-
Ώπα , μιλάμε για το 155 hp. Αυτό με τα 125 σίγουρα θα παίζει 1.500 παρακάτω (ίσως και περισσότερο) , έχει κάποια standard που στα τωρινά παίζουν σαν extra ΑΛΛΑ** **το κόλπο είναι τα μισά τέλη ταξινόμησης , που έγραψα παραπάνω, συν ότι τα 21000 είναι με έκπτωση που φαντάζομαι ότι στα καινούρια δεν θα έχει.
Εγώ βασικά θέλω να δω το 125άρι σε έκδοση Χ, για να δω αν αξίζουν όλα αυτά τα παραπάνω που δίνει. (που δεν το βλέπω....)
-
Εγώ 20,500 πήρα το απλό Αctive 1.0 manual
Σύγκρινε και τη διαφορά στο Puma και εκεί τόσο πηγαίνει λογικά
Προσοχή έχει και 8 χρόνια εγγύηση εεεε, τα καινούργια θα έχουν και αυτά ή θα βγαίνει με έξτρα χρέωση;
Για τα LED έχει το δικό μου με ημερομηνία παραγωγής 15/11/19, αποκλείεται να μήν έχουν τα νέα υβριδικά!
-
Τώρα είδα την τιμή που είχε ως τώρα το 1.0 125 το απλό. Είχε 21000 και το υβριδικό 1.0 155 πήγε 24500? 3.500 πάνω; Πήρε άλλος τέτοια τιμή ή το μπουμπουνησε σε εμένα γιατί με 'καθοδηγεί' να πάρω ετοιμοπαραδοτο;
-
24500 σε st line;
Για active 1.0 155 υβριδικό μιλάμε.
-
Φοκους για τεστ ντραιβ στην Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει όχι σε ντίζελ αλλά σε τίποτα! Όποιος θέλει να οδηγήσει φοκους του δίνουν το πούμα...
Από κατόχους του ντίζελ τι καταναλώσεις παίζουν; Ρωτάω γιατί παντού σε όλα τα ελληνικά τεστ μιλούν για υψηλή κατανάλωση στον ντίζελ 7.5! Όταν όλα τα αμάξια τα βγάζουν ότι δεν καίνε τπτ! Εγώ είχα δει 6 με πάτημα αλλά φοβάμαι μην δεν θυμάμαι κάτι καλά...
-
Από κατόχους του ντίζελ τι καταναλώσεις παίζουν; Ρωτάω γιατί παντού σε όλα τα ελληνικά τεστ μιλούν για υψηλή κατανάλωση στον ντίζελ 7.5! Όταν όλα τα αμάξια τα βγάζουν ότι δεν καίνε τπτ! Εγώ είχα δει 6 με πάτημα αλλά φοβάμαι μην δεν θυμάμαι κάτι καλά...
Το 7.5 είναι εαν του πιείς το αίμα και το πάς δίχως αύριο! To Drive, είναι στο 6.9 με το αυτόματο (δηλαδή κάτω από 6.5 το χειροκίνητο). Στο 7.2 οι 4τροχοί πάλι αυτόματο. Το προηγούμενο με τον όχι και τόσο οικονομικό TDCi ήταν στο 6.4 το χειροκίνητο. Λογικά το νέο θα είναι περί το 6 με σβέλτη οδήγηση.
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-ford-focus-15-ecoblue-auto-st-line
-
Ξέρω εγώ ρε Φάνη μαζί σου και εγώ τόσο νομίζω έγραψα 6! Αλλά στα τεστ του ελληνικού χώρου στα ντίζελ προσθέτουν 1-2 λίτρα και στα τούρμπο βενζίνης αφερουν 1-2 μπας και μας πείσουν ότι καίνε το ίδιο περίπου!
-
Ξέρω εγώ ρε Φάνη μαζί σου και εγώ τόσο νομίζω έγραψα 6! Αλλά στα τεστ του ελληνικού χώρου στα ντίζελ προσθέτουν 1-2 λίτρα και στα τούρμπο βενζίνης αφερουν 1-2 μπας και μας πείσουν ότι καίνε το ίδιο περίπου!
Έχω την ίδια ακριβώς εντύπωση! Και με αυτοκίνητα που έχω εμπειρία. Μάλλον τα πάνε +1 και -1..δεν εξηγείται αλλιώς αφού σε πραγματικές συνθήκες βλέπω εντελώς αλλά νούμερα.
-
Ένας καλός μπούσουλας είναι στα diesel να υπολογίζεις ένα 20% κάτω από τα νούμερα που δίνουν τα τεστ στα περιοδικά. Το 2014 που πήρα την c4 όλα τα τεστ έδιναν 6,3-6,5. Στα χέρια μου ποτέ δεν πέρασε το 5,5 με καλύτερο το 4,8 ανά γέμισμα.
-
Μάλλον κάπως έτσι και στις αντίστοιχες τούρμπο βενζίνες +20% γιατί τους γνωστούς λόγους που έχουμε πει πολλές φορές...
-
Μάλλον κάπως έτσι και στις αντίστοιχες τούρμπο βενζίνες +20% γιατί τους γνωστούς λόγους που έχουμε πει πολλές φορές...
Επανέλαβε ρε μαν να μάθουμε και εμείς, μην παίζεις μονότερμα!
-
Φως φανάρι είναι....για να μας πείσουν ότι τα downsized τουρμπάκια καίνε όσο τα diesel....
-
O ενας λογος είναι οτι οταν τα τορμποβενζίνης ζορίζονται με βάρος και κλιματισμο και αν πιέσεις το γκαζι το 7.5 γινεται ευκολα 10 ενω σε αντιστοιχες συνθήκες τα ντιζελ το 6 θα γίνει βαριά 7.2 ως 7.5. Τα ντίζελ έχουν στις καμπύλες ροπής/ισχύος/στροφών την αποδοση τους σε χαμηλές στροφες στα τουρμπο βενζίνης για να εχεις αποδοτικότητα πρέπει να ανεβεις ψηλα σε στροφές και αυτό το ανέβασμα κοστιζει αλλά και απαιτεί συνέχεια νευρική οδηγηση ωστε να μην κρεμουν οι σχεσεις ( σε κάποιους βέβαια αυτό είναι η γοητεία της οδήγησης δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα).
Και ο άλλος λόγος είναι ο συνωμοσιολογικός , το χαρτάκι που έχουν πάρει τα παπαγαλάκια να τρομοκρατούν οτι το ντιζελ πεθανε και τα συγχρονα βενζινης καινε περίπου τα ίδια χωρις να ρυπαίνουν τόσο (βεβαια όταν πας να πληρώσεις τελη βλέπεις ότι πάλι τα ντιζελ πληρώνουν λιγότερα από τα βενζίνης αλλά αυτό είναι μια άλλη κουβέντα, δεν σημαίνει ότι πληρώνει λιγότερο μολύνει και λιγότερο)! Δεν μπορεί στα τεστ των ντιζελ να μας λένε 7 7.5 για πλάκα και οταν μιλουν για βενζίνη να ξανακουμε τα ίδια νούμερα και οταν τα κανουμε τεστ να μην πέφτει η βελονα κάτω από το 9 ( οκ τα σκίζουμε στα τεστ δεν θα τα πηγαίνεις ετσι καθε μερα αλλα το ίδιο ισχύει και για τα ντιζελ και μην ξεχνάμε οτι στα τεστ είμαστε μονοι μας άντε με εναν ακόμα ενω στα ταξίδια 3 και 4 και με αποσκευες)!
-
Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος, αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.
-
Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος (λίγο περισσότερο απ τις τούρμπο βενζίνες και τα σωματίδια καύσης που παράγουν κι αυτές, γι αυτό σιγά σιγά παίρνουν κι αυτές φίλτρα σωματιδίων αν ξεπερνούν κάποια όρια, αν δεν τα ξεπερνούν τότε αφήνουν τα σωματίδια και Nox αφιλτράριστα, αντίθετα με τα ντίζελ), αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.
Update.
-
Αφήνουν και τα NOx αφιλτράριστα οι βενζίνες; Ενδιαφέρον.
-
Αφήνουν και τα NOx αφιλτράριστα οι βενζίνες; Ενδιαφέρον.
Είχα βάλει ένα λινκ από ένα πολύ ενδιαφέρον ξένο άρθρο που έλεγε ακριβώς αυτό με στοιχεία, ίσως είναι στο νήμα των καυσίμων.. Δυστυχώς δεν θα μπορέσω να το βρω τις επόμενες μέρες, αλλά ένα google search σίγουρα θα βγάλει κάποια αποτελέσματα.
-
Aikibill wrote:
Αν θελουμε να ειμαστε ειλικρινεις τα ντιζελ ειναι ο καρκινος (λίγο περισσότερο απ τις τούρμπο βενζίνες και τα σωματίδια καύσης που παράγουν κι αυτές, γι αυτό σιγά σιγά παίρνουν κι αυτές φίλτρα σωματιδίων αν ξεπερνούν κάποια όρια, αν δεν τα ξεπερνούν τότε αφήνουν τα σωματίδια και Nox αφιλτράριστα, αντίθετα με τα ντίζελ), αλλο αν σε καποιον που κανει πολλα χλμ τον χρονο του γλυτωνει χιλιαρικα ευρω και για αυτο τα λατρευει.
Update από δω και πέρα μόνο ΝΔ.
-
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0048969717333296
86-96% λιγότερα nox τα βενζινοκίνητα σε σχέση με τα diesel.
-
Update από δω και πέρα μόνο ΝΔ.
Τί εννοείς από δω και πέρα; Γιατί, υπήρχε πριν άλλη επιλλογή;
Εν αρχή, ήταν η ΝΔ...
Ford Focus MK4