-
Με τους τόκους 1300....
= καύσιμα για 1-2 χρόνια, ανάλογα με τα ετήσια χιλιόμετρα.
-
Και κάνα μισό ένα λίτρο κέρδος στην κατανάλωση στα 100χλμ.
-
Απλά η άλλη όψη του νομίσματος είναι καλά με μόνο 1000 ευρώ διαφορά για το αυτόματο και το σκέφτεσαι;
Δεν είναι ακριβώς έτσι....προφανώς για 2 ολόιδια αυτοκίνητα, δεν τα σκέφτεσαι τα €1.000 για το αυτόματο, είναι πολύ μικρή διαφορά. Όμως μιλάμε για Business (που είναι πολύ βασική έκδοση και όχι πολύ όμορφο) vs Active που είναι ό,τι καλύτερο σε οικογενειακή έκδοση του Φόκους, ειδικά για Ελλάδα.
-
Με τους τόκους 1300....
Απλά η άλλη όψη του νομίσματος είναι καλά με μόνο 1000 ευρώ διαφορά για το αυτόματο και το σκέφτεσαι;
Έχουν αυξηθεί τελευταία τα φοκους που βλέπω στον δρόμο. Ειδα σήμερα ένα business ή Τρεντ και ήταν πολύ... χατς. Η αλήθεια είναι το να πάω από το 1.57 (1.585 με τα λάστιχα που έχω) στο 1.45 μου φαίνεται τεράστια διαφορά. Το 1.50 κάπως τρώγεται.
-
Αναρωτιέμαι, αν το Puma ήταν 4.30μέτρα γεμάτα, πόσο θα πούλαγε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα;
Θα μπορούσαν να μείωναν λίγο την τιμή του Ecosport για να έχει περισσότερες πωλήσεις στην κατηγορία του μέχρι να αντικατασταθεί (άλλωστε κάποια στιγμή υπήρχε και Ka Active και Fiesta), και να ανέβαζαν λίγο το Puma ώστε να κλείσει τη ψαλίδα με το - σχεδόν - D suv Kuga.
Νομίζω είναι εις βάρος των συνολικών πωλήσεων ο 'σεβασμός' της Ford στο Focus Active.
Θα συμφωνήσω και εγώ πάντως ότι μου φαίνεται η ποιο ενδεδειγμένη λύση. Το αυτόματο δεν είναι πανάκεια ή σκοπός ζωής.
edit: επίσης Φάνη, έχεις οδηγήσει το 2008; βλέπω ότι συνεχώς αναφέρεις ότι το μάνουαλ δεν το προτιμάς, αλλά θέλω να σου πώ ότι είναι το καλύτερο μάνουαλ σε όλα τα PSA στα 22 χρόνια που οδηγώ αμάξια του γκρούπ. Ακόμη και φίλοι με Ιαπωνικά και Ford μου το ανέφεραν. Ότι το EAT8 είναι μία από τις καλύτερες mainstream λύσεις στην αγορά, είναι σίγουρο, αλλά το manual δεν είναι για πέταμα.
-
(άλλωστε κάποια στιγμή υπήρχε και Ka Active και Fiesta),
edit: επίσης Φάνη, έχεις οδηγήσει το 2008; βλέπω ότι συνεχώς αναφέρεις ότι το μάνουαλ δεν το προτιμάς, αλλά θέλω να σου πώ ότι είναι το καλύτερο μάνουαλ σε όλα τα PSA στα 22 χρόνια που οδηγώ αμάξια του γκρούπ. Ακόμη και φίλοι με Ιαπωνικά και Ford μου το ανέφεραν,
-
Υπάρχει ακόμα Fiesta Active.
-
Όχι δεν το έχω οδηγήσει. Είναι διαφορετικό από αυτό που βάζει στα άλλα Πεζώ και Σιτροέν? Είχα καταλάβει ότι είναι το ίδιο 6αρι που φοράνε και τα υπόλοιπα (από τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά), σαφώς βελτιωμένο από το παλιό 5αρι αλλά συνεχίζει να είναι μέτριο, ενώ το αυτόματο τους είναι από τα καλύτερα στην αγορά. Το ότι είναι το καλύτερο της PSA δεν μου λέει και πολλά, αφού τα προηγούμε ήταν άθλια...άρα το καλύτερο τώρα μπορεί να είναι απλά επαρκές ή μέτριο.
Για αυτό γράφω ότι γράφω, συν οτι σαφώς και προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια έναντι των χειροκίνητων. Τέλος, ο χαρακτήρας των Πεζώ (και Σιτροέν) και ο σχεδιασμός του εσωτερικού και της κεντρικής κονσόλας 'φωνάζουν' από μακριά ότι σχεδιάστηκαν για αυτόματο κιβώτιο...το χειροκίνητο μπήκα αναγκαστικά. Δεν λέω ότι το χειροκίνητο είναι για πέταμα, απλά λέω ότι προσωπικά εαν έδινα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, εεε θα έκανα την υπέρβαση να το πάρω όπως του αξίζει και όπως σχεδιάστηκε εξ' αρχής, δηλαδή για αυτόματο.
ΥΓ: Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο, σε πρακτικό....money talks, οπότε και το επόμενο μου αυτοκίνητο δυστυχώς θα είναι χειροκίνητο!
-
-
Dublin wrote:
(άλλωστε κάποια στιγμή υπήρχε και Ka Active και Fiesta),
edit: επίσης Φάνη, έχεις οδηγήσει το 2008; βλέπω ότι συνεχώς αναφέρεις ότι το μάνουαλ δεν το προτιμάς, αλλά θέλω να σου πώ ότι είναι το καλύτερο μάνουαλ σε όλα τα PSA στα 22 χρόνια που οδηγώ αμάξια του γκρούπ. Ακόμη και φίλοι με Ιαπωνικά και Ford μου το ανέφεραν,
-
Υπάρχει ακόμα Fiesta Active.
-
Όχι δεν το έχω οδηγήσει. Είναι διαφορετικό από αυτό που βάζει στα άλλα Πεζώ και Σιτροέν? Είχα καταλάβει ότι είναι το ίδιο 6αρι που φοράνε και τα υπόλοιπα (από τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά), σαφώς βελτιωμένο από το παλιό 5αρι αλλά συνεχίζει να είναι μέτριο, ενώ το αυτόματο τους είναι από τα καλύτερα στην αγορά. Το ότι είναι το καλύτερο της PSA δεν μου λέει και πολλά, αφού τα προηγούμε ήταν άθλια...άρα το καλύτερο τώρα μπορεί να είναι απλά επαρκές ή μέτριο.
Για αυτό γράφω ότι γράφω, συν οτι σαφώς και προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια έναντι των χειροκίνητων. Τέλος, ο χαρακτήρας των Πεζώ (και Σιτροέν) και ο σχεδιασμός του εσωτερικού και της κεντρικής κονσόλας 'φωνάζουν' από μακριά ότι σχεδιάστηκαν για αυτόματο κιβώτιο...το χειροκίνητο μπήκα αναγκαστικά.
Ναι, Ecosport, Fiesta Active, Puma είναι πάρα πολύ κοντά σε διαστάσεις - χώρους και ολόιδια εσωτερικά. Έπρεπε να την 'απλώσει' λίγο την γκάμα μέχρι το Kuga που το μεγάλωσε και άλλο και άνοιξε περισσότερο η ψαλίδα. Εμένα δηλαδή που ήθελα κάτι περισσότερο, δεν με κάλυπτε κανένα από όλα αυτά, ούτε και το Ford Active (θα πήγαινα σε Xceed μάλλον σε αυτή την κατηγορία, αυθεντικό Crossover - μάλλον εκεί θα παίξει και το C4 το καινούργιο).
Δεν ξέρω αν είναι διαφορετικό (φαντάζομαι θα είναι) αλλά σίγουρα είναι το καλύτερο μέχρι στιγμής! Δεν ξέρω για 3008 και 508 γιατί έχω οδηγήσει αυτόματα. Το ξέρω και αυτό που λες για την κονσόλα, αλλά εμάς μας έχει βολέψει πάρα πολύ, και δεν καταλαβαίνω γιατί να ΜΗΝ έχεις μάνουαλ. Αν είναι για τις θήκες, η μπροστά είναι μικρή, και η πίσω είναι μακρυά, οπότε η μπροστά είναι για μικρό ποτήρι, και η πίσω για μεγαλύτερο και έχουν το ίδιο ύψος. Ακόμη και ο σχεδιασμός του λεβιέ είναι πολύ καλός. Το παλιό 5άρι ήταν - σχετικά - αστείο, πραγματικά από τα χειρότερα κιβώτια στην αγορά, αλλά και στο B max δεν είναι και τόσο φοβερό το κιβώτιο, και είναι του Fiesta, με διαφορά το 2008 είναι το καλύτερο που είχα ποτέ σε αυτοκίνητό μου.
-
-
Συγνώμη αλλά λέτε ότι το μηχανικό του 2008 είναι από τα καλύτερα η κατάλαβα λάθος ?
Γιατί εγώ χειρότερο κιβώτιο δεν έχω συναντήσει στην ζωή μου , ακόμη και το Suzuki maruti 4 ταχυτήτων που είχα πριν 20 χρόνια ήταν καλύτερο .
Όλες οι σχέσεις έχουν διαφορετική διαδρομή , η πρώτη και η δευτέρα εχουν ενδιάμεση σκάλα και νομίζεις ότι έχει μπει η ταχύτητα , ειλικρινά έμεινα έκπληκτος με το ποσό χάλια κιβώτιο έχει.
Ιστορικα τα αμάξια που έχουν περάσει απόντα χέρια μου , μηχανικά , δικά μου η γυναίκας , γονιών
Suzuki maruti , wagon r , alto 2010
Opel Corsa C, Astra H GTC, Astra J
Renault Clio 2016
Citroen C3 2018
Όλα καλύτερα από το 2008
-
Dublin wrote:
(άλλωστε κάποια στιγμή υπήρχε και Ka Active και Fiesta),
edit: επίσης Φάνη, έχεις οδηγήσει το 2008; βλέπω ότι συνεχώς αναφέρεις ότι το μάνουαλ δεν το προτιμάς, αλλά θέλω να σου πώ ότι είναι το καλύτερο μάνουαλ σε όλα τα PSA στα 22 χρόνια που οδηγώ αμάξια του γκρούπ. Ακόμη και φίλοι με Ιαπωνικά και Ford μου το ανέφεραν,
- Υπάρχει ακόμα Fiesta Active.
- Όχι δεν το έχω οδηγήσει. Είναι διαφορετικό από αυτό που βάζει στα άλλα Πεζώ και Σιτροέν? Είχα καταλάβει ότι είναι το ίδιο 6αρι που φοράνε και τα υπόλοιπα (από τα οποία έχω οδηγήσει αρκετά), σαφώς βελτιωμένο από το παλιό 5αρι αλλά συνεχίζει να είναι μέτριο, ενώ το αυτόματο τους είναι από τα καλύτερα στην αγορά. Το ότι είναι το καλύτερο της PSA δεν μου λέει και πολλά, αφού τα προηγούμε ήταν άθλια...άρα το καλύτερο τώρα μπορεί να είναι απλά επαρκές ή μέτριο.
Για αυτό γράφω ότι γράφω, συν οτι σαφώς και προτιμώ τα αυτόματα κιβώτια έναντι των χειροκίνητων. Τέλος, ο χαρακτήρας των Πεζώ (και Σιτροέν) και ο σχεδιασμός του εσωτερικού και της κεντρικής κονσόλας 'φωνάζουν' από μακριά ότι σχεδιάστηκαν για αυτόματο κιβώτιο...το χειροκίνητο μπήκα αναγκαστικά. Δεν λέω ότι το χειροκίνητο είναι για πέταμα, απλά λέω ότι προσωπικά εαν έδινα τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, εεε θα έκανα την υπέρβαση να το πάρω όπως του αξίζει και όπως σχεδιάστηκε εξ' αρχής, δηλαδή για αυτόματο.
ΥΓ: Αυτά σε θεωρητικό επίπεδο, σε πρακτικό....money talks, οπότε και το επόμενο μου αυτοκίνητο δυστυχώς θα είναι χειροκίνητο!
Κι όμως, αν κοιτάμε την ουσία, αυτοκίνητα με ποιοτικά αυτόματα με μετατροπέα όπως του Φόκους ή τα ΕΑΤ θα έπρεπε να είναι η προτεραιότητα όλων πλέον. Απλά ο κόσμος που δεν έχει συμβιωσει με τέτοιο κιβώτιο, το σκέφτεται ακόμη σαν πολυτέλεια και γίνεται το σφάλμα να δίνεται προτεραιότητα στο infotainment, τα διάφορα γκάτζετ, τις ζάντες κλπ. αντί για κάτι τόσο ουσιώδες. Τέτοιου τύπου αυτόματα δεν είναι απλά ένα μικρό βοήθημα άνεσης για το σταμάτα ξεκίνα στη πόλη, αλλάζουν εντελώς την εμπειρία χρήσης αλλά και την ικανότητα κίνησης του αυτοκινήτου σε αντίξοες συνθήκες και δρόμους, . Ειδικά τώρα πλέον, σε συνδυασμό με τα απλά ή adaptive cruise control. Στο χειροκίνητο επίσης, ο δίσκος είναι αναλώσιμος (κι άλλα τμήματα της μετάδοσης), δύο φορές σε παραλία ή μια λάθος ορεινή διαδρομή, μπορούν να προκαλέσουν σημαντική φθορά, μακροχρόνια το κόστος χειροκίνητο αυτόματο σχεδόν εξομοιώνεται.
Επειδή κι εγώ αν πάρω καινούριο ενδιαφέρομαι πολύ για το Φόκους και το Active μου αρέσει περισσότερο από σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα, σκέφτομαι πως η οικονομοτεχνική λογική λέει προτιμότερο το αυτόματο business.
Βέβαια του καθενός το πορτοφόλι είναι ξεχωριστά...
-
Καλησπέρα στην ομάδα!! Όταν βάζεις μπροστά και γυρνάς τον περιστροφικο διακόπτη του αυτόματου ακούγεται ένας λίγος περίεργος ήχος κατά την περιστροφή από το κιβώτιο λογικά!! Τον ακούτε κι εσείς; (τι ακούει ο καμένος θα πείτε αλλά το έχω απορία Γτ ακούγεται έτσι)...
-
Συγνώμη αλλά λέτε ότι το μηχανικό του 2008 είναι από τα καλύτερα η κατάλαβα λάθος ?
εγώ είπα ότι είναι το καλύτερο PSA που έχω οδηγήσει ποτέ εδώ και 22 χρόνια περίπου που έχω PSA, ας μην το συνεχίσουμε εδώ, γιατί μιλάμε για Focus, απλά το ανέφερα μαζί με κάτι άλλο στον @Fanis75. Δεν είπα ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει, είπα ότι είναι το καλύτερο που έχω - είχα (είχα και Focus I), και συμπεριλαμβάνω και του Ford B-Max που είναι ίδιο με του Fiesta εκείνης της εποχής, και έτσι κόλλησε κάπως με εδώ.
Έχω οδηγήσει κάποια από αυτά που λες, απορώ με τα συμπεράσματά σου, επίσης και έχω δει πολλές αναφορές όπως αυτή:
'The slick six-speed manual gearbox (an eight-speed auto is optional) is the perfect match for the Peugeot’s sporty small steering wheel and, with little body lean to speak of, it’s a fun car to hustle about. '
και το συμπέρασμα του review 'A slick gear change, direct steering and perky engines mean that as well as being cheap and easy to drive, the 2008 is actually fun. ' φυσικά σαν προτεινόμενο για αγόρα έχει το manual με 130 άλογα.
https://www.carwow.co.uk/peugeot/2008
Αν θες πόσταρε στο νήμα του 2008 για περισσότερα.
Εγώ προσωπικά @Fanis75 δεν είμαι κατά των auto, αλλά νιώθω ακόμη ότι χάνω κάποιο μέρος του ελέγχου, γι' αυτό και ακόμη δεν έχω επιλέξει τέτοιο, ούτε σε αυτοκίνητο, αλλά ούτε και σε μηχανή.
Αν αργότερα πάρω κάτι σε Citroen Ami για την πόλη, ας είναι ότι είναι, μέχρι εδώ έφτασε η 'αντίστασή' μου!
Συγνώμη για το off.
-
tsofras01 wrote:
Συγνώμη αλλά λέτε ότι το μηχανικό του 2008 είναι από τα καλύτερα η κατάλαβα λάθος ?
εγώ είπα ότι είναι το καλύτερο PSA που έχω οδηγήσει ποτέ εδώ και 22 χρόνια περίπου που έχω PSA, ας μην το συνεχίσουμε εδώ, γιατί μιλάμε για Focus, απλά το ανέφερα μαζί με κάτι άλλο στον @Fanis75. Δεν είπα ότι είναι το καλύτερο που υπάρχει, είπα ότι είναι το καλύτερο που έχω - είχα (είχα και Focus I), και συμπεριλαμβάνω και του Ford B-Max που είναι ίδιο με του Fiesta εκείνης της εποχής, και έτσι κόλλησε κάπως με εδώ.
Ευχαριστώ για την διευκρίνιση
Και συμφώνω ότι αντί για τα αλλά μπλιμπλικια καλύτερα θα ήταν το αυτοματο κιβώτιο , απλά να προσφέρει κάποια αξιοπιστία όχι σαν τα dsg π.χ.
-
Καλησπέρα. Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για Focus Active με αυτόματο αλλά και 155 hp η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι άραγε ποτέ έρχεται και ελπίζω να μην φτάνει τα 28000€ γιατί εκεί βρίσκει ανταγωνιστές στην premium κατηγορία. Η BMW 1 πλέον έχει σχεδόν την ίδια απόσταση από το έδαφος με το Active.
-
Αν βγάλουμε ένα συντελεστή πολλαπλασιάζοντας συχνότητα βλάβης με κόστος βλάβης έχω την εντύπωση ότι τα αυτόματα κιβώτια είναι μάλλον ο πιο αδύναμος κρίκος στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου. Στην φορντ που έχει και μια χαρά χειροκίνητα γιατί να ρισκάρει κάποιος?
-
Η BMW 1 πλέον έχει σχεδόν την ίδια απόσταση από το έδαφος με το Active.
Αυτό που λες, απ'ότι είδα ισχύει μόνο για την αγορά της Ινδίας (που πολλές μάρκες συχνά έχουν άλλες προδιαγραφές).Στις ευρωπαϊκές αγορές βρήκα ότι η ΒMW 1 είναι 13-14εκ. απόσταση από το έδαφος.
-
Καλησπέρα. Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για Focus Active με αυτόματο αλλά και 155 hp η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι άραγε ποτέ έρχεται και ελπίζω να μην φτάνει τα 28000€ γιατί εκεί βρίσκει ανταγωνιστές στην premium κατηγορία. Η BMW 1 πλέον έχει σχεδόν την ίδια απόσταση από το έδαφος με το Active.
Απ' ότι ξέρω αρχικά δε θα έρχεται με αυτόματο το mild hybrid.
Για τιμές μόνο η αντιπροσωπεία γνωρίζει αλλά δε ξέρω αν θα ανακοινώσουν ακόμα...
-
yannis17 wrote:
Η BMW 1 πλέον έχει σχεδόν την ίδια απόσταση από το έδαφος με το Active.
Αυτό που λες, απ'ότι είδα ισχύει μόνο για την αγορά της Ινδίας (που πολλές μάρκες συχνά έχουν άλλες προδιαγραφές).Στις ευρωπαϊκές αγορές βρήκα ότι η ΒMW 1 είναι 13-14εκ. απόσταση από το έδαφος.
Και εδώ 14 εκατοστά έχει από το έδαφος. Το Active πόσα έχει?
-
Το πισω μέρος 16.3 μπροστά 15.9εκ.
-
Κι όμως, αν κοιτάμε την ουσία, αυτοκίνητα με ποιοτικά αυτόματα με μετατροπέα όπως του Φόκους ή τα ΕΑΤ θα έπρεπε να είναι η προτεραιότητα όλων πλέον.
Συμφωνώ 100% μαζί σου! Το δικό μου σχόλιο, πήγαινε στο ότι τα αυτοκίνητα που θέλω, είτε δεν βγαίνουν με αυτόματο (ή έχουν μπούρδα αυτόματο, βλ. Φιέστα) ή είναι πολύ ακροβά. Το Ιδανικό μου αυτοκίνητο θα ήταν ένα Puma Diesel αυτόματο που απορρίπτεται λόγω κιβωτίου ή ένα Focus Active Diesel που απορρίπεται λόγω τιμής προς το παρόν.
Καλησπέρα. Επειδή και εγώ ενδιαφέρομαι για Focus Active με αυτόματο αλλά και 155 hp η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου είναι άραγε ποτέ έρχεται και ελπίζω να μην φτάνει τα 28000€ γιατί εκεί βρίσκει ανταγωνιστές στην premium κατηγορία. Η BMW 1 πλέον έχει σχεδόν την ίδια απόσταση από το έδαφος με το Active.
Δεν ξέρουμε εαν και πότε θα μπεί αυτόματο τον mHEV, οπότε μάλλον θα περιμένεις πολύ! Επίσης το Active είναι 2-3 εκ. ψηλότερο από τον Άσσο.
Αν βγάλουμε ένα συντελεστή πολλαπλασιάζοντας συχνότητα βλάβης με κόστος βλάβης έχω την εντύπωση ότι τα αυτόματα κιβώτια είναι μάλλον ο πιο αδύναμος κρίκος στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου. Στην φορντ που έχει και μια χαρά χειροκίνητα γιατί να ρισκάρει κάποιος?
Όχι εαν είναι με μετατροπέα ροπής και γίνεται σωστά η συντήρηση. Στην BMW του πατέρα μου, μετά από 250.000χλμ δεν έχει κάνει κιχ το κιβώτιο. Στο χειροκίνητο θα είχαμε αλλάξει τουλάχιστον 2 φορές (μάλλον 3) συμπλέκτη.
-
Καλησπέρα στην ομάδα!! Όταν βάζεις μπροστά και γυρνάς τον περιστροφικο διακόπτη του αυτόματου ακούγεται ένας λίγος περίεργος ήχος κατά την περιστροφή από το κιβώτιο λογικά!! Τον ακούτε κι εσείς; (τι ακούει ο καμένος θα πείτε αλλά το έχω απορία Γτ ακούγεται έτσι)...
Κάποιος που το έχει παρατηρήσει;
Ford Focus MK4