-
Σίγουρα χρειαζσεται δυχτακι αλλά το κάνεις και με βαλίτσες. Π.χ στην φωτο πιο πάνω μπορείς να βάλεις μια ακόμα βαλίτσα στο πάτωμα και οι αλλες να πατουν πάνω της και ως ένα σώμα να φτανουν πολυ ψηλα αλλα να μην υπάρχει θέμα. Με τα προσκεφαλα κιόλας τις σηκώνεις και δεν κουνιούνται ούτε παρά δώθε για να μην κάνουν θόρυβο.
Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να περάσουν μπροστά διότι απλά δεν χωρούν να περάσουν αν μιλάμε για μεγάλες βαλίτσες ως ένα σώμα.
Στα μικρά πραγματάκια ναι φυσικά θελει δυχτακι.
Να πω την αλήθεια δεν γνωρίζω κάποιον που να έχει μόνο βαλίτσες, ώστε να βολεύει αυτό που λες. Συνήθως οι περισσότεροι έχουν μια-δυο βαλίτσες και μετά αρχίζουν να μπαίνουν όπου βρουν τσάντες, τσαντάκια, σακούλες, μπουφάν!
Σχετικά με την αξιοπιστία, τα Honda από όσο γνωρίζω δεν είναι Mazda, αλλά όταν το έψαχνα, το Jazz νομίζω πως ήταν το πιο αξιόπιστο αυτοκίνητο, ανεξαρτήτως κατηγορίας.
-
Βγηκαν οι Εκδοσεις και οι διαφορες που εχουν
https://listers.co.uk/new/cars/honda/jazz?f=search:true
1.367 εβροπουλα η διαφορα μεταξυ της καθε εκδοσης
Το μαυρο περλα χρωμα τσαμπα
-
9.9 0-100
89 co2
Ευτυχώς χωρίς τέλη μέχρι του χρόνου
-
Το παλιο ειναι αυτό με το i mmd συστημα.
Δείτε το σκασμένο εδώ επιτάχυνση....μωρέ τι ωραία sleepers είναι αυτά;
-
-
24.000 ευρώ βγαίνει η μεσαία έκδοση με σχεδόν φουλ εξοπλισμό.
Χμ, τσιμπάει όντως, ελπίζω εδώ να είναι φθηνότερο.
Βεβαια μιλαμε για το υβριδικό με το αυτόματο κιβωτιο και όλα τα συστήματα όπως αυτοματο φρεναρισμα κτλ
-
Θα τσιμπήσει 2 χιλιαρικάκια η βασική έκδοση για πλάκα και εδώ. Υπολογίζω πάνω από 18k αρχική τιμή. Αν είναι κάτω από αυτό το όριο θα είναι μια ευχάριστη έκπληξη.
-
427 λιτρα ο χωρος αποσκευων με την μεθοδο μετρησης VDA.
Κορυφαίοι χώροι για τα γόνατα των επιβατών, εμπρός και πίσω και μήκος 4 μέτρα.
https://car-me.jp/articles/15526
Αν βάλουμε και τον ελεύθερο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα που χώρα τσάντες πλάτης τότε πλησιάζει σχεδόν τα 500 λίτρα.
209 λίτρα Στο Toyota yars με την ίδια μέθοδο (VDA)
-
427 λιτρα ο χωρος αποσκευων με την μεθοδο μετρησης VDA.
Κορυφαίοι χώροι για τα γόνατα των επιβατών, εμπρός και πίσω και μήκος 4 μέτρα.
https://car-me.jp/articles/15526
Αν βάλουμε και τον ελεύθερο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα που χώρα τσάντες πλάτης τότε πλησιάζει σχεδόν τα 500 λίτρα.
209 λίτρα Στο Toyota yars με την ίδια μέθοδο (VDA)
Το 'απλό' Jazz φαίνεται να υπερτερεί στα πάντα σε σχέση με το απλό Yaris αν η τιμή του δεν ξεφεύγει πολύ.
Στις cross εκδόσεις τους όμως, θα είναι δύσκολο να αποφασίσει κανείς.
Και ενώ για την τιμή του Toyota υπάρχει ένα θεωρητικό ταβάνι, η τιμή του CHR (αν και κάτι μου λέει πως θα έχουμε εκπλήξεις στις φουλ εκδόσεις), για τη Honda στην Ελλάδα και τις συνήθειες του αντιπροσώπου της, 'the sky is the limit...' καθώς το HRV είναι άλλης κατηγορίας όχημα και δεν νομίζω πως 'ορίζει' την τιμή υβριδικού Jazz.
-
Lap wrote:
427 λιτρα ο χωρος αποσκευων με την μεθοδο μετρησης VDA.
Κορυφαίοι χώροι για τα γόνατα των επιβατών, εμπρός και πίσω και μήκος 4 μέτρα.
https://car-me.jp/articles/15526
Αν βάλουμε και τον ελεύθερο χώρο κάτω από τα πίσω καθίσματα που χώρα τσάντες πλάτης τότε πλησιάζει σχεδόν τα 500 λίτρα.
209 λίτρα Στο Toyota yars με την ίδια μέθοδο (VDA)
https://car-me.jp/articles/15514
Το 'απλό' Jazz φαίνεται να υπερτερεί στα πάντα σε σχέση με το απλό Yaris αν η τιμή του δεν ξεφεύγει πολύ.
Συμφωνω απολυτα. Στο μονο που υπερτερει το Yaris ειναι σε καταναλωση λιγο-κανεις επιπλεον 3 χιλιομετρα στο λιτρο. Κατα 99.9% το επομενο αυτοκινητο μου(αναμενωντας τιμη απο τον ακατανομαστο).
-
Συμφωνω απολυτα. Στο μονο που υπερτερει το Yaris ειναι σε καταναλωση λιγο-κανεις επιπλεον 3 χιλιομετρα στο λιτρο. Κατα 99.9% το επομενο αυτοκινητο μου(αναμενωντας τιμη απο τον ακατανομαστο).
[/quote]
..και εγώ οπαδός του Jazz εδώ και χρόνια, αλλά δεν νομίζω ότι είναι συγκρίσιμα τα 2 αυτοκίνητα, το Yaris είναι ένα μικρό αυτοκινητάκι πόλης, και στην τιμή θα φανεί αυτό.
Ενώ για μία βασική έκδοση οποιουδήποτε άλλου B θα θέλεις 12-14.000, το Υaris θα παίζει 20% πάνω από αυτό, και το Jazz 20% πάνω από το Yaris. Κάποιος που θέλει το απολύτως μικρότερο και φθηνότερο υβριδικό πόλης θα πάρει το Yaris με κλειστά μάτια - όπως κάνει και τώρα δηλαδή, αν θέλει ακόμη φθηνότερο, θα πάει στις άλλες λύσεις, και αν θέλει κάτι ποιο ποιοτικό και 'Ευρωπαικό', θα πάει στα παραπάνω.
-
λογικο αυτο που λεει ο dublin, απο την αλλη ομως αν κοστίζει 22 με 23 τι παίρνεις με αυτά τα χρηματα στην πιο πάνω κατηγορια;
Αυτοματο;
υβριδικο;
με τεράστιους χωρους;
με 430 λίτρα πορτπαγκαζ;
Με ρεπριζ και επιτάχυνση σαν αυτοκίνητο με 150 αλογα;
Με καταναλώσεις στην πόλη ακόμα και 2,5 λίτρα όπως έδειξαν κάποια βίντεο.
-
λογικο αυτο που λεει ο dublin, απο την αλλη ομως αν κοστίζει 22 με 23 τι παίρνεις με αυτά τα χρηματα στην πιο πάνω κατηγορια;
Αυτοματο;
υβριδικο;
με τεράστιους χωρους;
με 430 λίτρα πορτπαγκαζ;
Με ρεπριζ και επιτάχυνση σαν αυτοκίνητο με 150 αλογα;
Με καταναλώσεις στην πόλη ακόμα και 2,5 λίτρα όπως έδειξαν κάποια βίντεο.
Ti?????????????
22-23k?Aντε γεια Σαρακα
20 αντε βαρεια 21κ αν ειναι κομπλε
με 22κ παιρνεις την λιμουζιναρα hybrid corolla που εμφανισιακα μπροστα της το νεο jazz δειχνει ενα αυτοκινητακι της καθημερινοτητας.
-
χαχα
Ναι τόσο το περιμένω το jazz κάπου στα 22 με 23 χιλ ευρώ.
Σκέψου το σημερινό με τον 1,5 κινητήρα και πλούσια έκδοση κόστιζε 20.000 ευρώ.
Αυτό δεν θα κάνει ένα 2 με 3χιλιαρο παραπανω;
-
χαχα
Ναι τόσο το περιμένω το jazz κάπου στα 22 με 23 χιλ ευρώ.
Σκέψου το σημερινό με τον 1,5 κινητήρα και πλούσια έκδοση κόστιζε 20.000 ευρώ.
Αυτό δεν θα κάνει ένα 2 με 3χιλιαρο παραπανω;
Στο car.gr την βλεπω 17.670 €
https://www.car.gr/classifieds/cars/?fs=1&make=22&model=714®istration-from=>2020
-
Αυτά είναι με τον μικρό κινητήρα, εγώ λέω με τον 1,5.
Τον λέω διότι πήγα να το δω μόλις είχε έρθει το 1,5 μήπως και το κλείσω για αγορά, τότε είχα κάποια φραγκα στην άκρη, τώρα άστα να πάνε..
Αλλά μου φάνηκε όντως ακριβό χωρίς ACC και άλλα τέτοια που τα είχε όλα αυτά η Αχ! ΚΟΥΛΑ με 16.000 και τούρμπο made in Japan. .
-
Καλά οι τιμές είναι άντε γεια....για να δούμε Ελλάδα.
-
Η elegance είναι αυτή που βλέπουμε στα ιαπωνικά. Το executiveειναι με δερμάτινα καθίσματα κτλ.
Οπότε Ιταλία είναι στα 23.000 ευρώ.
Ίσως είναι κάνα 1000ρικο κάτω εδώ, αν και δεν το βλέπω.
-
Και με δέκα αερόσακους, μη ξεχάσουμε και το καλοσχεδιασμένο πλαίσιο για τις συγκρούσεις σε μικρή επιφάνεια
https://cdn.autoc-one.jp/images/article/202002/26211520240_496e_o.jpg
https://autoc-one.jp/honda/fit/report-5006461/photo/0162.html
-
Και με δέκα αερόσακους, μη ξεχάσουμε και το καλοσχεδιασμένο πλαίσιο για τις συγκρούσεις σε μικρή επιφάνεια
Χωρίς παρεξήγηση, αλλά τόσες φορές που το έχεις γράψει, νιώθω πως αν το αγοράσεις θα το κοπανάς μία από αριστερά μία από δεξιά για να το χαρείς!
Honda Jazz 2020 Hybrid