-
OK καταλαβαίνω τι λες, όμως είναι έμμεση αύξηση κι αυτό. Πριν είχες την δυνατότητα να πάρεις αυτό το σύνολο με λιγότερα χρήματα αν το επέλεγες.
-
Ναι συμφωνω , απλά διευκρίνισα οτι δεν ακρίβυνε, αλλά εισαγουν μονο την ακριβη εκδοση πλεον
-
Παιδιά την 28η Οκτωβρίου του 2019 πήρα τη sport plus στα 28070. Απλά το 2020 σταμάτησε να εισάγει το sport. Δεν υπάρχει αύξηση και τα extra εγώ τα ήθελα και τα πλήρωσα 2470.Το Σπορτ έκανε 25.600.
Κάθε μέρα που περνάει αγαπώ το civic όλο και περισσότερο. Το οδηγάω και νιώθω ευχαρίστηση
-
Καλοταξιδο...Κ εγω απο το 2017 που το εχω δε χωρταινω να το οδηγω κολημα...Ειχα βαλει τα πλαινα προστατευτικα στις πορτες κ τα μαρσπιε με το λογοτυπο στις πορτες μεσα κ το πορτπαγκαζ..σαν εξτρα.Εσυ τι εβαλες;
-
Εγώ έβαλα το καουτσούκ κάλυμμα του πορτμπαγκάζ και ktuner πρόγραμμα βελτίωσης με custom χάρτη από τη Hondasports
-
Δεν λέει κανείς ότι το civic στο facelift ακρίβυνε, απλώς οι αποφάσεις τις αντιπροσωπείας είναι για το ανάθεμα! Για ποιον λόγο να σταματήσει την εισαγωγή μιας πιο προσιτής έκδοσης, καθόλα όμως αξιόλογης από άποψη εξοπλισμού; Με την sport μπορούσε να δώσει την δυνατότητα σε όσους είχαν ταβάνι τα 25000€ να αποκτήσουν το αυτοκίνητο και να συνέχιζαν να κερδίζουν το 10% τους. Τώρα στα 28 χιλιάρικα μπαίνει στην περιοχή των premium και δεν είναι λίγα +3 χιλιάρικα σκαλοπάτι.
Ποια μελέτη έκαναν που έδειξε ότι απ την μία και μοναδική έκδοση hatchback 1.5 sport πρέπει να πάνε στην μία και μοναδική sport plus; Ακατανοήτα πράγματα ο Σ!
-
Όταν παρήγγειλα το δικό ήταν που ξαφνικά είχε μια δεκάδα plus στο τελωνείο και μπορούσες να διαλέξεις και χρώμα. Οπότε ή που του έμειναν και τα έκανε facelift ή που το ετοίμαζε και τα έκανε και πάλι facelift. Εμένα πάντως μου έκανε η εδώ αντιπροσωπεία 250 ευρώ έκπτωση
-
Όλες οι εταιρίες κάνουν περικοπές... Ανεξήγητες κατά κάποιο τρόπο αλλά κάνουν... Και η Ford από το Focus έκοψε τον 1.5 εκτός αν παραγγείλεις Active X Vignale που κοστίζει λόγω ΤΤ ένα σωρό λεφτά... Τι να πεις...
Πάντως το γεγονός είναι ότι τα Civic δεν πουλάνε σε τεράστιες ποσότητες στην Ελλάδα. Ίσως ο Σαρακάκης πιστεύει πως παραγγέλνοντας λιγότερα και μόνο τα φορτωμένα θα έχει πιο εύκολο κέρδος...
-
Γιατί πουλάνε γενικά στην Ευρώπη;
-
Τα σιβικ δεν πουλάνε στην Ελλαδα γιατί υπάρχει προβληματικο αφεντικό ( που κανει ότι μπορει για να πετσοκοψει τις επιλογες, εκοψε τα ντιζελ , φερνει όποια εκδοση τον βολευεί, έχει τσιμπημενα σερβις) αλλα και γιατί εχει πολυ δυνατα σημεία αλλα και ταυτοχρονα και δυνατά μειον.
Τα καλα είναι γνωστά τα ξερουμε όλοι και το βάζουν ψηλα. Κινητηρας, τεχνολογιες, χωροι, τιμονι, αναρτηση , κιβωτιο , επιδοσεις ειναι κορυφη και δεν εχει αντιπαλο.
Εχει όμως πολυ μετρια ηχομονωση , κατώτερη από πολυ φθηνοτερα μοντελα, εχει προβληματικη αισθητικη εξωτερικα ( εχει συγκεκριμενο ταργκετ γκρουπ όπου αρεσει υπερβολικά αλλα και πολυ κοσμο που το θεωρουν παραδοσιακα καγκουρικο), ενω και η εμφανιση του σχεδιαστικα παλιώνει εύκολα, παρότι τιμες νομίζω κρατουν γιατι εχει φανατικο κοινο.
Τελος και το multimedia του παρότι το βελτιωσαν τελευταια δειχνει προηγουμενης γενιας.
Πχ αν συνεχιζε το ντιζελ θεωρω οτι θα είχε στην ελλαδα διπλασιες πωλήσεις! Εβγαλε εναν εξελιγμενο ντιζελ με φοβερη ελαστικοτητα, φοβερη οικονομια , τον μονο χωρις edblue και σε ενα εξαμηνο τον σταματησε να τον φέρνει τι να λέμε τωρα...
Δλδ εχεις τοσο εξελιγμενους κινητηρες και δεν μπορείς να διορθώσεις την ηχομόνωση? δεν μπορεις να βγαλεις ενα software που να χτυπας τα ευρωπαικά στο Multimedia? μετα απορουμε γιατι πουλαει το σκαλα? γιατι δεν παιρνει πουθενα 10 αλλα δεν πεφτει και κατω απο την βαση πουθενα! δλδ χωρις ισορροπια σε όλους τους τομεις δεν προχωρας.
Έβλεπα χθες είναι βίντεο από ένα κανάλι που πήγαιναν βόλτα ταυτόχρονα ένα σιβικ ένα φοκους και ένα σκάλα όλα χιλιαρια. Μιλουσε ο καθένας μέσα από την καμπίνα εν κινήσει. Άκουγες από φοκους και σκάλα μια ησυχια μόνο ο ομιλητής ακουγόταν. Μιλουσε ο άλλος από το σιβικ σε έπιανε το κεφάλι σου από το βουητό! Φώναζε για να τον ακούσουμε!
-
Μηπως στο fl διορθώθηκε η ηχομονωση ? Κατι τετοιο ελεγαν, αλλά δεν εψαξα αν οντως επιασε τοπο η βελτιωση που ελεγαν οτι εγινε στο fl
-
Λένε διάφοροι ριβιουερς ότι έχει βελτιωθεί κάμποσο. Περισσότερα δεν ξέρω.
-
Για το ΜΥ2019 που είμαι κάτοχος, ο θόρυβος κύλισης είναι λίγο αυξημένος σε τραχύ-κατσαρό οδόστρωμα και το αυτοκίνητο είναι απόλυτα ήσυχο σε καλό οδόστρωμα. Το πρόβλημα εντοπίζεται σε χαμηλές ταχύτητες, όπου εμφανίζεται το φαινόμενο Helmholtz, ένας διαπεραστικός ήχος σαν κάποιος να φυσάει μέσα σε ένα μπουκάλι. Με την καλύτερη μόνωση στο χώρο αποσκευών, πρέπει να το έλυσαν στο ΜΥ2020.
-
Ναι αυτό που περιγράφω εγώ είναι από το προ fl. Μακάρι να έχει βελτιωθεί.
Γιατί δεν μπορεί να διαφημιζεσαι ως ένα ταξιδιαρικο οικογενειακό αμάξι με χώρους που πας ξεκούραστα και σπιτροζικα για ώρες με κακή ηχομόνωση!
-
Επίσης ενημερωτικά οι προσφορές σε κάποια μοντέλα σιβικ ως 1000 που τρέχουν αφορούν το μοντέλο 18-19 το προ fl και εννοείται ντίζελ το ξεχνάμε.
-
Παιδιά όντως σε κάποια πράγματα πάσχει ΑΛΛΑ:
-
Μιλάμε για μοντέλο που ήδη κυκλοφορεί χρόνια. Είναι κάπως αναμενόμενο να μη πιάνει τα επίπεδα τεχνολογίας ή θορύβου εντελώς φρέσκων μοντέλων όπως πχ Scala, Focus MK4, Corolla κτλ.
-
Η τιμή του αντικατοπτρίζει τις ελλείψεις αυτές έναντι του καινούριου ανταγωνισμού καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις, πλήρεις εκδόσεις των φρέσκων μοντέλων κοστίζουν παραπάνω χρήματα από το Civic. Οπότε προσωπικά δεν θα με ενοχλούσε καθόλου λίγος παραπάνω ήχος πχ αν είχα δώσει 2-3 χιλιάρικα λιγότερα. Υπάρχουν και πράγματα που με ενόχλησαν όμως και τελικά το απέρριψα αλλά αυτό είναι προσωπικό γούστο.
-
Σύντομα θα κυκλοφορήσει ΦΡΕΣΚΟ μοντέλο Civic και εκεί θα έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν πολύ κόσμο αν το σχεδιάσουν σωστά. Από την άλλη καταλαβαίνω πως η Χόντα γενικά δεν πολυ-νοιάζεται για την Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ελλάδα με αυτό τον αντιπρόσωπο χαντακώνεται ακόμα περισσότερο...
-
-
Η χοντα με το σιβικ προσπαθεί ενα κοστούμι το ίδιο να το πουλήσει και σε εσκιμωο και σε άραβα! Είναι λογικό ότι δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους πάντες. Διαλέγει να καλύψει την αμερικανική αγορά που έχει καλό όνομα και γουστάρουν τα μακριά και υπερβολικά αμάξια.
Φυσικά υπάρχουν και εδώ πολλοί φανατικοι οπαδοί του που μπροστά σε αυτά που προσφέρει παραβλέπουν τα επιπλέον πλαστικά (κάποιοι τα γουστάρουν κιόλας).
Πχ σε αυτή την τιμή δεν υπάρχει αμάξι με ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Επίσης οι ρεπριζ που έχει στα 80-110 κάτι 3.3 δευτερόλεπτα δεν τα έχει αμάξι σε αυτά τα λεφτά και σε αρκετά περισσότερα!
Από την άλλη αν σου αρέσουν οι οθόνες θα πάρεις το γκολφ το νέο παρότι πέρα από τα πλαστικά και τις οθόνες και την εύπεπτη εμφάνιση χάνει παντού συνολικά από το σιβικ.
Ακριβό τελικά δεν το λες γιατί αν στο γκολφ ή στο φοκους βάλεις ότι έχει η πλούσια έκδοση του σιβικ τριανταριζουν εύκολα.
-
Βλέπω σε post για το Civic αναφορά στο Golf, ως άμεσο ανταγωνιστή, και θέλω να σπάσω το κινητό μου αλλά εδώ και καιρό ξορκισα τον εαυτό μου να αποφύγω τα flame debates με τις κάστες των εκάστοτε φανατικών (δεν είναι μομφή για τον φίλο που το έγραψε, αναφέρομαι στο τι θα ακολουθούσε αν..). Βαθιά ανάσα και συνεχίζω.
Το hatchback που θα ήταν (ο μόνος;) σοβαρός αντίπαλος απέναντι στο άρτια οδηγοκεντρικό Civic θα ήταν ένα focus με τους πολλαπλούς πίσω, τον 1.5 ως επιλογή και το cilma περιεχόμενο σε κάθε εξοπλιστικό πακέτο από titanium και άνωθεν, όχι μόνο στο 'active Vignale'. Φυσικά θα έπρεπε να υπάρχει ακόμα η έκδοση Titanium γιατί ήταν βασική επιλογή για μεγάλο εύρος του αγοραστικού του κοινού. Και λέω το Focus γιατί αναγνωρίζω ότι σε οδηγική συμπεριφορά κάνε άλλο hatchback ΔΕΝ μπορεί να σταθεί δίπλα σε ένα Civic. Όπως πχ το δικό μου 308 με το μαλακό setup ανάρτησης, τον ημιακαμπτο πίσω και το μετριοτατο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η Ford έβγαλε μόνη της τα μάτια της κοροϊδεύοντας κατάμουτρα ακόμα και το δικό της κοινό. Στην Θεσσαλονίκη έχει αντιπροσωπεία τόσο απαράδεκτη που εκεί ανταγωνίζεται στα ίσια την Honda αλλά με την κακή έννοια...
Η Honda δεν είχε ποτέ υποστήριξη για το προϊόν της από τον κεντρικό εισαγωγέα. Αντιθέτως κατ'εμε κάνανε πάντα ότι μπορούσαν για να ξενερώσουν τον υποψήφιο πελάτη. Πραγματικά κρίμα.
Truestory: το 2004 ήθελα πολύ να πάρω Civic 16αρι sedan και όταν πήγα στην Honda με ενημέρωσαν ότι δεν μπορούσα ΟΥΤΕ με παραγγελία να πάρω το αμάξι όπως το ήθελα εξοπλισμένο! Ήταν set A/C + S/R ή Clima. Άκου να δεις S/R + Clima λέει δεν γίνεται ούτε ΚΠ! Μιλάμε για τρέλα. Ποτε δεν έχω φτάσει πιο κοντά να βρίσω πωλητή. Με κράτησε τότε ο κολλητός μου που είχε έρθει για παρέα και το μόνο που του είχα πει ήταν 'φίλε μου ακούς τι λες; Κουμάντο στα λεφτά μου θα κάνεις;' με εκείνον να απαντάει 'εμείς είμαστε Honda κύριε, δεν χανόμαστε'. Αν θυμάμαι καλά οι εκδόσεις ήταν ES & LS αντίστοιχα. Πραγματικά το θυμήθηκα και εκνευρίστηκα...
-
Όπως τα λες για την Φορντ Θεσσαλονίκης. Αν ζητήσεις το φοκους για τεστ σου δίνουν το..πούμα! Το κορυφαίο αμάξι της μάρκας και δεν έχουν τεστ ντραιβ!
Στα του ανταγωνισμού καλά τα λες για τον οδηγοκεντερικο χαρακτήρα και εκεί έχει αντίπαλο μόνο το φοκους αλλά ευτυχώς ή δυστυχώς ο υποψήφιος αγοραστής δεν αγοράζει αμάξι με ένα μόνο κριτήριο.
Αλλά και με την εύπεπτη εμφάνιση οπότε βλέπει το γκολφ.
Και με τις οθόνες και τις ευκολίες που προσφέρουν οπότε ξαναβλεπει το γκολφ.
Και με χώρους , οικονομία καυσίμου, έξυπνες λύσεις αποθήκευσης, τιμή πιο μαζεμένη εμφάνιση οπότε εκεί σκάει μύτη το σκάλα!
Αν κοιτούσαμε πως στρίβουν μόνο τα αμάξια όλοι σιβικ και φοκους θα επαιρναν!
-
Όπως τα λέτε είναι.
Δεν με πειράζει πάντως καθόλου να μην πουλάει το civic. Δε θα ήθελα να έχω ένα αμάξι σούπα, που το βλέπεις σε κάθε στενό. Ακόμα και τώρα οπου και να πάω, θα μου πιάσουν κουβέντα για το αμάξι : σε βενζινάδικα, σε μαγαζιά, σε σπίτια κτλ. Ωραίο είναι αυτό!
Και να φύγει από την Ελλάδα εντελώς η μάρκα (πιθανό για το μέλλον διότι είναι πλέον πολύ ακριβά όλα και ειδικότερα το καινούργιο Jazz. Αφού δεν πουλάει το civic, θα πουλήσει το Jazz με παραπλήσιες τιμές; Το crv είναι εκτός συναγωνισμου λόγω τιμής ενώ και το Hrv αν θέλει ένας χριστιανός να το πάρει με τούρμπο και όχι ατμόσφαιρα, περνάει τα 35-36 αν θυμάμαι καλά.) ποσως με ενδιαφέρει. Στο νομό μου έχει ήδη κλείσει η Honda. Το μόνο αρνητικό θα είναι ότι θα χάσω αξία σε μεταπωληση. Ευτυχώς όμως έκανα επιλογή αμαξιου για πολλά χρόνια οπότε τελικά ούτε αυτό με νοιάζει προσωπικά.
Είναι κρίμα όμως γιατί είναι ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ αυτοκίνητο. Πότε όμως ήξερε ο Έλληνας να ψωνίζει για να ξέρει κ τώρα;
Νέο Honda Civic 2017