Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Skoda Scala
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Skoda Scala
    • 1
    • 2
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 11 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    5
    249
    3592
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      futurist last edited by

      Για να δούμε, θα το πετύχω πουθενά στο δρόμο.

      'Εχει έρθει και σε CNG;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • nickthetrib
        nickthetrib @futurist last edited by

        Για να δούμε, θα το πετύχω πουθενά στο δρόμο.

        'Εχει έρθει και σε CNG;

        Έχω πετύχει 3-4, αν δεν ήταν του γνωστού γκρουπ θα ήταν στα υπ' όψιν. Καλύπτει σε πολύ μεγάλο βαθμό βασικά κριτήρια.

        And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • T
          tkin73 last edited by

          Λοιπόν το οδηγησα το 1.5 .

          Ο κινητήρας αρπάζει κατευθείαν είναι ελαφρύ και του φαίνεται ξεκόλλα με την μια από στάση ,καμιά σχέση με το 1.0 xceed.

          Eυχαριστο οδηγικά καλό τιμονι με το κόψιμο κάτω της έκδοσης σταιλ μια χαρά σε βάρος και πληροφόρηση πολύ πιο βαρύ από το aircross ας πουμε. Όχι κάτι ιδιαίτερο οδηγικά αλλά όσο το τσεκαρα έμπαινε καλά στις στροφές κρατώντας καλά την γραμμή του.

          Πολύ ωραίο θόρυβο ο κινητήρας όταν ροπιαζε.

          Γρήγορο το κιβώτιο ομαλές οι αλλαγές αλλά όχι τόσο όσο του φοκους. Ξεκάθαρα καταλαβαίνεις την αλλαγή στο σπορ προφίλ .

          Από γρηγοραδα αλλαγών ταχυτήτων φοκους>dsg>aircross (aisin).

          Το εβαλα και στο χειροκίνητο σε χαμηλές όμως ταχύτητες μέχρι 4η έβαλα ωραιο ήταν αλλά και εδώ το φοκους με τα αυτιά που καταργήθηκαν όμως ήταν πιο ωραίο.

          Πολύ δυνατό και παρεμβατικό το line assist έκανε δουλειά.

          Πολύ καλές οι γενικές εντυπώσεις από ποιότητα κύλισης αλλά και ανάρτηση μια χαρά ανταποκρίθηκε σε όποια λακουηα το έβαλα.

          Κατανάλωση 10.7 σε 25 χλμ που το έκανα φυσικά με βαρύ πόδι όπου μπόρεσα λόγω αυξημένης κίνησης να το πατήσω του έδωσα μέχρι 150-160 στην ευθεία του αεροδρομίου. Αλλά το περισσότερα χλμ ήταν σε κίνηση με 60-70 χλμ το πολύ.

          Στην αντίστοιχη διαδρομή με πιο πολύ πάτημα σε διάρκεια στο xceed 1.0 είχα 10.1 και στο φοκους 1.5 ντιζελ 5.7 ή 6.1 δεν θυμάμαι.

          Συμπέρασμα για κατανάλωση αν το οδηγάς σαν ...ντίζελ με cc μπορεί να πέσεις στα 5.5 - 7.0 αλλά για να χαρείς τα 150 άλογα δεκαρικακι εύκολο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 12
          • L
            lap last edited by

            Ποιο οδηγησες..,μπερδευτηκα τωρα....

            Τοσο ιδια ειναι τκ scala με το kamiq;;;

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 14
            • T
              tkin73 last edited by

              Το σκάλα  οδήγησα ιδιο κινητήρα τον 1.5 dsg

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • S
                smyrali last edited by

                έχει κανείς ρωτήσει τι είναι ακριβώς το πακέτο rough road που μπαίνει ως έξτρα; εκτός από πλαστικές ποδιές που μπαίνουν αυξάνεται και η απόσταση από το έδαφος; εαν ναι αποκτά ενδιαφέρον μέχρι να βγει (και αν) έκδοση scout...

                επίσης επιτόκια δανείσμού έχετε ρωτήσει;

                1 Reply Last reply Reply Quote 13
                • T
                  tkin73 last edited by

                  Δεν νομιζω οτι το πακετο αυτο υπερυψωνει το αμαξι, ρυθμιζει λιγο την αναρτηση και προστατευτει από κατω τα καλωδια  με καποια έξτρα ποδια , παντως στον διαμορφωτή δεν υπαρχει ως επιλογη στα εξτρα.

                  Το επιτόκιο είναι τελικό 7.5%.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • S
                    smyrali last edited by

                    Ξέρουμε αν θα βγει σε έκδοση scout ?

                    Έτσι μήπως αποφύγουμε τελικά το Kamiq...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 12
                    • T
                      tkin73 last edited by

                      Δύσκολα το βλέπω μόνο ψηφιακές εικόνες έχουμε δει. Αλλά και να βγει θα είναι ακριβό όπως όλα τα scout.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • georgemit
                        georgemit last edited by

                        Γνωρίζουμε κανα προγραμματάκι για το 1.0 tsi 95? ¨Αλογα που δίνει; Τιμή;

                        Επίσης αυτό που διαφημίζουν σχεδόν όλοι ότι πέφτει η κατανάλωση σε χαλαρούς ρυθμούς ισχύει; Βλάκες είναι τότε στις εταιρίες να μη βάζουν από το εργοστάσιο τα συγκεκριμένα προγράμματα για +30 άλογα και μικρότερη κατανάλωση;

                        i30 160 N line!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • H
                          harisma23 last edited by

                          Οι κατασκευάστριες εταιρίες δεν είναι βλάκες. Το ότι υπάρχουν εκδόσεις με μειωμένη απόδοση (κομμένες από το software) οφείλεται στο γεγονός ότι πρέπει να έχουν εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις για λόγους εμπορικούς και φορολογικούς. Οπότε αν ένα μοντέλο πρέπει να έχει π.χ. 6 'σκαλοπάτια' ιπποδύναμης, είναι πολύ φθηνότερο για την εταιρία να έχει 3 κινητήρες με διαφορετικές ρυθμίσεις που να βγάζουν αυτές τις 6 διαφορετικές ιπποδυνάμεις αντί για 6 διαφορετικούς κινητήρες.

                          Κατά τ΄ άλλα γενικά για τον 1.0TSi υπάρχει πληθώρα προγραμμάτων που τον πάνε στα 130+ άλογα και από ότι έιδα ήδη υπάρχουν και για το Scala, Αν γκουγκλάρεις '1.0TSi tuning' θα βρεις πολλά. Όσον αφορά την κατανάλωση, μπορεί στην καθημερινή στρωτή οδήγηση με χαμηλομεσαίες στροφές όντως να έχεις μείωση της κατανάλωσης. Αν όμως θελήσεις να εκμεταλλευτείς τα 130 άλογα που θα έχεις, τότε σίγουρα θα κάψεις παραπάνω. Θαύματα δεν γίνονται...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 13
                          • L
                            lap last edited by

                            https://www.roadblog.cz/test-skoda-scala-1-6-tdi-85-kw-2019-video/

                            Νορμαλ οδηγηση σε ανοιχτο δρομο

                            ιδια αλογα 4,3 λιτρα το diesel, 5,5 λιτρα το βενζινης

                            Στο βενζινης ειχε και μια απροθυμια πιθανοτατα το γνωστο προβλημα με τους τρικυλινδρους του group

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • H
                              harisma23 last edited by

                              Ρε συ γύρε το 10-12% στη διαφορά κατανάλωσης που είναι;

                              Γιατί με τα μαθηματικά που ξέρω είμαστε περί το 25%...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 11
                              • L
                                lap last edited by

                                Αντε επιτελους...εχω πεταξει πετονια τοσες ωρες.....τωρα τσιμπησε...

                                Χαχαχαχα

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                • georgemit
                                  georgemit last edited by

                                  Μετά από 3 μήνες συμβίωσης με το scala 1.0 95ps και 1.500 χλμ νιώθω πλήρως ικανοποιημένος από τους χώρους και την άνεση που προσφέρει γενικά το αυτοκίνητο στο ταξίδι.

                                  Η κατανάλωση είναι στα 6 λίτρα σε επαρχιακό και εθνικό δίκτυο.

                                  Ο κινητήρας αρκετά δυνατός για τη χρήση που κάνω, βέβαια το ψάχνω για πρόγραμμα στα 130ps κυρίως για να ξεπέρασω το ψυχολογικό μειονέκτημα σε σχέση με τον 116. Αν είναι γύρω στο 500αρικο η τιμή το έβαλα χτες.

                                  Το μόνο που θα ήθελα παραπάνω είναι η 6η ταχύτητα.

                                  Να θυμίσω ότι έχω πάρει το ambition με επιπλέον 17αρες και δυναμικά λεντ πίσω στα 14.900 προσφορά και από παραγγελία που ακυρώθηκε.

                                  i30 160 N line!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • V
                                    vlnemo last edited by

                                    Είμαι μεταξύ δύο μοντέλων. Το οκταβια cng 1400 κυβικά 110 άλογα,2018 μοντελο ελαφρώς μεταχειρισμένο ή το καινούργιο σκάλα cng που βγαίνει μόνο σε 1000 κυβικα και 90 άλογα.!!! Στην ίδια τιμή και τα δύο. Για το οκταβια έχω ένα χρόνο εγγύηση  από Σκόντα.  Ρωτάω και με προβληματίζει καθαρά το θέμα κινητηρα. Ένας χιλιαρης που θα δουλεύει στα πιο ψηλά συνέχεια δεν θα επιβαρύνεται και περισσότερο; (Όριο ζωής, προβλήματα). Την γνώμη σας!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • V
                                      vlnemo @lap last edited by

                                      Ποιο είναι το γνωστό πρόβλημα με τον τρικυλινδρο του γκρουπ;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • V
                                        vlnemo @lap last edited by

                                        https://www.roadblog.cz/test-skoda-scala-1-6-tdi-85-kw-2019-video/

                                        Νορμαλ οδηγηση σε ανοιχτο δρομο

                                        ιδια αλογα 4,3 λιτρα το diesel, 5,5 λιτρα το βενζινης

                                        Στο βενζινης ειχε και μια απροθυμια πιθανοτατα το γνωστο προβλημα με τους τρικυλινδρους του group

                                        Ποιο είναι το γνωστό πρόβλημα με τους τρικυλινδρους του γκρουπ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Υπαρχει κενο ροπης μολις ξεκινας για λιγες στροφες.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • piliourits
                                            piliourits @vlnemo last edited by

                                            Είμαι μεταξύ δύο μοντέλων. Το οκταβια cng 1400 κυβικά 110 άλογα,2018 μοντελο ελαφρώς μεταχειρισμένο ή το καινούργιο σκάλα cng που βγαίνει μόνο σε 1000 κυβικα και 90 άλογα.!!! Στην ίδια τιμή και τα δύο. Για το οκταβια έχω ένα χρόνο εγγύηση  από Σκόντα.  Ρωτάω και με προβληματίζει καθαρά το θέμα κινητηρα. Ένας χιλιαρης που θα δουλεύει στα πιο ψηλά συνέχεια δεν θα επιβαρύνεται και περισσότερο; (Όριο ζωής, προβλήματα). Την γνώμη σας!!!!

                                            Το Octavia είναι αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας με ακόμη μεγαλύτερους χώρους και άνετο για ταξίδια και μεγάλη οικογένεια. Έχει το πλεονέκτημα, αν τα ξέρω σωστά, ότι έχει και πλήρες ρεζερβουάρ βενζίνης στο 1.4λτ, ώστε να μην μείνεις ποτέ από καύσιμο και να μην έχεις αυτή την ανησυχία, ενώ το Scala έχει μόνο λίγα λίτρα βενζίνης, για 100 χλμ περίπου (άσχετα τί διαφημίζουν) και περίπου 300+ χλμ με αέριο.

                                            Αλλά νομίζω πως ο 1.4 καίει πολύ περισσότερο αέριο από τον καινούριο χιλιάρη, ίσως και το διπλάσιο στο μεγαλύτερο αμάξωμα του Οκτάβια.

                                            Επίσης το Scala έχει πολύ καλούς χώρους και όλα τα καλούδια (android, κάμερα κλπ. βοηθήματα οδήγησης). Τεστ ντράιβ τον χιλιάρη βενζίνης που έκανα, δεν διαπίστωσα τούρμπο λάγκ, που ήταν εμφανές π.χ. στο 308 (1.2λτ). Επίσης οδηγούσα 'μια ταχύτητα πάνω' και οι στροφές έμεναν χαμηλά, πιστεύω πως στις ίδιες στροφές θα δουλεύουν. Θα μπορούσαν να σου δώσουν δώρο ή με μικρή επιβάρυνση επέκταση στα 4 χρόνια εγγύηση για το καινούριο.

                                            Βασικό κριτήριο επιλογής οι παραπάνω χώροι και το κανονικό ντεπόζιτο βενζίνης στο Οκτάβια, αν δεν τα χρειάζεσαι και σε καλύπτει η αυτονομία του, πάρε το Σκάλα.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 11 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr