Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς [#2]
    • 1
    • 2
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 449
    • 450
    • 417 / 450
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    8987
    213960
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sarantism
      sarantism @cson last edited by

      Και ομως αυτα προτεινει ο κατασκευαστης στα παπια. Λογικα εχουν μεγαλες ανοχες.

      Εμενα σε crypto r 115, δινει yamalube 20-40, ενα ιξωδες που δεν το βρισκεις πουθενα στο εμποριο.

      Του βαζω τα τελευταια χρονια eneos ultra GP 15-50 φουλ συνθετικο (14 ευρω το λιτρο) και το κιβωτιο του εχει απλα μεταμορφωθει.

      Όπως το περιγράφει ο cson είναι. Εμένα είναι το crypton 105R του 2000 μοντέλο και το μάνιουαλ γράφει 20-40 που δεν το βρίσκεις.....Οπότε ή πάω σε 20-50 ή σε 15-50. Όμως cson εμένα σε Motorex 15/50 μετά από καμιά 400 χιλιόμετρα καλοκαιρινά, σκλύρηνε περισσότερο από ότι είναι το σασμάν στο yamaha και σε κάποιες αλλαγές έκανε και ένα ψιλοπατινάρισμα. Το παπί είναι με 30.000χλμ και το κυκλοφορώ καλοκαίρι κυρίως. Δεν το σπάω, να το σηκώνω στα καπάκια κλπ. Κάθε χρόνο του αλλάζω λάδια, κοιτώ αν χρειάζεται κανένα φίλτρο αέρα αλλαγή και κανένα μπουζί. Έκανα και τις βαλβίδες πριν λίγο καιρό ρύθμιση. Η καδένα είναι εντάξει. Είναι δηλαδή προσεγμένο. Αναγκάζομαι να ξαναπάω σε 20/50 και τελικά θα πάω μεταξύ Bel Ray (που πολύ το προτείνουν σε 20/50) ημισυνθετικό γιατί και η Bel Ray βγάζει Mineral ή σε Motul το 7100. Δεν έχω βάλει ποτέ Mineral και για αυτό το πρόσεξα και είπα πριν το βάλω ας κάνω μία ερώτηση. Θα το κρατήσω για έκτακτη ανάγκη....

      Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • C
        cson @sarantism last edited by

        cson wrote:

        Και ομως αυτα προτεινει ο κατασκευαστης στα παπια. Λογικα εχουν μεγαλες ανοχες.

        Εμενα σε crypto r 115, δινει yamalube 20-40, ενα ιξωδες που δεν το βρισκεις πουθενα στο εμποριο.

        Του βαζω τα τελευταια χρονια eneos ultra GP 15-50 φουλ συνθετικο (14 ευρω το λιτρο) και το κιβωτιο του εχει απλα μεταμορφωθει.

        Όπως το περιγράφει ο cson είναι. Εμένα είναι το crypton 105R του 2000 μοντέλο και το μάνιουαλ γράφει 20-40 που δεν το βρίσκεις.....Οπότε ή πάω σε 20-50 ή σε 15-50. Όμως cson εμένα σε Motorex 15/50 μετά από καμιά 400 χιλιόμετρα καλοκαιρινά, σκλύρηνε περισσότερο από ότι είναι το σασμάν στο yamaha και σε κάποιες αλλαγές έκανε και ένα ψιλοπατινάρισμα. Το παπί είναι με 30.000χλμ και το κυκλοφορώ καλοκαίρι κυρίως. Δεν το σπάω, να το σηκώνω στα καπάκια κλπ. Κάθε χρόνο του αλλάζω λάδια, κοιτώ αν χρειάζεται κανένα φίλτρο αέρα αλλαγή και κανένα μπουζί. Έκανα και τις βαλβίδες πριν λίγο καιρό ρύθμιση. Η καδένα είναι εντάξει. Είναι δηλαδή προσεγμένο. Αναγκάζομαι να ξαναπάω σε 20/50 και τελικά θα πάω μεταξύ Bel Ray (που πολύ το προτείνουν σε 20/50) ημισυνθετικό γιατί και η Bel Ray βγάζει Mineral ή σε Motul το 7100. Δεν έχω βάλει ποτέ Mineral και για αυτό το πρόσεξα και είπα πριν το βάλω ας κάνω μία ερώτηση. Θα το κρατήσω για έκτακτη ανάγκη....

        Δοκίμασε την σειρα ultra GP της ενεος. Δεν έχω βρει κάτι καλύτερο. 77.000 έχει έμενα το crypton. Λάδια αλλάζω από καινούριο κάθε 2.000

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • 2
          21-quadra last edited by

          Χωρίς λόγια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • nickthetrib
            nickthetrib last edited by

            WTF??? Τι είναι αυτό????

            πονάω πολύ. λεπτομέρειες παρακαλώ, ποιο μοτέρ είναι τι του κάνανε?

            And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              aikibill last edited by

              βαλε και λιγα λογια μαστορα.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Φωτό από το νετ είναι, μάλλον από Αμερική, εκεί έχουν γίνει πολλά επεισόδια αυτού του τύπου με ΜΗ αλλαγές λαδιών, παλαιότερα είχα δει φωτό σαν αυτές με 150.000 χλμ χωρίς αλλαγή λαδιών, μόνο με συμπλήρωμα. Στην Ελλάδα δεν θα το δεις ποτέ αυτό το φαινόμενο, όσο αδιάφοροι και να είμαστε, Αμερικανάκια δεν είμαστε.

                Oύτε αυτό θα το δεις στην Ελλάδα, εδώ έχουμε άλλα...φρούτα !

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • nickthetrib
                  nickthetrib @21-quadra last edited by

                  Φωτό από το νετ είναι, μάλλον από Αμερική, εκεί έχουν γίνει πολλά επεισόδια αυτού του τύπου με ΜΗ αλλαγές λαδιών, παλαιότερα είχα δει φωτό σαν αυτές με 150.000 χλμ χωρίς αλλαγή λαδιών, μόνο με συμπλήρωμα. Στην Ελλάδα δεν θα το δεις ποτέ αυτό το φαινόμενο, όσο αδιάφοροι και να είμαστε, Αμερικανάκια δεν είμαστε.

                  Oύτε αυτό θα το δεις στην Ελλάδα, εδώ έχουμε άλλα...φρούτα !

                  Youtube Video

                  ΧΑΧΑΧΑΧΑ, ο ορισμός του βαλε λαδι στη μηχανή!!!!

                  And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • sarantism
                    sarantism last edited by

                    Είχα δύο περιπτώσεις ατόμων που θυμήθηκαν τα λάδια όταν κόλλησε ο κινητήρας....Το έβλεπαν το λαμπάκι των λαδιών αλλά δεν συγκινήθηκαν.

                    Σχετικά με το Crypton 105r μάλλον βρέθηκε λύση. Πήγα σε κατάστημα που πουλάει μόνον λάδια εδώ και χρόνια (κακώς δεν είχα πάει νωρίτερα). Όταν του είπα πως χρειάζομαι 20/50 απόρησε γιατί να βάλω τόσο χοντρό λάδι και του είπα πως η yamaha γράφει 20/40. Moυ είπε πως το δεύτερο νούμερο σπάνια το αλλάζουμε εκτός αν βγούνε οδηγίες από τον κατασκευαστή. Δηλαδή από 40 να πάω σε 50 δεν το θεωρεί σωστή κίνηση γιατί χοντραίνει το λάδι πέρα από τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Κατά τη γνώμη του, μία καλή επιλογή, ήταν να πάω σε 10/40. Αυτό έκανα τελικά και από ότι είδα σε παλιά φόρουμ στο internet πολλοί για αυτό το μοντέλο, έχουν καταλήξει σε 10/40. Σε Motul που το έβαλα πλέον δεν έχω πατινάρισμα και το σασμάν έχει γίνει λίγο ποιο μαλακό, όσο μπορεί να γίνει στο crypton, που δεν φημίζεται για το ότι έχει 'μαλακό' σασμάν.

                    Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • I
                      ikar last edited by

                      καλύτερα 15W40

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • sarantism
                        sarantism @ikar last edited by

                        καλύτερα 15W40

                        Δεν είναι καθόλου άσχημη επιλογή. Το μόνο που με στεναχωρεί είναι πως στις 4 τελευταίες ετήσιες αλλαγές λαδιών, έχω ταράξει τον κινητήρα με διαφορετικά ιξώδη και εταιρίες και πρέπει να καταλήξω, πριν καταλήξει ο κινητήρας lol

                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          tgd last edited by

                          Και δεν είναι η μόνη. Τηγανίζεις στην μπέμπα;

                          Youtube Video

                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                          • 2
                            21-quadra @tgd last edited by

                            Και δεν είναι η μόνη. Τηγανίζεις στην μπέμπα;

                            Youtube Video

                            Σε πολλές γυναίκες το μυαλό κατεβαίνει στα βυζιά τους και μένει άδειος ο εγκέφαλος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • sarantism
                              sarantism last edited by

                              LIQUI MOLY ΠΡΟΣΘΕΤΟ ΥΔΡΑΥΛΙΚΩΝ ΩΣΤΗΡΙΩΝ (LM2770) 300ML https://www.tzambaolla.gr/index.php?route=product/product&product_id=642.

                              Θα κάνει ότι περιγράφει; Αν κανείς το έχει δοκιμάσει....

                              Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • L
                                leon last edited by

                                Το έχω δοκιμάσει σε Accent όταν είχε 110.000 Km περίπου. Φο-βε-ρό! Εκμηδένισε όλα τα κροταλίσματα και το μοτέρ ακουγόταν ρολογάκι. Μέχρι και που το πούλησα στα 155.000 Km, κροτάλισμα δεν άκουσα ξανά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  teothegreek13 last edited by

                                  Εχω ibiza του 2000... τι λαδια να βαζω ιδανικα? Δεν ξερω τι προτεινει ο κατασκευαστης..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • G
                                    ggab last edited by

                                    Οποιοδήποτε οικονομικό10/40 νομίζω θα σε καλύψει απόλυτα και αλλαγές ανά 7Κ χλμ περίπου. Έχω την εντύπωση ότι και ο κατασκευαστής10/40 προτείνει γι'αυτά τα μοτέρ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Ακριβώς 7.000 χλμ αλλαγές παιδιά, οπου και αν έχω μιλήσει με τεχνικούς όσοι αλλάζουν συχνά στα 6 με 7 χιλ χιλιόμετρα πάνε καλά οι κινητήρες, όσοι τα αλλάζουν στα 20.000 Στα ίδια αυτοκίνητα τα μοτέρ βγάζουν προβλήματα.

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • sarantism
                                        sarantism @leon last edited by

                                        Το έχω δοκιμάσει σε Accent όταν είχε 110.000 Km περίπου. Φο-βε-ρό! Εκμηδένισε όλα τα κροταλίσματα και το μοτέρ ακουγόταν ρολογάκι. Μέχρι και που το πούλησα στα 155.000 Km, κροτάλισμα δεν άκουσα ξανά.

                                        Ωραία. Σε ευχαριστώ leon θα το βάλω και εγώ 😉

                                        Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • L
                                          lexota last edited by

                                          Καλησπέρα. Σε C-HR 1.2T το εγχειρίδιο λέει τα παρακάτω σχετικά με τα λιπαντικά

                                          Συνιστώμενο ιξώδες (SAE):
                                          Στο Toyota σας τοποθετείται από το εργοστάσιο λάδι “Toyota Genuine Motor Oil SAE 0W-20 for
                                          Downsized Turbo Gasoline Engines” και το SAE 0W-20 είναι η καλύτερη επιλογή για καλή οικονο-
                                          μία καυσίμου και καλή εκκίνηση σε ψυχρό καιρό.
                                          Εάν δεν διατίθεται λάδι με ιξώδες 0W-20, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο
                                          λάδι με ιξώδες 5W-30.** Όμως, θα πρέπει να αντικατασταθεί με λάδι SAE
                                          0W-20 στην επόμενη αλλαγή λαδιού.**
                                          Ιξώδες λαδιού (Το 0W-20 εξηγείται εδώ ως ένα παράδειγμα):
                                          • Το 0W στο 0W-20 υποδεικνύει την ιδιότητα του λαδιού που επιτρέπει
                                          την δυνατότητα εκκίνησης σε χαμηλές θερμοκρασίες. Λιπαντικά με μι-
                                          κρότερη τιμή πριν από το ψηφίο W επιτρέπουν πιο εύκολη εκκίνηση του
                                          κινητήρα σε ψυχρό καιρό.
                                          • Το 20 στο 0W-20 υποδεικνύει το χαρακτηριστικό ιξώδους του λαδιού ό-
                                          ταν το λάδι έχει υψηλή θερμοκρασία. Ένα λάδι με υψηλότερο ιξώδες (έ-
                                          να με μια υψηλότερη τιμή) μπορεί να ταιριάζει καλύτερα εάν το αυτοκίνη-
                                          το λειτουργεί σε υψηλές ταχύτητες ή κάτω από συνθήκες εξαιρετικού
                                          φορτίου.

                                          Έχω επισημάνει αυτό που με μπερδεύει.

                                          Η αντιπροσωπεία βάζει 5W-30. Μήπως να πάω 0W-20;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            Εννοειται oτι πρεπει να μπαινει αυτο που προτεινει η Toyota , δλδ το 0-20

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 449
                                            • 450
                                            • 417 / 450
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr