Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Citroen C3 Aircross 2018
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Citroen C3 Aircross 2018
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 141
    • 142
    • 48 / 142
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    57
    2837
    45534
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      barimagas last edited by

      Κουβαρντάδες, αλλάχτηκαν στην εγγύηση!! Να λέμε και τα καλα. Το αμάξι εξ αρχής επιλέχτηκε λόγω του ότι δεν σέρνεται κάτω, και μπορεί να κάνει διέλευση σε χωματόδρομο αφού το ύψος του είναι σχεδον σαν το panda. Επίσης τα αβαφα φιλέτα πλαστικών περιμετρικά προστατεύουν από πετρες. Είναι ήδη ελαφρώς περιπετειώδες δηλαδή.

      Φαντάζομαι ότι το aircross που είναι πιο suv, θα είναι βούτυρο στο ψωμί του οι πιο ελεύθερου χρόνου εξορμήσεις!!! Και επειδή έχω δοκιμάσει και το grip control σε test drive, θα έλεγα εύκολα ότι αν δεν είναι σαν τετρακίνηση σαν τρικινησει μοιάζει σίγουρα να είναι αφού η βοηθεια όταν κολλήσεις είναι σαν να σε σπρωχνουνε μπρατσαραδες από πισω χαχα

      Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • B
        barimagas last edited by

        Το σκέτο c3 εντυπώσεις πολύ θετικές δεν τρίζει τίποτα και σε πολύ κακούς χωματόδρομους, σιγά σιγά βεβαια όχι ραλυ.

        Τα αποτελέσματα δυαλυθηκαν τα συνεμπλοκ και άλλαξα ψαλίδια χαχα!!

        Αλλά για πες μας και τις δικές σου εντυπωσεις.

        Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lap last edited by

          Αααα ξέχασα, το grip control το έχω στο grandland Και δεν το χρησιμοποίησα ποτέ

          Θα το δοκιμασω

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dublin @barimagas last edited by

            Κουβαρντάδες, αλλάχτηκαν στην εγγύηση!! Να λέμε και τα καλα. Το αμάξι εξ αρχής επιλέχτηκε λόγω του ότι δεν σέρνεται κάτω, και μπορεί να κάνει διέλευση σε χωματόδρομο αφού το ύψος του είναι σχεδον σαν το panda. Επίσης τα αβαφα φιλέτα πλαστικών περιμετρικά προστατεύουν από πετρες. Είναι ήδη ελαφρώς περιπετειώδες δηλαδή.

            Φαντάζομαι ότι το aircross που είναι πιο suv, θα είναι βούτυρο στο ψωμί του οι πιο ελεύθερου χρόνου εξορμήσεις!!! Και επειδή έχω δοκιμάσει και το grip control σε test drive, θα έλεγα εύκολα ότι αν δεν είναι σαν τετρακίνηση σαν τρικινησει μοιάζει σίγουρα να είναι αφού η βοηθεια όταν κολλήσεις είναι σαν να σε σπρωχνουνε μπρατσαραδες από πισω χαχα

            Για πολλοστή φορά, αλλά νομίζω είναι ενδεικτικό. Δεν είναι Grand Vitara, ούτε Jimny αλλά θα σε πάει ποιο πέρα από Puma και 2008 και crossover και τα περισσότερα ψευτο-SUV.

            https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Mega-Test-Offroad-Challenge-gia-10-2kinhta-B-SUV_183098.asp

            To Grip Control δουλεύει παιδιά, γι' αυτό έχω 'στενοχωρηθεί' που δεν το έβαλα, ή είχε, το/στο 2008. Δεν είναι 4Χ4, δεν κοροιδεύουμε κανέναν, αλλά ένα μικρό ποσοστό στο προσφέρει (να πω 10-15%;)

            Και το Saxo το έχω πάει σε απίστευτα μέρη (το 206 ούτε σε αυλάκι στην πόλη δεν περνάει) επαρχία που το είχα/έχω, και το C3 του 11/12 σε βουνά και λαγκάδια, σιγά σιγά βέβαια, και έχω βρει και κάνα 2 φορές κάτω, αλλά με άλλα δεν θα πήγαινα. το C3 έχει και ψηλή θέση οδήγησης, μεγάλο χώρο για τα κεφάλια οπότε σε παίρνει να οδηγείς κάθετα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • fanis75
              fanis75 moderator @gatoz last edited by

              1. δικο μου αυτο. εκτος δρομου, εστω και στον απλουστερο και ευκολοτερο χωματοδρομο ποτες, μα ποτες, διπλου συμπλεχτη. μα ποτες λεμε. στο πρωτο ρυακι θα φωναζεις ελπα και δεν θα ερχεται. θελει να χωσεις 500αρικακι. τελειως αχρηστα, αναβουν δισκους για πλακα. και στο μανιουαλ και στο αυτοματο. σε αντιθεση με τα ροπης που ειναι οτι καλυτερο για εκτος. μα ποτες δισιμπλεχτα. για πεταμα.
              • άπειρο!! Με τιποτα dsg σε βουνο, το χειροκινητο ΟΚ εαν ξερεις, ο μετατροπέας ειναι ουσιαστικά μονόδρομος. 
                βασικα τα διπλοσυμπλεκτα για τιποτα δεν κανουν (αντε για κανενα σουπερκαρ) αλλα δεν το λέμε!! Αχαχα!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • storm
                storm last edited by

                Ο μπροστινός προφυλακτήρας του Aircross δεν είναι για πολλά-πολλά. Κατεβαίνει και πολύ χαμηλά και είναι και ψεύτικος εντελώς. Τόσο ψεύτικος που μπορεί να σπάσει για την πλάκα του. Ακόμη και με σφαλιάρα μπορεί να διαλυθεί. Αν ακουμπήσει πουθενά κάτω ή αν χτυπήσει σε κοτρώνα, πάει τελείωσε. Πάει για αλλαγή όλη η μούρη και κοστίζει μία περιουσία.

                Από πίσω τα πράγματα είναι κάπως καλύτερα.

                Από κάτω δεν υπάρχει καμιά ασφάλεια, οπότε και εκεί χρειάζεται προσοχή.

                Φυσικά σε πατημένο χώμα με μικρά πετραδάκια θα πάει όπως κάθε αυτοκίνητο. Σε χαλίκι όμως θα διαλυθεί εντελώς η συναρμολόγηση του αυτοκινήτου.

                Το αυτοκίνητο δεν είναι off-road.

                Εγώ άλλο θέλω να μάθω όμως! Σε ταξίδι είναι ξεκούραστο ή κάνει το κεφάλι καζάνι;;;;;;;;;;;;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k-papakonstantinoy last edited by

                  Ξεκούραστο λέει? Σαφώς και είναι.Πάω συχνά στο εξοχικό στον Ελικώνα με όλη μου την άνεση.Έχω το Feel 110 από τον Γενάρη και το καταφχαριστιέμαι.Μέχρι στιγμής έχω κάνει ένα λάθος και μια μλκία.Το λάθος είναι οτι αγόρασα από ebay σετ λασπωτήρες εμπρός πίσω 44 ευρώ,αλλά όπως λέει ο σοφός λαός,το φτηνό το κρέας τα σκυλιά το τρώνε.Δεν εφαρμόζουν καλά και απο πίσω φαίνεται σαν να έχεις έντονο θετικό κάμπερ.Όποιος τα θέλει του τα χαρίζω,

                  Η μλκία είναι οτι ήθελα καναδυό ακόμα πόντους ύψος.Πήγα στον Μυρωνίδη,(δεν έχει ούτε ανυψωτικό στο μαγαζί,πας σε διπλανό συνεργείο και αν έχει ελεύθερο δίνεις κανα 10ευρω για την χρήση του) και μου πρότεινε να βάλω coil buffer εύκαμπτα ανάμεσα στα ελατήρια,δεν θα επιρεαστεί πολύ η άνεση,μου είπε,τον πίστεψα τα έβαλα και το αμάξι έγινε σαν κάρο. Τα έβγαλα και τα παράτησα στο συνεργείο.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • B
                    barimagas last edited by

                    Εχω βάλει λασπωτηρες εργοστασιακούς οι οποίοι εφάπτονται τέλεια και δενουν με το αμάξι, 62€ είχα δωσει. Δεν είχες ρωτήσει πόσο κάνουν οι εργοστασιακοί;

                    Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • storm
                      storm last edited by

                      Εμένα μου είπαν να μην τους βάλω γιατί δεν έχει έτοιμες υποδοχές και πρέπει να τρυπήσουν τα πλαστικά στους θόλους. Ειδικά για τους πίσω λασπωτήρες, υποστήριξαν ότι πρέπει να βγούνε και τα λάστιχα. Οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο.

                      Πάντως η εναλλαγή από το 206 στο Aircross και αντίστροφα, με έχει επηρεάσει πολύ. Το 206 ταιριάζει περισσότερο στο δικό μου προφίλ οδήγησης. Το Aircross καλό, χρυσό, αλλά δεν ξέρω...κάτι δεν...

                      50 χιλιόμετρα έκανα σήμερα, γιατί έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο και δεν... Είμαι με παυσίπονα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • gatoz
                        gatoz @storm last edited by

                        Εμένα μου είπαν να μην τους βάλω γιατί δεν έχει έτοιμες υποδοχές και πρέπει να τρυπήσουν τα πλαστικά στους θόλους. Ειδικά για τους πίσω λασπωτήρες, υποστήριξαν ότι πρέπει να βγούνε και τα λάστιχα. Οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο.

                        Πάντως η εναλλαγή από το 206 στο Aircross και αντίστροφα, με έχει επηρεάσει πολύ. Το 206 ταιριάζει περισσότερο στο δικό μου προφίλ οδήγησης. Το Aircross καλό, χρυσό, αλλά δεν ξέρω...κάτι δεν...

                        50 χιλιόμετρα έκανα σήμερα, γιατί έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο και δεν... Είμαι με παυσίπονα...

                        το ξευρουμε αμφοτεροι. βιτ τετρα φορ γιου αφου.

                        α, περι σε τριο, σκετου, της αδελφης, σε φιστικομαυρο, μια εκδοση περιεργη, με τα 110. εγω το ειχα προτεινει. επηγα σημερον βου που με αυτο. παει καλα αλλα ειναι ψοφιο κατω απο 1800 αρ πι μι. ας πουμε με το βιτ, καμμια, μα καμμια σχεση, αλλα κοντα στο ιμπιθα το 115. κιβωτιο οκ προς οχι οκ, τιμονι αλαφρυ και κλισεις. πολλες κλισεις. παντως καλυτερο απο το ντηζελ 100 που εχω με ληζ. κραταει μια αξιοπρεπεια καλη στη κινηση. βγαζει μια μυρωδια απο μπουρμπερι λοντον ενα πραμα. πολυ  ταιριαστο για αδελφη και γενικως αδελφες του κοζμου. θα ηταν επιλογη για τη γατα αν επρεπε τωρα να αλλαξει το κλιο. που δεν πρεπει, παει μια χαρα, παταει καλυτερα και δεν καιει τπτ με τον ντισιάι.

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          k-papakonstantinoy @barimagas last edited by

                          Εχω βάλει λασπωτηρες εργοστασιακούς οι οποίοι εφάπτονται τέλεια και δενουν με το αμάξι, 62€ είχα δωσει. Δεν είχες ρωτήσει πόσο κάνουν οι εργοστασιακοί;

                          ![](a href=)' />

                          Είχα δει την σελίδα των γνήσιων αξεσουάρ,αλλά ήθελα εμπρός και πίσω και ακριβοί μου φάνηκαν κι έτσι την πάτησα.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • storm
                            storm @gatoz last edited by

                            Storm wrote:

                            Εμένα μου είπαν να μην τους βάλω γιατί δεν έχει έτοιμες υποδοχές και πρέπει να τρυπήσουν τα πλαστικά στους θόλους. Ειδικά για τους πίσω λασπωτήρες, υποστήριξαν ότι πρέπει να βγούνε και τα λάστιχα. Οπότε δεν ασχολήθηκα περισσότερο.

                            Πάντως η εναλλαγή από το 206 στο Aircross και αντίστροφα, με έχει επηρεάσει πολύ. Το 206 ταιριάζει περισσότερο στο δικό μου προφίλ οδήγησης. Το Aircross καλό, χρυσό, αλλά δεν ξέρω...κάτι δεν...

                            50 χιλιόμετρα έκανα σήμερα, γιατί έπρεπε να πάω στο αεροδρόμιο και δεν... Είμαι με παυσίπονα...

                            το ξευρουμε αμφοτεροι. βιτ τετρα φορ γιου αφου.

                            α, περι σε τριο, σκετου, της αδελφης, σε φιστικομαυρο, μια εκδοση περιεργη, με τα 110. εγω το ειχα προτεινει. επηγα σημερον βου που με αυτο. παει καλα αλλα ειναι ψοφιο κατω απο 1800 αρ πι μι. ας πουμε με το βιτ, καμμια, μα καμμια σχεση, αλλα κοντα στο ιμπιθα το 115. κιβωτιο οκ προς οχι οκ, τιμονι αλαφρυ και κλισεις. πολλες κλισεις. παντως καλυτερο απο το ντηζελ 100 που εχω με ληζ. κραταει μια αξιοπρεπεια καλη στη κινηση. βγαζει μια μυρωδια απο μπουρμπερι λοντον ενα πραμα. πολυ  ταιριαστο για αδελφη και γενικως αδελφες του κοζμου. θα ηταν επιλογη για τη γατα αν επρεπε τωρα να αλλαξει το κλιο. που δεν πρεπει, παει μια χαρα, παταει καλυτερα και δεν καιει τπτ με τον ντισιάι.

                            Ωραίο το Vitara ρε συ, αλλά πολύ αυτοκίνητο για μένα. Όταν μπήκα μέσα μου φάνηκε τεράστιο...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • B
                              barimagas last edited by

                              Μπρος πίσω έχω και γω αν δεις. Και μόνο που κρατάνε τα νερά και δεν λερώνονται οι πόρτες είναι όλα τα λεφτά.

                              @storm και μένα εκαναν τρύπες, και βγάλανε και τις πίσω ρόδες, τόσο δύσκολο είναι για αυτούς στην ωμέγα;; Ή μάλλον αλλά τόσο βαριοντουσαν.

                              Εάν το βαρέθηκες και σαρεσουν τα χαμηλά, ψησου να τα κάνουμε τραμπα.

                              Citroen C3 1.2 82ps αλλα ατίθασα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dublin @gatoz last edited by

                                το ξευρουμε αμφοτεροι. βιτ τετρα φορ γιου αφου.

                                α, περι σε τριο, σκετου, της αδελφης, σε φιστικομαυρο, μια εκδοση περιεργη, με τα 110. εγω το ειχα προτεινει. επηγα σημερον βου που με αυτο. παει καλα αλλα ειναι ψοφιο κατω απο 1800 αρ πι μι. ας πουμε με το βιτ, καμμια, μα καμμια σχεση, αλλα κοντα στο ιμπιθα το 115. κιβωτιο οκ προς οχι οκ, τιμονι αλαφρυ και κλισεις. πολλες κλισεις. παντως καλυτερο απο το ντηζελ 100 που εχω με ληζ. κραταει μια αξιοπρεπεια καλη στη κινηση. βγαζει μια μυρωδια απο μπουρμπερι λοντον ενα πραμα. πολυ  ταιριαστο για αδελφη και γενικως αδελφες του κοζμου. θα ηταν επιλογη για τη γατα αν επρεπε τωρα να αλλαξει το κλιο. που δεν πρεπει, παει μια χαρα, παταει καλυτερα και δεν καιει τπτ με τον ντισιάι.

                                Σε χαίρομαι κ παρακολουθώ κ το άλλο νημα με τα ταξιδάκια σας!

                                Εσείς παραειστε 'επαγγελματίες' όμως βρε, εγώ θέλω να ειμαι ενα επίπεδο κάτω τουλάχιστον. Μπορεί και 3!

                                Δυστυχώς τα έχει κόψει η παρέα εδώ κ πολλά χρόνια τα βουνά. Grand Vitara 2πορτο off road animal με δώρο βιντεοκάμερα Samsung κ Jimnia γυρνάγαμε! Κ τα Terios ωραία πραγματάκια ήταν, κρίμα για αυτή τη μάρκα.

                                Θυμάμαι όμως πώς ακριβώς από την επόμενη γενιά φλωρεψε το Vitara, τα τελευταία αξίζουν;

                                Το Duster-άκι με τον DCI δεν αξίζει λες; έχουν το παλιό κάτι φίλοι μου, κοπανάνε όλα, αλλά πάει και δεν έχει βγάλει σοβαρές βλάβες. Τους τα δίνουν οι τεχνικές εταιρίες σε διάφορα έργα κ ανεμογεννήτριες κ τέτοια κ αντέχουν. Δεν θέλω να μπλέξω με πολλά κυβικά κ τρελές καταναλώσεις, είπαμε, 3 επίπεδα κάτω!

                                Το Renegade αυτό είναι μόνο για καφετέρια!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • storm
                                  storm @barimagas last edited by

                                  @storm και μένα εκαναν τρύπες, και βγάλανε και τις πίσω ρόδες, τόσο δύσκολο είναι για αυτούς στην ωμέγα;; Ή μάλλον αλλά τόσο βαριοντουσαν.

                                  Εάν το βαρέθηκες και σαρεσουν τα χαμηλά, ψησου να τα κάνουμε τραμπα.

                                  Εγώ ζήτησα λασπωτήρες και στην ΩΜΕΓΑ δεν ήθελαν να μπλέξουν. Απλά τα πράγματα. Τελικά καλύτερα που δεν έβαλα. Άστο έτσι όπως είναι. Μια χαρά είναι.

                                  Εγώ πάντα έπαιζα στα σούπερ μίνι. Είναι η κατηγορία που μου ταιριάζει. Το Aircross το πήρα για να μου λύσει το γνωστό πρόβλημα που έχω στο σπίτι που αγόρασα. Μόνο έτσι μπορούσε να λυθεί το πρόβλημα. Οπότε δεν μπορεί ούτε να αντικατασταθεί, ούτε να πουληθεί.

                                  Κάποια στιγμή στο βαθύ μέλλον ίσως πάρω ένα hatchback μικρομεσαίο πάνω από 4 μέτρα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • gatoz
                                    gatoz @storm last edited by

                                    Ωραίο το Vitara ρε συ, αλλά πολύ αυτοκίνητο για μένα. Όταν μπήκα μέσα μου φάνηκε τεράστιο...

                                    νομιζω ενα - δυο εκατοστα μακρυτερο? θες και 5 και πανω για να εχει διαφορα. το μηκος του αυτοκινητου ε?

                                    παντως ειναι αλλες αναγκες το ενα, αλλες το αλλο. με βιτ παιρνεις λιγοτερα μπλιμπλικια αλλα καλο σημειο εκκινησης και ευκολες αναβαθμισεις για οφ ροαντ, στα σιτροεν παιρνεις χλιδα μετακινησης, σκεψου τη διαφορα σε μυρωδιες οπως προελαλησα,  μπουρμπερη λοντον βι ες μασχαλη ιδρωμενου μπετατζη. βασικα θα γουσταριζα ενα πι ες έι πραγματικο τετρα με τα χιλια, αλλα οχι χουβερ ηλεκτρικες παπαριες.

                                    #milf-a-man

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                    • realzeus
                                      realzeus @gatoz last edited by

                                      ρενεγκέιτ καινουργιο ειναι για γελια, πανω απο 20 εκατοστα νερο εμεινε. δικουνες σουβια, αυτα ειναι μολυνση για το περιβαλλον εκειθε, ουτε βημα.

                                      20 cm περνάει άνετα και χαμηλό αυτοκίνητο, οπότε κάτι άλλο παίχτηκε εκεί.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Τρια επιπεδα πιο κατω απο το 2008, παρε γουρουνα ρε Dublin.

                                        Υ.γ Σε όσα thread και αν γραφεις, θα σε τρολλαρουμε ρε. Αντέχουμε

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dublin @lap last edited by

                                          Τρια επιπεδα πιο κατω απο το 2008, παρε γουρουνα ρε Dublin.

                                          Υ.γ Σε όσα thread και αν γραφεις, θα σε τρολλαρουμε ρε. Αντέχουμε

                                          Έχεις δει τα βιντεάκια του Γάτου;! δεν είμαι για τέτοιο επίπεδο, ποτέ δεν ήμουν.

                                          Έχουμε γουρούνα στο χωριό! SYM 600 4Χ4, τώρα την έχω δώσει να την συμμαζέψουν να φύγει!

                                          Τρακτέρ, πέρναγε πάνω από τα πάντα!

                                          Ξέρεις πόσο περίεργη είναι η γουρούνα σε οδήγηση σε δύσκολες συνθήκες; δεν είναι παιχνιδάκι.

                                          Y.Γ κρατάω γερά, μόνος μου και όλοι σας!

                                          Στο Fiesta δεν τα πήγες και τόσο καλά, μονότερμα σε έπαιξαν!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Χεχε, Κριτσικαρος και εσυ.

                                            Τι;;; μονοτερμα;;; Άσε ρε....

                                            Μέχρι και τι χαλυβα εχει το fiesta και το σουτζουκακι τους κατέβασα.

                                            Αφού άρχισαν τα 'προβοκαρω' και τα 'μιζεριασματα' ....έμπαιναν γκολακια μετα το 60ο λεπτό και κατέρρευσε η άμυνα.. τριγωνακια έκανα σε αντίπαλη περιοχή.

                                            Έμαθαν μπαλίτσα , χααχαχααχα

                                            Καλά ο γάτος περπαταει και βλεπει λακκούβα στον δρόμο και πέφτει μέσα.

                                            Αγριογατος.

                                            Κοίτα τι έχω βρει και μ αρεσει πολυ....

                                            Youtube Video

                                            Απλα γαματο gadget

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 141
                                            • 142
                                            • 48 / 142
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr