-
Λαπ, δες τι πωλείται στην Κίνα και σε τι τιμή. Μην ξεχάσεις τη σαλιάρα κάτω από το πηγούνι.
-
Καλά είναι δυνατον;
Μα πόσο πισω είμαστε ρε γαμωτο στην Ευρώπη.
Ακόμα μιλάμε για το αν έχει led πλαφονιερα ή προβολείς ομίχλης ένα αυτοκίνητο με πετρέλαιο και 27.000 ευρώ.
Εκεί γίνεται το επομε ο βήμα της αυτοκίνησης και εμείς εδώ..... στον κόσμο μας
Έχουν επαναπαυτει οι ευρωπαιοι κατασκευαστες στο ποσό άσχετοι είμαστε και πασάρουν τα ίδια με αλλο σχεδιασμο.
Ακόμα συζητούμε για το αν εχει αυτοματο φρενάρισμα ή οχι ενα αυτοκίνητο με 15.000 ευρώ
Μας πέταξαν και ένα μικρό σιτροεν ηλεκτρικό της πλάκας, πλαστικούρα και καλά νέο 2cv και λέμε έχουμε φθηνη ηλεκτρικη αυτοκίνηση.....ξυπνάτε ρεεεεεε
Εντωμεταξύ έχουν βελτιωθεί αισθητα και στην παθητική ασφάλεια, έχουν υψηλοτερα standards σχετικα με το παρελθον αλλά και σχεδιάστηκα είναι καλύτερα από πολλά ευρωπαϊκα.
Κάποτε είμασταν οι πρωτοπόροι στην αυτοκίνηση ως Ευρωπαίοι, τώρα θα τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις, αυτό φοβάμαι.
-
Δείτε εδώ με 34.000 ευρω τι αγοραζεις.
3,9 ' 0-100, Awd και σχεδίαση μεταξύ Mazda και honda.
Εμείς εδώ λέμε αν έχει mild hybrid 48v με ντίζελ στα 33.000 ευρω
Χαχαχα
Είστε ανοιχτοχεριδες;
Δείτε με 41.000 ευρώ
Perfomance package
-
Καλά είναι δυνατον;
Μα πόσο πισω είμαστε ρε γαμωτο στην Ευρώπη.
Ακόμα μιλάμε για το αν έχει led πλαφονιερα ή προβολείς ομίχλης ένα αυτοκίνητο με πετρέλαιο και 27.000 ευρώ.
Εκεί γίνεται το επομε ο βήμα της αυτοκίνησης και εμείς εδώ..... στον κόσμο μας
Έχουν επαναπαυτει οι ευρωπαιοι κατασκευαστες στο ποσό άσχετοι είμαστε και πασάρουν τα ίδια με αλλο σχεδιασμο.
Ακόμα συζητούμε για το αν εχει αυτοματο φρενάρισμα ή οχι ενα αυτοκίνητο με 15.000 ευρώ
Μας πέταξαν και ένα μικρό σιτροεν ηλεκτρικό της πλάκας, πλαστικούρα και καλά νέο 2cv και λέμε έχουμε φθηνη ηλεκτρικη αυτοκίνηση.....ξυπνάτε ρεεεεεε
Εντωμεταξύ έχουν βελτιωθεί αισθητα και στην παθητική ασφάλεια, έχουν υψηλοτερα standards σχετικα με το παρελθον αλλά και σχεδιάστηκα είναι καλύτερα από πολλά ευρωπαϊκα.
Κάποτε είμασταν οι πρωτοπόροι στην αυτοκίνηση ως Ευρωπαίοι, τώρα θα τρέχουμε πίσω από τις εξελίξεις, αυτό φοβάμαι.
'Σε τί κόσμο θα φέρουμε τα παιδιά μας Νίκο Τσαμτσίκα!?'
Αυτοί τη βγάζουν με τζίντζερ και σόϋ σως, αλλά εσύ (κι εγώ) τη θες τη φετουλα και το ελαιόλαδο σου, αλλά ήθη αλλά έθιμα... δε φτουρανε ακόμη Ευρώπη όπως είναι προς το παρόν τα ηλεκτρικά... Ίσως αργότερα, στην εποχή του υδρογόνου.
-
Δε φτουράνε; Με αξιοπρεπή επίδοση στις στούκες, θα γίνονταν ανάρπαστα. Δε γνωρίζω γιατί δεν τα φέρνουν.
-
Είχα ανοίξει ένα αλήστου μνήμης τόπικ στο ακατανόμαστο, με τον πηχαίο τίτλο 'Μερσεντέ made in China πότε θα φέρουν?', ή κάπως έτσι, έχουν περάσει 4-5 χρόνια πλέον. Βραχύβιο τόπικ, αλλά σεισμογενές.
Ουσιαστικά έθιγα κάτι παράλληλο με αυτό που διερωτάστε, και έκανα τη διαπίστωση ότι είναι εντελώς ακατανόητο να μην κυκλοφορούν κινέζικα ιχ στα μέρη μας ή made in China ιχ από πασίγνωστες δυτικές μάρκες, όπως κινέζικα Μερσεντέ καλή ώρα, και να ωφεληθούν όλοι από τις χαμηλότερες τιμές λιανικής. Υπέθετα μάλιστα ότι πίσω από όλα αυτά βρίσκονται μυστικοσυμφωνίες διαμοιρασμού της αγοράς από τους μεγάλοι, αλλά και έντεχνου προστατευτισμού των μεγάλων δυτικών αγορών από τις κυβερνήσεις και τα εργοστάσια που απλά δεν τις γνωρίζουμε ή ακόμη και θέματα ταμπού που σχετίζονται με τη χώρα προέλευσης (χάι η Γερμανία, πάτος η Κίνα).
Βγαίνανε τότε διάφοροι, οι οποίοι δεν αντιλαμβάνονταν το μέγεθος του θέματος, ή ακόμη και πίστευαν ότι έθιξα την αγαπημένη τους φίρμα (...ναι, υπήρχαν και τέτοιοι) και έγραφαν ότι 'τα Μερσεντέ τα αγοράζουν επειδής είναι ακριβά, άμα ήταν φθηνά δεν θα ήθελαν ούτε να τα γνωρίζουν', ή 'ναι, ένα σκασμό πράγματα είναι στις μέρες μας made in China, αλλά η παραγωγή ιχ είναι σε τόσο βαθμό αυτοματοποιημένη που δεν θα κέρδιζαν κάτι αν πήγαιναν στην Κίνα για το φθηνό εργατικό', και άλλα φαιδρά.
Ξεχνούσαν δηλαδή στην ερμηνεία τους μερικά θεμελιώδη φακτς, όπως ότι ένα σκασμό πράγματα έγιναν σταδιακά made in China παρόλο που η παραγωγή τους ήτο ήδη αρκετά αυτοματοποιημένη στα μέρη μας, και παράλληλα έπεσαν κι άλλο οι τιμές τους με το που πήγαν εκεί, ή ότι ΟΛΑ τα εργοστάσια ανέκαθεν κάνουν τρελλές επενδύσεις προκειμένου να ρίξουν τα κοστολόγια, άρα να κερδίσουν περισσότερα ανά πώληση και να αντέξουν καλύτερα στον ανταγωνισμό, ή ότι στην αυτοκινητοβιομηχανία , παρά την όποια αυτοματοποίηση, εργάζονται ακόμη μερικές εκατοντάδες χιλιάδες νοματαίοι, αν όχι εκατομμύρια. Άρα έχουν κάθε συμφέρον να πάνε εκεί, συνεπώς ένα 'αόρατο χέρι΄τους αποτρέπει. Και όταν πάνε να ανοίξουν ένα εργοστάσιο στην Κίνα, και έχουν ανοίξει όλοι εδώ και χρόνια, αυτό, στη γενική περίπτωση, παράγει ΜΟΝΟ για την ντόπια αγορά και δεν κάνει εξαγωγές στα μέρη μας. Άλλο ένα πράγμα που δεν μπορεί να ερμηνευτεί από τους φανμπόιδες οιουδήποτε φίρμας. Οι οποίοι ευχαρίστως αγοράζουν Apple made in China και κομπάζουν κι από πάνω, αλλά το κουβαδάκι τους δεν το θέλουν κινέζικο ή έστω made in China από δυτικό εργοστάσιο.
Ίσως τώρα, με την παραγωγή ηλεκτρικών ιχ στην Κίνα να είναι στα χάι της, και η χώρα να κρατάει στα χέρια της μεγάλο μέρος της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, να έχουν το πάνω χέρι και να αρθούν αυτοί οι 'αόρατοι' περιορισμοί.
-
Εντάξει αλλά πιο το συμφέρον για μας; Παράδειγμα, το ηλεκτρικό CHR που πωλείται στην Κίνα, κοστίζει εκεί 30 χιλιάρικα (σε ευρώ, χωρίς ευρωπαϊκές προδιαγραφές και χωρίς ευρωπαϊκούς δασμούς).
Το κινέζικο Huawei, Oppo κλπ. κοστίζει όσο το iPhone ή τα galaxy της Samsung. Φθηνά είναι κάτι no-name που δεν θες ούτε να τα πιάσεις στα χέρια σου.
Ως, υποτίθεται, Ευρωπαίοι Πολίτες, τί συμφέρον έχουμε με τα made in China?
-
Ίσως τώρα, με την παραγωγή ηλεκτρικών ιχ στην Κίνα να είναι στα χάι της, και η χώρα να κρατάει στα χέρια της μεγάλο μέρος της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών, να έχουν το πάνω χέρι και να αρθούν αυτοί οι 'αόρατοι' περιορισμοί.
Αν κ έχεις ένα point, αγγίζεις τα όρια της συνωμοσιολογιας. Επειδή όμως τα βλέπεις μόνο από την μία μεριά, έχεις σκεφτεί οτι αν ενισχυθεί (που αργά η γρήγορα θα γίνει) κ άλλο ο κινέζος, στο τέλος θα παίρνεις κ εσύ μισθό κινέζου? επίσης επειδή δεν γνωρίζω, η κίνα, έχει δική της αυτοκινητοβιομηχανία που φτιάχνει ηλεκτρικά? η απλά σχεδιάζονται αλλού κ μεταφέρεται η παραγωγή εκει λόγω χαμηλού κόστους παραγωγής?
-
Τα xiaomi και τα 'χαβάι' πριν 4-5 χρονακια, τα εβλεπαν ελληνες και ελεγαν 'οοοοουυυυυ... μάι γκοντ... γουατ ις δις;', ενω τωρα τα αγοραζουν σαν ζεστα ζωμακια.
Κοινως, το ποσο αποδεκτο θα ειναι ενα brand εχει να κανει με το marketing. Δεν χτιζεται brand name απο την μια μερα στην αλλη, αλλα ο συνδυασμος τιμης-after sales support-επιδοσεων μπορει να επιταχυνει παρα πολυ την διαδικασια. Επομενως, αν αποφασισουν να μπουν στις δυτικες αγορες δεν ειναι ακατορθωτο, ουτε καν δυσκολο θα ελεγα. Αλλα, στην παρουσα φαση δεν εχουν ΚΑΝΕΝΑΝ λογο. Πριν η xiaomi ερθει στην ευρωπη ειχε κατακτησει την κινεζικη και ινδικη αγορα. Μιλαμε για πληθυσμο 2 δις, με ναι πολυ χαμηλοτερο GDP per capita, αλλα αν πουλησεις στο 5% των κινεζων καταναλωτων ειναι σαν να εχεις πουλησει στο 50% της ευρωπης. Επισης, επειδη παιζεις μπαλα στην εγχωρια αγορα εχεις πολυ μεγαλυτερη ευελιξια.
Παραδοσιακα, τα μεγαλα corporations ξεκινουν απο μια μεγαλη και ισχυρη εγχωρια αγορα και μετα εξαπλωνονται.
-
Δες το βίντεο και θα διαπιστώσεις ότι έχουν μεγάλη κι ανθηρή παραγωγή εντελώς κινεζικών μοντέλων.
Πηλιορίτη, αυτός που θα πρέπει να ανησυχεί για το μισθό του είναι ο γερμανός ή ο γάλλος, εμείς δεν έχουμε παραγωγή αυτοκινήτων για να μας πλήξει η κινεζοκαταιγίδα. Αντιθέτως, θα είχαμε μόνο οφέλη από συμπαθητικό πόλης στα 3.500, B-suv 400 χιλιομέτρων με 8.500 και λιμουζίνα πολυτελείας 500 χιλιομέτρων με 17.000.
-
Εγώ πάντως δεν είδα οι τιμές των επώνυμων προϊόντων (κινητά, ηλεκτρονικά, οικιακές συσκευές) να μειώνονται επειδή κατασκευάζονται στην Κίνα, ίσα ίσα το αντίθετο. Την όποια οικονομία την καρπώνονται οι εταιρείες. Οπότε δεν έχω κάποιο λόγο να πιστέψω ότι π.χ. μια BMW made in China θα ήταν φτηνότερη στην Ελληνική αγορά. Σίγουρα ενα no-name αυτοκίνητο θα ήταν, αλλά με τι προδιαγραφές? Οι Κινέζοι είναι πλέον φτηνοί σε προϊόντα υποδεέστερων προδιαγραφών, όταν συγκρίνουμε ίδιες προδιαγραφές η διαφορά τιμής δεν είναι τόσο μεγάλη.
-
Εμείς που δεν έχουμε δικιά μας παραγωγή, κερδίζουμε τις καλύτερες τιμές. Όλοι οι ευρωπαίοι την δυνατότητα περισσότερων επιλογών. Έχει γίνει σε πληθώρα άλλων περιπτώσεων.
-
Εγώ πάντως δεν είδα οι τιμές των επώνυμων προϊόντων (κινητά, ηλεκτρονικά, οικιακές συσκευές) να μειώνονται επειδή κατασκευάζονται στην Κίνα, ίσα ίσα το αντίθετο. Την όποια οικονομία την καρπώνονται οι εταιρείες. Οπότε δεν έχω κάποιο λόγο να πιστέψω ότι π.χ. μια BMW made in China θα ήταν φτηνότερη στην Ελληνική αγορά. Σίγουρα ενα no-name αυτοκίνητο θα ήταν, αλλά με τι προδιαγραφές? Οι Κινέζοι είναι πλέον φτηνοί σε προϊόντα υποδεέστερων προδιαγραφών, όταν συγκρίνουμε ίδιες προδιαγραφές η διαφορά τιμής δεν είναι τόσο μεγάλη.
για τα ηλεκτρονικα δεν εχεις δικιο. Αγοραζεις αξιοπρεπεστατο κινητο με 150-200 ευρω. Μαλιστα αυτες οι τιμες εχουν αναγκασει τους premium κατασκευαστες (samsung, apple) να προσθεσουν φτηνοτερα κινητα στο line up τους (π.χ. iphone se). Προφανως υπαρχει η διαθεση ακομα και στις κινεζικες εταιρειες να κινηθουν up-market (π.χ. oneplus) ωστε να μεγαλωσουν τα κερδη ανα τεμαχιο, αλλα αυτο δεν ακυρωνει την αρχικη τοποθετηση.
-
Ένα Μιτσουμπίσι κλιματιστικό αν είναι από Κίνα κάνει π.χ. 600 ευρώ, αν είναι ιαπωνικό κάνει 800-1.100. Αν κάνει 1.100 βέβαια είναι καλύτερο, αλλά αυτό των 800 με αυτό των 600 πρακτικά δεν διαφέρουν.
Κάτι άλλο, δεν θέλουμε πάντα το τεχνικά καλύτερο, αλλά πολλές φορές το καλύτερο σε αυτά τα λεφτά.Αρκεί να είναι επαρκές σε ορισμένα θέματα. Η περίπτωση ενός ιχ Ντάτσια είναι αυτή ακριβώς.
Και μεταφέρω μία άποψη που είχα καταθέσει στο διαβόητο εκείνο θρεντ. Ποιά πράγματα δεν παράγονται ακόμη στην Κίνα για τις δυτικές αγορές? Ας αναφέρω ξανά μερικά :
-Ακριβά φάρμακα και ιδιαίτερος ιατρικός εξοπλισμός
-Στρατιωτικός εξοπλισμός
-Είδη αεροδιαστημικής
-Εξειδικευμένα επιστημονικά όργανα
-Είδη πολυτελείας με βαριά παράδοση και εντοπιότητα (πως λέμε σαμπάνια Γαλλίας, ελβετικό μηχανικό ρολόι, κ.α.)
-Στρατηγικός ενεργειακός εξοπλισμός
-Στρατηγικά τηλεπικοινωνιακά είδη
και ...αυτοκίνητα.
-
Εγώ πάντως δεν είδα οι τιμές των επώνυμων προϊόντων (κινητά, ηλεκτρονικά, οικιακές συσκευές) να μειώνονται επειδή κατασκευάζονται στην Κίνα, ίσα ίσα το αντίθετο. Την όποια οικονομία την καρπώνονται οι εταιρείες. Οπότε δεν έχω κάποιο λόγο να πιστέψω ότι π.χ. μια BMW made in China θα ήταν φτηνότερη στην Ελληνική αγορά. Σίγουρα ενα no-name αυτοκίνητο θα ήταν, αλλά με τι προδιαγραφές? Οι Κινέζοι είναι πλέον φτηνοί σε προϊόντα υποδεέστερων προδιαγραφών, όταν συγκρίνουμε ίδιες προδιαγραφές η διαφορά τιμής δεν είναι τόσο μεγάλη.
Έτσι είναι, κι ας κάνουμε ελπίδες για 'φθηνές αυτοκινητάρες για το λαό'. Οτιδήποτε 'κινέζικο' μπορείς να το βρεις μισοτιμης, αλλά είναι φθηνότερο γιατί είναι υποδεέστερο σε κάποιο τομέα (ποιότητα πρώτων υλών, μελέτη, μέθοδος κατασκευής, ποιοτικός έλεγχος, μέθοδοι αποθήκευσης και διανομής, διαχείριση ρύπανσης, υποστήριξης after sales κλπ.). Το μισθολογικό κόστος δεν παίζει τόσο ρόλο. Μπορείς να αγοράσεις ένα κινητό no-name ή ένα επώνυμο κλιματιστικό made in China, δεν είναι όμως 'πρακτικά το ίδιο', το μεν κινητό θα είναι υποδεέστερο στα πάντα (από οθόνη και πλαστικά μέχρι το λογισμικό) και με 'ημερομηνία λήξης', το δε επώνυμο κλιματιστικό θα είναι χαμηλότερου ποιοτικού ελέγχου και after sales υποστήριξης. Μπορείς στην ανάγκη να κάνεις πρόσκαιρα τη δουλειά σου φθηνότερα, επειδή ΔΕΝ εξαρτάται η ζωή σου απ' αυτό. Δεν είναι όμως το ίδιο με τα οχήματα. Θα τάιζες την οικογένεια ή την παρέα φαγητό κινεζικών προδιαγραφών μόνιμα για χρόνια; Αν πεινάς ναι, αλλά δεν θεωρείς ότι είναι το ίδιο με μια βιολογική φάρμα στη Καρδίτσα...
Άλλο παράδειγμα, το πιο 'ποιοτικό' αυτοκίνητο που κοιτάμε οι θνητοί στην Ελλάδα, το Focus, είναι made in China. Είναι όμως και το ακριβότερο της αγοράς. Ένα κινεζικό μισοτιμης, δεν θα είναι 'το ίδιο με το Φοκους'.
-
Συμφωνώ σε οτι λέει ο φίλος @piliourits.
Επίσης τα made in China είναι φθηνά όταν δεν έχουν καινοτομία ή κατασκευαζονται από τα 700.000.000 εργατικού δυναμικού που ζει σε άθλιες συνθήκες και αμείβεται χειρότερα από επαίτες σε Ελληνικά φανάρια (άπειρα ντοκιμαντέρ, δείτε αυτό με τα iPhone = όταν είχαν αυξηθεί οι αυτοκτονίες από τος άθλιες συνθήκες εργασίας αντί να καλυτερέψουν τις συνθήκες, ξέρετε τι έκαναν; έβαλαν δίχτυα γύρω γύρω από τα κτήρια για να μην πηδάει ο κόσμος!).
Αν δείτε τεχνολογίες αιχμής και προιντα που χρειάζονται Research and Development, οι τιμές ξεπερνούν ακόμα και της Δύσης (προϊόντα DJI, κορυφαία κινητά, κ.λ.π).
Ακόμη υπάρχουν τομείς που δεν έχουν μπει οι Κινέζοι. Ας πούμε ΔΕΝ υπάρχει φθηνό και αξιοπρεπές Κινέζικο μικρόφωνο, μια βιομηχανία και σχέδια που αντέχουν ακόμη και 50, 80 χρόνια, και οι Κινέζοι δεν κατάφεραν να αντιγράψουν φθηνά. Τώρα κάνουν τα πρώτα τους βήματα και εκεί αλλά με προϊόντα με 'κανονικές' τιμές που κονταροχτυπιουνται με την Αυστραλεζικη Rode σε σχέση τιμής απόδοσης - και η Rode κερδίζει. Δεν φθάνουν την Γερμανική ακρίβεια με τίποτα.
Επίσης, όσο μεγαλώνει η 'μεσαία' τάξη στην Κίνα και βελτιώνονται τα ανθρώπινα και εργασιακά δικαιώματα, το μισθολογικό κόστος θα αυξάνεται. Μέχρι στιγμής βολεύονται με τις αθρόες εισαγωγές έμψυχου δυναμικού από τη φτωχότατη περιφέρεια και πρώην αγροτικές περιοχές. Αυτό δεν είναι ένα αέναο μοντέλο ανάπτυξης.
-
για τα ηλεκτρονικα δεν εχεις δικιο. Αγοραζεις αξιοπρεπεστατο κινητο με 150-200 ευρω.
Το ίδιο λέμε. Εαν είναι 'no-name' είναι φτηνό. Εαν είναι μιας γνωστής μάρκας (π.χ Apple, Samsung) δεν είναι φτηνό (βλέπουμε κινητά των €1.000 άνετα) παρόλο που φτιάχνεται στην Κίνα. Αυτό λέω, ότι εαν αρχίσει η BMW να πουλάει αυτοκίνητα made in China (εχει εργοστάσιο και τα πουλάει στην Κίνα) δεν θα είναι φτηνότερα. Φτηνότερα θα είναι τα αυτοκίνητα μιας άγνωστης εταιρείας με άγνωστες ή/και κατώτερες προδιαγραφές.
-
Aν στραβοκοιμηθεί ο τσέος της Πεμβέ και όταν ξυπνήσει πει το εξής απλό: Τώρα που φεύγει η Αγγλία από την ΕΟΚ γιατί να μην ξηλώσω τη γραμμή παραγωγής των Μίνι και να την φυτέψω στη Σαιγκόν και να τα φέρνω στην Ευρώπη από εκεί. Και αντί για 30χιλιάρικα λιανική, να βγω στα 25 με το ίδιο περιθώριο κέρδους και να κάνω ασήκωτους από το ξύλο τη Μερσεντέ και την Άουντι για μερικά χρόνια μέχρι να ξυπνήσουν?
Ποιό αόρατο χέρι τον εμποδίζει να το κάνει? Μην αρχίσετε ότι είναι ρομποτική η γραμμή και δεν έχει πολλά μεροκάματα, θα κρασάρει ο σέρβερ.
-
Καταρχάς είναι τόσο άπληστοι που αποκλείεται να πέσει πολύ η τιμή ακόμα και αν τα φτιάχνουν με το 1/3 των χρημάτων.
Κατά 2ον, πιστεύω ότι οι αγοραστές θα επηρεαστούν αρκετά αρνητικά από αυτή την κίνηση. Θυμάμαι πχ όταν άρχισαν κάποια toyota να φτιάχνονται σε Αγγλία/Τουρκία, όλοι είχαν πει ότι ήταν χειρότερα ποιοτικά.
-
Άλλο παράδειγμα, το πιο 'ποιοτικό' αυτοκίνητο που κοιτάμε οι θνητοί στην Ελλάδα, το Focus, είναι made in China. Είναι όμως και το ακριβότερο της αγοράς. Ένα κινεζικό μισοτιμης, δεν θα είναι 'το ίδιο με το Φοκους'.
Focus made in China στην Ελλαδα? Κατι εγραψες λαθος
Η Volvo νομιζω αρχισε καποια μοντελα να τα φτιαχνει στην Κινα .....Φθηνυνε κανενα?
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης