Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2020 Toyota Yaris
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 2020 Toyota Yaris
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 127
    • 128
    • 12 / 128
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    132
    2542
    107392
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      super-t @jorge_greek last edited by

      Dublin wrote:

      Γενικά αν πας για Yaris, το selling point είναι η υβριδικότητα κατ' εμέ, αν πας σε συμβατική λύση τότε υπάρχουν πολλές επιλογές.

      Ποιος ατμοσφαιρικός δίνει 121 άλογα με περίπου 180ΝΜ ροπής σε ενδιαφέρον οδηγικά σουπερμίνι;

      Ποιος δίνει; Γιατί του νέου yaris είναι 145 Nm η ροπή. Στον 1,5 μη-υβριδικό.

      1 Reply Last reply Reply Quote 7
      • jorge_greek
        jorge_greek last edited by

        Mea culpa. Έχεις δίκιο για την ροπή. Αλλά και πάλι ο ανταγωνισμός δίνει σε ατμόσφαιρα λιγότερα από 100 άλογα. Πολύ φθηνότερα, σύμφωνοι, αλλά με βασικό εξοπλισμό, μιας και κινητήρες 70-80 αλόγων δεν μπαίνουν σε μεσαίες - υψηλές εξοπλιστικές εκδόσεις.

        Σε επιδόσεις θα είναι πάλι χαμηλότερα απ' τον ανταγωνισμό, όμως μήπως σε κατανάλωση και κόστη χρήσεις είναι πιο φθηνό; Όχι τόσο φθηνότερο όσο το hybrid αλλά και πάλι φθηνό.

        And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • P
          panormus772 last edited by

          Καλά δεν είναι και καμιά επιτυχία το 2020 ατμοσφαιρικός 1.5 με 145Νm ροπή και 120 άλογα.

          Κάποια Alfa έβγαζε μια 156 και 147 πριν από 20+ έτη με 146Νm και 120hp (ο.κ. με 100 κ.εκ. παραπάνω, 1.6 twinspark).

          Α ρε Ιταλοί, πως τα καταφέρατε έτσι μετά από τόσα χρόνια...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            super-t last edited by

            Και η Toyota είχε παρόμοια νούμερα στα μέσα του 90 αλλά τι έχει να λέει αυτό;

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • jorge_greek
              jorge_greek last edited by

              Δεν ξέρω! Περισσότερο νοσταλγικό είναι το θέμα. Όπως λέει και ο Bryan εδώ https://youtu.be/te23H1AFOgA?t=67 σαν tribute στα δυνατά ατμοσφαιρικά που υπήρχαν παλιότερα. Με τους αριθμούς δεν θα προτιμούσες ποτέ έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα σε αυτοκίνητο το 2020

              And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • realzeus
                realzeus @jorge_greek last edited by

                Δεν ξέρω! Περισσότερο νοσταλγικό είναι το θέμα. Όπως λέει και ο Bryan εδώ https://youtu.be/te23H1AFOgA?t=67 σαν tribute στα δυνατά ατμοσφαιρικά που υπήρχαν παλιότερα. Με τους αριθμούς δεν θα προτιμούσες ποτέ έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα σε αυτοκίνητο το 2020

                Εξαρτάται από το αυτοκίνητο και τον κινητήρα. Σε μικρά, καθημερινά, αυτοκινητάκια, προφανώς και δύσκολα θα επέλεγε κανείς το ατμοσφαιρικό. Σε σπορ όμως αλλάζει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  apolonios last edited by

                  Όμορφο και εξωτερικά και εσωτερικά και σίγουρα θα είναι και αξιόπιστο ΑΛΛΑ το τωρινό ξεκινάει από 11.500€ και στο Γαλλικό site της toyota το νέο yaris ξεκινά από 16000€. Αν κοστίζει το 1000αρι 12500€, το 1500αρι 13500€ και το υβριδικό 16500€ θα πουλήσει καλά στην Ελλάδα. Αν ξεκινάει από 16000€ θα πάει απατο. Εδώ 16200€ κοστίζει η corolla sedan. Ποιος θα δώσει 16000€ για 1000αρι yaris

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    apolonios last edited by

                    Τελικά έπεσα έξω. Από 17335€ το υβριδικό,1000€ ακριβότερο από το τωρινό.

                    https://www.car.gr/29984080-toyota-yaris-new-yaris-hybrid-dynamic-force

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Μάλλον για τιμή εισαγωγής μου κάνει αυτό και όχι επίσημι τιμή Toyota Hellas. Ακόμα δεν έχει έρθει επίσημα Ελλάδα, μετά τον Σεπτέμβριο. Αυτό είναι 100% εισαγωγής.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • L
                        lap last edited by

                        Αρα ενα 20 αρι οπως το βλεπουμεμστο video προωθησης;

                        Χμμμμ, δεν ειναι κακη τιμη

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dublin last edited by

                          Ποιο είναι το μειονέκτημα να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο παρα-εισαγωγής;

                          Γενικά πώς βλέπετε τη τιμή του, έστω και παρα-εισαγωγής;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap last edited by

                            Μια χαρα, αν σκεφτεις οτι εχει standard το toyota sense

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              apolonios @fanis75 last edited by

                              Μάλλον για τιμή εισαγωγής μου κάνει αυτό και όχι επίσημι τιμή Toyota Hellas. Ακόμα δεν έχει έρθει επίσημα Ελλάδα, μετά τον Σεπτέμβριο. Αυτό είναι 100% εισαγωγής.

                              Η προσφορά είναι από την toyota στην Γλυφάδα. Επίσημα θα έρθει τον Σεπτέμβριο αλλά παραγγελίες γίνονται 2-3 μήνες πιο πριν. Αν η τιμή είναι πραγματική είναι λογική και αν υπάρξει και καμιά καμία προσφορά ακόμα καλύτερα. Λογικά το 1000αρι θα κοστίζει 13.000€ και το 1500αρι 14.000€.

                              Το 1500αρι με τα 120 άλογα θα είναι γρήγορο μιας και το yaris ζυγίζει 1000 κιλά. Θα θυμίζει 106 rallye από πλευράς γκαζιού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap last edited by

                                Συγνωμη αλλα τα ραλλακια τα κατοχυρωσαμε εμεις στην suzuki..βρειτε αλλον κουβα.

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  apolonios @lap last edited by

                                  Συγνωμη αλλα τα ραλλακια τα κατωχυρωσαμε εμεις στην suzuki..βρειτε αλλον κουβα.

                                  Ισχύει από πλευράς γκαζιου. Λογικά ομως το toyota θα είναι πιο στιβαρό γιατί άνοιξα την πόρτα του νέου swift και μου θύμισε αμάξι του 1980. Φτερό στον ανεμο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator @dublin last edited by

                                    Ποιο είναι το μειονέκτημα να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο παρα-εισαγωγής;

                                    Γενικά πώς βλέπετε τη τιμή του, έστω και παρα-εισαγωγής;

                                    Δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν σοβαρά μειονεκτήματα, εφόσον υπάρχει πανευρωπαϊκή εγγύηση (εκτός ίσως από το να μην έχουν τα στοιχεία σου σε ενδεχόμενη ανάκληση). Αλλά σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα οι τιμές, τότε ο κίνδυνος είναι κάποιος να το πληρώσει πιο ακριβά από όσο θα κοστίζει όταν εισαχθεί κανονικά. Αυτό έγινε με το new Captur που ορισμένοι έφεραν εισαγωγή από Ε.Ε. και η τιμή έβγαινε πιο ακριβά από όσο όταν ήρθαν επίσημα από τον Θ.

                                    Τώρα εαν η Dimco δίνει την επίσημη τιμή (την οποία η Τογιότα μου είπε γραπτά ότι θα την ανακοινώσει μετά τον Σεπτέμβριο), τότε δικό μου λάθος. Απλά ήξερα ότι δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, ούτε καν στους επίσημους εμπόρους.

                                    Πάντως τα €17.500 είναι πολύ καλή τιμή, αλλά δεν γνωρίζω εξοπλισμό.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dublin @fanis75 last edited by

                                      Dublin wrote:

                                      Ποιο είναι το μειονέκτημα να πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο παρα-εισαγωγής;

                                      Γενικά πώς βλέπετε τη τιμή του, έστω και παρα-εισαγωγής;

                                      Δεν θα έλεγα ότι υπάρχουν σοβαρά μειονεκτήματα, εφόσον υπάρχει πανευρωπαϊκή εγγύηση (εκτός ίσως από το να μην έχουν τα στοιχεία σου σε ενδεχόμενη ανάκληση). Αλλά σε ένα αυτοκίνητο που δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα οι τιμές, τότε ο κίνδυνος είναι κάποιος να το πληρώσει πιο ακριβά από όσο θα κοστίζει όταν εισαχθεί κανονικά. Αυτό έγινε με το new Captur που ορισμένοι έφεραν εισαγωγή από Ε.Ε. και η τιμή έβγαινε πιο ακριβά από όσο όταν ήρθαν επίσημα από τον Θ.

                                      Τώρα εαν η Dimco δίνει την επίσημη τιμή (την οποία η Τογιότα μου είπε γραπτά ότι θα την ανακοινώσει μετά τον Σεπτέμβριο), τότε δικό μου λάθος. Απλά ήξερα ότι δεν έχουν ανακοινωθεί τιμές, ούτε καν στους επίσημους εμπόρους.

                                      Πάντως τα €17.500 είναι πολύ καλή τιμή, αλλά δεν γνωρίζω εξοπλισμό.

                                      Σωστός, και εμένα μου ήρθαν στο μυαλό εκείνες οι τιμές του Captur και δεν είχα προσέξει ότι δεν έχουν ουσιαστική έκδοση στην αγγελία, οπότε δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πολλά. Αναφέρει άσπρο χρώμα, μάλλον κάποιο χωρίς χρέωση, και δεν ξέρουμε και τελική τιμή με το κλειδί στο χέρι, που λέμε. Είναι λίγο ρευστά ακόμη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap @apolonios last edited by

                                        Lap wrote:

                                        Συγνωμη αλλα τα ραλλακια τα κατωχυρωσαμε εμεις στην suzuki..βρειτε αλλον κουβα.

                                        Ισχύει από πλευράς γκαζιου. Λογικά ομως το toyota θα είναι πιο στιβαρό γιατί άνοιξα την πόρτα του νέου swift και μου θύμισε αμάξι του 1980. Φτερό στον ανεμο

                                        Του 80 ειχαν κατι λαμαρινες, σαν πετρα μηπως εννοεις του 30 ....oh wait.

                                        Μηπως ξοδεψαν εκατομμυρια στην εξελιξη για να φτιαξουν μια παναλφρη πορτα που να προσφερει προατασια....Μπα...

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          apolonios @lap last edited by

                                          apolonios wrote:

                                          Lap wrote:

                                          Συγνωμη αλλα τα ραλλακια τα κατωχυρωσαμε εμεις στην suzuki..βρειτε αλλον κουβα.

                                          Ισχύει από πλευράς γκαζιου. Λογικά ομως το toyota θα είναι πιο στιβαρό γιατί άνοιξα την πόρτα του νέου swift και μου θύμισε αμάξι του 1980. Φτερό στον ανεμο

                                          Του 80 ειχαν κατι λαμαρινες, σαν πετρα μηπως εννοεις του 30 ....oh wait.

                                          Μηπως ξοδεψαν εκατομμυρια στην εξελιξη για να φτιαξουν μια παναλφρη πορτα που να προσφερει προατασια....Μπα...

                                          Δεν λέω ότι δεν είναι ασφαλές αλλά είχε μακράν την πιο ελαφριά πόρτα σε σχέση με τα άλλα μικρά των άλλων εταιρειών. Μου θύμισε πόρτα saxo η 106.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Πιο ελαφρια ειναι η πορτα  του swift  απο αυτην τριθυρου ραλλακι...στο υπογρσφω.

                                            Γενικα εκαναν τεραστιων διαστασεων προσπαθεια να το κανουν πανλαφρο χωρις να χανει σε αισθηση στιβαροτητας και ασφαλειας.

                                            Αν οδηγησεις ραλλακι και swift θα νομιζεις ουι μπηκες σε μονολιθικο τσιμεντενιο πλαισιο, δεν μιλω για αισθηαη βαρους αλλα για αισθηαη στιβαροτητας.

                                            Οκ τα ραλλακια πλεον ειναι παλια και οι συγκρισεις ειναι αδικες αλλα η διαφορα στην αισθηαη του πλαισιου σε στροφες κτλ  ειναι κυριολεκτικα η μερα με τη νυχτα.

                                            Και τα ραλλακια ακομα και σημερα τραβαει η μπογια τους.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 127
                                            • 128
                                            • 12 / 128
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr