Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Yaris Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Yaris Cross
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 490
    • 491
    • 2 / 491
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    270
    9812
    698401
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 last edited by

      Eδώ λέει πάντως, πως μπορεί να φαίνεται καμουφλάζ από το υπάρχων yaris, αλλά η πλατφόρμα του θα είναι μια μεγαλύτερη εκδοχή του νέου yaris κι ο σχεδιασμός εξωτερικά θα διαφοροποιείται μερικώς κι από τη νέα γενιά του yaris. Kινητήρας ο καινούριος 1.5 υβριδικός. Οπότε λίγο απίθανο να βασίζεται η σχεδίαση στο παλιό yaris.

      https://www.autoexpress.co.uk/toyota/yaris/108785/new-toyota-yaris-based-suv-to-make-geneva-motor-show-debut

      1 Reply Last reply Reply Quote 17
      • D
        dublin last edited by

        Ναι, καμουφλάζ είναι. Μάλλον θα το κάνουν ποιο πολύ σαν RAV πιστεύω εγώ, αν και το σκίτσο που βλέπω είναι παρόμοιο coupe-δεοειδές σαν το C-HR, που κατά τη γνώμη μου είναι λάθος σχεδιασμός για SUV, κόβει τα πλεονεκτήματα μεγαλύτερη φόρτωση καθ'ύψος χωρίς εταζέρα, χώρο για κεφάλια πίσω επιβατών, ορατότητα γενικά και ορατότητα και φώς για πίσω επιβάτες. Δηλαδή αν το κάνουν και 15 πόντους από το έδαφος, άστε, να πάρουμε κάνα μεταχειρισμένο Urban Cruiser.

        Αλήθεια, τα θυμάται κανείς αυτά τα Urban Cruiser! Στην αρχή είχα εντυπωσιαστεί αλλά ήταν πολύ ακριβό και ελάχιστα SUV.

        Αν ανεβάσουν και λίγο τους ίππους στον 1.5Η θα γίνει πολύ καλό, αλλά περιμένω, γιατί αφού θα ανέβει και το βάρος, ίσως οριακά τα πετρέλαια έχουν λιγότερους ρύπους/κατανάλωση και καλύτερες επιδόσεις, ή μία η άλλη. Θα δείξει αυτό.

        1 Reply Last reply Reply Quote 15
        • M
          miro last edited by

          https://www.autoblog.gr/2020/04/20/thn-pempth-h-parousiash-tou-neou-suv-ths-toyota-basismeno-sto-yaris/

          1 Reply Last reply Reply Quote 10
          • A
            arvani last edited by

            Youtube Video

            1 Reply Last reply Reply Quote 10
            • D
              dublin last edited by

              Youtube Video

              https://autotriti.gr/data/news/preview_news/Neo-Toyota-Yaris-Cross-video_201673.asp?a=6

              Φαίνεται γιατί η Β suv εχει τόσο μεγάλη δυναμική. Περιμένω νούμερα και μετρήσεις, αλλά ήδη το βλέπω μερικές φορές καλύτερο κ ποιο πρακτικό απο το Yaris.

              Όπως πάντα μισή κατηγορία κάτω οι Ιάπωνες, ουσιαστικά θα κονταροχτυπηθει με A suv άλλων εταιριών οταν με το καλό έρθουν (τύπου Hyundai Venue).

              Στο βιντεο με τη Γιαπωνεζα στο αντίστοιχο νήμα του Yaris, πατάει 3 κουμπιά/διακόπτες για να βγει απο το αυτοκίνητο, ένα κοριτσάκι 1.48 κ καμία 35αρια κιλά! Τουλάχιστον σε αυτό οι Ευρωπαίοι θα βγαίνουν ποιο εύκολα !!

              116 αλογα 90 CO2 στην καλύτερη περίπτωση.

              Μ'αρέσει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 10
              • P
                panormus772 last edited by

                https://www.newsauto.gr/presentations/afto-ine-to-neo-toyota-yaris-cross-video/

                To επίσημο βιντεάκι:

                https://www.new-toyota-b-suv.com/

                1 Reply Last reply Reply Quote 10
                • N
                  nico last edited by

                  Αν βγάλουν το ίδιο περίπου σουλουπι με λίγο καλύτερη μασκα σε μέγεθος c suv (4.40) θα σκισει στις πωλήσεις, ακόμα και διατηρώντας ταυτόχρονα και το chr στην αγορά. Λίγο καρχαριοειδες μπροστά για τα γούστα μου αλλα το υπόλοιπο είναι μια χαρά. Πιστεύω η τιμη θα παίξει στα 1500-2000 κάτω από το chr.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    aikibill last edited by

                    Σχεδιαστικα μου αρεσει και πιστευω οτι θα πουλησει.

                    Μου εκανε εντυπωση ομως οτι εχει wtlp co2 κατω απο 120 το δικινητο και κατω απο 135 το τετρακινητο.

                    Το ηπια υβριδικο ford puma εχει 124γ/κμ co2, τοσο μικρη διαφορα?

                    Αν ενα φουλ υβριδικο b segment εχει εκπομπες διοξειδιου σε αυτα τα επιπεδα, τοτε προβλέπονται τεραστια προστιμα στις αυτοκινητοβιομηχανίες και αρα τεραστια αυξηση τιμων αυτοκιντων τα προσεχη χρονια.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lap last edited by

                      Πω Πω νέος ερωτας 

                      Σε τι τιμές άραγε θα βγει;

                      Κοίτα εποχή που βγήκε, μετά την πανδημία.

                      Όχι λέει κατα από 90 το δικίνητο και κάτω από 100 το τετρακινητο

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                      • alex-mix
                        alex-mix last edited by

                        Συμφωνώ με Lap και γω έτσι διάβασα κάτω 90 το δικινητο 100 το 4*4.Εμενα σαν μικρογραφία του Rav4 μου δείχνει. Αν είδα καλά στο YouTube θα βγαίνει με 18 άρες ζάντες (για μένα φάουλ). Μένει να δούμε τιμή.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miro @lap last edited by

                          Πω Πω νέος ερωτας ​

                          Σε τι τιμές άραγε θα βγει;

                          Κοίτα εποχή που βγήκε, μετά την πανδημία.

                          Όχι λέει κατα από 90 το δικίνητο και κάτω από 100 το τετρακινητο

                          Είναι τουλάχιστον εντυπωσιακό! Πιο πολύ σε rav4 junior φέρνει παρά για yaris cross!!!

                          Τα 90 και 100 αφορούν σε μετρήσεις NEDC, σε WLTP θα είναι αρκετά πιο πάνω.

                          Προσωπική μου άποψη είναι ότι θα παίξει σε τιμή γύρω στα 20000 - 21000 αρχική το υβριδικό και 17000-18000 αρχική το μη υβριδικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dublin @lap last edited by

                            90 το 2wD k 100 το 4WD αλλα σε NEDC. Μην μπερδευετε τα standard.

                            Υπενθυμίζω ότι 96 CO2 έχει το 2008 diesel. Ακριβώς στη μέση.

                            Made in France επίσης.

                            Όπως είχα πει πριν καιρό έχει πάρει, και σωστά, πολλά εξωτερικά στοιχεία από Rav4.

                            H σειρά Yaris υπολογίζεται από την Toyota να είναι το 1/3 των πωλήσεων. Λέει 'αντίστοιχο ύψος με άλλα B suv που φοράνε 18' δεν λέει ότι θα φοράει 18, μάλλον ότι θα έχει μεγαλύτερο ground clearance σε σχέση με άλλα.

                            Υπολογίζω να ξεκινάει λίγο κάτω από 19.900, και να φτάνει πολλά..εκτος αν έχουν καμία έκδοση ΜΗ υβριδικού κ με τίποτα μέσα, όπως συνηθίζει να βγάζει η Toyota κατά καιρούς, με ατσαλινες ζάντες και εξοπλισμό δεκαετίας.

                            To C-HR γίνεται ακόμη ποιό περίεργη επιλογή..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • alex-mix
                              alex-mix @dublin last edited by

                              90 το 2wD k 100 το 4WD αλλα σε NEDC. Μην μπερδευετε τα standard.

                              Υπενθυμίζω ότι 96 CO2 έχει το 2008 diesel. Ακριβώς στη μέση.

                              Made in France επίσης.

                              Όπως είχα πει πριν καιρό έχει πάρει, και σωστά, πολλά εξωτερικά στοιχεία από Rav4.

                              H σειρά Yaris υπολογίζεται από την Toyota να είναι το 1/3 των πωλήσεων. Λέει 'αντίστοιχο ύψος με άλλα B suv που φοράνε 18' δεν λέει ότι θα φοράει 18, μάλλον ότι θα έχει μεγαλύτερο ground clearance σε σχέση με άλλα.

                              Υπολογίζω να ξεκινάει λίγο κάτω από 19.900, και να φτάνει πολλά..εκτος αν έχουν καμία έκδοση ΜΗ υβριδικού κ με τίποτα μέσα, όπως συνηθίζει να βγάζει η Toyota κατά καιρούς, με ατσαλινες ζάντες και εξοπλισμό δεκαετίας.

                              To C-HR γίνεται ακόμη ποιό περίεργη επιλογή..

                              Έχεις δίκιο τώρα είδα ξανά το βίντεο. Το θέμα είναι όντως η αναλογία τιμης-εξοπλισμου και αυτό με φοβίζει λίγο από την άλλη όμως και το corolla στην φτωχή του έκδοση έχει αρκετά πραγματακιαπραγματάκια. ΕΙΔΟΜΕΝ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Ρε παιδια τωρα που το ξαναβλέπω, έχω την αίσθηση πως έχει ίδιο χώρο γονατων με το απλό yaris

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • D
                                    dublin @super-t last edited by

                                    Τι σημαίνει αυτό; λιγοτερο απο 90 σημαίνει οτι ειναι απο 0-89, λιγοτερο απο 100 σημαινει 0-99 κ ο.κ.εξης..

                                    Οι μετρήσεις είναι συγκεκριμένες, είτε έχουν γίνει ειτε δεν εχουν γίνει. Όταν το αγοράσεις τι θα πληρώνεις τέλη, κ τι τέλος ταξινόμησης, κ τι φόρους;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • S
                                      super-t @dublin last edited by

                                      Super@T wrote:

                                      Τι σημαίνει αυτό; λιγοτερο απο 90 σημαίνει οτι ειναι απο 0-89, λιγοτερο απο 100 σημαινει 0-99 κ ο.κ.εξης..

                                      Οι μετρήσεις είναι συγκεκριμένες, είτε έχουν γίνει ειτε δεν εχουν γίνει. Όταν το αγοράσεις τι θα πληρώνεις τέλη, κ τι τέλος ταξινόμησης, κ τι φόρους;

                                      In terms of emissions efficiency, the front-wheel drive model starts from below 90 g/km CO2 and the AWD-i version from below 100 g/km*.

                                      *NEDC correlated figures; WLTP data starting from below 120 g/km for FWD and below 135g/km for AWD-i; all figures provisional subject to final homologation.

                                      Όταν φτάσει στα μαγαζιά θα ξέρεις ακριβώς τι θα πληρώσεις.

                                      Επίσης στο WLTP αν έχεις διαφορετικά μεγέθη σε ζάντες, πρέπει να βγει και νούμερο για κάθε μέγεθος. Μπορεί να αναφέρεται και σε αυτό.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        panormus772 @lap last edited by

                                        Ρε παιδια τωρα που το ξαναβλέπω, έχω την αίσθηση πως έχει ίδιο χώρο γονατων με το απλό yaris​

                                        Κάπου είδα πως έχει διατηρήσει το ίδιο μεταξόνιο  (~2,56μ.),αλλά τα 24 επιπλέον εκ. μήκος έχουν κατανεμηθεί 6 εκ. μπροστά και 18εκ. στον πίσω χώρο (χώρος αποσκευών ~390λτ. -καμιά +120 λτ. από το yaris-,οπότε στο χώρο επιβατών μπορεί να μην έχει κερδίσει κάτι ιδιαίτερο,ίσως περισσότερο στο ύψος για τα κεφάλια να βελτιώθηκε).

                                        Κι εμένα πάντως μ'αρέσει -από τις ελάχιστες φορές για Toyota- και θα το έβαζα σίγουρα στα υποψήφια της κατηγορίας μαζί με Vitara,Puma και 2-3 άλλα με κάτω από 4,20μ.

                                        Αναλόγως, κοστολόγησης-εξοπλισμού μπορεί να ήταν και 1η επιλογή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • D
                                          dublin @super-t last edited by

                                          Dublin wrote:

                                          Super@T wrote:

                                          Τι σημαίνει αυτό; λιγοτερο απο 90 σημαίνει οτι ειναι απο 0-89, λιγοτερο απο 100 σημαινει 0-99 κ ο.κ.εξης..

                                          Οι μετρήσεις είναι συγκεκριμένες, είτε έχουν γίνει ειτε δεν εχουν γίνει. Όταν το αγοράσεις τι θα πληρώνεις τέλη, κ τι τέλος ταξινόμησης, κ τι φόρους;In terms of emissions efficiency, the front-wheel drive model starts from below 90 g/km CO2 and the AWD-i version from below 100 g/km*.

                                          *NEDC correlated figures; WLTP data starting from below 120 g/km for FWD and below 135g/km for AWD-i; all figures provisional subject to final homologation.

                                          Όταν φτάσει στα μαγαζιά θα ξέρεις ακριβώς τι θα πληρώσεις.

                                          Επίσης στο WLTP αν έχεις διαφορετικά μεγέθη σε ζάντες, πρέπει να βγει και νούμερο για κάθε μέγεθος. Μπορεί να αναφέρεται και σε αυτό.

                                          Δεν ήταν για σένα το σχόλιο, περισσότερο στη Toyota. Δηλαδή παίζει να είναι κ 88 CO2? Αυτά παίζουν ρόλο καθώς κρίνουν κατηγορίες, δεν δίνονται στο περίπου.

                                          Σε ολα τα διαφορετικά μεγέθη δίνουν διαφορετικές μετρήσεις, κ στην NEDC.

                                          Εγώ ψώνισα, δεν είμαι πελάτης, κ έψαχνα diesel. Πολύ μικρό για τα γούστα μου. Το C-HR είναι πολύ μικρό σαν C-Suv, φαντάσου αυτό, αν κ πιστεύω θα κόψει πολλές πωλήσεις από το C-HR γιατί θα είναι πολύ κοντά στις μετρήσεις.

                                          Επίσης, θα προτιμούσα να το έλεγαν Β-ΗR ή κάτι διαφορετικό. Νομίζω είχαν κάτι ποιο ψηλά Yaris που τα έλεγαν Yaris Cross που ήταν λίγο ποιο ψηλά Yaris σε κάτι Ινδονησιες κ τέτοια.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator @dublin last edited by

                                            Επίσης, θα προτιμούσα να το έλεγαν Β-ΗR ή κάτι διαφορετικό. Νομίζω είχαν κάτι ποιο ψηλά Yaris που τα έλεγαν Yaris Cross που ήταν λίγο ποιο ψηλά Yaris σε κάτι Ινδονησιες κ τέτοια.

                                            Απλά σχόλιο σπασίκλα (εγώ!): το C στο C-HR είναι από την λέξη Coupe (Coupe - High Ride σημαίνει), όχι από το segment. Οπότε το Β θα ήταν λίγο άκυρο σαν όνομα. Έτσι για να έχουμε να λέμε.....

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 490
                                            • 491
                                            • 2 / 491
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr