Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    V
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 8
    • Best 0
    • Groups 0

    vlnemo

    @vlnemo

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    8
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    vlnemo Unfollow Follow

    Latest posts made by vlnemo

    • RE: Skoda Scala

      Ευχαριστώ για τις προτάσεις,γνώμες, εμπειρίες σας. Τελικά κατέληξα στο Οκταβια. 17500 € με 25000 χιλιόμετρα ,μοντέλο 5/18 ένα χρόνο εγγύηση από το συνεργειο της Skoda. Στα χέρια μου σε λίγες μέρες...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      vlnemo wrote:

      Βγαίνει στα 19500 € οκ, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα και αυτό σε χρώμα που δεν μου αρέσει. Περιμένουν το καινούργιο τώρα που θα βγαίνει πάνω από τα 21000 € θεωρητικά.

      δεν μπορείς να το παραγγείλεις; τι σημαίνει 'υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα'.

      Ότι είπε ο Αλέξανδρος. Αλλάζουν μοντέλο και το τελευταιο που μου είπαν οτι υπάρχει πριν 2 εβδομάδες ίσως να μην υπάρχει ακόμα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      Βγαίνει στα 19500 € οκ, αλλά μου είπαν ότι υπάρχει μόνο ένα στην Ελλάδα και αυτό σε χρώμα που δεν μου αρέσει. Περιμένουν το καινούργιο τώρα που θα βγαίνει πάνω από τα 21000 € θεωρητικά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      Και τα δύο έχουν εξαρι σασμάν. Το σκάλα είναι (για μένα) ένα πολύ όμορφο αυτοκίνητο με πολλά έξτρα στη έκδοση του cng. Η skoda σε cng βγάζει το σκάλα και καμικ στα 1000 κυβικά 90 άλογα και το οκτάβια μόνο στην Κόμπι έκδοση με 1500 κυβικά 130 άλογα στα 24000ευρω. Αν έβγαζε το σκάλα στα 1400 κυβικά 110 άλογα δεν θα είχα κάποιο δίλημμα, αυτό θα έπερνα. Έψαξα να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο cng 1000 να το δοκιμάσω καμιά εβδομάδα αλλά δεν βρήκα πουθενά σε νοικιαζόμενα.( Αν ξέρει κάποιος, ας στείλει τηλέφωνο, πληροφορίες). Δεν υπάρχει ακόμα σε cng  για τεστ ντραιβ. Μου είπαν να οδηγήσω το 1000αρι βενζίνη στα 110 άλογα που είναι περίπου το ίδιο. Το προηγούμενο οκταβια cng 2018-2019 με το φεις λιφτ (τα δύο φανάρια) φοράει το 1400 cng 110 άλογα (μου φαίνεται είναι κινητήρας που τον φοράει το οκταβια από το 2014;).                                 Ο προβληματισμός μου είναι το τρικυλινδρος 1000άρις με όλη την οικογένεια μέσα και μπαγάζια πως θα πηγαίνει;  Υπάρχουν άτομα εδώ στο φόρουμ που οδηγούν 1000αρι τρικυλινδρο στα 95 άλογα; Γνώμες...Ευχαριστώ

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      vlnemo wrote:

      Είμαι μεταξύ δύο μοντέλων. Το οκταβια cng 1400 κυβικά 110 άλογα,2018 μοντελο ελαφρώς μεταχειρισμένο ή το καινούργιο σκάλα cng που βγαίνει μόνο σε 1000 κυβικα και 90 άλογα.!!! Στην ίδια τιμή και τα δύο. Για το οκταβια έχω ένα χρόνο εγγύηση  από Σκόντα.  Ρωτάω και με προβληματίζει καθαρά το θέμα κινητηρα. Ένας χιλιαρης που θα δουλεύει στα πιο ψηλά συνέχεια δεν θα επιβαρύνεται και περισσότερο; (Όριο ζωής, προβλήματα). Την γνώμη σας!!!!

      Το Octavia είναι αμάξι μεγαλύτερης κατηγορίας με ακόμη μεγαλύτερους χώρους και άνετο για ταξίδια και μεγάλη οικογένεια. Έχει το πλεονέκτημα, αν τα ξέρω σωστά, ότι έχει και πλήρες ρεζερβουάρ βενζίνης στο 1.4λτ, ώστε να μην μείνεις ποτέ από καύσιμο και να μην έχεις αυτή την ανησυχία, ενώ το Scala έχει μόνο λίγα λίτρα βενζίνης, για 100 χλμ περίπου (άσχετα τί διαφημίζουν) και περίπου 300+ χλμ με αέριο.

      Αλλά νομίζω πως ο 1.4 καίει πολύ περισσότερο αέριο από τον καινούριο χιλιάρη, ίσως και το διπλάσιο στο μεγαλύτερο αμάξωμα του Οκτάβια.

      Επίσης το Scala έχει πολύ καλούς χώρους και όλα τα καλούδια (android, κάμερα κλπ. βοηθήματα οδήγησης). Τεστ ντράιβ τον χιλιάρη βενζίνης που έκανα, δεν διαπίστωσα τούρμπο λάγκ, που ήταν εμφανές π.χ. στο 308 (1.2λτ). Επίσης οδηγούσα 'μια ταχύτητα πάνω' και οι στροφές έμεναν χαμηλά, πιστεύω πως στις ίδιες στροφές θα δουλεύουν. Θα μπορούσαν να σου δώσουν δώρο ή με μικρή επιβάρυνση επέκταση στα 4 χρόνια εγγύηση για το καινούριο.

      Βασικό κριτήριο επιλογής οι παραπάνω χώροι και το κανονικό ντεπόζιτο βενζίνης στο Οκτάβια, αν δεν τα χρειάζεσαι και σε καλύπτει η αυτονομία του, πάρε το Σκάλα.

      Ευχαριστώ για την άμεση απαντηση-γνωμη σου. Ισχύει για την μεγαλύτερη αυτονομία σε βενζίνη και τους χώρους. Απλά φαντάζομαι ότι σε ένα ταξίδι με σταθερά 130-140χιλιομετρα το σκάλα θα δουλεύει στις 3500-4000 στροφές ενώ το οκτάνια στις 3000 (πχ). Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε και η κατανάλωση πιστεύω θα είναι σχεδόν η ίδια. Από εβδομάδα θα κάνω τεστ ντραιβ στο σκαλα, το οποίο θεωρώ και πιο όμορφο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      https://www.roadblog.cz/test-skoda-scala-1-6-tdi-85-kw-2019-video/

      Νορμαλ οδηγηση σε ανοιχτο δρομο

      ιδια αλογα 4,3 λιτρα το diesel, 5,5 λιτρα το βενζινης

      Στο βενζινης ειχε και μια απροθυμια πιθανοτατα το γνωστο προβλημα με τους τρικυλινδρους του group

      Ποιο είναι το γνωστό πρόβλημα με τους τρικυλινδρους του γκρουπ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      Ποιο είναι το γνωστό πρόβλημα με τον τρικυλινδρο του γκρουπ;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • RE: Skoda Scala

      Είμαι μεταξύ δύο μοντέλων. Το οκταβια cng 1400 κυβικά 110 άλογα,2018 μοντελο ελαφρώς μεταχειρισμένο ή το καινούργιο σκάλα cng που βγαίνει μόνο σε 1000 κυβικα και 90 άλογα.!!! Στην ίδια τιμή και τα δύο. Για το οκταβια έχω ένα χρόνο εγγύηση  από Σκόντα.  Ρωτάω και με προβληματίζει καθαρά το θέμα κινητηρα. Ένας χιλιαρης που θα δουλεύει στα πιο ψηλά συνέχεια δεν θα επιβαρύνεται και περισσότερο; (Όριο ζωής, προβλήματα). Την γνώμη σας!!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      V
      vlnemo
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr