Δεν πιστεύω ότι έχει κάποιο θέμα το δικό μου. Ίσως να είμαι εγώ λίγο υπερβολικός. Ένας νέος οδηγός ίσως να μην πρόσεχε τίποτε από όλα αυτά. Μπορεί βέβαια αυτά τα πραγματάκια να του δίνουν χαρακτήρα-ταυτότητα. Χρησιμοποιώντας την κλισέ έκφραση 'δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας', θα πω ότι δίνει την αίσθηση αυτοκινήτου μικρότερης κατηγορίας. Κόντρα στην A-segment δεν έχει αντίπαλο (δεν ξέρω για το νέο i10). Η Β-Segment έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις, τα Polo, Corsa,208,Fiesta έχουν ανεβάσει πολύ τον πήχη, μιλάμε για ολοκληρωμένα αυτοκίνητα. Εκεί νομίζω δεν έχει τύχη. Οπότε είναι θέμα οπτικής. Επειδή στο μυαλό μου το κατατάσσω στην A-Segment, για τα λεφτά που κόστισε (13k) και την σπορίφ αίσθηση (σχεδιαστικά και οδηγικά) , θεωρώ ότι είναι εντάξει.
Latest posts made by sutzukaki
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Υπερβάλλεις με το δεν αποσβαινει ούτε εφημερίδα. Δεν ισχύει,
Βάλε το πίσω ελαστικό 32 psi , τόσο λέει το εργοστάσιο.
Ειναι σκληρουτσικο; ναι αλλά όχι όπως το περιγράφεις. Ούτε καν πλησιάζεις την αλήθεια.
Τι αυτοκίνητα είχες αν επιτρεπεται;
3,8 είχε στο τρίπ κομπιούτερ, Πες 4 πραγματικά.
Όπως επίσης και ρα αλλά κλέβουν.
Το δικό σου δεν έχει τα ηχεία της glx , έχω την αίσθηση πως glx έχει αλλά ηχεία και επίσης ξεχώριστα twitter. Μου το ειχαν πει στην α τιπροσωπεια ότι διαφέρουν τα ηχεία στις εκδόσεις.
Σε ταξίδι 500 χλμ μέσος όρος από αντλία σε αντλία μετρημένος 5,6 με 130 -140 στο adaptive cruise control
Ρε συ Lap καθημερινά οδηγώ mx5 20ετίας με μαμά ανάρτηση και από τη δουλειά έχω το Swift. Πίστεψέ με , το Swift αποσβαίνει χειρότερα. Και πολύ φοβάμαι ότι έχει χειρότερη ηχομόνωση και από την κουκούλα. Για τιμόνι-κιβώτιο θα πω ότι βρίσκεται στο μέσο όρο (δε θα μπω καν στον κόπο να το συγκρίνω με το mx5). Κινητήρας καλός , φρένα δυνατά αλλά με μια περίεργη αίσθηση, τα πατάς λίγο και νιώθεις ότι το πετάλ συνεχίζει την πορεία προς τα κάτω μόνο του (όχι πάντα). Η κατανάλωση είναι εκεί που λες (5,5-6 μέσα στην πόλη) και την έχω μετρήσεις πολλές φορές. Σε καλή άσφαλτο, πατάει καλά. Αλλά επειδή έχουμε καρόδρομους η πίσω ανάρτηση χτυπάει αισθητά. Σε στροφές με ανωμαλίες νοιώθω ότι χάνεται η πρόσφυση στον μπροστινό άξονα και το ελαφρύ τιμόνι δε βοηθάει. Βέβαια, διυλίζουμε τον κώνωπα, για swift μιλάμε στην τελική. Για μέσα στην πόλη και για 12-13 χιλιάρικα, καλό είναι.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Σε ότι αφορά την κατανάλωση, μην εμπιστεύεστε τυφλά το trip computer. Δύσκολα θα περάσει τα 6 λίτρα αλλά δεν είναι και 4. Το Corsa είναι σαφώς πιο οικονομικό.
Το τιμόνι πολύ ελαφρύ σαν αίσθηση, αν και σα συνολικό στήσιμο είναι πιο σπορτιφ από άλλα.
Το κιβώτιο ουδέτερο με πολύ κακό κούμπωμα στην όπισθεν.
Εσωτερικα πλαστικά, παλιομοδιτικα μεν αλλά με καλή συναρμογή και δείχνουν ποιοτικά και όχι ντιπ κούφια.
Η οθόνη έχει τα βασικά αλλά έχει καλή λειτουργία. Χάρτες δεν ενημερώνονται αλλά με ένα 40ρι παίρνεις καινούριους εάν θέλεις. Ηχεία κτλ, στο μέσο όρο αλλά όλα έτσι είναι.
Κυριότερο πρόβλημα ή ανάρτηση που δεν αποσβαινει ούτε εφημερίδα σε συνδυασμό με τα τραγικά ελαστικα. Και ακολουθεί η κακή ηχομόνωση - λαμαρίνες.
Γενικότερα δεν είναι ένα αυτοκίνητο που αντέχει σκληρή κριτική. Για μέσα στην πόλη είναι, φτηνό είναι (στις φτηνές εκδόσεις), μέχρι εκεί.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Μπορώ να βεβαιώσω ότι οι αντιπρόσωποι γνωρίζουν για τα θεματάκια που λέμε αλλά ποιά είναι η αγορά μας για να πιέσει για αλλαγές; Αυτές φαντάζομαι θα έρθουν με το F/L. Οι Ευρωπαίοι ιδιοκτήτες πιθανόν να μην έχουν καν εντοπίσει κοπάνημα για παράδειγμα αφού κινούνται σε δρόμους πούδρα. Και από την άλλη, γιατί η Suzuki να αναβαθμίσει ποιοτικά ένα προϊόν (και παράλληλα να ανεβάσει τις τιμές) που προορίζεται κυρίως για τις ασιατικές αγορές. Στόχος της είναι να πουλήσει εάν αξιόπιστο και φτηνό αυτοκίνητο. Βέβαια η απουσία εργοστασίου στη γειτονιά μας δεν την βοηθάει τιμολογιακά στην Ευρώπη. Για μένα, εάν η βασική έκδοση είχε αυτή την ψευτο οθόνη και κόστιζε ένα 12ρι, τότε θα εκλεινε πολλά σπίτια. Εάν πρέπει όμως να δώσεις 15+, τότε έχεις πολλές επιλογές.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Μόλις τσέκαρα την πίεση στα ελαστικά. 32-33, άρα μάλλον φταίει ο συνδυασμός ανάρτησης και άθλιων ελαστικών.
Τα ίδια ακούω και για το Ignis βέβαια.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Το χρωμα αποκλειεται να το βελτιωσαν ας πουμε?
Σίγουρα. Πληροφορίες λένε ότι πλέον στο τελικό στάδιο της βαφής περνιέται ένα χέρι βιομηχανικό βερνίκι αναμεμειγμένο με 3 σταγόνες αίμα του masterauto.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Τα χρώματα του είναι εντυπωσιακά και γυαλίζουν όμορφα στον ήλιο. Θέλουν όμως πολύ προσοχή. Καλού κακού εγώ κρατάω απόσταση ασφαλείας όταν το πλένω με το πιεστικό, το αντιμετωπίζω σαν να έχει τον COVID-19.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Ναι ρε συ καλά κανεις και λες την άποψη σου. Αν είναι αλήθεια θα δεις θα συμφωνούν όλοι, αν όχι θα υπάρχει αντίλογος με στοιχεία.
Σε κάθε περίπτωση μείνε μη τρομάξεις και φύγεις....χαχα
Τι πίεση έχεις στα ελαστικά το ειδες;
Τρομάζουν ωρέ τα παλληκάρια;
Δε θυμάμαι πόσο αέρα έχω στα ελαστικα. Αλλά θυμάμαι πως το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να χαμηλώσω την πίεση τους. Μετά όμως μου άναψε το λαμπάκι στο καντράν και θεώρησα σωστό να την επαναφέρω.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
sutzukaki, τι χρώμα το έχεις και έχεις υποψίες/θέματα. Εγω έχω το μαυρο και με το παραμικρο πετραδάκι, ακούμπημα σε κολώνα (δε λεω κοπάνημα, ακουμπημα), πετάει χρώμα. Σε λίγο θα πρεπει να κανω δηλωση αλλαγής χρώματος στο υπουργειο από μαύρο σε πουα μαυρο-ασημί. Φυσικά, όταν απλά το ανέφερα, με καμία αυταπάτη αναγνωρισης στον αντιπρόσωπο, μου ειπαν δεν ειναι δυνατόοον.
Φίλε μου δε νομίζω ότι είναι θέμα χρώματος αλλά εικάζω πάχους βαφής. Δεν έχω ακουμπήσει πουθενά, γενικά προσέχω τα αυτοκίνητα μου, κλειστό πάρκινγκ κτλ. Και ενός έτους αυτοκίνητο και είναι γεμάτο σημάδια. Το έλεγα σε φίλους ότι κάνει πολύ εύκολα σημάδια το χρώμα και δε με πίστευαν.
-
RE: Νέο Suzuki Swift 2017
Για 'φανταστικός' ιδιοκτήτης (που υποθέτω ότι σε μένα απευθύνεται ο παραπάνω φίλος) πρέπει να ομολογήσεις ότι τα σχόλιά μου παραήταν 'αληθινά'. Όπως είπα, ο καθένας αξιολογεί με διαφορετικά κριτήρια την επιλογή του. Εσύ προφανώς είσαι από τους τυχερούς που με 15k κατάφερες να πάρεις ελβετικό ρολόι με μέση κατανάλωση 4,6, μοτεράκι ποίημα, κιβώτιο φρένα ηλεκτρικά για φίλημα. Κάτι που δεν κατάφεραν εκατομμύρια καταναλωτών ξοδεύοντας πολλαπλάσια χρήματα. Ανάμεσα σε αυτούς και γω, που ακόμα ψάχνομαι. Ίσως και να είμαι παράξενος που διαπίστωσα 2-3 αστοχίες στο Swift.
Επίσης, και σε μένα όλα λειτουργούν στον πρώτο χρόνο ζωής του οχήματος. Και είμαι πεπεισμένος ότι το ίδιο θα συμβαίνει και του χρόνου. Δε θα αμφισβητήσω την αξιοπιστία της Suzuki, νομίζω αυτή είναι αποδεδειγμένη εδώ και τόσα χρόνια. Η τιμή των 128 ευρώ για το πρώτο service είναι απλά φυσιολογική. Δεν αποτελεί ευχάριστη έκπληξη.
Χαίρομαι που το Swift αλλά και η Suzuki γενικότερα πήρε τα πάνω της. Και όντως πουλάει. Το αξίζουν οι μικρές εταιρείες που έχουν δώσει πολύ ενδιαφέροντα οχήματα κατά καιρούς. Και εμείς ως καταναλωτές είμαστε εδώ για να τους κριτικάρουμε.