-
Ένα αυτοκίνητο δεν είναι όμως μόνο η ποιότητα των πλαστικών του...
Για την ακρίβεια, η ποιότητα των πλαστικών θα έπρεπε να είναι ένα δευτερεύον κριτήριο και όχι λόγος για να αποκλειστεί η αγορά του, εφόσον καλύπτει τα υπόλοιπα πολύ πιο σημαντικά κριτήρια.
Το έχουμε ξανασυζητήσει και επιμένεις λες και εγώ είπα ότι μόλις μπήκα στο αμάξι στην αντιπροσωπεία και διαπίστωσα την μετριότατη ποιότητα κατασκευής και υλικών του είπα φεύγω!
Οκ ξενέρωσα ναι όταν η πόρτα κοντεύει να σου μείνει στο χέρι και η κεντρική κονσόλα 'παίζει' πέρα δώθε 1cm χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια (υποφέρει και ακούγεται μόλις ακουμπήσεις το δεξί σου πόδι για να οδηγήσεις σαν άνθρωπος).
Από εκεί και πέρα όμως δεν έχει και κανένα τομέα που λάμπει. Ποιοτικό δεν είναι, εργονομικό δεν είναι, σύγχρονο εσωτερικό δεν έχει, sla δεν έχει, design 3008 δεν έχει, άνεση C5 aircross δεν έχει, κλείσεις στις στροφουλες έχει και τέλος για εμένα είναι αδιάφορο σε εξωτερική σχεδίαση!
Τι έχει; vfm εκδόσεις που μπορείς να ρίξεις λίγο νερό στο κρασί σου εξοπλιστικά για να πάρεις BlueHDI 130ps EAT8 αν δεν το σηκώνει η τσέπη σου ως C5/3008. Αυτό είναι όλο. Σιγά το αμάξι που το αδίκησα επειδή είπα την αλήθεια για τα πλαστικά του. Όχι πανε νιώστο από κοντά και πεσμου ότι δεν έχεις θέμα με την ποιότητα του.
Στην τελική αν το πάμε έτσι γιατί να πάρω αυτό και να μην πάρω upgrade Sportage diesel MH που δεν συγκρίνεται σε κανένα τομέα. Από το upgrade Sportage το μόνο που λείπει και πραγματικά είναι must have είναι δυστυχώς ο εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης. Αυτό ειναι ΤΟ vfm για εμένα. Και στο εσωτερικό του είναι μέρα με τη νύχτα σε όλα σε σχέση με το Opel.
-
Αυτό που βάζουμε πάντα ένα δίλιτρο στην κουβέντα και λέμε τα ίδια και τα ίδια με ξεπερνάει. Αν δεν θα μας ένοιαζε να έχει πάγια έξοδα 1040€ χωρίς ασφάλιση και 8500€ τεκμήριο το όχημα θα το σκεφτόμασταν και μόνοι μας το δίλιτρο και δεν θα είχε νόημα το debate 'επιδόσεις ή ροπή'...
Χαχα! Ίσως να μην είμαστε τόσο έξυπνοι εμείς!
-
https://www.gocar.gr/news/feed/31703,Agora_SUV_Ford_Kuga_h_Hyundai_Tucson.html
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να βγάζει το μη υβριδικό λιγότερους ρύπους από το MH. Να παίζει τόσο ρόλο το ότι το Tuscon φοράει 18'; Τελικά ποιός ο λόγος να πας σε MH σε αυτή την περίπτωση; Για να γλιτώσεις 200/300€ ΤΤ; Γιατί κατά τα άλλα δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των οχημάτων και ειλικρινά αμφιβάλω ότι θα κλείσει σημαντικά την ψαλίδα της διαφοράς το νέο Tuscon.
-
https://www.gocar.gr/news/feed/31703,Agora_SUV_Ford_Kuga_h_Hyundai_Tucson.html
Δεν μπορώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να βγάζει το μη υβριδικό λιγότερους ρύπους από το MH. Να παίζει τόσο ρόλο το ότι το Tuscon φοράει 18'; Τελικά ποιός ο λόγος να πας σε MH σε αυτή την περίπτωση; Για να γλιτώσεις 200/300€ ΤΤ; Γιατί κατά τα άλλα δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ των οχημάτων και ειλικρινά αμφιβάλω ότι θα κλείσει σημαντικά την ψαλίδα της διαφοράς το νέο Tuscon.
Σε επιδόσεις και καταναλώσεις το Kuga είναι παρόμοιο με το 115-116 άλογα και οχι με το 136. Οπότε κ πολύ ποιό φθηνή η Κορέα, αλλά πολύ ποιό σύγχρονο το Ford. Θα περίμενα τα καινούργια Koreatika αν θες μεγάλο σκάφος.
435 αποσκευές σε 4.61m; Αυτό ειναι πολύ μικρό νούμερο..και τα mild hybrid Κορέα χανουν αποσκευές πάντως..
Είδα παρουσίαση ομάδας μπάσκετ Ολυμπιακού και κάτι θηρία ήταν μια χαρά στο Sportage!
-
https://www.honestjohn.co.uk/news/owning-1/2020-08/ford-issues-fire-risk-warning-over-kuga-phev/
Προβληματάκια στο ηλεκτρικό...λαμπαδιάζει!
-
Καταρχάς άνοιξε το συμβόλαιο της εγγύησης και διάβασε αναλυτικά τι γράφει μέσα για να είσαι σίγουρος ότι δεν σου λένε χαζομάρες.
Έπειτα, σε περίπτωση που όντως αναφέρει πως δεν καλύπτεται, βγάλε φωτογραφίες και στείλε email κατευθείαν στην ford motor hellas εξηγόντας το πρόβλημα και ζητώντας να στο καλύψουν κατ εξαίρεση εφόσον το κόστος είναι τεράστιο, το αυτοκίνητο σχετικά καινούριο και δεν έχει προκληθεί από λάθος σου.
Αν όλα αποτύχουν, δες τι επιλογές έχεις για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (ebay αγγλίας, γερμανίας κτλ). Υπάρχει περίπτωση να βρεις σε ΠΟΛΥ μικρότερη τιμή και να τα περάσεις σε δικό σου μάστορα με πολύ μικρό κόστος.
Σου βάζω εδώ μερικά αποτελέσματα της αναζήτησης στο ebay:
Καλή τύχη, μακάρι να βγάλεις άκρη.
-
Εγγύηση στην εσωτερική επένδυση???
Εδώ ψάχνουν να βρουν τρόπους να μην καλύψουν πολύ σοβαρότερα θέματα!!!
Σε ένα βαθμό καλά κάνουν (για την εσβτερική επένδυση), που ξέρουν τι χρήση κάνει ο καθένας που να κάνει ζημία την εσωτερική επένδυση??? Αν έχεις τα πόδια πάνω???
Σε εξωτερικό ταπετσιέρη πήγαινε να σου πει. Και τα ανταλλακτικά σε λιγότερο από μισή τιμή θα είναι (που μπορεί να μην χρειαστούν άλλαγμα) και η εργασία επίσης.
-
Καταρχάς άνοιξε το συμβόλαιο της εγγύησης και διάβασε αναλυτικά τι γράφει μέσα για να είσαι σίγουρος ότι δεν σου λένε χαζομάρες.
Έπειτα, σε περίπτωση που όντως αναφέρει πως δεν καλύπτεται, βγάλε φωτογραφίες και στείλε email κατευθείαν στην ford motor hellas εξηγόντας το πρόβλημα και ζητώντας να στο καλύψουν κατ εξαίρεση εφόσον το κόστος είναι τεράστιο, το αυτοκίνητο σχετικά καινούριο και δεν έχει προκληθεί από λάθος σου.
Αν όλα αποτύχουν, δες τι επιλογές έχεις για μεταχειρισμένα ανταλλακτικά (ebay αγγλίας, γερμανίας κτλ). Υπάρχει περίπτωση να βρεις σε ΠΟΛΥ μικρότερη τιμή και να τα περάσεις σε δικό σου μάστορα με πολύ μικρό κόστος.
Σου βάζω εδώ μερικά αποτελέσματα της αναζήτησης στο ebay:
Καλή τύχη, μακάρι να βγάλεις άκρη.
Κατ'αρχάς ευχαριστώ για την απάντηση.
Το συμβόλαιο το έχω δει και υπάρχει ένα τμήμα που γράφει Εξαιρέσεις και στο οποίο αναφέρεται, εκτός απο τα ανταλλακτικά σερβις (τσιμούχες, τακάκια κλπ) και ο εσωτερικός διάκοσμος. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή με το email στον εισαγωγέα και ο Θεός βοηθός.
ΥΓ. Ανεβάζω και στο original post και φωτογραφίες για μελλοντικούς (το απεύχομαι!!!!!!!) παθόντες.
-
Καλημέρα σε όλους.
Είμαι κάτοχος Ford Kuga 1.5 πετρέλαιο, το οποίο το αγόρασα τον Οκτώβριο του 2017. Πριν από 2 μήνες διαπίστωσα ότι η δερμάτινη επένδυση σε μια από τις πίσω πόρτες (των συνεπιβατών δηλαδή) άρχισε να ξεκολλάει. Πριν από 1 μήνα διαπίστωσα ότι και στην άλλη πόρτα η επένδυση άρχισε να ξεκολλάει. Σε τηλέφωνο μου στην αντιπροσωπεία σχετικά με θέματα εγγύησης μου απάντησαν ότι ο εσωτερικός διάκοσμος δεν έχει εγγύηση και δεν καλύπτεται η επισκευή. Η εγγύηση είναι 8 χρόνια ή 100.000 χλμ. Το δε ανταλλακτικό κοστίζει 365€ το καθένα από την αντιπροσωπεία, χωρίς τα εργατικά, . Επομένως 730 € συνολικά μόνο τα ανταλλακτικά (δερμάτινη επένδυση). Τονίζω ότι ουδέποτε το αυτοκίνητο μπήκε για βιολογικό ή κάτι αντίστοιχο που να προκάλεσε αυτή τη φθορά.
Η ερώτησή μου είναι αν υπάρχει κάποιος άλλος παθόντας με αντίστοιχο πρόβλημα και αν υπάρχει κάποια λύση για επισκευή μέσω της αντιπροσωπείας στο πλαίσιο της εγγύησης για να αποφύγω το τεράστιο κόστος.
Ευχαριστώ
-
Πάντως είσαι τυχερός μέσα στην ατυχία σου γιατί το μοντέλο ήδη κυκλοφορεί κάποια χρόνια και σίγουρα μπορείς να βρεις και μεταχειρισμένα πράγματα. Ίσως ακόμα και από Ελλάδα αν ψαχτείς.
Πάντως και αυτό που σου λέει ο nick είναι μια πολύ καλή λύση. Ένας επαγγελματίας ταπετσέρης σίγουρα θα μπορεί να επαναφέρει το ύφασμα (δερματίνη ότι είνα τέλος πάντων) σχετικά εύκολα! Ψάξτο και αυτό! Αν είναι καλός θα γίνει καλύτερο από καινούριο!
-
Eνταξει μην το ψαχνεις δεν υπάρχει εγγυηση να σε καλύψει για αυτο για τον απλουστατο λογο οτι δεν μπορεις να αποδείξεις ότι δεν έκανε ο κατοχος κακη χρηση που προκάλεσε το απολεσμα.
Πηρες τιμη απο την αντιπορσωπεια για να μάθεις ποσα τους λείπουν , το εμαθες και τωρα πηγαινε σε εναν ταπετσέρη με καλό όνομα να σου πει τι πρεπει να γινει και ποσο θα σου κοστίσει ( σιγουρα καμια σχεση με το χιλιαρικάκι που θα σου φτασει με τα εργατικα στην αντιπροσωπεια).
Ο ταπετσέρης μπορει να ξαναεφαρμοσει σωστα την επενδυση εφοσον δεν εχει τριφτει/σκιστει.
-
Εδώ ο 1.5 ecoboost με 120-130 πορεία ,έστω το παλιό , τι κατανάλωση εχει;
-
Το παλιό έχει άλλο μοτέρ 4κυλινδρο. Δεν είναι το ίδιο με το καινούριο.
-
Τα 8 λτ που λέει το drive για πορεία 130 δεν είναι πολλά στο τωρινό αναφέρομαι.
Εγώ στο τεστ το πήγα 9.2 αλλά με σχετικά ατσαλη οδήγηση.
-
Στο fb που ρωτάω κάτοχο του 1.5 boost του νέου σε Αττική οδό με 130 μου λέει 5.3! Το πιστεύετε;
-
Για την βενζίνη μου μίλησε που έχει , τώρα που στην Αττική δεν ξέρω.
-
Στο fb που ρωτάω κάτοχο του 1.5 boost του νέου σε Αττική οδό με 130 μου λέει 5.3! Το πιστεύετε;
Όχι! Μπορεί να ισχύει μόνο αν ο 1.5 δεν είναι ο Ecoboost, αλλά ο 1.5 TDCi ή αν αναφέρεται σε κατανάλωση με τον Ecoboost σε μια από τις δύο μεγάλες κατηφόρες (προς αεροδρόμιο και προς Ασπρόπυργο).
Αν δεν ισχύει κάτι από τα δύο παραπάνω, απλώς πλανάται πλάνην οικτρά...
-
Ούτε το Focus δεν πιάνει τέτοια κατανάλωση που είναι πιο ελαφρύ. Κάπου στα τελευταία ποστς σου έγραψα ρεαλιστικές καταναλώσεις που πιάνω και σε ανοιχτό δρόμο και σε πόλη/μικτά.
-
Εγώ θα σου πω ότι κάπου εκεί είναι η κατανάλωση του Focus mk3.5 1.5 TDCi, με σταθερή ταχύτητα 130 σε μεγάλο ταξίδι, μετρημένη άπειρες φορές. Υπάρχει έστω και μια πιθανότητα στις χίλιες να έχει την ίδια κατανάλωση ο 1.5 Ecoboost;
Υ.Γ.: Τώρα πρόσεξα ότι μιλάμε για Kuga! Ούτε με τον 1.5 TDCi γίνεται!
-
ωρε σας βλεπω συνεχεια με τη καταναλωσις.... σγα, ενα λιτρο πανου, ενα κατου... και οι περσοτεροι αγαπουν αυτο που πηραν, επειδης ακριβως τωρα το εχουν, και νομιζουν οτι αν πουν οτι καιει λιγοτερο θα το πουλησουν μετα ακριβοτερα. το βλεπω και διεθνως. πουχου το βιτ που ξερω, το εχουν οι σπρινταπαφτοι ντοτ ντε 6.8. παπαρια. κατω απο 8 με τπτ και εγω ειμαι στα 8.5 και καταφερνω και 10+ οποτες μπορω.
βασικα πρωτα βλεπεις αν σου αρεζει η ροδα, τη πας, και αν θα πλερω ενα εικοσαρικο παραπανω το μηνα δεν παιζει ρολο. εκτος και αν εισαι ταριφας.
Ford Kuga