-
Τα τρία μεγαλύτερα θέματα του C5 aircross είναι 1) ο εξωτερικός του όγκος δεν συνάδει με τους εσωτερικούς του χώρους, 2) το μαλακό set-up αναρτήσεων που το κάνει μαγικό χαλί ταυτόχρονα του δίνει πολλές κλείσεις στις στροφές και 'βουτάει' αρκετά στα φρένα, 3) είναι σχεδόν 2m πλάτος με αποτέλεσμα να γίνεται σχεδόν μη χρηστικό για μεγάλη πόλη.
Το C4 που φτάνει τέλος του χρόνου αν έχει το εσωτερικό πλάτος για τους μπροστά (κυρίως στα πόδια) που λείπει από το 2008 και δεν έχει την υπερβολική τιμολόγηση του 2008 στα EAT8 και τις diesel εκδόσεις πρώτον θα σαρώσει στις γενικές πωλήσεις, ειδικά μέχρι να βγούν τα νέα QQ/Kadjar, και δεύτερον θα κανιβαλισει το 90% των πωλήσεων του C5 aircross, προσωπική άποψη πάντα...
-
Τα 3 ξεχωριστα καθισματα δειχνουν τον χωρο πισω αλλα ειναι καπως μικρα τελικα.ιδανικο θα ελεγα για φαμιλα εως και 3 μικρα παιδια. Μπροστα δν ενθουσιαζει αν και παρεχει οτι ενα συγχρονο αυτοκινητο.
Εξωτερικα υπερβολικα φουσκωμενο, ογκωδες.αποψη μου παντα. Φυσικα δν παυει να ειναι το πιο vfm απο τα ρενω,πεζω,σιτροεν μαλλον μαζι με το κατζαρ.
-
Ισχύει αυτό με τους χώρους μόνο στις αποσκευές παίρνεις τον χώρο που βλέπεις εξωτερικά. Μπροστά λόγω της τεράστιας κεντρικής κονσόλας κόβει πολύ οφελειμο χώρο από τους μπροστά και πίσω έχει θέμα με τα πόδια ( πάντα για τα 4.5 Μ και τα 2.73 Μ μεταξόνιο) και τα 3 ανεξάρτητα καθίσματα αν έχεις 3 πιτσιρικάδες βοηθούν αλλά αν έχεις έναν ογκώδη ενήλικα το μισό κωλομερι πατάει στο μεσαίο κάθισμα.
Ένας από τους λόγους που τα κασκαι ξέσκιζε τόσα χρόνια σε πωλήσεις είναι οι τέλειες διαστάσεις του. Μακρύ όσο πρέπει και να παρκάρει αλλά και να χωράει κοσμο , φαρδύ όσο πρέπει όχι στενό ούτε ταρστιο ,ψηλό όσο πρέπει για να βγαίνεις ατσαλακωτος. Καλό χώρο για κεφαλια , νορμάλ χώρο αποσκευών. 4.401.811.58 είναι ιδανικές διαστάσεις.
-
Ένας από τους λόγους που τα κασκαι ξέσκιζε τόσα χρόνια σε πωλήσεις είναι οι τέλειες διαστάσεις του. Μακρύ όσο πρέπει και να παρκάρει αλλά και να χωράει κοσμο , φαρδύ όσο πρέπει όχι στενό ούτε ταρστιο ,ψηλό όσο πρέπει για να βγαίνεις ατσαλακωτος. Καλό χώρο για κεφαλια , νορμάλ χώρο αποσκευών. 4.401.811.58 είναι ιδανικές διαστάσεις.
Προσωπικά τις καλύτερες διαστάσεις τις έχει το scross . 4.30 μήκος - 1,79 πλάτος - 1.585 ύψος και χωρητικότητα πορτμπαγκάζ ίδια με το QQ. Σχέδον τέλεια εκμετάλλευση χώρων με μικρότερο μήκος και πλάτος (
-
Εντάξει επειδή ωτο έχω δεν θέλω να ευλογώ τα γένια μου. Στην πράξη βέβαια θα ήθελα αυτά τα +10 εκ που να μεταφράζονταν σε 5εκ για τα πόδια των πίσω και άλλα 5 σε μήκος για να παίρνει την μεγάλη 90αρα βαλίτσα με τα ροδακια όλη κατά μήκος.
-
- ο εξωτερικός του όγκος δεν συνάδει με τους εσωτερικούς του χώρους,
Αυτό το είδα και εγώ. Βλέπεις ένα θηρίο και μέσα ...κάτι λείπει! Και πίσω το ίδιο. Το karoq μου φάνηκε αισθητά πιο άνετο. Ακόμα και ο χώρος αποσκευών 560λτ (;) δεν μου φάνηκε τόσος. Ίσως όχι πολύ καλά εκμεταλλέυσιμος.
Εξωτερικα υπερβολικα φουσκωμενο, ογκωδες.αποψη μου παντα. Φυσικα δν παυει να ειναι το πιο vfm απο τα ρενω,πεζω,σιτροεν μαλλον μαζι με το κατζαρ.
Το κατζάρ δεν μου άρεσε καθόλου που το είδα γρήγορα. Το C5 έχει πολύ ευχάριστο και μοντέρνο εσωτερικό.
Ένας από τους λόγους που τα κασκαι ξέσκιζε τόσα χρόνια σε πωλήσεις είναι οι τέλειες διαστάσεις του. Μακρύ όσο πρέπει και να παρκάρει αλλά και να χωράει κοσμο , φαρδύ όσο πρέπει όχι στενό ούτε ταρστιο ,ψηλό όσο πρέπει για να βγαίνεις ατσαλακωτος. Καλό χώρο για κεφαλια , νορμάλ χώρο αποσκευών. 4.401.811.58 είναι ιδανικές διαστάσεις.
Τα 430λτ (σωστά;) δεν είναι αρκετά ρε γμτ για οικογένεια. Θέλει λίγο παραπάνω
-
Eνταξει αν εχεις καρότια εχεις θέμα αλλα για σκέτες βαλίτσες αν εχει καλό υψος ωστε να παίρνει τις βαλίτσες πλαγιαστές βάζεις πράμα και στα 430λτ.
Το καροκ μην το βάζετε σε συγκριση. Αν η προτεραιοτητα σου είναι οι χωροι και δεν θες να ξεφύγεις σε μήκος ειναι μονοδρομος.
Χώρος για τους μπροστα και τους πίσω παντου κορυφή και 520 λτ και κάτω από 4.40μ είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί δεν το κοντραρει κανενα και τώρα με τα νεα ττ κάποιοι συνδιασμοί ντιζελ σε αμπισιον με πολλα έξτρα ή σε σταιλ με λιγοτερα που μέχρι τωρα βγαίνουν 30Κ κερδίζουν 1800 και πάνε οριακά πάνω από τα 28Κ στα οποία έχεις κορυφαίους χώρους , σχετική ευελιξια σε παρκάρισμα , και σύχρονο εξοπλισμό ασφαλείας συνολικά πάνω και από την φιλ σε κάποια σημεία.
-
Να μην ήτανε VAG τι καλά θα ήτανε...
-
Εντάξει βαγκ μαγκ που θα πέσεις είναι και ποσο σιδεροφαγος είσαι. Άμα είσαι ατσαλος και το καλύτερο γιαπωνέζικο κουδουνιστρα θα το κάνεις και ο άλλος που προσέχει θα σου πει κανενα θέμα με βαγκ!
Το θέμα είναι να μην τριβεσαι στην γκλίτσα του τσοπανου ( dsg) και να ξέρεις εκ των προτέρων πόσο θα σου κοστίσουν τα σέρβις (έστω στο περίπου).
-
Μηχανολογικα ολα τα συγχρονα ντιζελ αξιοπιστα είναι σε βαθος τουλαχιστον 150.000 χλμ δυσκολα καποιο θα σου βγαλει θεμα.
Το c5 ειναι δυνατο vfm με κάποιες ενστασεις , αρκετα σημαντικες ομως μερικες:
Εχει αργο Kickdown στο αυτοματο με αποτελεσμα ενω δεν ειναι αργος ο 1.5 να καθυστερει στις προσπερασεις.
χρεωνεσαι πολυ χωρο που δεν σε αποζημιώνει αντιστοιχα παντου μεσα ( ο χωρος για τους πισω στα ποδια για αμαξι 2.73 μεταξονιο είναι απλα απαραδεκτος!)
εχει πολυ μαλακη αναρτηση που εχει τα γνωστα θετικα αλλα και μεγάλες κλισεις σε στροφες , μεγαλες βυθισεις στα φραναρισματα.
Εχει πλαδαρο και ασαφες τιμονι
Μεγαλη χαζομάρα να ειναι το android auto / car play από την feel εκδοση και πάνω. Υποτίθεται εισαι συγχρονο αμαξι και πρέπει να φτασω τα 30000 για να εχω επικοινωνία με το κινητο?!!
-
Στο aircross 5 από ότι βλέπω μόνο τις τιμές αυξάνουν αργά αλλά σταθερά!
Χωρίς να έχω πληροφορίες θεωρώ από Σεπτέμβρη θα το ανεβασουν κιαλλο σε δύο κύματα ώστε από το 2021 να απορροφηθεί όλη η έκπτωση των ττ
31800 εχει πλέον το 1.5 εατ8 feel . Περυσι τέτοιο καιρό ειχε 32150. Αν η τωρινή τιμή είναι εναρμονισμένη με τα νεα ττ ( δεν μπορω να το ξέρω καθώς δεν βρίσκω τιμοκατάλογο τους λτπφ) έχω όμως τις παλιές που ήταν λτπφ για την εκδοση και ηταν 21723. Αν το 31800 ειναι με τα νεα ττ τότε η τωρινή λτπφ πήγε 22190. Μια χαρά σχεδον +500 ευρώ πάνω από 2% αύξηση κέρδους για κάποιους !!!
Αντί ο πελάτης να επωφεληθεί έκπτωσης 1215 ευρώ παίρνει τελικά 350 !!! και έχουμε 18/8....μέχρι τα χριστουγεννα θα εχουν πατσισει!
-
Οπως μαλωναμε....μπορουσε το νομοσχεδιο να προβλεψει και κανονιστικο πλαισιο μεταβασης απο την μια τιμη στην αλλη με αναλυτιλες τιμολογησεις κτλπ και αφετερου να αφησει κενο ωστε να μπορουν οι αρχες προστασιας του καταναλωτη να κανουν ευκολα τον ελεγχο.
Ολα γινονται. Δεν υπαρχει το κανω οτι θελω ως επιχειρηματιας επειδη μπορω να αγοραζω οτι θελω ως καταναλωτης.
Αλλο επιπεδο αγοραστικης ελευθεριας το ενα, αλλο ενα οργανομενο συστημα και κρατος δικαιου το αλλο.
Ολα ειναι πολιτικες αποφασεις, λιγο φθηνοτερο αυτοκινητο για την μεσαια ταξη....δεν εχει
-
Κοίτα όλα αυτά που λες ισχύουν για είδη πρώτης ανάγκης που μπορούν να διατιμηθουν όταν υπάρχει αισχροκέρδεια ή φαινόμενο καρτέλ.
Στο αμάξι τι θα πούμε κύριε υπουργέ ρίξτε τις τιμές γιατί η έκδοση αυτόματο και όλα τα συστήματα ασφαλείας από στα 32000 δεν μειώθηκε όσο έπρεπε; Ε πάρε ένα c3 με 18000 να κάνεις την δουλειά σου.
Νομίζω καλά είναι να καθαρίζουμε την λομογιστικη λογική του Σ και κάθε εισαγωγεα που θησαυριζει με την βοήθεια του νόμου του κράτους.
Ας είμαστε ενημερωμένοι αγοραστές και όταν θα πάμε στην Σιτροέν και θα μας πουν για ντεμεκ έκπτωση να τους πούμε αφήστε ρε παλικάρια τα χουβαρνταλικια κάνε την έκπτωση των 1200 που έπρεπε από τα ττ και μην μου κάνεις δώρο τον μουφα συναγερμό!
-
Κοίτα όλα αυτά που λες ισχύουν για είδη πρώτης ανάγκης που μπορούν να διατιμηθουν όταν υπάρχει αισχροκέρδεια ή φαινόμενο καρτέλ.
Στο αμάξι τι θα πούμε κύριε υπουργέ ρίξτε τις τιμές γιατί η έκδοση αυτόματο και όλα τα συστήματα ασφαλείας από στα 32000 δεν μειώθηκε όσο έπρεπε; Ε πάρε ένα c3 με 18000 να κάνεις την δουλειά σου.
Νομίζω καλά είναι να καθαρίζουμε την λομογιστικη λογική του Σ και κάθε εισαγωγεα που θησαυριζει με την βοήθεια του νόμου του κράτους.
Ας είμαστε ενημερωμένοι αγοραστές και όταν θα πάμε στην Σιτροέν και θα μας πουν για ντεμεκ έκπτωση να τους πούμε αφήστε ρε παλικάρια τα χουβαρνταλικια κάνε την έκπτωση των 1200 που έπρεπε από τα ττ και μην μου κάνεις δώρο τον μουφα συναγερμό!
C3 και με 14 παίρνεις. C3 Aircross με 18.000, και C5 Aircross με 25.000 παίρνεις αξιοπρεπή έκδοση με όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας στάνταρντ. Επίσης σχεδόν όλο το χρόνο η Citroen έχει προσφορές..
Μία χαρά είναι οι τιμές της Citroen νομίζω.
-
Οχι γινεται, δεν ισχυει μονο για τα ειδη πρωτης αναγκης.
Απο την στιγμη που θεσπιζεις νομο για οφελος του αγοραστη, τον στεγανοποιεις με διαφορα αρθα για επιβλεψη.
Για παραδειγμα μπαινουν στην μειωση του ΤΤ οσοι διατηρουν το λτπφ στα ιδια επιπεδα με περιθωρια μικρα για να παιξουν τα οποια τα προτεινουν οι αρχες τελωνιων που γνωριζουν τα κοστη κατασκευης μεχρι την λεπτομερεια.
Μαι γρηγορη σκεψη και ποσες αλλες.
Οποιος το παραβιασει μπορουν οι ανεξαρτητες αρχες να τον εντοπισουν.
Σιγουρα θα βρεθουν κενα αλλα η προθεση θα επιφερει καλυτερες τιμες για εμας.
Και σε αλλους κλαδους της οικονομιας επιβαλει το κρατος ορια που θεωρει σωστα. Π.χ σε δανειαλες συμβασεις κτλπ
-
Βρε δουβλινιε ναι μια χαρα ειναι...
Εμεις ομως μιλαμε για δημοσιο χρημα οχι για χρημα της citroen...
Αυτα που κανει η citroen ειναι τιμολογιακη πολιτικη. Βγαζει οικονομοηεχνικη μελετη, βαζει στοχους πωλησεων και παρουσιαζει μια τελικη τιμη σε εμας τους καταναλωτές.
Αυτο ναι, ειναι ελευθερη αγορα, και ειναι ωραιο πραγμα.
Τα αλλα εχουν αρωμα ελληνικο.
-
Το έχω ξαναπεί εδώ, αν το σοβαρότερο πρόβλημα αυτής της χώρας είναι οι τιμές των αυτοκινήτων, τότε θα ήμουν ο περισσότερο ευτυχισμένος πολίτης του πλανήτη!
Μία χαρά είναι οι τιμές, όλα τα υπόλοιπα είναι λάθος!
-
Το έχω ξαναπεί εδώ, αν το σοβαρότερο πρόβλημα αυτής της χώρας είναι οι τιμές των αυτοκινήτων, τότε θα ήμουν ο περισσότερο ευτυχισμένος πολίτης του πλανήτη!
Μία χαρά είναι οι τιμές, όλα τα υπόλοιπα είναι λάθος!
Πολύ σωστά!! Από τις χαμηλότερες τιμές στην ΕΕ έχουμε. Μισθούς της προκοπής δεν έχουμε....αχαχα. Και έξοδα σε πολλές περιπτώσεις αντίστοιχα άλλων μεγάλων Ευρωπαϊκών πόλεων.
-
Tkin73 wrote:
Κοίτα όλα αυτά που λες ισχύουν για είδη πρώτης ανάγκης που μπορούν να διατιμηθουν όταν υπάρχει αισχροκέρδεια ή φαινόμενο καρτέλ.
Στο αμάξι τι θα πούμε κύριε υπουργέ ρίξτε τις τιμές γιατί η έκδοση αυτόματο και όλα τα συστήματα ασφαλείας από στα 32000 δεν μειώθηκε όσο έπρεπε; Ε πάρε ένα c3 με 18000 να κάνεις την δουλειά σου.
Νομίζω καλά είναι να καθαρίζουμε την λομογιστικη λογική του Σ και κάθε εισαγωγεα που θησαυριζει με την βοήθεια του νόμου του κράτους.
Ας είμαστε ενημερωμένοι αγοραστές και όταν θα πάμε στην Σιτροέν και θα μας πουν για ντεμεκ έκπτωση να τους πούμε αφήστε ρε παλικάρια τα χουβαρνταλικια κάνε την έκπτωση των 1200 που έπρεπε από τα ττ και μην μου κάνεις δώρο τον μουφα συναγερμό!
C3 και με 14 παίρνεις. C3 Aircross με 18.000, και C5 Aircross με 25.000 παίρνεις αξιοπρεπή έκδοση με όλα τα βασικά συστήματα ασφαλείας στάνταρντ. Επίσης σχεδόν όλο το χρόνο η Citroen έχει προσφορές..
Μία χαρά είναι οι τιμές της Citroen νομίζω.
Άλλο λέω εγώ άλλο εσύ. Καλές είναι οι τιμές αλλά εκμεταλλεύονται την μείωση του ττ προς όφελος τους. Είναι καθαρό ή θα πούμε κάποια άλλη σοφιστια για να το γλυκανουμε;
-
Lap το ότι τα ττ μειώθηκαν για να ευνοηθούν οι καταναλωτές το λέει το πθ το Άθενς βοις και λοιπά payrolls.
Εγώ πάλι λέω ότι εγιναν κατόπιν πίεσης των γερμανογαλλων που τα είχαν πάρει στο κρανίο με την ζητιανιά των Ελλήνων εισαγωγεων για χαμηλή λτπφ. Σε ένα χρόνο οι τιμές θα είναι εκεί που ήταν με τα απαράδεκτα ττ του Τσίπρα. Απλά τότε πήγαιναν στο κράτος και για να ταιζουμε το βαθύ ΠΑΣΟΚ και τώρα για να μεγαλώνουν τις κοιλίες τους οι Σ. και οι μεγαλοβιομηχανιες της Ευρώπης.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS