χρειάζεται και master να καταλάβεις
Συμβατικά - mild hybrid - (true) hybrid- PHEV και EV στο άλλο άκρο.
Φάνη είχες δίκιο. Το θυμάμαι γι' αυτό το ανέφερα. Είχα υπερεκτιμησει τον Μ.Ο!!
Μάλιστα κολλάνε 'ξεδιάντροπα' HYBRID στα mild, και τρέχα γύρευε.
Άσχετο, μερικές μέρες πριν συνειδητοποιήσω οτι έχεις πάρει, και μέχρι σήμερα, βλέπω πάρα πολλές MITO, παντού! Είδα 2 κοκκινες και 1 κρεμ (πανέμορφο και με φοβερή ζάντα), και τις 3 κυρία και κοπέλες (τυχαίο βέβαια). Φοβερή έμπνευση είχες, και diesel κι 'ολας δεν θα καίει τίποτα. Το 3πορτο με χαλάει βέβαια αλλά σαν γενική ιδέα καταπληκτική έμπνευση.
-
Ευχαριστώ Dublin. Αντικατέστησε ουσιαστικά το Panda για αυτοκίνητο πόλης που όμως να μπορεί να κάνει και ένα ταξίδι ή να πάει στην θάλασσα μέσω Διονύσου άνετα και ευχάριστα. Εαν ήθελα να δώσω περισσότερα (για να είμαι και εντός θέματος) το Yiaris Hybrid ηταν η 1η μου επιλογή, ειδικά το καινούργιο!
-
-
πολυ ψοφιμι 0-100= 10.5 s
Δεν νομίζω ότι το target group του νοιάζεται τόσο πολύ. Άλλωστε τα περισσότερα Toyota που κυκλοφορούν στους δρόμους είναι τα καράβια μου αργά και παρ'όλ'αυτά είναι παντού!
-
Απο οτι ολα δειχνουν το νεο Jazz ειναι κατα πολυ μα πολυ ανωτερο.
-
Απο οτι ολα δειχνουν το νεο Jazz ειναι κατα πολυ μα πολυ ανωτερο.
Ως προς τι? Στις επιδοσεις? Στην οικονομια? Στην τεχνολογια Hybrid?
-
Εγώ θα υπολόγιζα σαν ανταγωνιστή των jazz , yaris και το clio hybrid (βέβαια ίσως με κανένα 0,5λτ/100km μέση κατανάλωση παραπάνω από τα άλλα δύο,όμως 140hp,καλές επιδόσεις,κρατήματα και οδηγική συμπεριφορά clio,πιο αμάξι για ταξίδι από το yaris κι ίσως ενδιάμεση τιμή αγοράς)
-
Θα ήθελα να το οδηγήσω το Clio, γιατί διαβάζω ότι δεν είναι και πολύ αρμονική η συνεργασία του υβριδικού συστήματος. Ίσως όμως να αφορά αυτοκίνητα προ-παραγωγής.
-
Τρομερή μέτρηση 0-100 με το κινητό. Εντωμεταξύ λέει ένας 10,5 η εταιρία λέει 9,8. Οπότε πολύ πιθανό να είναι 9,8-10 με όλη την ασάφεια του βίντεο.
-
Τρομερή μέτρηση 0-100 με το κινητό. Εντωμεταξύ λέει ένας 10,5 η εταιρία λέει 9,8. Οπότε πολύ πιθανό να είναι 9,8-10 με όλη την ασάφεια του βίντεο.
Σωστό κι αυτό.
Κι ύστερα δε νομίζω ότι τα δέκατα του sec. διαφορά στα 0-100 είναι το σημαντικότερο σε τέτοια αυτοκίνητα (αλλά ακόμη κι έτσι γύρω στα 10' +,- τα 0-100 είναι αξιοπρεπείς επιδόσεις για σουπερμίνι)
-
Θα ήθελα να το οδηγήσω το Clio, γιατί διαβάζω ότι δεν είναι και πολύ αρμονική η συνεργασία του υβριδικού συστήματος. Ίσως όμως να αφορά αυτοκίνητα προ-παραγωγής.
Ισχύει,αλλά στα περισσότερα τεστ αρχές του χρόνου που ήταν σε αμάξια προπαραγωγής (όπως αναφέρουν οι δοκιμαστές).
Στα του καλοκαιριού δεν το πολυαναφέρουν (εκτός αν το συνήθισαν).Το μόνο που εντόπισα είναι μια μέση κατανάλωση πιο τσιμπημένη (περίπου μισό λίτρο,δηλ. μεταξύ 4,5-5,0lt/100km από toyota-honda,αλλά έχει και 25-30 άλογα παραπάνω από τους ανταγωνιστές).
Βασικά, θα ήθελα κι εγώ Φάνη, να δοκιμάσω αυτά τα 3 υβριδικά yaris,clio,jazz (καλά, το τελευταίο μάλλον θ'αργήσει,όταν δεήσει ο Σ να το φέρει Ελλάδα...)
-
μην συγκρινουμε τα αξιοπιστα yaris-jazz με τα clio.
-
Κατέβασα το manual και διαβάζω ότι το hybrid έρχεται με λάδια 0W-8 απο την Toyota!
Είναι αυτό το ιξώδες κατάλληλο για τον καλοκαίρι της Ελλάδας; Και έστω ότι είναι...
Στην πρώτη αλλαγή το συνεργείο κατά 99% θα σου βάλει 0W-20 και θα σου πει ότι για την Ελλάδα αυτό είναι το σωστό.
Εντωμεταξύ η Toyota γράφει ότι άμα δεν βρεις λάδια 0W-8 μπορείς να τα βάλεις 0W-16 ή 0W-20 αλλά πρέπει να τα αντικαταστήσεις με 0W-8 στην επόμενη αλλαγή.
Το λεπτότερο λάδι θα λιπαίνει τον κινητήρα σε υψηλές θερμοκρασίες ή θα γίνεται 'νερό' και θα υπάρχουν φθορές, από την άλλη το παχύτερο μήπως όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και σε συνδιασμό με την λειτουργία του hybrid που αναβοσβήνει τον κινητήρα συνέχεια προκαλεί περισσότερες φθορές.
Το ερώτημα είναι ποια από τις 2 επιλογές είναι η ποιο σωστή;
-
Που βρήκες το manual;
-
Το τόσο λεπτό λάδι είναι κυρίως για να βοηθάει την οικονομία. Κατά 99% στην Ελλάδα θα βάζουν ό,τι και τώρα δηλαδή το 5w-30, νομίζω δεν βάζουν κάν το 0w-16 ή 0w-20, γιατί ειναι ακριβό. Μακάρι να κάνω λάθος.
-
Ίσως το πολύ λεπτότερο λάδι έχει τη λογική των πολλών συχνών 'κρύων' εκκινήσεων που θα κάνει ο κινητήρας αναβοσβήνοντας σε εναλλαγή με το ηλεκτρομοτέρ, ώστε με 'λεπτό' λάδι να φθείρεται λιγότερο και να έρχεται πιο γρήγορα σε ιδανική θερμοκρασία λειτουργίας μετά τη κάθε έναυση. Επίσης ακόμη και σε συνεχή λειτουργία σε ταξίδι, δουλεύει σε διαφορετικό κύκλο καύσης και σε χαμηλότερες πιο σταθερές στροφές από τους συμβατικούς βενζινοκινητήρες, οπότε θα έχει και χαμηλότερο φόρτο και θερμοκρασιακό προφίλ.
Υπό αυτή τη λογική, τα τυπικά λάδια 5-30, 10-40 πιθανόν να είναι ακατάλληλα.
-
Που βρήκες το manual;
Εδώ https://www.toyota-europe.com/tme#/my-toyota/eManual επιλέγεις το 'I would like to perform a generic Search' και κατεβάζεις ότι θες
Του Yaris hybrid ειναι αυτο
https://d24bc9lyrt5en5.cloudfront.net/Customer-Portal-Admin/emanuals/TOYOTA/OMK0010E.pdf
-
Η εμπειρία μου με τα λάδια γενικά λέει πως όταν μένεις με αυτά που προτείνει το εργοστάσιο ποτέ δεν έχεις πρόβλημα .
Όταν ήμουν μικρός και δεν ήξερα διάφοροι 'μηχανικοί' -γιατί τότε δεν υπήρχε ιντερνετ- μας έλεγαν τι είναι αυτά ρε αυτα είναι νερό , για τα 5-30 , βάλε ένα 10-50 γιατί καλοκαίρι ελληνικό ,άλλαζε το κάθε 5000 χλμ γιατί έχουμε και έξοδα στο συνεργείο .
Κατά περίεργο τρόπο τότε ήταν που τα μοτέρ έκαιγαν λάδια και χτύπαγαν στρόφαλο ...
Πρέπει να πω όμως οτι είμαι ευτυχισμένος γιατί δεν υπάρχει πια εγγύηση στα 2 toyota που έχω , βάζω λοιπόν αυτό που είχε το yaris μου από το εργοστάσιο ( 0-30) και όχι αυτό που βάζει η αντιπροσωπεία (5-30 απο βαρέλι) και στο iQ βάζω 5-30 που είναι προτεινόμενο με 26 € το τετράλιτρο
και όχι το 5-30 που μου πλασάρει η αντιπροσωπεία με 60 € τα 4 λίτρα ! + 20€ η αλλαγή ! + κατι εξτρά 110 € το απλό λιπαντικό σέρβις... ακριβή μου Toyota γιαυτό δεν ξαναπατάω!
-
Oι τιμες του Yaris στην Ελλαδα ειναι αρκετα πιο χαμηλες απο αλλες Ευρωπαικες χωρες.
-
16χλμ. με τον ηλεκτροκινητήρα (σε σύνολο 23χλμ.),με max. ταχύτητα -για μια στιγμή- 70km/h.
Κατανάλωση 2,8 lt/100km.
2020 Toyota Yaris