-
Να πω κ γω την εμπειρια μου απο το TD του αυτοκινητου.. Πριν 2-3 βδομαδες κ επειδη ειχε ενα πωλητη ολο κι ολο η peugeot εδω στο ηρακλειο, πηραμε μονοι μας το αυτοκινητο γυρω στις 7μιση το απογευμα με τον πωλητη να μας λεει: σε καμια ωρα αν μπορειτε να ειστε πισω! ουαου σκεφτηκα
Ωστοσο με τοση κουβεντα στα φορουμ ημουν εξ αρχης πολυ αρνητικα προδιαθετημενος με την θεση κ το μεγεθος του τιμονιου. Καθομαι λοιπον κ σε 30-40 δευτερολεπτα ειχα βρει τη θεση μου. χμμμμ λογικα στην οδηγηση τα ποδια μου οντας 1,85 δε θα περασουν καλα. βγηκαμε εθνικη, μπηκαμε κεντρο, περασα μεχρι κ απο πατελες να το δειξω στον αδερφο μου να δει τι εχασε που προτιμησε το κορσα λιγο πριν την καραντινα (λολ) κ γυρισα πισω σιγα σιγα να το αφησουμε πισω...
Ενταξει η γυναικα εννοειται ενθουσιασμενη με το εσωτερικο τους χωρους κλπ, κ γω μπορω να πω οτι στα 22 που ζηταει η allure ειναι πολυ καλο βαλιου για τα δικα μου ματια.. ο κινητηρας μου φανηκε λιγο ψοφιος, αλλα μαλλον θα ελεγα το ιδιο για τους περισσοτερους προερχομενος απο μηχανες. Ουτως η αλλως για την ανεση που προσφερει το θελουμε κ τους χωρους που θα χρειαστουμε με ενα παιδακι ερχομενο σε λιγους μηνες
In the end αν αυτη η εκδοση εκανε 25 δε θα το σκεφτομουν τοσο σοβαρα νομιζω, μαλλον το αυτοματο γκολφ με τον etsi κερδιζει σε αυτα τα χρηματα
-
Δεν μας ειπες με πιο μοτερ και σασμαν ομως
-
Δεν μας ειπες με πιο μοτερ και σασμαν ομως
Για 22 allure, μάλλον 1.2 100hp χειροκίνητο.
-
ξεχαστηκα οντως, το 130 χειροκινητο ειχαν
-
ξεχαστηκα οντως, το 130 χειροκινητο ειχαν
To allure 130 έχει 25.500 .Αν στο έδιναν 22000 ήταν σούπερ ευκαιρία,που δεν υπάρχει πια.Μόνο παραγγελία μετά από 5μήνες (προχθεσινή ενημέρωση).
Eκτός αν εννοείς active 130hp (21.900)
-
Μας εσκασες!!!!
Πες έκδοση, άλογα, κιβώτιο τιμή. Όλα σε μια σειρά.
-
Εγώ κατάλαβα ότι θα πάρει το Allure 100, γι' αυτό είπε ότι είναι και λίγο ψόφιο, το 130 δεν το λες και ψόφιο, έχει μεγάλη διαφορά από το 100άρι σε επιδόσεις. Περιμένουμε διευκρίνηση, αλλά μην αποπαίρνετε τον άνθρωπο μόλις ήρθε, φιλέψτε πρώτα κάτι!
Τώρα που μιλάμε για επιδόσεις εδώ https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/43-peugeot/4822-2008/10875-2020/10254-1-5-bluehdi/ δίνουν
diesel 100 --> 140 και τον 130 --> 160
βενζίνη 100 ΚΑΙ 130 --> 150 και τον 155 --> 175.
Αν ο 100 πηγαίνει 150 άλογα τόσο εύκολα, σε stage 1, τι να πω..αξίζει
Περίεργο ότι ο 100 και 130 έχουν το ίδιο σύνολο, μάλλον είναι ολόιδιοι, οι υπόλοιποι μάλλον έχουν διαφορές.
-
Οταν ειπα οτι ειναι καλο value στα 22 εννοουσα 100ρι χειροκινητο allure.
Τυχαιο ηταν οτι οδηγησα το 130ρι χειροκινητο allure, αυτο ειχαν διαθεσιμο.
Το puma 155 ειχε πολυ καλυτερο γκαζι αλλα εκει παιζουν κ τα 5 κιλα ροπη που σου δινει για ενα μικρο χρονικο διαστημα, ιδανικο για να κανεις μια προσπεραση κ να ξαναμπεις στη λοριδα σου, αλλα αυτο υστερει αλλου ρε γμτ.
Παρολ'αυτα αν δεν ειχαμε αυτες τις ιστοριες τωρα που δεν ξερουμε που παταμε κ που βρισκομαστε στην εστιαση, μαλλον το 2008 θα κλειναμε
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από όλα τα B ή C SUV με ιπποδυνάμεις των 100 έως 115 ίππων για να γνωρίζω, αλλά πραγματικά μου ακούγονται πολυυυυύ αργά.
Δηλαδή αν φύγω από το Golfάκι VI TSI με τα 160 άλογα και πάω σε ένα B SUV με 100 άλογα, πιστεύω πραγματικά ότι θα πάθω κατάθλιψη.
Είναι πράγματι τόσο άσχημα όσο το σκέφτομαι;
-
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από όλα τα B ή C SUV με ιπποδυνάμεις των 100 έως 115 ίππων για να γνωρίζω, αλλά πραγματικά μου ακούγονται πολυυυυύ αργά.
Δηλαδή αν φύγω από το Golfάκι VI TSI με τα 160 άλογα και πάω σε ένα B SUV με 100 άλογα, πιστεύω πραγματικά ότι θα πάθω κατάθλιψη.
Είναι πράγματι τόσο άσχημα όσο το σκέφτομαι;
Ναι, είναι αργά για όποιον έχει συνηθίσει περισσότερα άλογα, γι σ'αυτό αν έχεις προσέξει λέω σε όλους να κάνουν τεστ ντραιβ πρώτα.
Όμως υπάρχουν εκδόσεις 130 κ 155 άλογα που είναι μια χαρά, super θα έλεγα.
Για τον πολύ κόσμο τα 100 αλογα diesel/βενζίνης επαρκούν για τα πάντα. Κάλλιστα μπορείς να ταξιδεύεις εθνική σταθερά με 130-150 (αν και εκεί θα ανέβει κατανάλωση στα βενζινατα), άνετα κάνεις ασφαλείς προσπεράσεις, οικονομικά σε κατανάλωση και αστεία τέλη κυκλοφορίας.
Επίσης σύμφωνα κ με το αποπάνω μου ποσταρισμα, με 400-500€ το 100αρι παίρνει 40-50 άλογα stage1 και παίρνεις με σχεδον 18.500 B suv με χώρους, άνεση, σχεδιασμό, δισκόφρενα μπρος - πίσω που πλέον ΔΕΝ ειναι δεδομένα στην κατηγορία κ τρέχει κι' όλας!
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από όλα τα B ή C SUV με ιπποδυνάμεις των 100 έως 115 ίππων για να γνωρίζω, αλλά πραγματικά μου ακούγονται πολυυυυύ αργά.
Δηλαδή αν φύγω από το Golfάκι VI TSI με τα 160 άλογα και πάω σε ένα B SUV με 100 άλογα, πιστεύω πραγματικά ότι θα πάθω κατάθλιψη.
Είναι πράγματι τόσο άσχημα όσο το σκέφτομαι;
Ναι από Tsi 160hp όντως θα σου προκαλέσουν κατάθλιψη. Αν ήταν να πας από 1400-1600αρι ατμοσφαιρικό δε νομίζω ότι θα σε χάλαγαν.
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από όλα τα B ή C SUV με ιπποδυνάμεις των 100 έως 115 ίππων για να γνωρίζω, αλλά πραγματικά μου ακούγονται πολυυυυύ αργά.
Δηλαδή αν φύγω από το Golfάκι VI TSI με τα 160 άλογα και πάω σε ένα B SUV με 100 άλογα, πιστεύω πραγματικά ότι θα πάθω κατάθλιψη.
Είναι πράγματι τόσο άσχημα όσο το σκέφτομαι;
Για να βρεις αντίστοιχες επιδόσεις σε SUVακι θα πρέπει να πας κοντά στα 200 άλογα και εννοείται θα πάθεις κατάθλιψη με αυτά που κοιτάς. Το γκάζι είναι γλυκό...
-
Θέλει δίλιτρο για σχετικά καλές επιδόσεις και μεγάλο ωφελιμο εύρος λειτουργίας. Εναλλακτικά αυτά τα νέα plugin hybrid πχ 3008, grandland με 200+ ιππους. Αλλά θα σε πιάσει κατάθλιψη μόλις μάθεις την τιμή.
Εμενα αντίθετα με πιανει κατάθλιψη όταν ξαναμπαίνω ειδικά από καλο c suv σε χαμηλό χατσμπακ που τα έχω φαει μια ζωή στη μάπα με ολα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα που έχουν.
-
-
Ήμουν σίγουρος για όλα όσα γράψατε και ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Με το Golf τίγκα φορτωμένο και όλη την 4μελής οικογένεια μέσα, με 120-140χλμ και έκτη, σε εθνική οδό με ανηφορικές καμπές (πχ πριν το Αρτεμίσιο), όχι απλά δεν χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα αλλά έχει και γκάζι αν το χρειαστώ.
Το Golf IV με τα 75 άλογα που είχα πριν, αγκομαχούσε σαν γαϊδούρι και έπρεπε να κατεβάσω μέχρι και δευτέρα σε κάποια σημεία.Δυστυχώς η οικονομική κατάσταση από τα χρόνια της κρίσης και μετά, δεν μου επιτρέπει (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή) να κοιτάω προς τα αυτοκίνητα που προσφέρουν τόσα άλογα.
Έχω θέσει ένα όριο τουλάχιστον κοντά στα 130 άλογα.
Ξέρω ότι δεν θα έχω τη δύναμη που βγάζει το Golfάκι αλλά τουλάχιστον θεωρώ ότι θα είναι κάπως πιο ανεκτό.
Επίσης θέλω πλέον να πάω σε αυτόματο γιατί όσο γερνάς θέλεις και λίγο την άνεση σου.
Εννοείται βέβαια μιας και μιλάμε σε αυτό το νήμα, ότι θέλω SUV για να μπαινοβγαίνω και πιο άνετα.Η καψούρα μου είναι το 3008 αλλά δεν μπορώ να το φτάσω αυτή τη στιγμή. Επειδή όμως υπάρχει μία περίπτωση από το Φθινόπωρο και μετά να μπορέσω ίσως να κοιτάξω το 2008, πήγα και το είδα.
Ομολογουμένως μου άρεσε αρκετά (εντάξει το 3008 βέβαια είναι άλλο αυτοκίνητο) αλλά και πάλι ακόμη κι αν μπορέσω, το ταβάνι θα είναι πιθανόν στα 22 χιλιάρικα οπότε δεν νομίζω ότι παίζει σε αυτά τα λεφτά ο κινητήρας με τα 130 άλογα και αυτόματο κιβώτιο.Από τη άλλη, το Golfάκι έχει μπει στον ενδέκατο χρόνο της ζωής του και θα αρχίσει από εδώ και πέρα να ζητάει.
Το ίδιο που είχε κάνει και το 4αρι. Από τη δεκαετία και μετά, το πλήρωσα σχεδόν ένα αυτοκίνητο με αυτά που μου έβγαλε.
Τεσπα, αν βοηθήσουν τα οικονομικά και έρθει εκείνη η ώρα, θα μπουν όλα στη ζυγαριά και βλέπουμε.Ακριβό άθλημα η αυτοκίνηση.
-
Ήμουν σίγουρος για όλα όσα γράψατε και ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Με το Golf τίγκα φορτωμένο και όλη την 4μελής οικογένεια μέσα, με 120-140χλμ και έκτη, σε εθνική οδό με ανηφορικές καμπές (πχ πριν το Αρτεμίσιο), όχι απλά δεν χρειάζεται να κατεβάσω ταχύτητα αλλά έχει και γκάζι αν το χρειαστώ.
Το Golf IV με τα 75 άλογα που είχα πριν, αγκομαχούσε σαν γαϊδούρι και έπρεπε να κατεβάσω μέχρι και δευτέρα σε κάποια σημεία.Δυστυχώς η οικονομική κατάσταση από τα χρόνια της κρίσης και μετά, δεν μου επιτρέπει (τουλάχιστον αυτή τη στιγμή) να κοιτάω προς τα αυτοκίνητα που προσφέρουν τόσα άλογα.
Έχω θέσει ένα όριο τουλάχιστον κοντά στα 130 άλογα.
Ξέρω ότι δεν θα έχω τη δύναμη που βγάζει το Golfάκι αλλά τουλάχιστον θεωρώ ότι θα είναι κάπως πιο ανεκτό.
Επίσης θέλω πλέον να πάω σε αυτόματο γιατί όσο γερνάς θέλεις και λίγο την άνεση σου.
Εννοείται βέβαια μιας και μιλάμε σε αυτό το νήμα, ότι θέλω SUV για να μπαινοβγαίνω και πιο άνετα.Η καψούρα μου είναι το 3008 αλλά δεν μπορώ να το φτάσω αυτή τη στιγμή. Επειδή όμως υπάρχει μία περίπτωση από το Φθινόπωρο και μετά να μπορέσω ίσως να κοιτάξω το 2008, πήγα και το είδα.
Ομολογουμένως μου άρεσε αρκετά (εντάξει το 3008 βέβαια είναι άλλο αυτοκίνητο) αλλά και πάλι ακόμη κι αν μπορέσω, το ταβάνι θα είναι πιθανόν στα 22 χιλιάρικα οπότε δεν νομίζω ότι παίζει σε αυτά τα λεφτά ο κινητήρας με τα 130 άλογα και αυτόματο κιβώτιο.Από τη άλλη, το Golfάκι έχει μπει στον ενδέκατο χρόνο της ζωής του και θα αρχίσει από εδώ και πέρα να ζητάει.
Το ίδιο που είχε κάνει και το 4αρι. Από τη δεκαετία και μετά, το πλήρωσα σχεδόν ένα αυτοκίνητο με αυτά που μου έβγαλε.
Τεσπα, αν βοηθήσουν τα οικονομικά και έρθει εκείνη η ώρα, θα μπουν όλα στη ζυγαριά και βλέπουμε.Ακριβό άθλημα η αυτοκίνηση.
έχω ποστάρει παραπάνω tuning με 400-500ευρώ που το 100 πάει 150 άλογα. Μόλις σου τελειώσει η εγγύηση, βουρ!
Σαν Golf 75άρι δεν πάνε πάντως, μην το εκμηδενίσουμε και τελείως! Καινούργια αυτοκίνητα είναι, καλά πάνε, ειδικά αν βάζεις και οικογένεια και παιδιά μέσα, καλά είναι μέχρι τα 150χλμ!
Tα 0-100 10,9δεπτ τα δίνει πάντως.
Τώρα έβλεπα, η καινούργια GLA δίνει μόνο(?) δίλιτρα diesel, 150 και 190 άλογα, πρέπει να είμαστε και λογικοί στις απαιτήσεις μας.
-
Δεν έχω οδηγήσει κανένα από όλα τα B ή C SUV με ιπποδυνάμεις των 100 έως 115 ίππων για να γνωρίζω, αλλά πραγματικά μου ακούγονται πολυυυυύ αργά.
Δηλαδή αν φύγω από το Golfάκι VI TSI με τα 160 άλογα και πάω σε ένα B SUV με 100 άλογα, πιστεύω πραγματικά ότι θα πάθω κατάθλιψη.
Είναι πράγματι τόσο άσχημα όσο το σκέφτομαι;
Εγώ ήμουν με Leon FR 5f 1.8 180 dsg και πήγα στα 100
Για μέσα στην πόλη μέχρι και τρίτη σχέση είναι κομπλέ, μετά νιώθεις ότι αρχίζει και χάνει σε δύναμη, από Πέμπτη μπορεί να σου δείχνει η οθόνη να πας σε έκτη για οικονομία αλλά νιώθεις μία άρνηση γιατί καταλαβαίνεις ότι θα σε κρεμάσει.
Φορτωμένος με κλίμα απλά πάει, αν είχες μάθει στην εθνική να γκαζωνεις όταν βλέπεις να έρχεται κάποιος από πίσω για να μπεις δεξιά , με αυτά τα άλογα απλά πατάς λίγο φρένο και μπαίνεις δεξιά εκεί που είσαι.
Σε μικρή ανηφορική διαδρομή , με το Leon οικογένεια , μπαγκαζια , κλίμα πήγαινα με 7η , με αυτό πήγαινα με 4η ακόμη καί ο υπολογιστής ταξιδίου έδειξε να κατεβάσω από 5η
Είχα κάνει όμως test drive και το Tcross με τον 1.0 115 ο οποίος κρεμάει σε κάθε αλλαγή κάτω από τις 2000 στροφές.
Αυτός της Peugeot έχει πολύ καλύτερη απόδοση , στις 1750 έχεις την ροπή διαθέσιμη και αυτό το καταλαβαίνεις
Ελπίζω να σε κάλυψα
-
Σας ευχαριστώ για τις γνώμες και τις αντίστοιχες εμπειρίες.
Μακάρι να καταφέρω όπως έγραψα και να έρθει εκείνη η στιγμή και τότε θα μπουν όλα στη ζυγαριά.Εντάξει όπως καταλάβατε δεν είμαι κανένας που πάει πατημένος.
Ούτε όταν είμαι μόνος μου και εννοείται όταν είναι και η οικογένεια μέσα.
Απλά με το Golf έχω συνηθίσει πλέον σε ταξίδι να είμαι πιο άνετος και μην χρειάζεται σε πολλές περιπτώσεις να κατεβάζω από έκτη (μιας και χειροκίνητο γαρ) και επίσης έχω την αίσθηση/σιγουριά ότι όπου χρειαστεί θα την έχω τη δύναμη.@Dublin,
Δεν ξέρω γιατί αλλά δεν έχω μεγάλη εμπιστοσύνη στο tuning.
Προτιμώ την ιπποδύναμη να την πάρω μαμά.
Ίσως γιατί στην εποχή μου, όσοι τα πείραζαν, τους έβλεπες κάποια στιγμή δεξιά στο δρόμο με σηκωμένο το καπό. -
Για περίμενε λίγο καιρό το νέο crossland ....Έχω την αίσθηση θα γίνει χαμός με αυτο το μοντέλο, θα έχει ότι και το 2008 με 2 με 3 χιλιάρικα κάτω
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)