Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. CHAOS: Το ελληνικό hypercar είναι γεγονός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21
    Μελλοντικά Μοντέλα
    63
    406
    70410
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      seismic last edited by

      Για την Ελλάδα ρε γαμώτο... Στην πρόσφατη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει, είχε τονίσει πολύ τις λέξεις Ελλάδα και Έλληνας. Για να καταλάβετε τι εννοούμε κρατήσαμε μερικές από αυτές ενώ στο video που δημοσιεύουμε μπορεί να τον ακούσετε και να παρατηρήστε το πάθος με το οποίο τις προφέρει. Οτιδήποτε έχει το αυτοκίνητο πάνω είναι κατασκευασμένο Ελλάδα… Εγώ θέλω να μείνω στην Ελλάδα… Δεν με ενδιαφέρει να φτιαχτεί ένα hyper car εξωτερικού… Θέλω να γίνουν όλα Ελλάδα από ελληνικά χέρια… Ο στόχος μας είναι να είναι όλα ελληνικά… Δουλεύουμε 9 άτομα αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι 9 Έλληνες… Εννέα Έλληνες σημαίνει 90 ξένοι… Έχουν το ίδιο πάθος, είναι πολύ ταλαντούχοι, το αγαπάνε πολύ. Και είναι έξυπνοι πολύ. Είναι ΕΛΛΗΝΕΣ… Όπου υπάρχει πρόοδος υπάρχει και ένας Έλληνας μέσα... https://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/apokalipsi-i-protes-ikones-tou-elinikou-chaos?fbclid=IwAR2XtPUzWzChRuTVC9hYpcOSUxthS-pQ0oftYBUtACdufca3rxEz4zADnrQ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        seismic last edited by

        Για την Ελλάδα ρε γαμώτο... Στην πρόσφατη συνέντευξη που μας είχε παραχωρήσει, είχε τονίσει πολύ τις λέξεις Ελλάδα και Έλληνας. Για να καταλάβετε τι εννοούμε κρατήσαμε μερικές από αυτές ενώ στο video που δημοσιεύουμε μπορεί να τον ακούσετε και να παρατηρήστε το πάθος με το οποίο τις προφέρει. Οτιδήποτε έχει το αυτοκίνητο πάνω είναι κατασκευασμένο Ελλάδα… Εγώ θέλω να μείνω στην Ελλάδα… Δεν με ενδιαφέρει να φτιαχτεί ένα hyper car εξωτερικού… Θέλω να γίνουν όλα Ελλάδα από ελληνικά χέρια… Ο στόχος μας είναι να είναι όλα ελληνικά… Δουλεύουμε 9 άτομα αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι είναι 9 Έλληνες… Εννέα Έλληνες σημαίνει 90 ξένοι… Έχουν το ίδιο πάθος, είναι πολύ ταλαντούχοι, το αγαπάνε πολύ. Και είναι έξυπνοι πολύ. Είναι ΕΛΛΗΝΕΣ… Όπου υπάρχει πρόοδος υπάρχει και ένας Έλληνας μέσα... https://www.zougla.gr/automoto/reportaz---apopsis/article/apokalipsi-i-protes-ikones-tou-elinikou-chaos?fbclid=IwAR2XtPUzWzChRuTVC9hYpcOSUxthS-pQ0oftYBUtACdufca3rxEz4zADnrQ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          χαχα! θα προτιμούσα να κατασκευάζαμε 1000 Pony, να μπορούσαμε να τα αγοράσουμε και να τα εξάγουμε, παρά 1 αυτοκίνητο που θα το οδηγήσουν 100 άτομα για λίγο.

          Ρουμανία σχεδόν 500.000 αυτοκίνητα πέρισυ και η Τσεχία σχεδόν 3.000.000. Γιατί να χαρώ με το 1?

          Πάντως θα βάλω like, γιατί η προσπάθεια είναι καλή, και δεν αναιρείται από τις συνθήκες και την πικρή αλήθεια.

          Μία χώρα που έχει αναγάγει τον τουρισμό σε ψευτο-βιομηχανία και τους ντόπιους (εμάς δηλαδή) σε ανασφάλιστα γκαρσόνια και νυχούδες στα σπα των ξενοδοχείων, δεν έχει και πολλά για να σηκώσει το κεφάλι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 17
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Έχουμε γκώσει από τις ονειροπαρμένες αηδίες κάθε τυχάρπαστου που την είδε ο νέος Enzo για μερικά clicks στο internet, ώστε να διαφημίσει την καγκορομάρκα του που 'φτιάχνει' dragsters... Έλεος!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 19
            • 2
              21-quadra last edited by

              Αλέξανδρε σοβαρέψου, έλεος πια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Σου επιστρέφω το σχόλιο Παναγιώτη!!! Όντως έλεος αν πιστεύεις ότι ένας τυχάρπαστος καγκουροβελτιωτής με 9 μηχανολόγους θα φτιάξει hypercar 3000 ίππων. Αν το πιστεύεις αυτό, πίστεψε και στον Άγιο Βασίλη...

                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                • 2
                  21-quadra @realzeus last edited by

                  Σου επιστρέφω το σχόλιο Παναγιώτη!!! Όντως έλεος αν πιστεύεις ότι ένας τυχάρπαστος καγκουροβελτιωτής με 9 μηχανολόγους θα φτιάξει hypercar 3000 ίππων. Αν το πιστεύεις αυτό, πίστεψε και στον Άγιο Βασίλη...

                  Καλά κάνεις και το επιστρέφεις, διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο έκφρασης σου για πολλούς λόγους.

                  1. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζεις χολή

                  2. Δεν είσαι επενδυτής του, χρηματοδότητς του και δεν σου ζήτησε δανεικά

                  3. Δεν υπάρχει λόγος τέτοιας φραστικής υποτίμησης σε κάποιον που έχει κάνει κάτι δημιουργικό στη ζωή του

                  4. Ότι έχει κάνει δεν έχει βλάψει κανέναν και το έχει κάνει γιατί έχει αυτό το όραμα που επίσης δεν βλάπτει κανένα

                  5. Το να υποτιμάμε με σκαιό τρόπο ( τυχάρπαστος ) κάποιον που δεν γνωρίζουμε και δεν μας έχει ενοχλήσει προσωπικά δείχνει μια μικρότητα, πικρόχολη διάθεση και τοξική προσωπικότητα

                  6. Το ίδιο θα μπορούσε και εκείνος να σε χαρακτηρίσειμ αυτό το έχεις σκεφτεί ?

                  Λέω ότι δεν τον γνωρίζω και ούτε προβλέπεται, πολύ απλά σέβομαι το όραμα του, την προσπάθεια του να δημιουργήσει κάτι, το οτιδήποτε και αν είναι, και δεν δέχομαι να τον πυροβολάνε όσοι δεν έχουν κάνει τίποτα το δημιουργικό από το μηδέν θεωρώντας τους εαυτούς τους ανώτερους από όλους τους άλλους, και με τον Κορρέ το ίδιο πρόβλημα είχα, το ίδιο έχω και τώρα, σέβομαι κάθε δημιουργό, γνωρίζω και κατανοώ το άγχος και τις δυσκολίες της δημιουργίας και θα είμαι πάντα πολέμιος σε όσους με ελαφρά την καρδία αμολάνε τη χολή τους θεωρώντας ότι είναι ανώτερα όντα και πρέπει δικαιωματικά να κατακεραυνώνουν αυτούς που προσπαθούν γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν, γιατί είναι άδειοι μέσα τους και θέλουν να γεμίσουν πατώντας επάνω στους άλλους, σε αυτούς που έχουν κάτι να πούν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 18
                  • T
                    telis1 last edited by

                    Η προσπάθεια του είναι αξιόλογη και αξιέπαινη, ανεξαρτήτως αν πετύχει ή όχι.

                    Η μεγαλομανία όμως και οι ανοησίες του τύπου ένας Έλληνας αξίζει όσο 10 ξένοι μόνο κακό θα κάνουν στο εγχείρημα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 11
                    • panos2171
                      panos2171 last edited by

                      Νομίζω πάντως ότι η ανάθεση προμοταρίσματος σε αυτόν που έγινε είναι το χειρότερο απ όλα.  Κατά πως φαίνεται πρέπει να έχει την αποκλειστικότητα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • M
                        megane98hp last edited by

                        Στεναχωριέμαι για τους 'ισοπεδιστές' εδώ μέσα.

                        Μια ελληνική προσπάθεια για κάτι ιδιαίτερο δεν αξίζει τη στήριξη και τη συμπαθειά μας? Το Pony δεν αξίζει στήριξη? Μα δεν είσαστε περίφανοι για τίποτα ελληνικό πιά? Μόνο για τα εισαγόμενα?

                        ψιλοάσχετο. Κι εκείνος ο 'κακομοίρης' στη Πιερία που φτιάχνει ρέπλικες αυτοκινήτων και έχει παραγγελίες από όλο το κόσμο είναι μήπως τυχάρπστος?

                        Μπράβο στην προσπάθεια μακάρι να πετύχει το αυτοκίνητο!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 13
                        • G
                          ggab @megane98hp last edited by

                          Στεναχωριέμαι για τους 'ισοπεδιστές' εδώ μέσα.

                          Μια ελληνική προσπάθεια για κάτι ιδιαίτερο δεν αξίζει τη στήριξη και τη συμπαθειά μας? Το Pony δεν αξίζει στήριξη? Μα δεν είσαστε περίφανοι για τίποτα ελληνικό πιά? Μόνο για τα εισαγόμενα?

                          ψιλοάσχετο. Κι εκείνος ο 'κακομοίρης' στη Πιερία που φτιάχνει ρέπλικες αυτοκινήτων και έχει παραγγελίες από όλο το κόσμο είναι μήπως τυχάρπστος?

                          Μπράβο στην προσπάθεια μακάρι να πετύχει το αυτοκίνητο!!!

                          Και εγώ περισσότερο μπήκα εδώ για να δω ποιά τυπακια θα έβγαζαν χολή και θα έδειχναν την ανθελληνική τους υπόσταση! Εύχομαι να πετύχει το εγχείρημα και ας μην οδηγήσουμε πονυ και λοιπά αμαξίδια μαζικής παραγωγής!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 8
                          • D
                            dublin last edited by

                            Το να θες να παράγει ενα φθηνό όχημα η χώρα σου, και να δουλευουν δηλαδή μερικές εκατοντάδες οικογένειες σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής/προώθησης/μανατζμεντ/κλπ κ να μπορεί να αγοράσει ο Έλληνας ένα φθηνό πρώτο/δεύτερο/ή τρίτο όχημα, και να βγάζει η χώρα έσοδα, είναι ανθελληνικό;!

                            Που τα πήρατε αυτά τα πτυχία Ελληνικότητας, να πάμε να πάρουμε και εμείς βρε παιδιά..θελει και χαρτοσήμο;

                            Χαίρομαι που έμαθα οτι 1 Έλληνας = 10 'άλλοι', γιατί νόμιζα ότι οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν έναν βαθύτατα γερασμένο πληθυσμό με έντονες μειωτικές τάσεις ενώ περικλείεται από το ακριβώς αντίθετο, νεοτατους πληθυσμούς με μεγάλες αυξητικές τάσεις, και ξέρετε τι δείχνει η ιστορία σε ανάλογες περιπτώσεις..

                            Να το βγάλει ο άνθρωπος το τουτου, κ να το πάει βόλτα. Όλες οι προσπάθειες καλές είναι, πόσοι από εδώ μέσα θα το αγόραζαν, και πόσοι είχαν πάρει Pony;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • 2
                              21-quadra @Guest last edited by

                              Το μόνο μαζικό που θα ήταν χρήσιμο και θα 'εξυψώνε τον πατριωτισμό μας' κύριοι θα ήταν το πακέτο 'όχημα 1/4 τον + ελαφρύ φορτηγό' για τον στρατό. Ο,τιδηποτε άλλο δεν θα μπορούσε να σταθεί σε επίπεδο ΙΧ και το ξέρουμε όλοι μας. Άρα καλώς οποιος παλεύει κατευθύνεται προς το εξωτικό. Οι πιθανότητες είναι περισσότερες και το κέρδος ανά μονάδα μεγαλύτερο.

                              Κυρίως δεν υπάρουν κρατικά και όχι μόνο, εμπόδια όπως η νοοτροπία της κατσίκας του γείτονα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                ggab @dublin last edited by

                                Το να θες να παράγει ενα φθηνό όχημα η χώρα σου, και να δουλευουν δηλαδή μερικές εκατοντάδες οικογένειες σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής/προώθησης/μανατζμεντ/κλπ κ να μπορεί να αγοράσει ο Έλληνας ένα φθηνό πρώτο/δεύτερο/ή τρίτο όχημα, και να βγάζει η χώρα έσοδα, είναι ανθελληνικό;!

                                Που τα πήρατε αυτά τα πτυχία Ελληνικότητας, να πάμε να πάρουμε και εμείς βρε παιδιά..θελει και χαρτοσήμο;

                                Χαίρομαι που έμαθα οτι 1 Έλληνας = 10 'άλλοι', γιατί νόμιζα ότι οι επιστημονικές μελέτες δείχνουν έναν βαθύτατα γερασμένο πληθυσμό με έντονες μειωτικές τάσεις ενώ περικλείεται από το ακριβώς αντίθετο, νεοτατους πληθυσμούς με μεγάλες αυξητικές τάσεις, και ξέρετε τι δείχνει η ιστορία σε ανάλογες περιπτώσεις..

                                Να το βγάλει ο άνθρωπος το τουτου, κ να το πάει βόλτα. Όλες οι προσπάθειες καλές είναι, πόσοι από εδώ μέσα θα το αγόραζαν, και πόσοι είχαν πάρει Pony;

                                Η προσπάθεια ενός ανθρώπου για κάτι μοναδικό δεν αναιρεί την πιθανή δημιουργία ενός φθηνού ελληνικού αυτοκινήτου...... αμφότερα καλοδεχούμενα! Όμως επειδή δεν υπάρχει φως για το πόνυ,να γράφουμε πικροχολα σχόλια για το ατομικό εγχείρημα;;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • C
                                  criuser last edited by

                                  Εγώ είχα πάρει Πόνυ 1 το 1981 . Ηταν το πρώτο δικό μου αμάξι , γιατί σαν αγροτικό-επαγγελματικό είχε τα μισά λεφτά από τα ΙΧ .

                                  Το κράτησα 8 χρόνια και μετά πήρα το Πόνυ 2 με τον φόρντ κινητήρα που το έχω ακόμα , αν και παροπλισμένο τα τελευταία 6-7 χρόνια , ενώ μέχρι τότε έκανε τις αγροτικές εργασίες στο εξοχικό .

                                  Τώρα βλέπω επαγγελματικά C3 , 208 και άλλα τέτοια που σίγουρα θα μπορούσαν να αντικατασταθούν από ελληνικής συναρμολόγησης τζιπάκια . Επίσης και αντί για 20ετίας επαγγελματικά που φέρνουν από γερμανία .

                                  Το εξωτικό , μακάρι να πάει καλά .

                                  Γενικά έχοντας προλάβει τις εποχές που στην Ελλάδα φτιάχνονταν σχεδόν τα πάντα , θα ήθελα να τις ξαναδώ .

                                  Αρχικά ας έχουμε αυτάρκεια σε μάσκες και αγροτική παραγωγή , γιατί με αυτά που βλέπουμε με τον κορωνοϊό , είναι εύκολο να πεινάσουμε αν ξεφύγουν λίγο τα πράγματα .

                                  Τώρα αν είμαστε καλοί η κακοί στην δουλειά μας εξαρτάται . Σε κάποιες δουλειές όπως στους ναυτικούς , είμαστε οι καλύτεροι , όχι για τις γνώσεις , αλλά για την ικανότητα της πατέντας που θα κινήσει το καράβι που θα έχει αβαρία και διάφορα άλλα .

                                  Στους λοιπούς μπορεί να είμαστε καλοί , μπορεί και μέτριοι . Το βασικό όμως είναι να αποκτήσει παραγωγή η χώρα και να κοπούν οι διορισμοί ξυστών .

                                  Είχα πει στους παλιούς τσακωμούς ότι 200.000 δημόσιοι υπάλληλοι είναι υπεραρκετοί στην Ελλάδα .

                                  Νομίζω αν μας φτάνουν 100.000 για στρατιωτικοί , εποπ εμθ και για αστυνομικούς , οι υπόλοιποι μπορούν να χωρέσουν στους άλλους 100000 .

                                  Βλέπουμε με την αναγκαστική ψηφιοποίηση της χώρας πόσοι ξύστες είναι σε δήμους , πολεοδομίες , κτηματολόγια , δικαστήρια , εφορίες , τελωνεία και αρκετά ακόμα και ορθολογισμός στην εκπαίδευση και στη υγεία ,

                                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • realzeus
                                    realzeus @21-quadra last edited by

                                    REALZEUS wrote:

                                    Σου επιστρέφω το σχόλιο Παναγιώτη!!! Όντως έλεος αν πιστεύεις ότι ένας τυχάρπαστος καγκουροβελτιωτής με 9 μηχανολόγους θα φτιάξει hypercar 3000 ίππων. Αν το πιστεύεις αυτό, πίστεψε και στον Άγιο Βασίλη...

                                    Καλά κάνεις και το επιστρέφεις, διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο έκφρασης σου για πολλούς λόγους.

                                    1. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζεις χολή

                                    1. Δεν είσαι επενδυτής του, χρηματοδότητς του και δεν σου ζήτησε δανεικά

                                    1. Δεν υπάρχει λόγος τέτοιας φραστικής υποτίμησης σε κάποιον που έχει κάνει κάτι δημιουργικό στη ζωή του

                                    1. Ότι έχει κάνει δεν έχει βλάψει κανέναν και το έχει κάνει γιατί έχει αυτό το όραμα που επίσης δεν βλάπτει κανένα

                                    1. Το να υποτιμάμε με σκαιό τρόπο ( τυχάρπαστος ) κάποιον που δεν γνωρίζουμε και δεν μας έχει ενοχλήσει προσωπικά δείχνει μια μικρότητα, πικρόχολη διάθεση και τοξική προσωπικότητα

                                    1. Το ίδιο θα μπορούσε και εκείνος να σε χαρακτηρίσειμ αυτό το έχεις σκεφτεί ?

                                    Λέω ότι δεν τον γνωρίζω και ούτε προβλέπεται, πολύ απλά σέβομαι το όραμα του, την προσπάθεια του να δημιουργήσει κάτι, το οτιδήποτε και αν είναι, και δεν δέχομαι να τον πυροβολάνε όσοι δεν έχουν κάνει τίποτα το δημιουργικό από το μηδέν θεωρώντας τους εαυτούς τους ανώτερους από όλους τους άλλους, και με τον Κορρέ το ίδιο πρόβλημα είχα, το ίδιο έχω και τώρα, σέβομαι κάθε δημιουργό, γνωρίζω και κατανοώ το άγχος και τις δυσκολίες της δημιουργίας και θα είμαι πάντα πολέμιος σε όσους με ελαφρά την καρδία αμολάνε τη χολή τους θεωρώντας ότι είναι ανώτερα όντα και πρέπει δικαιωματικά να κατακεραυνώνουν αυτούς που προσπαθούν γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν, γιατί είναι άδειοι μέσα τους και θέλουν να γεμίσουν πατώντας επάνω στους άλλους, σε αυτούς που έχουν κάτι να πούν.

                                    Ένα σχόλιο θα κάνω μόνον. Αν έλεγα ότι θα φτιάξω δικό μου άρμα, επειδή κάποτε διοικούσα Ίλη ΤΘ, καλά θα έκανε να μου πει κι αυτός ότι ζω στον κόσμο μου. Παναγιώτη, μηχανουργός είσαι. Πες μου εσύ πόσο κοστίζει να εξελίξεις από το 0 έναν κινητήρα. Μελέτη, χύτευση, ροϊκή, ηλεκτρονικά, δοκιμές, πιστοποίηση κλπ. Κοντά στα 100 εκατομμύρια Ευρώ; Μ' αρέσει που είσαι ρομαντικός όμως...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • storm
                                      storm last edited by

                                      Στην Ελλάδα μόνο ένα τομέα θα μπορούσα να σκεφτώ που θα είχε δυνατότητα υλοποίησης, ανάπτυξης και με προοπτική εξαγωγών σε άλλες Ευρωπαϊκές και όχι μόνο χώρες.

                                      Εργοστάσιο συναρμολόγησης σκούτερς και ίσως και με δικά της μοντέλα.

                                      Από όπου και αν το κοιτάξεις αυτό το ενδεχόμενο η Ελλάδα αυτή τη στιγμή αποτελεί ιδανική χώρα για να αποκτήσει ένα τέτοιο εργοστάσιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                      • M
                                        makinen last edited by

                                        Εμείς που δουλεύουμε στην έρευνα κι εξέλιξη σε μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης και κρατάμε την κοιλιά μας από τα γέλια με αυτά που ισχυρίζεται ο τύπος (ή κοπανάμε την οθόνη από τα νεύρα - εξαρτάται πώς το βλέπεις) μπορούμε να έχουμε άποψη ή είμαστε κι εμείς 'ανθέλληνες';

                                        Να πω απλά πως στην εταιρία που δουλεύω σχεδιάζω τα συστήματα ελέγχου φρένων (ESP και λοιπά). Και να πω ότι δεν κάνουμε καν εξέλιξη του ESP από το μηδέν, παίρνουμε ένα έτοιμο από προμηθευτή (Bosch, Continental, Mando, TRW, Hitachi κλπ) και κάνουμε integration στο αυτοκίνητό μας. Αυτό σε ένα καινούριο από λευκό χαρτί αυτοκίνητο κοστίζει γύρω στα 6 με 8 εκατομμύρια. ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ABS ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΈΤΟΙΜΟ. Ένα αυτοκίνητο από λευκό χαρτί κοστίζει μόνο για το σχεδιασμό και την εξέλιξη πάνω από μισό δις. Βάλτε τα κάτω και σκεφτείτε λογικά γμτ που είμαστε σε φόρουμ για την αυτοκίνηση και διαβάζω αρλούμπες ότι θα εξελίξει και θα παράγει δικό του κινητήρα από το μηδέν; Οκ δέχομαι ότι με 3d printing και σε μικρό αριθμό παραγωγής γίνεται να τον παράγεις, αλλά δοκιμές αντοχής πόσα χρόνια θα πάρουν με 10 άτομα δυναμικό; Όταν έχουμε 5 άτομα ομάδα στη δουλειά πχ που ασχολούνται μόνο με τον ιμάντα του δυναμό;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                        • storm
                                          storm last edited by

                                          Για όποιον έχει όρεξη μία ξενάγηση στο εργοστάσιο της SYM που είναι από τις ποιο γνωστές βιομηχανίες κατασκευής σκούτερ. Στην Ελλάδα πρώτη σε πωλήσεις εδώ και πολλά χρόνια. Το εργοστάσιο δεν είναι κάτι το συγκλονιστικό. Ποιο πολύ μεγάλο συνεργείο θυμίζει παρά εργοστάσιο.

                                          Θεωρώ ότι μία τέτοια μονάδα συναρμολόγησης εύκολα θα μπορούσαμε να έχουμε και στην Ελλάδα που θα αναλάμβανε τις αγορές της Ευρώπης

                                          Ας ξεκινούσε μία τέτοια γραμμή συναρμολόγησης ώστε να αρχίσει η χώρα να αποκτά εμπειρία στη μηχανοκίνηση και αργότερα θα μπορούσε να γίνει το επόμενο βήμα π.χ. συναρμολόγηση ενός αυτοκινήτου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • 2
                                            21-quadra @realzeus last edited by

                                            21 Quadra wrote:

                                            REALZEUS wrote:

                                            Σου επιστρέφω το σχόλιο Παναγιώτη!!! Όντως έλεος αν πιστεύεις ότι ένας τυχάρπαστος καγκουροβελτιωτής με 9 μηχανολόγους θα φτιάξει hypercar 3000 ίππων. Αν το πιστεύεις αυτό, πίστεψε και στον Άγιο Βασίλη...

                                            Καλά κάνεις και το επιστρέφεις, διαφωνώ κάθετα με τον τρόπο έκφρασης σου για πολλούς λόγους.

                                            1. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζεις χολή

                                            2. Δεν είσαι επενδυτής του, χρηματοδότητς του και δεν σου ζήτησε δανει3) Δεν υπάρχει λόγος τέτοιας φραστικής υποτίμησης σε κάποιον που έχει κάνει κάτι δημιουργικό στη ζωή του

                                            3. Ότι έχει κάνει δεν έχει βλάψει κανέναν και το έχει κάνει γιατί έχει αυτό το όραμα που επίσης δεν βλάπτει κανένα

                                            4. Το να υποτιμάμε με σκαιό τρόπο ( τυχάρπαστος ) κάποιον που δεν γνωρίζουμε και δεν μας έχει ενοχλήσει προσωπικά δείχνει μια μικρότητα, πικρόχολη διάθεση και τοξική προσωπικότητα

                                            5. Το ίδιο θα μπορούσε και εκείνος να σε χαρακτηρίσειμ αυτό το έχεις σκεφτεί ?

                                            Λέω ότι δεν τον γνωρίζω και ούτε προβλέπεται, πολύ απλά σέβομαι το όραμα του, την προσπάθεια του να δημιουργήσει κάτι, το οτιδήποτε και αν είναι, και δεν δέχομαι να τον πυροβολάνε όσοι δεν έχουν κάνει τίποτα το δημιουργικό από το μηδέν θεωρώντας τους εαυτούς τους ανώτερους από όλους τους άλλους, και με τον Κορρέ το ίδιο πρόβλημα είχα, το ίδιο έχω και τώρα, σέβομαι κάθε δημιουργό, γνωρίζω και κατανοώ το άγχος και τις δυσκολίες της δημιουργίας και θα είμαι πάντα πολέμιος σε όσους με ελαφρά την καρδία αμολάνε τη χολή τους θεωρώντας ότι είναι ανώτερα όντα και πρέπει δικαιωματικά να κατακεραυνώνουν αυτούς που προσπαθούν γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν, γιατί είναι άδειοι μέσα τους και θέλουν να γεμίσουν πατώντας επάνω στους άλλους, σε αυτούς που έχουν κάτι να πούν.

                                            Ένα σχόλιο θα κάνω μόνον. Αν έλεγα ότι θα φτιάξω δικό μου άρμα, επειδή κάποτε διοικούσα Ίλη ΤΘ, καλά θα έκανε να μου πει κι αυτός ότι ζω στον κόσμο μου. Παναγιώτη, μηχανουργός είσαι. Πες μου εσύ πόσο κοστίζει να εξελίξεις από το 0 έναν κινητήρα. Μελέτη, χύτευση, ροϊκή, ηλεκτρονικά, δοκιμές, πιστοποίηση κλπ. Κοντά στα 100 εκατομμύρια Ευρώ; Μ' αρέσει που είσαι ρομαντικός όμως...

                                            Συνεχίζεις να είσαι εκτός θέματος, και κυρίως εκτός πραγματικότητας αλλά ΟΚ θα σου δώσω τις απαντήσεις που ζητάς, με τη σειρά που τις θέτεις, και ακόμα περισσότερες όποτε και ότι χρειαστείς, φαίνεται ότι ξεχνάς ή δεν γνωρίζεις ότι μιλάμε για αυτοκίνητο on off μιας και ο συγκεκριμένος ποτέ δεν είπε ότι θέλει να πλημυρίσει την αγορά.

                                            1. Σήμερα η σχεδίαση από ένα μηχανολόγο του σιναφιού ως προς την μελέτη σχεδίαση κινητήρα δεν είναι κάτι το ακατόρθωτο, ούτε καν δύσκολο με την έννοια που είχε πριν 20 χρόνια.

                                            2. Δεν χρειάζεται χύτευση κανένα κομμάτι του κινητήρα, όλα τα εξαρτήματα φτιάχνονται από ένα μπλόκ αλουμινίου κατάλληλου κράματος σε μηχάνημα CNC 5 αξόνων, ακόμα και το μπλόκ της Beyron έτσι φτιάχνεται, ψάξε να δείς βίντεο στο νετ.

                                            3. Την ροϊκή θα την πάρει έτοιμη βελτιωμένη από τον υπολογιστή, μέσω Catia, Solidworks κλπ,

                                            4. Τα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά είναι ακόμα πιο εύκολα μιας και υπάρχουν 'έτοιμα πακέτα

                                            5. στρόφαλο μπορεί να παραγγείλει σε πολλά εργοστάσια στην Αμερική και στην Ευρώπη που κάνουν αυτή τη δουλειά σύμφωνα με την σχεδίαση του πελάτη με κόστος γύρω στα 1000$

                                            6. Τα παρελκόμενα του κινητήρα όπως αντλίες νερού. λαδιού, altenator, μπεκ κλπ, έτοιμα από την αγορά ανταλλακτικών που έχουν και πιστοποίηση

                                            7. Ακόμα και οι δοκιμές σύγκρουσης γίνονται στον υπολογιστή πριν φτάσουν στο σημείο να σηκωθούν από τα γραφεία και να πάνε στις κατασκευές, αυτού του τύπου οι κατασκευές on off πέρνουν έγκριση κυκλοφορίας από την μελέτη του φακέλλου που καταθέτει ο κατασκευαστής, όχι στην Ελλάδα προφανώς, αλλά σε Αγγλία, ΗΠΑ. και αλλού.

                                            8. Έμβολα και μπιέλες εκτός του ότι υπάρχουν στο εμπόριο και με πιστοποίηση, σουθ φτιάχνουν ότι θέλεις, αλλά φτιάχνονται και με 3d printer σε ότι μέταλλο θέλεις, το ίδιο ισχύει και με τα πλαστικά,

                                            9. Τα μεταλλικά εξαρτήματα ενός τέτοιου αυτοκινήτου για το σασί είναι από αλουμίνιο διαδόρων κραμάτων κατάλληλων για κάθε φορτίο που θα δεχθεί, ευκολάκι όλο αυτό με κατεργασία σε cnc 5αξονικές φρέζες.

                                            10. το ίδιο το σασί και τα άλλα μέρη του αυτοκινήτου γίνονται από ανθρακονήματα, κέβλαρ με ανθρακονήματα, κλπ υλικά που εμποτίζονται με ρητίνες, αυτά όλα χρειάζονται ένα φούρνο να μπούν να ψηθούν, το κόστος και το μέγεθος του είναι σημαντικό, όμως αν είδες το βίντεο ο φούρνος ήδη υπάρχει εκεί, στις εγκαταστάσεις.

                                            Όλες οι λογικές απορίες που έχεις είναι ενός ανθρώπου που έχει μείνει στη δεκαετία 80-90 και δεν έχει παρακολουθήσει καθόλου την εξέλιξη στον τομέα του DIY κατασκευή σπόρ οχήματος, έχεις μείνει στην κλασσική βιομηχανία έντασης κεφαλαίου με τα χυτήρια, τις περάστιες πρέσσες, με τις χιλιάδες υπαλλήλους, που χρειάζεται εκατομμύρια ή εκατοντάδες χιλιάδες κομμάτια για να επιζήσει, πρέπει να αναθεωρήσεις και να αρχίσεις να ασχολείσαι με το θέμα αν δεν θέλεις κάθε φορά που αναφέρεσαι σε αυτόν τον τομέα να σε πέρνουν στο ψιλό.

                                            Είμαι και ρομαντικός εκεί που χρειάζεται, και ονειροπόλος εκεί που χρειάζεται αλλά και πραγματιστής με αρκετά μεγαλύτερη γνώση επί του θέματος από εσένα κάτι που υστερείς στον τομέα αυτό και θέλεις να μπλέκεις εκεί που δεν τόχεις,

                                            Εγώ είμαι έξυπνος άνθρωπος και αν ερχόμουν να μπώ στα δικά σου χωράφια όντας άσχετος θα ήταν μια προσπάθεια να αποδείξω πόσο βλάκας είμαι, αλλά δεν το κάνω γιατί είπαμε είμαι έξυπνος άνθρωπος και δεν μπλέκω σε τομέις άγνωστους, εσύ γιατί το κάνεις ? Τι προσπαθείς να αποδείξεις αφού είσαι έξυπνος κατά τεκμήριο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 1 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr