-
Κλασικός απαξιωτικος γάτος αν έχεις λάθος πιεσεις απο αυτα που πρεπει πως έχεις αποψη.
Τι σιγά μη δεις πιεσεις. Εδώ έλεγες edit [Admin] για την κατανάλωση.
Τεσπα γενικά ο καθένας με τα γουστα του. Αλλά μη λέμε edit
-
Πιπέρι...
-
Μόλις τσέκαρα την πίεση στα ελαστικά. 32-33, άρα μάλλον φταίει ο συνδυασμός ανάρτησης και άθλιων ελαστικών.
Τα ίδια ακούω και για το Ignis βέβαια.
-
Κλασικός απαξιωτικος γάτος αν έχεις λάθος πιεσεις απο αυτα που πρεπει πως έχεις αποψη.
Τι σιγά μη δεις πιεσεις. Εδώ έλεγες μαλακιες για την κατανάλωση.
Τεσπα γενικά ο καθένας με τα γουστα του. Αλλά μη λέμε μπουρδες
Αφου το προφιλ είναι για τον πεο άρα καλά λέω. Εγώ και ο Αντωναρος
υβριστικους χαρακτηρισμους οπου σε παιρνει, σε εμενα οχι.
-
για τις πιέσεις των ελαστικών :
μέσα στο μενού πρέπει οι πιέσεις να είναι :
μπροστά 230 kpa
πίσω 220 kpa
τσέκαρέ το .
-
Γιατί βρε γάτε τι είσαι εσυ το διαφορετικό απο έναν που λέει 'πεοπαλινδομησεις' και με σιγουριά για την καταναλωση του αυτοκινητου;
Είπαμε ειναι σκληρουτσικο αλλά και πολύ οικονομικό, και με σιγουριά χιλίων καρδιναλίων έβγαλες λάθος συμπέρασμα , το πίστεψε και ο άλλος
Όταν όλοι οι ιδιοκτήτες λένε το αντίθετο, εδώ μέσα, στα περιοδικά, στις δοκιμές, στα διεθνή sites. ΟΛΟΙ.
Τεσπα, αν σε προσεβαλλα σόρρυ, αλλά είσαι μηδενιστής ώρες ώρες και προσβαλειες με την πλαγια οδό ενω ταράζεσαι αν κάποιος σε προσβάλει στο forum ευθεία και σταράτα. Αυτό συμβαίνει πολλές φορές στις συζητησεις μας εδω στο forum. Παρατήρησε το.
Τεσπα, όλοι οι καλοι χωρούν, ο καθένας με τα ελαττώματα του.
Σόρρυ και πάλι.
-
Γάτε είσια λίγο άδικος. Ειπαμε, ειναι ένα αυτοκίνητο που δε μπορεί σα 'κατασκευή' να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό αλλά σε καμία περίπτωση δεν ειναι αδιάφορο. Θεωρώ οτι ειναι αρκετά 'παιχνιδιάρικο' με ιδανικές διαστάσεις αυτοκινήτου πόλης.
Τις λίγες φορές που οδηγώ μόνος και απο πίσω θα έχω ενα σβέλτο άλλο αυτοκίνητο, σε καμπές, το Σουιφτ βιδώνει και κερδίζει σε απόσταση.
Επίσης, έχει μια σχετικά ψηλή θέση οδήγησης και καμπίνα, πράγμα που κάνει το μπες/βγες πολύ εύκολο ενώ τα καθίσματά του ειναι ιδανικός συνδυασμός μεταξύ 'μπακετ'/άνεση' (πχ το C3 έχει πάγκους, όχι καθίσματα).
Το βασικό του θέμα ειναι η απτή ποιότητα που ειναι απλά ανύπαρκτη, φαση '90ζ βιντατζ κατασκευών.υγ. Νομίζω σε τοπικ τρντυ γαλλικου σουβ τα περι οθόνης/χαρτών ειναι περίπου το 50% των ποστ. Εδω το 50% των ποστ ειναι του φίλου Λαπ που παιζει με ρυθμίσεις λαστίχων. Αρκετά πετρολχεντ θα έλεγα σε σχέση με άλλα τόπικ. Απλά λίγο μονοθεματικό
-
''Ειπαμε, ειναι ένα αυτοκίνητο που δε μπορεί σα 'κατασκευή' να σταθεί απέναντι στον ανταγωνισμό ''
Ποιον θεωρείς ανταγωνισμό απέναντι στον οποίο δεν μπορεί να σταθεί ?
-
Χαχα για ένα πράγμα μόνο παραδέχομαι τον Γάτο, πέρασε από εδώ και έφερε τυφώνες και φουρτούνες. Πληθωρικοτατος...χεχε
Το thread παίζει στην πρώτη 3αδα.
SUUUUUU ZUUUUUUU KIIIIIII
Αλεχάντρο, διαφωνώ, τι διαφορετικό έχει η ποιότητα του;
Μια χαρά είναι.
Δες το ιμπιζα, ίδιο είναι, δες το c3 ίδιο σε ποιότητα, δες το c3 aircross, και χειρότερο του είναι.
Αυτό που δεν είναι ίδιο είναι ότι έχει πολύ μικρό βάθος στο ταμπλό, όπως αντιθετα έχουν τα άλλα.
Για εμένα όμως αυτό είναι ένα από τα πιο θετικά του στοιχεία, διότι τα 25-30 εκατοστά που χάνει από ένα βαθύ ταμπλό, τα κερδίζει σε εσωτερικούς χώρους και αίσθηση ευρυχωρίας.
Επίσης το μικρό ταμπλό απαιτεί κάθετο a pillar και ετσι μπαινοβγαινεις χωρίς να σκύβεις σαν να μπαίνεις σε τρύπα όπως όλα τα υπόλοιπα που έχουν βαθύ ταμπλό και σφηνοειδη σχεδιασμό.
Αν θες να δεις 90s αυτοκίνητο δες το dacia sandero , άμεσων θα καταλάβεις ότι το swift είναι σύγχρονο
-
Μπορώ να βεβαιώσω ότι οι αντιπρόσωποι γνωρίζουν για τα θεματάκια που λέμε αλλά ποιά είναι η αγορά μας για να πιέσει για αλλαγές; Αυτές φαντάζομαι θα έρθουν με το F/L. Οι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες πιθανόν να μην έχουν καν εντοπίσει κοπάνημα για παράδειγμα αφού κινούνται σε δρόμους πούδρα. Και από την άλλη, γιατί η Suzuki να αναβαθμίσει ποιοτικά ένα προϊόν (και παράλληλα να ανεβάσει τις τιμές) που προορίζεται κυρίως για τις ασιατικές αγορές. Στόχος της είναι να πουλήσει εάν αξιόπιστο και φτηνό αυτοκίνητο. Βέβαια η απουσία εργοστασίου στη γειτονιά μας δεν την βοηθάει τιμολογιακά στην Ευρώπη. Για μένα, εάν η βασική έκδοση είχε αυτή την ψευτο οθόνη και κόστιζε ένα 12ρι, τότε θα εκλεινε πολλά σπίτια. Εάν πρέπει όμως να δώσεις 15+, τότε έχεις πολλές επιλογές.
-
Σε πολλα εχεις απολυτο δικιο.
Δηλαδή μας διαβαζουν;
Πάντως στα 15 κάτι παίρνεις αντε και με ένα προωθητικό το glxπου τουλάχιστον μέχρι πέρσυ ήταν το καλύτερο εξοπλιστικά στην κατηγορία του. Τα έχει ΟΛΑ. Τίποτα δεν λείπει.
-
Το λέω και εγω, έπρεπε να ειναι 2-3.000 κατω η τιμή τουλάχιστον ανα έκδοση.
VW Polo 1.0 DSG Highline, ιδια τιμή με το Σουζουκι που πήρα, χωρις καμερα πίσω και τα χαζοηλεκτρονικά του Σουιφτ που τα έχω απενεργοποιημένα γιατί ειναι μάπα.
Και για να σας τρελάνω, αν έπαιρνα αυτοκίνητο τωρα, πάλι το ίδιο θα έπαιρνα για τους λόγους που εξήγησα στη σελιδα 7.Τέλος εδώ. Κούρασε.
-
Σουτζουκακι βάλε 32 πίσω.
Αυτό σας λέω, στα σέρβις βάζουν 40 παντού, πέτρα το κάνουν το αυτοκινητο
Άλεχαντρο σε διάβασα.
Η Κουσαμα σε επηρέασε μου φαίνεται, δεν εξηγειται αλλιώς.
Πάντως ακριβώς αυτό που είπες. Το αυτοκίνητο έχει έντονο χαρακτήρα και δένεσαι μαζί του, δεν είναι ψυγείο με ροδες
-
Η Κουσαμα σε επηρέασε μου φαίνεται, δεν εξηγειται αλλιώς.
Είσια λόγιος και σε πάω!
-
Εμένα μου φαίνεται τελείως άκυρο και λάθος να ακυρώνουμε τις πιέσεις ελαστικών που λέει ο κατασκευαστής και το προφίλ των ελαστικών για να βελτιωθεί η άνεση σε ένα αυτοκίνητο. Αυτό είναι τελείως λάθος. Ένα αυτοκίνητο κρίνεται με βάση τις εργοστασιακές προδιαγραφές, όχι τις 'ταρζανιές' που κάνει ο καθένας μας για να το βελτιώσει. Και ξαναλέω, το Fiesta με πολύ χαμηλότερο προφίλ είναι απίστευτα άνετο, αυτό σημαίνει ότι ο κατασκευαστής έχει μελατήσει τον συδυασμό ελαστικών - αμορτισέρ και ελατηρίων.
-
Άλεχαντρο, επίσης, αμοιβαία τα αισθήματα , σε πάω.
Υ.γ Ουπς μου ξέφυγε μια τυχαία φωτογραφία. Σόρρυ.
-
Φανή εγώ όταν το οδηγώ μόνος κάθε φορά, πίσω έχω βάλει και 30 άρια και ήταν μια χαρά το αυτοκίνητο, τώρα στο ταμπελακι λέει 32 και στα σέρβις βάζουν 40++ Στα 40 το αυτοκίνητο γίνεται κατσίκι, στα 30 σαν όλα τα ευρωπαίκα
Ειναι ξεκάθαρο πως το σκληρό και μικρο προφίλ παίζει κατα 80% τον αρνητικό του ρόλο στην άνεση.
-
Ειναι ξεκάθαρο πως το σκληρό και μικρο προφίλ παίζει κατα 80% τον αρνητικό του ρόλο στην άνεση.
Σαφώς! Η διαφωνία μου είναι ότι και άλλα αυτοκίνητα έχουν προφίλ 'φλίδα' και εξακολουθούν να είναι άνετα. Άρα, ναι το προφίλ μετράει, αλλά με σωστό σχεδιασμό στην ανάρτηση και αυτοκίνητα με χαμηλό προφίλ μπορούν να είναι άνετα (απλά με μεγαλύτερο προφίλ είναι ακόμα πιο άνετα). Εαν ο σχεδιασμός της ανάρτησης δεν είναι προσεγμένος (όπως π.χ παλαιότερα σε κάποιες bmw) τότε μας φταίει το προφίλ.
-
Λίγα πράγματα για το αυτοκίνητο... Οδηγώ εδώ και 2 μέρες, test drive μαύρο gl+(ξενέρα όταν παραδίδεις σε πελάτες glx του κουτιού, αλλά μην είμαι αχάριστος...).
Καταρχάς, αυτά που λέτε για τις πιέσεις, συμφωνώ 100%. Οι μεγάλες πιέσεις, είναι είτε για πολύ φορτωμένο αυτοκίνητο, είτε για Αττική Οδό/Αυτοκινητόδρομο.
Για τη κατανάλωση, το ξερό 6αρι που βλέπω, είναι υπερβολικά τίμιο, όταν αναλογιστεί κανείς, τη συσσωρευμένη κατανάλωση που κουβαλάει, λόγω test drives... Θεωρώ εφικτά τα 5-5.5 στη πόλη.
Για την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, θα επισημάνω το πολύ ανάλαφρο πάτημα, την αίσθηση 'καρτ', το ωραίο κιβώτιο, τα δυνατά αλλά σχετικά απότομα φρένα, το σχετικά κοφτερό/νευρικό τιμόνι και τη νευρικότητα σε λακκούβες/σαμαράκια επάνω σε καμπή/στροφή(λογικά, εκτός κοντού μεταξονίου, μερίδιο έχει και η ρύθμιση της ανάρτησης).
Ο κινητήρας, σπιρτόζικος και με έφεση στο στροφάρισμα, αλλά όταν πέσουν οι στροφές(και δεν έχεις περισσότερες από 2 γραμμές στη μπαταρία του υβριδικού), λίγο 'κούφιος΄. Όχι νωθρός ή γενικά υποτονικός, αλλά σαφώς πιο άδειος(και λογικά) από τα ευρέως διαδεδομένα turbo. Όσοι σκέφτεστε αγορά του και κάνετε συχνά ταξίδια, κινηθείτε γρήγορα, γιατί σύντομα θα εξαντληθούν τα 90αρια και θα έρθουν από τέλη Σεπ. αυτοκίνητα με το ίδιο 'πακέτο' με αυτό του ανανεωμένου Ignis(δηλ 83 ατίθασα, 107 nm και ισχυρότερη μπαταρία). Το τελευταίο, δεν το έχω οδηγήσει(βασικά δεν 'καίγομαι' και ιδιαίτερα, αλλά από συναδέλφους, ακούω για ένα κλικ πιο 'ζωντανό' εντός πόλης και πιο νοθρό σε ψηλότερες ταχύτητες(ειδικά σε παρατεταμένες προσπεράσεις με 'πεθαμένη' μπαταρία).
Προσωπικά, αυτή τη περίοδο, οδηγώ hyundai i20 2018 1.0T 100ps 7-DCT. Έχοντας οδηγήσει Vitara με τον 1.0 turbo, αντιλαμβάνομαι ότι ένα swift με τον ίδιο κινητήρα, θα πρέπει να είναι από τα πιο ευχάριστα αυτοκίνητα για τη τιμή του. Φυσικά, όσοι πρόλαβαν, το ευχαριστιούνται. Όσοι πρόλαβαν δε, κάτι Baleno με τον 1.0 και το 6αρι διπλού συμπλέκτη, πρέπει να είχαν ξαπλώσει με αράπη το προηγούμενο βράδυ... Στην υγεία της κ@λ@φαρδίας σας!
Υ.Γ Επειδή 'έβαλα' χέρι για λίγο στο νέο S-Cross hybrid, θα γράψω κάποια στιγμή και γι'αυτό. Τα πρώτα μηνύματα είναι ενθαρρυντικά. Το επόμενο Σ/Κ, θα το 'μελετήσω' διεξοδικά...
-
Η Κούλα είχε το 6αρι της aisin με κωδικό AW TF-8
Δεν ηταν dual clutch αλλά με μετατροπέα ροπής. Κλασικό κιβώτιο δηλαδη
Η Κούλα ήταν θεά, ιδιαίτερα σε αυτήν την έκδοση, για αυτήν πήγαινα εγώ.
Και πολύ πιο άνετη από το swift, το λέει και ο Νοντας
Άσχετο ρε συ sette , για δες από Δευτέρα και ρώτα στο συνεργείο, ποιο το μεγαλύτερο φάρδος που δέχεται η ζάντα του swift στην glx
Νέο Suzuki Swift 2017