Κοιτα περαση το 2008, μωρε μπραβο. Μαλλον χτυπησαν φλεβα με τους ελληνες. Λιγα κυβικα, μπανικη εμφανιση, σωστο μηκος για κεντρο, χωρανε τα παιδια.
Ε ρε θα γεμισει ο τοπος χαχα
Γαλλία μέχρι στιγμής και το 208 και το 2008 είναι μπροστά σε πωλήσεις από τα Renault.
Δεν έχω ακούσει για προσφορές εξωτερικό, αλλά οι τιμές Active Ελλάδα είναι από τις καλύτερες που παίζουν.
Υπάρχει έλλειψη icockpit και καθυστερούν τα Allure, αλλιώς θα πούλαγε καλύτερα γιατί έξω παίρνουν τις μεγαλύτερες εκδόσεις (208 Gt Line 45% των πωλήσεων).
Ακόμη και στον άθλιο Απρίλιο, 2η σε πωλήσεις η Peugeot Ελλάδα (3 Opel)!
Με τις προσφορές αυτές μάλλον και τον Μάιο τη βλέπω 2η, και γενικά.
Το αυτοκίνητο είναι ελαφρύ με το νέο πάτωμα (1280κιλά με οδηγό το diesel) και στην κορυφή, ή κοντά στην κορυφή σε όλους τους τομείς.
Επίσης νομίζω ήταν λάθος της Ford να βγάλει ένα τόσο μικρό B suv, ενώ έχει άλλο ένα στο ίδιο μήκος περίπου, και το Fiesta Active. Δηλαδή 3 παρεμφερή σε μέγεθος, και με ίδιο εσωτερικό(!). αν είχε βγάλει στα 4.30-35 το Puma με λίγο ποιο upscale χαρακτηριστικά, μπορεί να μιλάγαμε διαφορετικά τώρα. Και αν έφερνε το Seltos η Kia (4.31m).
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φτιάχνουν όλοι coupe crossover για Ευρώπη, και εμείς θέλουμε SUV χαρακτηριστικά! Ευτυχώς η Toyota πέτυχε το σχεδιασμό του Cross, αλλά αργεί..