-
Ο μηδενισμός στην κατανάλωση είναι χειροκίνητος .
Σκέψου να πας ταξίδι και να σου μηδενίζει κάθε φορά που σταματάς για κατούρημα ...
-
Ο μηδενισμός στην κατανάλωση είναι χειροκίνητος .
Σκέψου να πας ταξίδι και να σου μηδενίζει κάθε φορά που σταματάς για κατούρημα ...
Χαχαχαχαχαχα. Σωστός!
-
Με το νέο Μόκκα να είναι μικρότερο σε μήκος από το Κρόσλαντ , ίσως το φέις λιφτ του να είναι πολύ διαφορετικό από το υπάρχον , για να έχει λόγο ύπαρξης στην γκάμα .
-
βάζοντας στο διαμορφωτή το crossland μου βγάζει
Crossland X Edition 2020 1.5lt Diesel 120 hp S/S (AT6) € 21.850,00
Χρώματα: Orange Fizz € 500,28
Επιλογές
€ 0,00
Συνολική Τιμή (*)
€ 22.350,28 κατα την γνώμη μου πολύ καλή και τίμια προσφορά και αν πετύχεις και καμία έξτρα προσφορά σε αντιπρόσωπο ...
Αν προσθέσεις ράγες οροφής 243,60ε αυτομάτος σε πάει στα 23,938.44ε (+1,600ε?)
Αν προσθέσεις το park and go pack 699,60e σε πετάει στο σ΄θνολο των 24,486,84(+2,136ε?)
Αυτό με την μεγάλη φορολόγιση στα έξτρα θα αλλάξει ?
-
βάζοντας στο διαμορφωτή το crossland μου βγάζει
Crossland X Edition 2020 1.5lt Diesel 120 hp S/S (AT6) € 21.850,00
Χρώματα: Orange Fizz € 500,28
Επιλογές
€ 0,00
Συνολική Τιμή (*)
€ 22.350,28 κατα την γνώμη μου πολύ καλή και τίμια προσφορά και αν πετύχεις και καμία έξτρα προσφορά σε αντιπρόσωπο ...
Αν προσθέσεις ράγες οροφής 243,60ε αυτομάτος σε πάει στα 23,938.44ε (+1,600ε?)
Αν προσθέσεις το park and go pack 699,60e σε πετάει στο σ΄θνολο των 24,486,84(+2,136ε?)
Αυτό με την μεγάλη φορολόγιση στα έξτρα θα αλλάξει ?
Αν σε ενδιαφερει το οχημα πηγαινε σε αντιπροσωπεια και παρε προσφορα. Ασε το διαμορφωτη. Θα εκπλαγεις ευχαριστα...
-
Αυτό με την μεγάλη φορολόγιση στα έξτρα θα αλλάξει ?
Ναι, αλλά κανείς δεν ξέρει πότε. Μπορεί σε 1 εβδομάδα ή σε 1 χρόνο!
-
Yem wrote:
βάζοντας στο διαμορφωτή το crossland μου βγάζει
Crossland X Edition 2020 1.5lt Diesel 120 hp S/S (AT6) € 21.850,00
Χρώματα: Orange Fizz € 500,28
Επιλογές
€ 0,00
Συνολική Τιμή (*)
€ 22.350,28 κατα την γνώμη μου πολύ καλή και τίμια προσφορά και αν πετύχεις και καμία έξτρα προσφορά σε αντιπρόσωπο ...
Αν προσθέσεις ράγες οροφής 243,60ε αυτομάτος σε πάει στα 23,938.44ε (+1,600ε?)
Αν προσθέσεις το park and go pack 699,60e σε πετάει στο σ΄θνολο των 24,486,84(+2,136ε?)
Αυτό με την μεγάλη φορολόγιση στα έξτρα θα αλλάξει ?
Αν σε ενδιαφερει το οχημα πηγαινε σε αντιπροσωπεια και παρε προσφορα. Ασε το διαμορφωτη. Θα εκπλαγεις ευχαριστα...
Γνωρίζει κανείς που κυμαίνεται η τιμή του τώρα με τις τελευταίες προσφορές που έχουν ανακοινωθεί;
Για αυτόματο ντίζελ ή έστω βενζίνη;
Επίσης οι τιμές αντίστοιχου Astra έχουν μεγάλη διαφορά;
-
Edition 2020 diesel 102hp
20450-1870
+17' ζάντες (ποιο σωστές οι 16') +150€
- navi 8' radio κτλ +380€
+μεταλλικό +500€
+ρεζέρβα 16' + 70€
Ετσι ακριβώς το είχε στην έκθεση!
Και αναρωτιέμαι γιατί να δώσω 150€να extra για ζάντες ωραίες μεν αλλά μεγάλες δε... Και ρεζέρβα +70€ που είναι ακατταλλη για το σύνολο
-
Ααα και αυτά την προηγούμενη εβδομάδα
Τώρα επειδή και εγώ τη ψάχνω θέλει προσοχή στις ζάντες βάζουν κάτι 18' σε κάτι 1000cc και είναι οι αντιπροσωπειες λες και μπαίνεις στο pimp my ride!
Τώρα το Crossland είναι σε πολύ value for money σε σχέση με 2008, κονα, καμικ
Stonic πολύ φτωχό xceed πολύ ακριβο για αυτά που δίνει
-
Edition 2020 diesel 102hp
20450-1870
+17' ζάντες (ποιο σωστές οι 16') +150€
- navi 8' radio κτλ +380€
+μεταλλικό +500€
+ρεζέρβα 16' + 70€
Ετσι ακριβώς το είχε στην έκθεση!
Και αναρωτιέμαι γιατί να δώσω 150€να extra για ζάντες ωραίες μεν αλλά μεγάλες δε... Και ρεζέρβα +70€ που είναι ακατταλλη για το σύνολο
Σωστή η απορία, αλλά η 16' ρεζέρβα δεν είναι ακατάλληλη για το αμάξι. Συνολικά η διάμετρος της ρόδας είναι, περίπου (δεν ξέρω ακριβώς διαφορά), η ίδια.
Ακατάλληλη είναι η τύπου ανάγκης (φαντάσου σε χωματόδρομο να σκάσει λάστιχο και να είσαι με την τύπου ανάγκης, ή ακόμα χειρότερα κιτ επισκευής???? Με την 16' δεν θα έχεις θέμα.
Στην τελική, χωρίς παρεξήγηση, μην βάλεις τις ζάντες των 17', θα γλιτώσεις και τα 150€.
Γενικά το μέγεθος των ζαντών ανεβαίνει με τον καιρό πχ c-class του 2002 είχε ζάντες 15' από την μαμά mercedes, τώρα έχει 17'. Επίσης τα τωρινά 1000αρια με τις 17', για 18' οκ είναι υπερβολή, είναι τουρμπο με 120 άλογα, αυξημένο βάρος σε σχέση με τα 1000αρια του 2005 πχ και τα 60 άλογα, οπότε χρειάζονται το μικρότερο προφίλ για να έχουν καλύτερη πληροφόρηση και αμεσότητα στο τιμόνι χωρίς να μαγουλιάζουν.
-
Με την πινακίδα ρε παιδιά που κοπανάει κάθε φορά που κλείνεις το πορτπαγκάζ έχετε βρει καμία λύση;;;
Εγώ όταν το πήρα την 1η μέρα κιόλας έβαλα τσοχάκια σε κάποια σημεία στο πλαστικό που κρατάει την πινακίδα αλλά μου φαίνεται χρειάζεται πιο ριζική λύση.
Επίσης, πολλές φορές, αν κλείσω το πορτ-παγκάζ πιο χαλαρά υπάρχει περίπτωση να μην κλείσει σωστά και ενώ φαίνεται ΟΚ οπτικά, πάω να ξεκινήσω και γκρινιάζει πως είναι ανοιχτό...
Αντιμετωπίζει κανείς παρόμοιους πονοκεφάλους;;
-
Με την πινακίδα ρε παιδιά που κοπανάει κάθε φορά που κλείνεις το πορτπαγκάζ έχετε βρει καμία λύση;;;
Εγώ όταν το πήρα την 1η μέρα κιόλας έβαλα τσοχάκια σε κάποια σημεία στο πλαστικό που κρατάει την πινακίδα αλλά μου φαίνεται χρειάζεται πιο ριζική λύση.
Επίσης, πολλές φορές, αν κλείσω το πορτ-παγκάζ πιο χαλαρά υπάρχει περίπτωση να μην κλείσει σωστά και ενώ φαίνεται ΟΚ οπτικά, πάω να ξεκινήσω και γκρινιάζει πως είναι ανοιχτό...
Αντιμετωπίζει κανείς παρόμοιους πονοκεφάλους;;
Χαχα! με την πινακίδα το παρατηρώ όταν κλείνω το πορτ-παγκάζ αλλά έχει πάψει να με ενοχλεί καθώς σκέφτομαι πιο πολύ τους τριγμούς στις πόρτες που θα ακούω εν κινήσει Τα τσοχάκια που λες είναι καλή λύση. Τώρα στο τελευταίο ταξίδι έβγαλε και ένα νέο τριγμό στο κέντρο του ταμπλό εκεί που είναι περίπου ο κεντρικός αεραγωγός:-(((
-
migior wrote:
Με την πινακίδα ρε παιδιά που κοπανάει κάθε φορά που κλείνεις το πορτπαγκάζ έχετε βρει καμία λύση;;;
Εγώ όταν το πήρα την 1η μέρα κιόλας έβαλα τσοχάκια σε κάποια σημεία στο πλαστικό που κρατάει την πινακίδα αλλά μου φαίνεται χρειάζεται πιο ριζική λύση.
Επίσης, πολλές φορές, αν κλείσω το πορτ-παγκάζ πιο χαλαρά υπάρχει περίπτωση να μην κλείσει σωστά και ενώ φαίνεται ΟΚ οπτικά, πάω να ξεκινήσω και γκρινιάζει πως είναι ανοιχτό...
Αντιμετωπίζει κανείς παρόμοιους πονοκεφάλους;;
Χαχα! με την πινακίδα το παρατηρώ όταν κλείνω το πορτ-παγκάζ αλλά έχει πάψει να με ενοχλεί καθώς σκέφτομαι πιο πολύ τους τριγμούς στις πόρτες που θα ακούω εν κινήσει Τα τσοχάκια που λες είναι καλή λύση. Τώρα στο τελευταίο ταξίδι έβγαλε και ένα νέο τριγμό στο κέντρο του ταμπλό εκεί που είναι περίπου ο κεντρικός αεραγωγός:-(((
Εγώ από τριγμούς μόλις στο τελευταίο μου ταξίδι απέκτησα τον πρώτο. Κάπου τριγύρω από την πόρτα του οδηγού, οπότε και δίπλα στο αυτί μου... Τώρα που ακριβώς, δεν έχω ακόμη εντοπίσει.
Με το πορτπαγκάζ πάντως ο ήχος είναι λες και κλείνει αμάξι δεκαετίας 90 ξέρω γω.
Μάλλον όμως για να μην υπάρχει χτύπημα από πινακίδα πρέπει να βγει όλη η πλαστική βάση και να περαστεί τσόχα σχετικά χοντρή ώστε να μη χτυπάει το πλαστικό στο μέταλλο και προκαλεί αυτό τον ήχο.
-
Με το πορτπαγκάζ πάντως ο ήχος είναι λες και κλείνει αμάξι δεκαετίας 90 ξέρω γω.
Εγώ έβγαλα την πινακίδα με τη βάση της και την ξαναβίδωσα όσο πήγαινε πιο πάνω (έρχεται τώρα οριακά με την κάμερα οπισθοπορείας) και μου φαίνεται ότι ελαττώθηκε ο κρότος. Καλή ιδέα αυτό με τα τσοχάκια, θα το δοκιμάσω αν βρω λίγο χρόνο (αν και δεν με ενοχλεί πια).
-
Edition 2020 diesel 102hp
20450-1870
+17' ζάντες (ποιο σωστές οι 16') +150€
- navi 8' radio κτλ +380€
+μεταλλικό +500€
+ρεζέρβα 16' + 70€
Ετσι ακριβώς το είχε στην έκθεση!
Και αναρωτιέμαι γιατί να δώσω 150€να extra για ζάντες ωραίες μεν αλλά μεγάλες δε... Και ρεζέρβα +70€ που είναι ακατταλλη για το σύνολο
Την τιμή που έγραψες δεν την κατάλαβα.
Αφαιρείς τα 1870 από τα 20450 = 18580€ σωστά;
Εγώ μίλησα σήμερα με Βόλο και μου έδωσαν τιμή 20.600€ για το edition 2020 Ντίζελ Αυτόματο.
Τα επιπλέον κοστίζουν όσο τα περιγράφεις.
Νομίζω η 16' ζάντα ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Έχει πάντως πολύ πλούσιο εξοπλισμό και νομίζω είναι καλή αγορά γι αυτό που πληρώνεις (ειδικά για μένα που κοιτάζω ντίζελ αυτόματο με μετατροπέα ροπης, είναι το πιο συμφέρον στην αγορά).
Δεν το λατρεύω σαν εμφάνιση, αλλά δεν είναι κι άσχημο... Υπάρχει περίπτωση να πάρω καλύτερη τιμή από έμπορο στην Αττική ή αλλού; Αν έχετε κάποια πρόταση καλοδεχουμενη.
Βασική ένσταση η 'γερμανική' αναστροφή του μοχλού ταχυτήτων στη manual λειτουργία, που κατεβάζεις σχέση τραβώντας...
Χρήσιμο ίσως είναι το συρόμενο κάθισμα πίσω, κοστίζει 400€.
Υπάρχει κάποιο καλό υποβραχιόνιο που αξίζει να μπει after market?
Και υπάρχει κάποιο πρόβλημα με την 7' οθόνη, το mirroring δουλεύει καλά, ώστε να μη χρειάζεται η 8' με το navi ?
-
Τα συρόμενα εμένα με έχουν βολεψει πολύ. Το κάνει πολύ ευέλικτο για κάθε είδους φορτίου (από βαλίτσες μέχρι ποδήλατα).
-
Ο μηδενισμός στην κατανάλωση είναι χειροκίνητος .
Σκέψου να πας ταξίδι και να σου μηδενίζει κάθε φορά που σταματάς για κατούρημα ...
Δεν δουλεύουν έτσι αυτά τα συστήματα.Στο Α5 πρέπει να συμπληρώσεις 2 ώρες ακινησίας για να μηδενίσει ο υπολογιστής.Οποτε στο ταξίδι δε μηδενίζει στις μικρές στάσεις.
Στο fiat που μηδενίζει μόνο χειροκίνητα είναι εκνευριστικο.
-
Ναι piliourits σωστά το σύνολο βγαίνει 19.680€
-
Μετά από 2200 χλμ έχω να προσθέσω τα ακολουθα:
Οι θόρυβοι που είχα στην καμπίνα πλέον έχουν σχεδόν εξαληφθει, πιθανώς λόγω θερμοκρασίας.
Ένα πρόβλημα που είχα με τους αισθητήρες παρκαρισματος μπροστά και έβλεπαν εμπόδιο χωρίς να υπάρχει, εξαφανίστηκε μετά από σχολαστικό καθάρισμα των αισθητήρων αυτών.
Τα συρόμενα καθίσματα είναι το πιο πρακτικό κομμάτι του αυτοκινητου.
Ο κινητηρας είναι ιδανικός για το σύνολο. Οικονομικός αν δεν τον πιέσεις, αλλά και ικανοποιητικός σε απόδοση όταν χρειαστεί να τον ζορίσεις.
Αυτό με την πινακίδα πίσω ενώ το παρατήρησα κι εγώ, προσωπικά δε με ενοχλεί καθόλου ούτε και με απασχολεί αν τρέμει όταν κλείνω το πορτ μπαγκαζ.
Γενικά όσο το οδηγαω πλέον τόσο το ευχαριστιεμαι, έχωντας συνηθίσει τα καλά και κακά του. Και το βασικό νομίζω είναι αυτό. Μπαίνω να οδηγήσω και νιώθω άνετα μαζί του.
-
Μετά από 2200 χλμ έχω να προσθέσω τα ακολουθα:
Ο κινητηρας είναι ιδανικός για το σύνολο. Οικονομικός αν δεν τον πιέσεις, αλλά και ικανοποιητικός σε απόδοση όταν χρειαστεί να τον ζορίσεις.
Καλημέρα, με ποιόν κινητήρα? Τι καταναλώσεις βλέπεις μέσα στην πόλη?
Καλοτάξιδο
Opel Crossland X