-
Καλησπέρα σε όλους!
Ψάχνω (και εγώ) για ενα μεταχειρισμένο Crossover/SUV για τριμελη οικογενεια, με μπατζετ στα 10 με 13 χιλιαδες.
Να εξηγήσω λίγο την κατάσταση μου: Είμαστε τριμελής οικογένεια με κόρη 6 ετών και μένουμε Αθηνά. Μέχρι πρόσφατα είχα εταιρικό αυτοκίνητο που ήταν ταυτόχρονα και το οικογενειακό μας, αλλά λόγω διάφορων καταστάσεων στην δουλειά και επειδή έληξε το leasing δεν ανανεώθηκε. Υπάρχουν ακόμα τα εξής στην οικογένεια: Ένα δικό μου mx5 NBFL sporty το οποίο λατρεύω και ένα Saxo 1.1 της γυναίκας για να πηγαίνει στην δουλειά, το οποίο αυτή τη στιγμή εκτελεί και χρέη οικογενειακού. Επίσης υπάρχει και μηχανή…
Η «λογική» λύση είναι να πουληθεί το ένα τουλάχιστον αυτοκίνητο και να αντικατασταθεί με το νέο οικογενειακό, αλλά έλα που εγώ δεν θέλω να δώσω το Miataκι και η γυναικά επίσης το ίδιο με το σαξουρι (αν κ πιστεύω αργά η γρηγορά θα γίνει και αυτό).
Η χρήση θα είναι περίπου 13.000χλμ / χρόνο με τα 3.000-4.000 περίπου σε ταξίδια. Αυτό που θέλουμε είναι άνεση, ασφάλεια, χώροι, αξιοπιστία. Η οικονομία καυσίμου είναι ευπρόσδεκτη αλλά τα χιλιόμετρα δεν θα είναι και πάρα πολλά. Επίσης να έχει εύκολη μεταπώληση γιατί σε μικρό διάστημα μπορεί να υπάρχει εταιρικό αυτοκίνητο ή άλλες μεγάλες αλλαγές στη δουλειά (μετάβαση στο εξωτερικό ή αλλαγή εργασίας οπότε ανάλογα τις αποστάσεις στην Αθηνά μπορεί να χρησιμοποιείται πολύ η μηχανή). Δεν ξέρω δλδ για πόσο θα το κρατήσω. Να εξηγήσω επίσης ότι δεν τρώω καθόλου κόλλημα με τα SUV/crossover ψηλά αυτοκίνητα, αλλά το θέλει η γυναικά και όντως αν έχουν χώρους βολεύει, ειδικά σε βολτες-διακοπες.
Προτίμηση έχω μεγαλύτερη στα Ιαπωνικής/Ασιατικής προέλευσης, αν και πλέον το που φτιάχνεται συναρμολογείτε το καθένα ή τι μοτέρ φοράει είναι σχετικό, αλλά δεν αποκλείω και άλλα φτάνει να έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα. Καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο (όποιο βγάζει λιγότερα προβλήματα). Επιδόσεις δεν με πολυαπασχολουν αλλά είναι ευπρόσδεκτες. Κυβικά 1600 – 1800. Μ αρέσουν τα διλιτρα αλλά δεν θέλω να πληρώνω κερατιάτικα. Μπλιμπλικια κ ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν με απασχολούν πολύ. 4κινηση θα ήταν μπόνους. Εξτρά όπως δέρμα, ηλιοροφες κλπ ευπροσδεκτα.
Η λίστα λοιπόν περιλαμβάνει τα: Qashqai 1ης γενιάς, Mitsubishi ASX, Hyundai iX35, Kia Sportage, Dacia Duster. Ποια είναι η γνώμη σας μεταξύ των παραπάνω; Bonus για το Nissan, μόνο λόγω του ότι έχω φίλο μου με χρονια συνεργείο κ εμπειρία Nissan, πρώην εξουσιοδοτημένο.
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη.
-
Καλησπέρα σε όλους!
Ψάχνω (και εγώ) για ενα μεταχειρισμένο Crossover/SUV για τριμελη οικογενεια, με μπατζετ στα 10 με 13 χιλιαδες.
Να εξηγήσω λίγο την κατάσταση μου: Είμαστε τριμελής οικογένεια με κόρη 6 ετών και μένουμε Αθηνά. Μέχρι πρόσφατα είχα εταιρικό αυτοκίνητο που ήταν ταυτόχρονα και το οικογενειακό μας, αλλά λόγω διάφορων καταστάσεων στην δουλειά και επειδή έληξε το leasing δεν ανανεώθηκε. Υπάρχουν ακόμα τα εξής στην οικογένεια: Ένα δικό μου mx5 NBFL sporty το οποίο λατρεύω και ένα Saxo 1.1 της γυναίκας για να πηγαίνει στην δουλειά, το οποίο αυτή τη στιγμή εκτελεί και χρέη οικογενειακού. Επίσης υπάρχει και μηχανή…
Η «λογική» λύση είναι να πουληθεί το ένα τουλάχιστον αυτοκίνητο και να αντικατασταθεί με το νέο οικογενειακό, αλλά έλα που εγώ δεν θέλω να δώσω το Miataκι και η γυναικά επίσης το ίδιο με το σαξουρι (αν κ πιστεύω αργά η γρηγορά θα γίνει και αυτό).
Η χρήση θα είναι περίπου 13.000χλμ / χρόνο με τα 3.000-4.000 περίπου σε ταξίδια. Αυτό που θέλουμε είναι άνεση, ασφάλεια, χώροι, αξιοπιστία. Η οικονομία καυσίμου είναι ευπρόσδεκτη αλλά τα χιλιόμετρα δεν θα είναι και πάρα πολλά. Επίσης να έχει εύκολη μεταπώληση γιατί σε μικρό διάστημα μπορεί να υπάρχει εταιρικό αυτοκίνητο ή άλλες μεγάλες αλλαγές στη δουλειά (μετάβαση στο εξωτερικό ή αλλαγή εργασίας οπότε ανάλογα τις αποστάσεις στην Αθηνά μπορεί να χρησιμοποιείται πολύ η μηχανή). Δεν ξέρω δλδ για πόσο θα το κρατήσω. Να εξηγήσω επίσης ότι δεν τρώω καθόλου κόλλημα με τα SUV/crossover ψηλά αυτοκίνητα, αλλά το θέλει η γυναικά και όντως αν έχουν χώρους βολεύει, ειδικά σε βολτες-διακοπες.
Προτίμηση έχω μεγαλύτερη στα Ιαπωνικής/Ασιατικής προέλευσης, αν και πλέον το που φτιάχνεται συναρμολογείτε το καθένα ή τι μοτέρ φοράει είναι σχετικό, αλλά δεν αποκλείω και άλλα φτάνει να έχουν αποδειχτεί αξιόπιστα. Καύσιμο, βενζίνη ή πετρέλαιο (όποιο βγάζει λιγότερα προβλήματα). Επιδόσεις δεν με πολυαπασχολουν αλλά είναι ευπρόσδεκτες. Κυβικά 1600 – 1800. Μ αρέσουν τα διλιτρα αλλά δεν θέλω να πληρώνω κερατιάτικα. Μπλιμπλικια κ ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν με απασχολούν πολύ. 4κινηση θα ήταν μπόνους. Εξτρά όπως δέρμα, ηλιοροφες κλπ ευπροσδεκτα.
Η λίστα λοιπόν περιλαμβάνει τα: Qashqai 1ης γενιάς, Mitsubishi ASX, Hyundai iX35, Kia Sportage, Dacia Duster. Ποια είναι η γνώμη σας μεταξύ των παραπάνω; Bonus για το Nissan, μόνο λόγω του ότι έχω φίλο μου με χρονια συνεργείο κ εμπειρία Nissan, πρώην εξουσιοδοτημένο.
Οποιαδήποτε γνώμη ευπρόσδεκτη.
-
Το εταιρικό που είχες και έληξε η μίσθωση αν το είχες από την αρχή και γνωριζεις το αυτοκίνητο και σε βόλευε γιατί δεν ρωτάς να το εξαγοράσεις από την εταιρεία Leasing? Συνήθως τα δίνουν σε ελκυστικές τιμές στους εργαζόμενους-οδηγούς που τα είχαν.
πχ εμένα που έχω το Qashqai 2ης γενιάς diesel από 07/2016 μου το δίνει η Hertz 13.300€ (Έχει 106.000Κμ).
-
Βάλε και το vitara στην λίστα.
-
Σαν το αλάτι και αυτό.
Με όλα πάει.
-
Προτείνω πώληση του Σάξο, είναι αδιανόητο να βάζεις ό,τι πολυτιμότερο έχεις σε τέτοιο κονσερβοκούτι. Μηδενική παθητική ασφάλεια.
Όσο για το επόμενο, από τη στιγμή που υπάρχει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Duster με υγραέριο στα 13,5 χιλιάρικα, γιατί να πάρεις μεταχειρισμένο;
-
Μπορείς να συντηρείς 3 αυτοκίνητα και μια μηχανή? Εσύ είσαι Θεός ρε φίλε!!!
Δεν είναι κακό το μεταχειρισμένο Κασκάι αφού σου αρέσουν τα ασιάτικα αλλά όπως ειπώθηκε, με αυτά τα λεφτά, ή έστω λίγο παραπάνω, αγοράζεις καινούργιο Duster.
-
Duater ...καινουργιο και καλές διακοπές.
-
Το εταιρικό που είχες και έληξε η μίσθωση αν το είχες από την αρχή και γνωριζεις το αυτοκίνητο και σε βόλευε γιατί δεν ρωτάς να το εξαγοράσεις από την εταιρεία Leasing?
Δεν παιζει η συγκεκριμενη περιπτωση, και συντομα θα ειμαι σε αλλη εταιρεια.
Μπορείς να συντηρείς 3 αυτοκίνητα και μια μηχανή? Εσύ είσαι Θεός ρε φίλε!!!
It's complicated που λενε στο χωριο μου. Το mx5 ηταν σε ακινησια μεχρι να μεινω χωρις μεσο να πηγαινω στη δουλεια χειμωνα. Μετα ηρθε ο κορωνοιος, δουλεια απο σπιτι και ολα μενουν σπιτι με 0 χιλιομετρα..
Προτείνω πώληση του Σάξο, είναι αδιανόητο να βάζεις ό,τι πολυτιμότερο έχεις σε τέτοιο κονσερβοκούτι. Μηδενική παθητική ασφάλεια.
Όσο για το επόμενο, από τη στιγμή που υπάρχει ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Duster με υγραέριο στα 13,5 χιλιάρικα, γιατί να πάρεις μεταχειρισμένο;
Συμφωνω για το Saxo.
Μου φαινεται αρκετα ενδιαφερουσα η περιπτωση του Duster. Απο οτι βλεπω η πιο φτηνη εκδοση του με LPG βγαινει στα 14180, η μεσαια 15650. Δεν ξερω καλα την αγορα, τωρα αρχιζω να ψαχνω αυτοκινητα. Ειναι ωραιο το καινουριο, απο αξιοπιστια τι λενε αυτα ;
-
Από πετρέλαιο Duster, που έχω 5-6 δείγματα από κολλητό που δουλεύει σε εργοτάξιο, είναι απίστευτα σκυλιά.
-
Ευχαριστω για τις απαντησεις , απο οτι βλεπω σχεδον
Εκτος απο το Duster απο τα μεταχειρισμενα QQ, ASX κλπ μεχρι τα 13Κ ποιο θα προτεινατε ;
-
To duster
-
To duster
Αυτό.
-
έι ες εξ πετρελαιο 1.8 μετα 150. εξαιρετικον.
καταλαβαινω τη θεση σου, καταλαβαινω οτι μια χαρα εισαι απο οικογενειακο εισοδημα και θες κατι που γουσταρεις. μακρυα λοιπον απο λυσεις αναγκης εκ ρουμανιας. βιταρα δεν υπαρχει κατι σε αυτα τα λεφτα, θα πρεπει να τεντωθεις παρα πολυ για να φτασεις σε τετρακινητο αποδεκτης καταστασης.
13.000 δεν το λες και τρελό ποσό για αυτοκίνητο..
-
έι ες εξ πετρελαιο 1.8 με τα 150. εξαιρετικον.
καταλαβαινω τη θεση σου, καταλαβαινω οτι μια χαρα εισαι απο οικογενειακο εισοδημα και θες κατι που γουσταρεις. μακρυα λοιπον απο λυσεις αναγκης εκ ρουμανιας. βιταρα δεν υπαρχει κατι σε αυτα τα λεφτα, θα πρεπει να τεντωθεις παρα πολυ για να φτασεις σε τετρακινητο αποδεκτης καταστασης.
-
Γάτε, γιατί σνομπάρεις τον Ρουμάνο; Τίμιος κι εργατικός, σπανίζει στις μέρες μας.
-
Άμα ήξερε ο ρουμανος και κώδικες και αυτό το άλλο πως το λένε....που διαχειρίζεται κάτι δεδομένα και ολοι το ζητούν και κανένας δεν το ξερει.....τεσπα, διαβολικά πράγματα.....θα τον είχε στην εταιρία του και θα του έδινε λιζινγκ ένα asx...
έκανε και φατσοαναβαθμιση.... για κυριλε θα του το πάσαρε, senior και βάλε.
-
Γάτε, γιατί σνομπάρεις τον Ρουμάνο; Τίμιος κι εργατικός, σπανίζει στις μέρες μας.
ειναι και τιμιος και εργατικοτατος. αν εισαι σκασμενος οικονομικα και ψαχνεις κατι να βολευτεις.
σκεψου ομως νοέμβριο, πουρνο δευτερας. να ξεκινας για δουλεια. η ζωη ειναι μια, τα δυο χιλιαρικα παραπανω αν τεντωθεις και τα βρεις θα τα ξεχασεις. αλλιως μιζια στο ντουστερ και τζοκερ μολις βρεις ανοιχτο προπατζιδικο τωρα που εχει κληρωση και τριτη.
-
Αυτο που ξεκινας πουρνο με ενα απλο αυτοκινητο το λες και το ξανα λες. Εδω δεν λες που σηκωθηκες απο την νυστα το συτοκινητο θα σκεφτεσαι;
Να πεις σαββατοκύριακο....να πω
-
dimsabas wrote:
Γάτε, γιατί σνομπάρεις τον Ρουμάνο; Τίμιος κι εργατικός, σπανίζει στις μέρες μας.
ειναι και τιμιος και εργατικοτατος. αν εισαι σκασμενος οικονομικα και ψαχνεις κατι να βολευτεις.
σκεψου ομως νοέμβριο, πουρνο δευτερας. να ξεκινας για δουλεια. η ζωη ειναι μια, τα δυο χιλιαρικα παραπανω αν τεντωθεις και τα βρεις θα τα ξεχασεις. αλλιως μιζια στο ντουστερ και τζοκερ μολις βρεις ανοιχτο προπατζιδικο τωρα που εχει κληρωση και τριτη.
Επειδή μ'αρέσει να σας τσιγκλάω, είστε κανά δυο 'ιδρυτικά μέλη' εδώ (ή και περισσότεροι) πολύ Large και άρχοντες, είτε με την τιμή αγοράς, είτε με την κατανάλωση (ναι Δία, για σένα λέω), είτε και με τα δύο.
Και να πω πως έχετε κι άδικο, μια ζωή την έχουμε και χωρίς εγγυημένη διάρκεια...
αλλά από την άλλη ρε παιδιά, 2-3 χιλιαρικάκια στην αγορά, κι άλλο ένα κάθε χρόνο στα καύσιμα, ας το πούμε έτσι: μαζεύονται λεφτά για να πας τα διπλάσια ταξίδια στη διάρκεια κατοχής και χρήσης του οχήματος (ή αντίστροφα, λείπουν τόσα λεφτά ώστε 'να μη πας πουθενά' μετά την αγορά του, στις δύσκολες μέρες που ζούμε.)
Γι αυτό οι περισσότεροι το ψάχνουμε τόσο πολύ και συμβιβαζόμαστε, γιατί είναι και το όχημα με τα έξοδά του, ακόμη ένα καρπούζι που πρέπει να μπει κάτω απ' την ίδια μασχάλη (και είναι και καλοκαίρι που ιδρώνουμε, δράμα κατάσταση...).
Αγορά μεταχειρισμένου Crossover (SUV?) για 3μελή οικογένεια μέχρι 13.000€