-
Όποιος ενδιαφέρεται σοβαρά μπορεί με ένα απλό Google search να μάθει τα πάντα! Υπάρχουν εκατομμύρια αυτοκίνητα με αυτούς τους κινητήρες και αυτόματα.
-
Παιδιά γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η έκδοση Monte Carlo με τον 1.5?
-
Παιδιά γνωρίζει κανείς πόσο κοστίζει η έκδοση Monte Carlo με τον 1.5?
Υπάρχει διαθέσιμη η έκδοση monte carlo στο Kamiq στην Ελλάδα? Γτ δεν την βλέπω στον διαμορφωτή...
-
Το κονα είναι και τσάμπα! Τι; Όχι;
-
Στη δεκαετία, ενδέχεται να βγαίνει φθηνότερο. Δεν το λέω με σιγουριά γιατί δεν έχω βάλει κομπιουτεράκι να υπολογίσω τα νούμερα. Αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι:
Α) είναι πολύ ανώτερη οδηγική εμπειρία από τα σημερινά οχήματα.
Β) θέλει συγκεκριμένες προδιαγραφές (δική σου θέση στάθμευσης, όχι τρελά περιπετειώδη τρόπο ζωής, να χάνεσαι στην Πίνδο για μέρες).
Γ) θέλει λίγο homework στα ταξίδια. Αν κάθε εβδομάδα πηγαίνεις Καλαμάτα-Αλεξανδρούπολη, προφανώς δε σου κάνει. Αν είσαι τυπικός Έλληνας στα ταξίδια σου, μια χαρά βγαίνει.
Τέλος πάντων, ο σκοπός δεν είναι να μεταφέρουμε εδώ την κόντρα εναντίον των ηλεκτρικών. Ας απαντήσει μόνο ο φίλος αν του κάνει ή όχι.
-
Στη δεκαετία, ενδέχεται να βγαίνει φθηνότερο. Δεν το λέω με σιγουριά γιατί δεν έχω βάλει κομπιουτεράκι να υπολογίσω τα νούμερα. Αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι:
Α) είναι πολύ ανώτερη οδηγική εμπειρία από τα σημερινά οχήματα.
Β) θέλει συγκεκριμένες προδιαγραφές (δική σου θέση στάθμευσης, όχι τρελά περιπετειώδη τρόπο ζωής, να χάνεσαι στην Πίνδο για μέρες).
Γ) θέλει λίγο homework στα ταξίδια. Αν κάθε εβδομάδα πηγαίνεις Καλαμάτα-Αλεξανδρούπολη, προφανώς δε σου κάνει. Αν είσαι τυπικός Έλληνας στα ταξίδια σου, μια χαρά βγαίνει.
Τέλος πάντων, ο σκοπός δεν είναι να μεταφέρουμε εδώ την κόντρα εναντίον των ηλεκτρικών. Ας απαντήσει μόνο ο φίλος αν του κάνει ή όχι.
Βασικά διαβάζω τα τρία τελευταία ποστ στο νήμα και δεν βγάζουν νόημα! γράφετε σε συνέχεια από άλλο νήμα μάλλον και είναι ακατόρθωτο και κουραστικό να σας ακολουθήσουμε.
-
Βασικά διαβάζω τα τρία τελευταία ποστ στο νήμα και δεν βγάζουν νόημα! γράφετε σε συνέχεια από άλλο νήμα μάλλον και είναι ακατόρθωτο και κουραστικό να σας ακολουθήσουμε.
Μάλλον αναφέρονται στο γεγονός ότι το Kona electric ήρθε με τιμή 38 - 49.000 (χωρίς κρατική χρηματοδότηση οι τιμές). Δεν ξέρω αν έχει νόημα ένα τέτοιο αυτοκίνητο για πολλούς Έλληνες αυτή τη στιγμή.
Εγώ τα έχω πολύ ξεκάθαρα στο μυαλό μου, αν κάνεις αυστηρά μόνο πόλη και οι (πολλές) προϋποθέσεις σε ευνοούν, ίσως ένα ηλεκτρικό (0,5% των Ελλήνων μπορεί να αφορά αυτό ακόμη), πόλη αλλά και για ποιο χαλαρά θες ένα μικρό υβριδικό, αν κάνεις χιλιόμετρα και ταξιδεύεις γενικά ένα πετρελαιάκι, και για ενδιάμεση κατάσταση ένα βενζίνης. Τα αέρια είναι κάπως συγκεκριμένα, και δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες που με ενδιαφέρουν. Η απόλυτη οικονομία προέρχεται από εκεί όμως.
-
Σε σένα απευθύνομαι φίλε Yem. Σου θέτω κάποια ερωτήματα που θα βοηθήσουν να αποφασίσεις ποια είναι η βέλτιστη επιλογή για τις ανάγκες σου.
-
Βολεύεσαι με τα υπάρχοντα πρατήρια φυσικού αερίου; Το θες οπωσδήποτε αυτόματο; Γιατί το CNG είναι αποκλειστικά χειροκίνητο. Θα κοιτούσες το ηλεκτρικό Kona;
-
Βολεύεσαι με τα υπάρχοντα πρατήρια φυσικού αερίου; Το θες οπωσδήποτε αυτόματο; Γιατί το CNG είναι αποκλειστικά χειροκίνητο. Θα κοιτούσες το ηλεκτρικό Kona;
Οκ τώρα κατάλαβα!
*Τα πρατήρια Φ Α με καλύπτουν! Το ποιο μεγάλο είναι δίπλα στο σπίτι μου και στον δρόμο για την δουλειά μου! Το εξοχικό μου είναι Αλεποχωρι Μεγάρων οποτε χιλιομετρικα με καλύπτει, για άλλες μετακινήσεις θέλει κομπιουτερακι... Γούστα είναι αυτά!
*Το αυτόματο ήταν ποιο πολύ για το diesel
*Ηλεκτρικά είναι ακόμα gudget για πορτοφόλια γερά! Αλλά το kona hybrid θα το έπαιρνα αν είχε η premium plus κάνα 2.500 κάτω!
- Υπάρχει και το renault captur 2020 lpg με 48λιτρα βενζίνη και 40λιτρα lpg ΕΡΓΟΣΤΆΣΙΟΚΟ και πετάς το κομπιουτερακι!
Στο ψάξιμο είμαι και στα τεστ δριβε
-
Εγώ τα έχω πολύ ξεκάθαρα στο μυαλό μου, αν κάνεις αυστηρά μόνο πόλη και οι (πολλές) προϋποθέσεις σε ευνοούν, ίσως ένα ηλεκτρικό (0,5% των Ελλήνων μπορεί να αφορά αυτό ακόμη), πόλη αλλά και για ποιο χαλαρά θες ένα μικρό υβριδικό, αν κάνεις χιλιόμετρα και ταξιδεύεις γενικά ένα πετρελαιάκι, και για ενδιάμεση κατάσταση ένα βενζίνης. Τα αέρια είναι κάπως συγκεκριμένα, και δεν εμπίπτουν στις κατηγορίες που με ενδιαφέρουν. Η απόλυτη οικονομία προέρχεται από εκεί όμως.
*για ηλεκτρικό 100% όπως προείπα πιστεύω ότι είναι ακόμα gadget για λίγους και εγώ δεν είμαι ανάμεσα τους (δυστυχώς)!
*τα χιλιόμετρα μου είναι 80% Αττική σε ανοιχτό δρόμο τα ποιο πολλά { Κηφισό & Ποσειδώνος με λίγο μπλέξιμο Καλλιθέα.), τα οποία είναι minimum 35-40 την μέρα μόνο σπίτι - σχολείο - δουλειά γυναίκας - δουλειά δική μου και τούμπαλιν χωρίς να βάλω βόλτες-διασκέδαση κτλ! Τις τελευταίες 3 χρονιές κάνω μ.ο. 15.000χλμ!
*τα τρελά γκάζια δεν με καίνε...
*το αυτοκίνητο θα αγοραστεί για να μείνει 10+χρόνια αν δε βγάζει ζημιές, οπότε και το μεγαλύτερο κόστος αγοράς diesel θα κάνει απόσβεση!
Αυτά... Τα είπα και ξαλάφρωσα! Από Παρασκευή που θα είμαι Αθήνα αφήνω παιδιά στην πεθερά, παίρνω την κυρά και πάμε τουρ Peugeot χανιαδακης - αναστροφή στα ΚΤΕΛ και - renault - suzuki - Skoda!
Θα ανοίξω καινούριο νήμα μην κουράζω αλλού!
-
Με τα δεδομένα που θέτεις, ψηφίζω καλοεξοπλισμένο (οπωσδήποτε adaptive cruise control) Kamiq G-tec. Δεύτερο το Captur LPG. Σε κάθε περίπτωση, απορρίπτω συλλήβδην το πετρέλαιο, καθώς και τις μη σωστά εξοπλισμένες εκδόσεις (ACC, Full led φώτα, συνδεσιμότητα με κινητό).
-
Με τα δεδομένα που θέτεις, ψηφίζω καλοεξοπλισμένο (οπωσδήποτε adaptive cruise control) Kamiq G-tec. Δεύτερο το Captur LPG. Σε κάθε περίπτωση, απορρίπτω συλλήβδην το πετρέλαιο, καθώς και τις μη σωστά εξοπλισμένες εκδόσεις (ACC, Full led φώτα, συνδεσιμότητα με κινητό).
Adaptive CC, Full LED, CLIMA, ως ελάχιστες απαιτήσεις, δηλαδή όποιος δεν έχει πάρει τη πιο τοπ κι ακριβότερη έκδοση κατά 3-5,000€ τουλάχιστον, απαράδεκτος!
Και τα τρία αυτά, είναι ωραία γούστα αν δεν τα χρυσοπληρώνεις, αλλά καθόλου απαραίτητα για όποιον ψάχνει οικονομική μετακίνηση, και μάλλον το αντίθετο της οικονομικής αγοράς.
Και απορρίπτεις συλλήβδην την πιο 'ασφαλή' λύση οι εξασφαλίζει οικονομία κι επιδόσεις.
Κι ο αντίλογος είναι τα φουλ ηλεκτρικά των 40-50 χιλιάδων ευρώ με 250 χλμ. αυτονομία, που εκτός πόλης στοιχίζει το χιλιόμετρο όσο το ντίζελ και ακριβότερα από αέριο των 15.000€
Πολύ ιδιόρρυθμες οι προτιμήσεις σου και συμβουλές αγοράς, φίλε.
(Εκτός κι αν σε έχω μπερδέψει με άλλον και σε κατηγορώ άδικα! )
-
Τα τρία στοιχεία εξοπλισμού που αναφέρεις, όπως κι όλη η ομπρέλα οδηγικών βοηθημάτων, συνιστούν τη μεγάλη πρόοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας την τελευταία δεκαετία. Θεωρώ έγκλημα να αγοράσει κανείς μεγάλο οικογενειακό μοντέλο και να μην τα καρπωθεί. Αν συζητούσαμε για κουβαδάκι πόλης ως δεύτερο, δε θα ήταν απαραίτητα, εκεί θα ήταν το αυτόματο κιβώτιο. Για οικογενειακό όμως, η συμβουλή μου είναι ότι πρέπει να υπάρχουν οπωσδήποτε. Ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι θα πάρουμε τον τάδε κινητήρα κι όχι τον καλό, που έχει +30% ιπποδύναμη. Ή τη φτωχή έκδοση που έχει τις μικρές ζάντες. Ή που δεν έχει τη διχρωμία. Αυτή προφανώς είναι η δική μου οπτική για τα πράγματα κι αυτό που θα έκανα εγώ. Άλλος έχει διαφορετικά κριτήρια.
Όσον αφορά το πετρέλαιο, εφόσον υπάρχουν εργοστασιακές εκδόσεις αερίου στην κατηγορία, σε μοντέλα που του αρέσουν, το πετρέλαιο είναι καταδικασμένο. Έχει το υψηλό κόστος κίνησης (σε σχέση μάλιστα με το φυσικό αέριο, είναι σχεδόν διπλάσιο), θα κυνηγηθεί μελλοντικά, ακούγεται σαν τράτα, ψοφάει στις 4000 σαλ, ουσιαστικά έχει μόνο τεράστια αυτονομία, κανένα άλλο πλεονέκτημα. Συν τη βρώμα. Γιατί να το προτιμήσει;
-
Για τα LED συμφωνώ
ΑΛΛΑ Θελω να σε δω να προσπερνάς με το ACC, το Clima ON, και το φορτωμένο οικογενειακό με την 30% λιγότερη ιπποδύναμη.
Η δύναμη είναι κομμάτι της ασφάλειας, τα άλλα (το ACC, το Clima κλπ) κομμάτι της άνεσης.
ΕΓΩ θεωρώ ότι ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το μοτέρ πρέπει να μπορεί να κινήσει το υπόλοιπο αυτοκίνητο με ασφάλεια και ας ζεσταίνεσαι το καλοκαίρι ή ας πρέπει να έχεις το πόδι σου στο γκάζι και όχι απλωμένο.
Δεν κινούμαστε όλοι στη Αττική Οδό ή την Αθηνών Λαμίας. Πολύ μεγάλο ποσοστό των δρόμων της Ελλάδας απαιτεί να μπορείς να προσπερνάς. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν κατά την αγορά αυτοκινήτου.
-
Δεν κινούμαστε όλοι στη Αττική Οδό ή την Αθηνών Λαμίας. Πολύ μεγάλο ποσοστό των δρόμων της Ελλάδας απαιτεί να μπορείς να προσπερνάς. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν κατά την αγορά αυτοκινήτου.
+1
-
Κινούμενος καθημερινά με (καλοεξοπλισμένο για τότε) μοντέλο 15ετίας, έχω να πω τα εξής:
-
το απλό cruise control με κοιμίζει, μειώνει τα αντανακλαστικά μου. Έχω βρεθεί κάμποσες φορές να αργώ να αντιδράσω, το adaptive θα είναι σωτήριο. Επίσης, το να δροσίζεσαι επαρκώς το καλοκαίρι είναι επίσης πρωτίστως θέμα ασφάλειας και δευτερευόντως άνεσης. Τη σωστή δροσιά τη βρήκα μόνο στο clima κι όχι στο AC που είχα σε παλιότερο μοντέλο και ποτέ δεν έβγαζε τον σωστό αέρα. Καλά, για μοντέλα χωρίς ΑC ΔΕΝ το συζητάω καν.
-
κανένα μοντέλο από όσα αναφέρθηκαν δεν είναι ψόφιο. Το Kamiq έχει 16 κιλά ροπής, το Captur 17. Μια χαρά ανταποκρίνονται σε προσπέρασμα. Δε βάζουν φωτιά στο δρόμο, αλλά μια χαρά προσπερνούν. Μιλάμε πάντα για οικογενειακή χρήση, όχι για να κυνηγάς τα Ραλί στα βουνά. Ξαναλέω ότι αυτά είναι η δική μου συμβουλή κι ότι κάποιος που κινείται πιο γρήγορα κι επιθετικά, θα δώσει μεγαλύτερη προτεραιότητα στις επιδόσεις. Αυτό όμως θα γίνει για τα γούστα του, όχι επειδή τα παραπάνω δεν επαρκούν για ασφαλή μετακίνηση.
-
συγκρίνοντας τα σημερινά μοντέλα με το 15ετίας μου, η βελτίωση θα έχει επιτευχθεί (μάλλον) στην παθητική ασφάλεια (αν και το δικό μου είχε κορυφαίες τιμές όταν δοκιμάστηκε) και στα ηλεκτρονικά που διασφαλίζουν ανετότερη κι ασφαλέστερη διαβίωση/επιβίωση. Ούτε σε χώρους υπάρχει βελτίωση (τουναντίον, με μήκος 4,36, ΔΕΝ υπάρχουν πλέον επτά θέσεις), ούτε σε επιδόσεις (δε βάζω φωτιά στο δρόμο, αλλά κάτι σέρνεται το 1.8), ούτε σε επιδόσεις (το υγραέριο να είναι καλά, 6-7 ευρώ στα 100). Για αυτό επιμένω ότι αν κάτι διαφοροποιεί τα καινούρια από τα παλιά είναι τα στοιχεία εξοπλισμού που αναφέρω. Αν κάποιος θέλει να τα αγνοήσει, κακό του κεφαλιού του (και δικό μας, γιατί θα είναι λιγότερο ασφαλής).
-
το Kamiq CNG έχει ήδη clima και full led στον βασικό εξοπλισμό. Οπότε, μόνο το adaptive μένει να προσθέσει ο φίλος Yem. Με δεδομένο ότι έχει βάλει ταβάνι τα 25 χιλιάρικα κι ότι το Kamiq είναι στα 20, δε βλέπω να υπάρχει πρόβλημα στον σωστό επιπλέον εξοπλισμό. Ο μόνος λόγος για να μην το επιλέξει είναι αν θέλει οπωσδήποτε αυτόματο κιβώτιο ή αν το οδηγήσει και του φανεί πολύ αργό.
-
-
Καλά, τα σχόλια για το diesel άπεχουν παρασάγγας από την πραγματικότητα. Βαριέμαι να κάτσω να σχολιάσω τώρα. Πανευρωπαικά πάντως είναι γύρω στο 30-33% σε πωλήσεις, μάλιστα με αύξηση από το 2018, δεν μου φαίνεται και πολύ νεκρό..
-
Θεωρώ αν έχεις ένα αυτοκίνητο για all around χρήση το φυσικό αέριο στην Ελλάδα δε βολεύει ακόμα. Αφενός έρχονται με μικρούς κινητήρες, όπως είχα γράψει σε ένα προηγούμενο ποστ το kamiq cng εκτός πόλης είναι ανεπαρκές. Αφετέρου στην Ελλάδα δεν έχει πρατήρια με cng τόσα ώστε να κινείσαι χωρίς να σκέφτεσαι που και πως θα ξαναγεμίσεις αλλά το σημαντικοτερο εινάι ότι δεν πρόκειται να φτιαχτούν νέα πρατήρια ή ακόμα και να προσθέσουν cng τα υπάρχοντα διότι είναι 1ης προτεραιοτητα η προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Απ' την άλλη τα ηλεκτρικά τεχνολογικά έχουν πολύ δρόμο ειδικά ώστε να καλύπτουν την ανάγκη μιας μέσης οικογένειας για αυτοκίνητο. Οπότε για μένα αν αναζητά κάποιος την οικονομία το πετρέλαιο είναι πολύ καλή λύση δεδομένης της πολιτισμενης λειτουργίας των κινητήρων των τελευταίων ετών.
-
nickthetrib wrote:
Δεν κινούμαστε όλοι στη Αττική Οδό ή την Αθηνών Λαμίας. Πολύ μεγάλο ποσοστό των δρόμων της Ελλάδας απαιτεί να μπορείς να προσπερνάς. Αυτό πρέπει να λαμβάνεται υπόψιν κατά την αγορά αυτοκινήτου.
+1
Αν και έχω ανοίξει άλλο ποστ , θα πω ότι ο προβληματισμός μου με το cng είναι αυτός ακριβός ΄¨ ότι εγώ κινούμε κατά 90% στην πόλη για το υπόλοιπο 10% θα πρέπει να 'ανεχτώ' τις ποιο αργές προσπεράσεις ή να πάρω κάτι που θα το 'κουβαλάω' 90% στην πόλη για να γουστάρω μιά φορά τον χρόνο που θα βγω επαρχία?
Skoda Kamiq