Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ford Focus MK4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ford Focus MK4
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 276
    • 277
    • 114 / 277
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    5526
    166251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jobous last edited by

      Ώπα , μιλάμε για το 155 hp. Αυτό με τα 125 σίγουρα θα παίζει 1.500 παρακάτω (ίσως και περισσότερο) , έχει κάποια standard  που στα τωρινά παίζουν σαν extra ΑΛΛΑ** **το κόλπο είναι τα μισά τέλη ταξινόμησης , που έγραψα παραπάνω, συν ότι τα 21000 είναι με έκπτωση που φαντάζομαι ότι στα καινούρια δεν θα έχει.

      Εγώ βασικά θέλω να δω το 125άρι σε έκδοση Χ, για να δω αν αξίζουν όλα αυτά τα παραπάνω που δίνει. (που δεν το βλέπω....)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        persianboy last edited by

        Εγώ 20,500 πήρα το απλό Αctive 1.0 manual

        Σύγκρινε και τη διαφορά στο Puma και εκεί τόσο πηγαίνει λογικά

        Προσοχή έχει και 8 χρόνια εγγύηση εεεε, τα καινούργια θα έχουν και αυτά ή θα βγαίνει με έξτρα χρέωση;

        Για τα LED έχει το δικό μου με ημερομηνία παραγωγής 15/11/19, αποκλείεται να μήν έχουν τα νέα υβριδικά!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Τώρα είδα την τιμή που είχε ως τώρα το 1.0 125 το απλό. Είχε 21000 και το υβριδικό 1.0 155 πήγε 24500?  3.500 πάνω; Πήρε άλλος τέτοια τιμή ή το μπουμπουνησε σε εμένα γιατί με 'καθοδηγεί' να πάρω ετοιμοπαραδοτο;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tkin73 @teo-mak last edited by

            24500 σε st line;

            Για active 1.0 155 υβριδικό μιλάμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by

              Φοκους για τεστ ντραιβ στην Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει όχι σε ντίζελ αλλά σε τίποτα! Όποιος θέλει να οδηγήσει φοκους του δίνουν το πούμα...

              Από κατόχους του ντίζελ τι καταναλώσεις παίζουν; Ρωτάω γιατί παντού σε όλα τα ελληνικά τεστ μιλούν για υψηλή κατανάλωση στον ντίζελ 7.5! Όταν όλα τα αμάξια τα βγάζουν ότι δεν καίνε τπτ! Εγώ είχα δει 6 με πάτημα αλλά φοβάμαι μην δεν θυμάμαι κάτι καλά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • fanis75
                fanis75 moderator @tkin73 last edited by

                Από κατόχους του ντίζελ τι καταναλώσεις παίζουν; Ρωτάω γιατί παντού σε όλα τα ελληνικά τεστ μιλούν για υψηλή κατανάλωση στον ντίζελ 7.5! Όταν όλα τα αμάξια τα βγάζουν ότι δεν καίνε τπτ! Εγώ είχα δει 6 με πάτημα αλλά φοβάμαι μην δεν θυμάμαι κάτι καλά...

                Το 7.5 είναι εαν του πιείς το αίμα και το πάς δίχως αύριο! To Drive, είναι στο 6.9 με το αυτόματο (δηλαδή κάτω από 6.5 το χειροκίνητο). Στο 7.2 οι 4τροχοί πάλι αυτόματο. Το προηγούμενο με τον όχι και τόσο οικονομικό TDCi ήταν στο 6.4 το χειροκίνητο. Λογικά το νέο θα είναι περί το 6 με σβέλτη οδήγηση.

                https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-focus-15-ecoblue-auto-st-line

                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Ξέρω εγώ ρε Φάνη μαζί σου και εγώ τόσο νομίζω έγραψα 6! Αλλά στα τεστ του ελληνικού χώρου στα ντίζελ προσθέτουν 1-2 λίτρα και στα τούρμπο βενζίνης αφερουν 1-2 μπας και μας πείσουν ότι καίνε το ίδιο περίπου!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    dublin @tkin73 last edited by

                    Ξέρω εγώ ρε Φάνη μαζί σου και εγώ τόσο νομίζω έγραψα 6! Αλλά στα τεστ του ελληνικού χώρου στα ντίζελ προσθέτουν 1-2 λίτρα και στα τούρμπο βενζίνης αφερουν 1-2 μπας και μας πείσουν ότι καίνε το ίδιο περίπου!

                    Έχω την ίδια ακριβώς εντύπωση! Και με αυτοκίνητα που έχω εμπειρία. Μάλλον τα πάνε +1 και -1..δεν εξηγείται αλλιώς αφού σε πραγματικές συνθήκες βλέπω εντελώς αλλά νούμερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Ένας καλός μπούσουλας είναι στα diesel να υπολογίζεις ένα 20% κάτω από τα νούμερα που δίνουν τα τεστ στα περιοδικά. Το 2014 που πήρα την c4 όλα τα τεστ έδιναν 6,3-6,5. Στα χέρια μου ποτέ δεν πέρασε το 5,5 με καλύτερο το 4,8 ανά γέμισμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • T
                        tkin73 last edited by

                        Μάλλον κάπως έτσι και στις αντίστοιχες τούρμπο βενζίνες +20% γιατί τους γνωστούς λόγους που έχουμε πει πολλές φορές...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          persianboy @tkin73 last edited by

                          Μάλλον κάπως έτσι και στις αντίστοιχες τούρμπο βενζίνες +20% γιατί τους γνωστούς λόγους που έχουμε πει πολλές φορές...

                          Επανέλαβε ρε μαν να μάθουμε και εμείς, μην παίζεις μονότερμα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kkostask last edited by

                            Φως φανάρι είναι....για να μας πείσουν ότι τα downsized τουρμπάκια καίνε όσο τα diesel....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              O ενας λογος είναι οτι οταν τα τορμποβενζίνης ζορίζονται με βάρος και κλιματισμο και αν πιέσεις το γκαζι το 7.5 γινεται ευκολα 10 ενω σε αντιστοιχες συνθήκες τα ντιζελ το 6 θα γίνει βαριά 7.2 ως 7.5. Τα ντίζελ έχουν στις καμπύλες ροπής/ισχύος/στροφών την αποδοση τους σε χαμηλές στροφες στα τουρμπο βενζίνης για να εχεις αποδοτικότητα πρέπει να ανεβεις ψηλα σε στροφές και αυτό το ανέβασμα κοστιζει αλλά και απαιτεί συνέχεια νευρική οδηγηση ωστε να μην κρεμουν οι σχεσεις ( σε κάποιους βέβαια αυτό είναι η γοητεία της οδήγησης δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα).

                              Και ο άλλος λόγος είναι ο συνωμοσιολογικός , το χαρτάκι που έχουν πάρει τα παπαγαλάκια να τρομοκρατούν οτι το ντιζελ πεθανε και τα συγχρονα βενζινης καινε περίπου τα ίδια χωρις να ρυπαίνουν τόσο (βεβαια όταν πας να πληρώσεις τελη βλέπεις ότι πάλι τα ντιζελ πληρώνουν λιγότερα από τα βενζίνης αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, δεν σημαίνει ότι πληρώνει λιγότερο μολύνει και λιγότερο)! Δεν μπορεί στα τεστ των ντιζελ να μας λένε 7 7.5 για πλάκα και οταν μιλουν για βενζίνη να ξανακουμε τα ίδια νούμερα και οταν τα κανουμε τεστ να μην πέφτει η βελονα κάτω από το 9 ( οκ τα σκίζουμε στα τεστ δεν θα τα πηγαίνεις ετσι καθε μερα αλλα το ίδιο ισχύει και για τα ντιζελ και μην ξεχνάμε οτι στα τεστ είμαστε μονοι μας άντε με εναν ακόμα ενω στα ταξίδια 3 και 4 και με αποσκευες)!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • A
                                aikibill last edited by

                                Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος, αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • piliourits
                                  piliourits @aikibill last edited by

                                  Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος (λίγο περισσότερο απ τις τούρμπο βενζίνες και τα σωματίδια καύσης που παράγουν κι αυτές, γι αυτό σιγά σιγά παίρνουν κι αυτές φίλτρα σωματιδίων αν ξεπερνούν κάποια όρια, αν δεν τα ξεπερνούν τότε αφήνουν τα σωματίδια και Nox αφιλτράριστα, αντίθετα με τα ντίζελ), αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.

                                  Update.

                                  Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Αφήνουν και τα NOx αφιλτράριστα οι βενζίνες; Ενδιαφέρον.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dublin @super-t last edited by

                                      Αφήνουν και τα NOx αφιλτράριστα οι βενζίνες; Ενδιαφέρον.

                                      Είχα βάλει ένα λινκ από ένα πολύ ενδιαφέρον  ξένο άρθρο που έλεγε ακριβώς αυτό με στοιχεία, ίσως είναι στο νήμα των καυσίμων.. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να το βρω τις επόμενες μέρες, αλλά ένα google search σίγουρα θα βγάλει κάποια αποτελέσματα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aikibill @piliourits last edited by

                                        Aikibill wrote:

                                        Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος (λίγο περισσότερο απ τις τούρμπο βενζίνες και τα σωματίδια καύσης που παράγουν κι αυτές, γι αυτό σιγά σιγά παίρνουν κι αυτές φίλτρα σωματιδίων αν ξεπερνούν κάποια όρια, αν δεν τα ξεπερνούν τότε αφήνουν τα σωματίδια και Nox αφιλτράριστα, αντίθετα με τα ντίζελ), αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.

                                        Update από δω και πέρα μόνο ΝΔ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aikibill last edited by

                                          https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0048969717333296

                                          86-96% λιγότερα nox τα βενζινοκίνητα σε σχέση με τα diesel.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits @aikibill last edited by

                                            Update από δω και πέρα μόνο ΝΔ.

                                            Τί εννοείς από δω και πέρα; Γιατί, υπήρχε πριν άλλη επιλλογή;

                                            Εν αρχή, ήταν η ΝΔ...

                                            Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 276
                                            • 277
                                            • 114 / 277
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr