Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift A2L (2017)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift A2L (2017)
    • 1
    • 2
    • 71
    • 72
    • 73
    • 74
    • 75
    • 189
    • 190
    • 73 / 190
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    79
    3799
    108513
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Κοίτα το χρώμα είναι εξαιρετικο στο ματι αλλά το βερνίκι φαντάζομαι είναι κάποιου είδους οικολογικό και δεν ειναι το ίδιο σκληρό με παλιότερα αυτοκίνητα αλλά είναι φοβερό.

      Σε παλαιότερα αυτοκίνητο έβλεπες στην βαφή και έκανε μικρά κυμματάκια αν την κοιτούσες από πολύ κοντά υπό γωνία με φως.

      Στο swift είναι πολύ μικρότερα αυτά τα κυμματακια, δηλαδή είτε έχει άλλη τεχνοτροπία από τα ευρωπαϊκά στο χρώμα είτε έχει άλλου είδους βερνίκι.

      Με λίγα λόγια ακόμα και στα τσιλικα μοντέλα των swift ναι υπάρχουν χτυπηματακια από πετρούλες που φαίνονται όταν τα ψάχνεις από πολύ κοντά.

      Τα μεταλλικά του πάντως έχουν πάρα μα πάρα πολλα ρινισματα με αποτέλεσμα να λαμπιριζουν στο ήλιο. Ίσως για αυτό ειναι εντυπωσιακά χρώματα

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        masterauto last edited by

        Έχω μοντέλο 5ος 19. Silver premium. Κανένα πρόβλημα με το χρώμα.

        Masterauto

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • S
          sutzukaki last edited by

          Τα χρώματα του είναι εντυπωσιακά και γυαλίζουν όμορφα στον ήλιο. Θέλουν όμως πολύ προσοχή. Καλού κακού εγώ κρατάω απόσταση ασφαλείας όταν το πλένω με το πιεστικό, το αντιμετωπίζω σαν να έχει τον COVID-19.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • M
            masterauto last edited by

            Έχω μπει σε corsa προηγούμενης γενιάς διετίας που έχουν ξεφτισει τα χειριστηρια του κλιματιστικου. Πάντως στο swift δεν έχω δει κάποια αστοχία στους συγκεκριμένο θέμα. Συνολικά όμως μπορώ να πω ότι τα καινούρια αυτοκίνητα συνολικά δίνουν μια πιο ανάλαφρη αίσθηση όσον αφορά την ποιότητα, αφού είναι κοινός στόχος η αφαίρεση βάρους.

            Masterauto

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by

              Παιδιά το thread ζει νέα νιότη.

              Εχω συγκινηθεί.

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • A
                alejandro last edited by

                @ Λαπ, ειμαι άμπαλος, δε κατάλαβα τα περι πλασε, πάσας και 'γεμίσματος' που μου έκανες

                @ Λαπ, σε  θαυμάζω. Ενα τοπικ με οχημα που το έχουμε 3-4 εδω μέσα, αφηνει τους παντες αδιάφορους (ως όχημα) , ΕΣΥ το κρατάς πιο πανω και απο αυτό των πεουγκεοτ! Εισαι αξιοθαύμαστος! ΑΞΙΟΣ!

                Το μαυρο το δικό μου εχει αυτά τα μεταλλικά ρινίσματα που λες, αλλά εξακολουθεί να ειναι μάπα. Αουντι Α3 '00 μπλε σκουρο, μετά απο 15 χρόνια, ουτε ενα τσικ χρωμα δεν είχε βγαλει, όπως και κανενα αλλο πρόβλημα πέρα το κλασσικό παράθυρο τη πρωτη βδομάδα. Μεχρι που πουλήθηκε, βράχος.
                Το Σουιφτ μου θυμιζει το Λουπο που ειχα, το οποίο οντως ηταν ακριβό και ειχε πολλες φτήνιες, μηδέν ηχομόνωση και ψιλοξερη ανάρτηση. Αλλα με το 1.4 κινητήρα του 1η-2α μεσα στη πολης τα στενά και λεωφόρους μια χαρά πλασαριζόταν (οχι οδικη συμπεριφορά, αυτη ηταν μάπα) μεσα στη κινηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  lap last edited by

                  Χαχα. Εγω και ο μαστερ το κραταμε.

                  Πάντως μη νομίζεις ότι και τα υπόλοιπα στην κατηγορία είναι καλύτερα. Τουλάχιστον μέχρι σήμερα.

                  Φυσικά δεν  μοιάζουν με ένα αουντι α3, μέχρι τα 140 ή ηχομόνωση είναι παρόμοια με ένα c4 δεκαετίας.

                  Το νεο i20 περίμενω να είναι πολύ καλό.

                  Για την Κουσαμα σου έλεγα. Εξαιρετική Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα

                  https://www.artsy.net/artwork/yayoi-kusama-blue-sky-in-the-midnight

                  Τη θυμήθηκα όταν έλεγες για το χρώμα σου.

                  Το χρώμα στο audi μπορεί να είχε αλλο βερνίκι. Πιο σκληρο

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Όντως ρε Λαπ, τσουρέκια πια... που να μιλούσαμε για κανένα πραγματικά σοβαρό αυτοκίνητο. Φαντάζομαι τι προπαγάνδα θα έκανες για καμιά Giulia Veloce ή BMW 540i ξέρω γω...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • A
                      alejandro @lap last edited by

                      Για την Κουσαμα σου έλεγα. Εξαιρετική Γιαπωνέζα καλλιτέχνιδα

                      https://www.artsy.net/artwork/yayoi-kusama-blue-sky-in-the-midnight

                      Τη θυμήθηκα όταν έλεγες για το χρώμα σου.

                      Τη ξέρω, εχω δει έκθεση της στο Τοκυο. Ζαλίστηκα μετά απο λίγο. Ξέρεις, ε; Ειναι κλινικά ψυχασθενης.
                      Ρε συ! Λες να ειναι εσκεμένο... λες να ειναι mobile-art???? Με το καιρο να αλλάζει το χρώμα;; Είσαι, είσαι σου λεω ΑΞΙΟΣ! Βαση και των οσων λεει ο Μαστεροτο, αν το πουλησω, με κουουτ τα λεγόμενά σας, μαλλον στο sothby's θα πρέπει να το παω και οχι στις φωτοαγγελίες των τενεκέδων.

                      Όντως ρε Λαπ, τσουρέκια πια... που να μιλούσαμε για κανένα πραγματικά σοβαρό αυτοκίνητο. Φαντάζομαι τι προπαγάνδα θα έκανες για καμιά Giulia Veloce ή BMW 540i ξέρω γω...

                      Ο Λαπ ξέρει! Δεν ασχολείται με φακλανο-τσιφτετελο-μαρκες (που η μία παει σε αφανισμό ε... εκλεισε παλι το εργοστάσιο).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Αχαχουχα, ε, που λέει και ο Σεφερλής...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          masterauto last edited by

                          Μόλις το πήρα από τα σέρβις τα τσακάλια είχαν βάλει σε όλα 40 psi!!! Τους έκανα παρατήρηση κ μου λένε ότι οι πιο πολύ το θέλουν σκληρό. Το λες κ τρολαρισμα...

                          Masterauto

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @masterauto last edited by

                            Μόλις το πήρα από τα σέρβις τα τσακάλια είχαν βάλει σε όλα 40 psi!!! Τους έκανα παρατήρηση κ μου λένε ότι οι πιο πολύ το θέλουν σκληρό. Το λες κ τρολαρισμα...

                            Χαχαχα

                            Αυτό πιστεύω γίνεται και με τα υπόλοιπα. Όπως του γάτου.

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Χαχα

                              Βρε λες; για αυτό λέει ο master ότι φεύγουν άμεσα ως μεταχειρισμένο.

                              Θα λες πως είναι βαμμένο από την Κουσαμα και ειναι έτσι το χρωμα, θα στο ζητούν ανταλλαγή για Rolls Royce..

                              Γιατί ρε σεις, έχουμε λεφτά για μπεμπες και βελοτσε; ή να γράφω για ανθρωπομεταφορες σε οικογενειακά σουβ.

                              Γραφω για σπορ αυτοκινητάκια όπως το swift και το fiesta , αυτοκίνητα που απευθύνονται στο 90% του πληθυσμού.,

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kyriakosrod last edited by

                                Παιδιά να διευκρινισουμε ότι η πίεση πρέπει να είναι σωστή. Όχι χαμηλή. Ούτε κ ψηλή. Το λέω γιατί με αυτά που λέτε θα πάει κάποιος επειδή θα κοπανάει και θα το χαμηλώσει και άλλο. Και σε καμία καλή λακκούβα θα τερματίσει το πλαϊνό. Το καλύτερο σε κακούς δρομους είναι να έχεις αρκετό προφίλ όπως λέει ο λαπ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Αυτη ακριβψς ειναι η μαλακια με τη διασταση των εργοστασιακων ελαστικων.

                                  Θεωρώ πως όταν αλλάξετε ελαστικά πρέπει να αλλάξετε και διάσταση και θα λυθεί το θέμα, θα είναι όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

                                  Νομίζω το ίδιο είχε γίνει και με τα s cross sx4,  όπου άλλαξαν οι ιδιοκτητες τους την διάσταση των ελαστικων τους και το πεοφιλ και λύθηκε το θέμα με τα κοπανηματα πίσω.

                                  Θεωρώ, πως η ομάδα που τα εξελίσει για την ευρωπαϊκή έκδοση των οχημάτων και παίρνει την τελική απόφαση για το σεταρισμα, τα δοκιμάζει σε δρόμους της κεντρικής Ευρώπης, και φτάνουν σε ένα όριο όπου είναι αρκετά σπορτιφ και αποδεκτά σε άνεση. Στην δική μας όμως άσφαλτο περνά αυτό το όριο και έχουμε τα παράπονα. Σε αυτό ευθύνεται ξεκάθαρα η suzuki αλλά και η εισαγωγική που δεν έχουν κάποιον να γνωρίζει από αυτοκίνητα και να ζητήσει από το εργοστάσιο αλλά ελαστικά κατά την εισαγωγή.

                                  Παντως στα psi που λέμε τα δέχεται το αυτοκίνητο και δεν βαράει το σύστημα των πιέσεων των ελαστικών.

                                  Έχω την αίσθηση ότι τα τσακάλια στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τις πιέσεις στα ελαστικά.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    alejandro last edited by

                                    Οπως εχω ξαναπεί τα Ελληνικά έρχονται με 'σπορ' σεταρισμα απο το κατασκευαστή. Στην Ιαπωνία ειναι με 'νορμαλ'. ΚΑΙ στην Ιαπωνία εχουν καρόδρομους σε επαρχιακές οδους. Αλλά πέρασα τετοιους με τουιοτα κ-καρ και περνας ατσαλακωτος σα σε γαλλικό γιατι έχουν άλλο σεταρισμα. Τογιοτα Ραβ '17 στη Ταϊβαν που μπηκα ειχε αναρτησεις από μαδέρια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aikibill @lap last edited by

                                      Αυτη ακριβψς ειναι η μαλακια με τη διασταση των εργοστασιακων ελαστικων.

                                      Θεωρώ πως όταν αλλάξετε ελαστικά πρέπει να αλλάξετε και διάσταση και θα λυθεί το θέμα, θα είναι όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

                                      Νομίζω το ίδιο είχε γίνει και με τα s cross sx4,  όπου άλλαξαν οι ιδιοκτητες τους την διάσταση των ελαστικων τους και το πεοφιλ και λύθηκε το θέμα με τα κοπανηματα πίσω.

                                      Θεωρώ, πως η ομάδα που τα εξελίσει για την ευρωπαϊκή έκδοση των οχημάτων και παίρνει την τελική απόφαση για το σεταρισμα, τα δοκιμάζει σε δρόμους της κεντρικής Ευρώπης, και φτάνουν σε ένα όριο όπου είναι αρκετά σπορτιφ και αποδεκτά σε άνεση. Στην δική μας όμως άσφαλτο περνά αυτό το όριο και έχουμε τα παράπονα. Σε αυτό ευθύνεται ξεκάθαρα η suzuki αλλά και η εισαγωγική που δεν έχουν κάποιον να γνωρίζει από αυτοκίνητα και να ζητήσει από το εργοστάσιο αλλά ελαστικά κατά την εισαγωγή.

                                      Παντως στα psi που λέμε τα δέχεται το αυτοκίνητο και δεν βαράει το σύστημα των πιέσεων των ελαστικών.

                                      Έχω την αίσθηση ότι τα τσακάλια στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν τι τους γίνεται με τις πιέσεις στα ελαστικά.

                                      με το πεοφιλ πάντως έκλαψα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • gatoz
                                        gatoz last edited by

                                        ω ναι.... κορυφαιο...  άι ντου κλαίω τω επισης....

                                        παντως εγω πηρα πουρνο-πουρνο το βιτ και την εκανα - το παρατησα στον μικρο, δεν το αντεξα αλλο. σιγα μη δω φουσκωμα στα λαστιχα... και ναι ισως να μου μυριζει μουχλα και δεν το γουσταρω επειδη ειναι αδιαφορο σαν συνομιλια με το 141. πολυ κουβεντα ανευ αιτιας, οπως με τα πουγκια ενα πραμα, σε πετρολχεντ φορουμ μιλαμε για αναλυση οθονης και σι πι γιου, μημουκαψειπολυ και μπαταριες

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sutzukaki @alexandros-k last edited by

                                          Το χρωμα αποκλειεται να το βελτιωσαν ας πουμε?

                                          Σίγουρα. Πληροφορίες λένε ότι πλέον στο τελικό στάδιο της βαφής περνιέται ένα χέρι βιομηχανικό βερνίκι αναμεμειγμένο με 3 σταγόνες αίμα του masterauto.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Κλασικός απαξιωτικος γάτος αν έχεις λάθος πιεσεις απο αυτα που πρεπει πως έχεις αποψη.

                                            Τι σιγά μη δεις πιεσεις. Εδώ έλεγες edit [Admin] για την κατανάλωση.

                                            Τεσπα γενικά ο καθένας με τα γουστα του. Αλλά μη λέμε edit

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 74
                                            • 75
                                            • 189
                                            • 190
                                            • 73 / 190
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr