-
Τελικά το mild hybrid αξίζει αν κάνεις περισσότερα χλμ στην πόλη? Σε διαδρομές εκτός πόλης βοηθαει στην κατανάλωση?
Όπως είπα με συντηρητική οδήγηση έχω περίπου 30% μειωμένη κατανάλωση σε σχέση με πριν. Εκτός από το mild hybrid όμως νομίζω βοηθάει και ότι ο κινητήρας σε συνδυασμό με το κιβώτιο κινεί το όχημα με πολύ ευκολία σε όλες τις περιστάσεις, οπότε δεν χρειάζεται να ανεβάζεις στροφές συνέχεια.
Για το mild hybrid τώρα συγκεκριμένα, αυτό που φαίνεται στη πράξη είναι ότι ο κινητήρας σβήνει όταν ρολαρει το αυτοκίνητο πριν ακινητοποιηθεί, από τα 15χλμ και κάτω είναι η default ρύθμιση, και στη συνέχεια ενεργοποιείται όταν βάλεις ταχύτητα σε κλάσμα δευτερολέπτου. Η όλη διαδικασία είναι τόσο ομαλή - smooth, που πολλές φορές δεν το αντιλαμβάνεσαι καν και φυσικά γίνεται χωρίς να επιβαρύνεται η απλή μπαταρία. Το λέω αυτό, γιατί ξέρω πολύ κόσμο με αυτοκίνητα με απλό σύστημα start- stop, που το έχουν απενεργοποιημένο είτε γιατί σκέφτονται την μπαταρία είτε γιατί το βρίσκουν δύσχρηστο.
Επίσης κάθε φορά που επιταχύνεις από χαμηλές στροφές ανάβει η ένδειξη του hybrid boost, αλλά αυτό απλά το βλέπεις, δεν ξέρω αν μπορώ να το επιβεβαιώσω και στη πράξη. Θεωρητικά πάντως το βλέπω ότι δουλεύει!! Άλλο θεωρητικό είναι ότι η μπαταρία του hybrid βοηθάει την απλή στη λειτουργία των ηλεκτρικών συστημάτων, πρακτικά το μόνο που έχω αντιληφθεί είναι όταν ανάβω τον κλιματισμό, ότι δεν υπάρχει καμία διαφορά στον κινητήρα σε σχέση με το προηγούμενο που είχα.
Όλα αυτά αλλά ειδικά το σύστημα start- stop είναι μεγάλο πλεονέκτημα σε κίνηση μέσα στην πόλη με τόσα φανάρια και γενικά σταματά ξεκινά.
Σε ταξίδι τώρα, έχω δει την ένδειξη πάλι να ανέβει σε περιπτώσεις που χρειάστηκα απότομα γκάζι για προσπέραση ή σε ανηφόρες.
Αυτό που έχω καταλάβει σίγουρα όμως παρατηρώντας πότε ανάβει η ένδειξη του hybrid boost και πότε της φόρτισης, είναι ότι πρέπει να προσαρμόσεις λίγο και την οδήγησή σου για να έχεις τα μέγιστα αποτελέσματα, δηλαδή και να φορτίζεις τη μπαταρία αλλά και να πατάς γκάζι τόσο ώστε να παίρνεις το boost χωρίς όμως να ξεφύγεις στις στροφές του κίνητρα.
Ελπίζω να με κατάλαβες...με λίγα λόγια πάντως, είμαι πολύ ευχαριστημένος που υπάρχει στο αμάξι!!
Και κάτι τελευταίο για την κατανάλωση... τα προφίλ οδήγησης έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους, είναι ρυθμισμένα άψογα και φαίνεται και στην πράξη. Με το Eco το αμάξι σέρνεται σχεδόν, με το Sport πετάει, ενώ το Normal είναι στην μέση!! Στα Trial και Slippery η κατανάλωση είναι στα επίπεδα του normal...
-
Δεν νομίζω οτι ειναι στον μεσο ορο, από όσα δοκίμασα και προανέφερα μάλλον έχει την ποιο μικρή καμπίνα και το Captur που δεν εχω δει ακομη, το θεωρώ δεδομένο οτι θα εχει μεγαλύτερη καμπίνα. Προσωπικές εμπειριες βέβαια, τίποτα δεν αντικαθιστά την προσωπική έρευνα στις αντιπροσωπείες.
Μαλλον θα το εβαζα στην ιδια κατηγορια με Stonic/Τ Cross/Arona/Juke σαν sportif μικρά B suv και μαλλον με το Stonic παρόμοιους χώρους, Stonic ξεκιναει απο ακριβως 6.000€ κάτω, αλλα αυτά ειναι τα 2 λιγότερο SUV από όλη την κατηγορία νομίζω, ειναι πολυ κοντά σε χατσμπακ.
Ανάλογα την οικογένεια και τις συνήθειες της βέβαια, οι χώροι είναι μια μονο συνιστώσα της επιλογής αυτοκινήτου, σιγουρα το Puma θα ικανοποιήσει οσους αναζητουν ενα σπιρτοζικο μικρο crossover με κυρίως αναφορα την πολη, ή τους φιλους της μαρκας - και ειναι πολλοί, και ειμαι και εγώ ανάμεσά τους! - που θελουν κατι διαφορετικο απο το Φιεστα που αρχιζει κ ωριμάζει λιγο στους δρομους σαν αισθητική.
Νομίζω εδώ μέχρι τα 4,30 μαξ είναι οι βασικοί ανταγωνιστές του
https://www.automobiledimension.com/compact-suv.php
Δεν ξέρω σε ποια αυτοκίνητα αναφέρεσαι όταν λες ότι δεν είναι στον μ.ο.
P.s Το stonic με τα 15.000€ δεν έχει καμία σχέση με το puma των 20.000€, θα πρέπει ανέβεις έκδοση για να τα συγκρίνεις! Το λέω γιατί ήταν το πρώτο στην λίστα μου όταν έκανα έρευνα αγοράς.
-
Αυτο λεω, κοιταγες τα μικροτερα στην κατηγορία, Stonic κ Puma εχουν απο τις μικροτερες πισω καμπίνες. Δεν ειναι στον Μ.Ο πισω καμπίνας, ειναι προς τα κάτω.
Αυτη η λιστα που μου εστειλες εχει 18 αυτοκίνητα (σημειωτέον δεν εχει καν το Stonic, μαλλον το θεωρεί μικροτερο) σε χωρους πισω καμπινας που θα το κατετασες; πιστευω κατω απο 15 ειναι, μπορει και στη 16-18, ισως το 500Χ ειναι ποιο μικρό. Εδω εχει SX4 μεσα Honda H-RV κ Duster που ο περισσοτερος ειδικος τυπος, και οι εταιριες, τα θεωρει C suv. Δηλαδη αν το SX4 ειναι B suv το Vitara τι ειναι;
Τι αυτοκινητο ειχες πριν;
-
Το είδα ότι έχει πολλά αυτοκίνητα για αυτό έγραψα ότι οι βασικοί ανταγωνιστές του είναι από 4,10 έως 4,30 μήκος Μαξ. Τώρα το πως θα ονομαστεί η κατηγορία δεν νομίζω ότι έχει τόσο σημασία, αυτό που κοιτάς είναι τον ανταγωνισμό. Ότι και να λέμε όμως, αφού το είδες το puma και δεν σε καλύπτει σε χώρους, δεν υπάρχει λόγος να συζητάμε, πας αλλού, δεν έχει σημασία σε ποια κατηγορία είναι!!
Η δική μου λίστα όταν έκανα έρευνα αγοράς είχε: kia stonic, Hyundai kona, skoda kamiq, Nissan juke 2020 κ Ford puma. Δεν με ενδιέφεραν τα γαλλικά και τα ιταλικά, όπως επίσης και τα seat - VW.
Πριν είχα ένα Renault megane 2 του 2003.
-
Αυτο λεω, κοιταγες τα μικροτερα στην κατηγορία, Stonic κ Puma εχουν απο τις μικροτερες πισω καμπίνες. Δεν ειναι στον Μ.Ο πισω καμπίνας, ειναι προς τα κάτω.
dublin επειδη το δικο σου εχει χωρους της επομενης κατηγοριας δεν σημαινει οτι ειναι και ο μ.ο. της κατηγοριας. Το puma εχει χωρους αντιστοιχους με τα υπολοιπα της κατηγοριας,c3 aircross,t roc, stonic, kona 500x, arona κτλ
-
Dublin wrote:
Αυτο λεω, κοιταγες τα μικροτερα στην κατηγορία, Stonic κ Puma εχουν απο τις μικροτερες πισω καμπίνες. Δεν ειναι στον Μ.Ο πισω καμπίνας, ειναι προς τα κάτω.
dublin επειδη το δικο σου εχει χωρους της επομενης κατηγοριας δεν σημαινει οτι ειναι και ο μ.ο. της κατηγοριας. Το puma εχει χωρους αντιστοιχους με τα υπολοιπα της κατηγοριας,c3 aircross,t roc, stonic, kona 500x, arona κτλ
Δεν θα το συνεχίσω περα απο αυτο το τελευταιο μήνυμα, αλλα ξερετε, πολυ ελευθερος χρονος αυτες τις μερες!
Η γνωμη - και εμπειρια μου - ειναι οτι C3 Aircross/Crossland/T Roc/Arona/Kamiq/Captur/2008/Vitara και σχεδον ολα τα αυτοκινητα που εχει η λιστα στο link που αναφερθηκε απο πανω (και οχι απο μενα) και εχει 18 αυτοκίνητα, εχουν μεγαλυτερη πισω καμπίνα απο το Puma. Εβγαλα το Stonic γιατι νομιζω ειναι απο τα μικρά, και ισως ειναι κ καποιο αλλο (500Χ? Δεν κοιταξα καθολου Fiat).
Ακομη κ το B max (4μετρα) μπορει να εχει ποιο πολυ χώρο απο το Puma, θα το ψάξω ισως, ετσι απο γεωμετρικη διαστροφη!
Να'χαμε να λέγαμε. Εγω εχω κολλήσει λιγο πριν τα 3000χλμ, δεν βλεπω ποτε θα τα ξεπεράσω καθως χρησιμοποιούμε το C3 για τυχον μετακινήσεις αυτή την περίοδο, που ειναι ελαχιστες εως μηδαμινές ουτως η αλλως, και ειχα κανονισει 2 ταξιδάκια μεχρι αρχες Απριλιου,+Πάσχα,+καλουτσικες επαγγελματικες συμφωνίες,μας παει πολυ πίσω αυτο το πραγμα, αλλα μας βαζει και προ των ευθυνών μας σας πολιτες(που δεν ειμαστε στην Ελλαδα) και ανθρωπινα όντα.
Αυστηρή καραντίνα παιδιά, μεχρι να ερθουν τα γρηγορα τεστ και βγουν οι πρωτες ερευνες για τα κοκτειλ χλωροκινης!
Καλοτάξιδο να ειναι το Puma, το φανταζομαι αρκετα διασκεδαστικό στην οδηγηση, και 3 επιπεδα πανω απο Megane του 2003!
Αν εβγαζε η Ford ενα στυλ Ecosport στα 4.30μ μαλλον θα το προτιμούσα απο το 2008. Κ αν ερχοταν το Seltos οριακα φθηνότερο απο το Xceed, επισης μαλλον θα προτιμούσα το Kia. Αν ειχε ενα C4 Aircross η Citroen, επισης! Δεν φταιω εγω!
Τωρα εχει ενα κενο σχεδον 50ποντων στην γκαμα των SUV της μεχρι το Kuga.
-
Aikibill wrote:
Dublin wrote:
Αυτο λεω, κοιταγες τα μικροτερα στην κατηγορία, Stonic κ Puma εχουν απο τις μικροτερες πισω καμπίνες. Δεν ειναι στον Μ.Ο πισω καμπίνας, ειναι προς τα κάτω.
dublin επειδη το δικο σου εχει χωρους της επομενης κατηγοριας δεν σημαινει οτι ειναι και ο μ.ο. της κατηγοριας. Το puma εχει χωρους αντιστοιχους με τα υπολοιπα της κατηγοριας,c3 aircross,t roc, stonic, kona 500x, arona κτλ
Δεν θα το συνεχίσω περα απο αυτο το τελευταιο μήνυμα, αλλα ξερετε, πολυ ελευθερος χρονος αυτες τις μερες!
Η γνωμη - και εμπειρια μου - ειναι οτι C3 Aircross/Crossland/T Roc/Arona/Kamiq/Captur/2008/Vitara και σχεδον ολα τα αυτοκινητα που εχει η λιστα στο link που αναφερθηκε απο πανω (και οχι απο μενα) και εχει 18 αυτοκίνητα, εχουν μεγαλυτερη πισω καμπίνα απο το Puma. Εβγαλα το Stonic γιατι νομιζω ειναι απο τα μικρά, και ισως ειναι κ καποιο αλλο (500Χ? Δεν κοιταξα καθολου Fiat).
Δουβλινε θα μας τρελανεις, εσυ στην σελιδα 177 του νηματος για τα crossover δινεις οριακα μεγαλυτερο το puma απο c3 air + t roc βαση της ερευνας σου.
-
Πρακτικα ομως στο C3 Aircross κ Arona πισω απο τη θεση του οδηγου μπορουσα να βαλω το GB Vaya, στο Puma οχι. Και εμενα μου εκανε αυτο εντύπωση, αλλα τα νουμερα δεν τα εχω βγαλει εγω, επισης αλλο το κενο για τα ποδια, και αλλο τα καθισματακια που βρισκουν στο πανω μερος του καθίσματος, εκει παιζει ρολο κ η ορθια θεση οδηγησης των αυτοκινήτων. Ας πουμε τα Citroen και Sportage η θεση που με βολευε ηταν πολυ πάνω, ενω στο 2008 ειμαι ενδιαμεσα απο αληθινο SUV κ Crossover (Xceed ημουν σαν σε κανονικό αυτοκίνητο).
My 2cents. Αλλωστε οποιος δωσει 20-25.000 θα παει να τα δει φανταζομαι και δεν θα αγορασει μονο απο τις συμβουλές αγνώστων σε ενα φόρουμ.
Νομιζω η ποιο ενδιαφερον κατηγορία αυτη τη στιγμη ειναι η B suv. H C εχει παρα πολλα μοντέλα προς αντικατάσταση.
-
https://www.autoblog.gr/2020/04/06/diathesimo-apo-20991-euro-to-ford-puma-st-line/
Έχει ανέβει και στον διαμορφωτή του site της Ford...
-
https://www.autoblog.gr/2020/04/06/diathesimo-apo-20991-euro-to-ford-puma-st-line/
Έχει ανέβει και στον διαμορφωτή του site της Ford...
Πήγα να κάνω διαμόρφωση μεταξύ Titanium και St-line κι είδα κάτι περίεργα...
Το χρώμα grey matter στην Titanium χρεώνεται 260 ευρώ -όπως και πριν-, αντί 868 στην St-line !!
Tα FullLED έχουν 905 στην St-line, ενώ στην Titanium ψηφιακό καντράν + FullLed έχουν 868 ευρώ!
Μόνο η ηλεκτρ. πόρτα αποσκευών είναι φθηνότερη στην St-line 657 ευρώ,ενώ 868 στην Titanium.
Ή είναι λάθος ο διαμορφωτής ή είναι πολύ παράξενο (ιδίως με το χρώμα)
-
ChristosVvs wrote:
https://www.autoblog.gr/2020/04/06/diathesimo-apo-20991-euro-to-ford-puma-st-line/
Έχει ανέβει και στον διαμορφωτή του site της Ford...
Πήγα να κάνω διαμόρφωση μεταξύ Titanium και St-line κι είδα κάτι περίεργα...
Το χρώμα grey matter στην Titanium χρεώνεται 260 ευρώ -όπως και πριν-, αντί 868 στην St-line !!
Tα FullLED έχουν 905 στην St-line, ενώ στην Titanium ψηφιακό καντράν + FullLed έχουν 868 ευρώ!
Μόνο η ηλεκτρ. πόρτα αποσκευών είναι φθηνότερη στην St-line 657 ευρώ,ενώ 868 στην Titanium.
Ή είναι λάθος ο διαμορφωτής ή είναι πολύ παράξενο (ιδίως με το χρώμα)
Για το χρώμα το είχα αναφέρει και εγώ. Το ήθελα σε grey matter (260ευρω) αλλά στην αντιπροσωπεια μου είπανε ότι πάει 800 φευγα και ότι είναι λάθος στο configurator. Παρατήρησα και τα άλλα που αναφέρεις με τις περίεργες τιμές.
Σε γενικές γραμμές καλή λύση το st line αν του προσθέσεις το πακέτο με την πίσω κάμερα, τυφλό σημειο και τι άλλο έχει.
-
εγω παλι δεν βλεπω τον λογω να δωσει καποιος 900 ευρω παραπανω απο την τιτανιουμ για να την παρει.
-
εγω παλι δεν βλεπω τον λογω να δωσει καποιος 900 ευρω παραπανω απο την τιτανιουμ για να την παρει.
Συμφωνω, η Titanium μου φερνει ποιο 'κλασατη' και άνετη, και δεν θα ήθελα ποιο σκληρές, κοντύτερες αναρτήσεις ή μεγαλύτερη ζάντα. 215/50/18R ειναι λιγο υπερβολικό, ακόμη και για crossover.
Επεσε η Titanium; Ξεκιναει απο 19.499 στη διαμόρφωση. Δεν ξεκιναγε απο 20.058 ή κατι τετοιο;
Vignale δεν θα βγει?
-
Καλημέρα σε όλους, είμαι νέος στο forum , και θέλω να σας μεταφέρω τις πρώτες εντυπώσεις μου από το αυτοκίνητο αυτό. Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ford focus 1600 3πορτο, του 1999! με 480.000! χλμ. Υπέροχο αυτοκίνητο, χωρίς βλάβες, τέλειο κράτημα. Πρίν απο 2 μήνες όμως , λόγω τρακαρίσματος ( και που δεν έφταιγα ο καημένος!!) το focus αχρηστεύτηκε και χωρίς πολύ σκέψη και ελάχιστο ψάξιμο βρέθηκα με ένα ford puma 125 υβριδικό. Με 500 χλμ ( λόγω περιορισμών) σύντομα οι πρώτες παρατηρήσεις μου και βέβαια σε κάποια αναπόφευκτη σύγκριση με το focus:
- Είναι πολύ ευχάριστο στην οδήγηση, σε ότι διαδρομή έκανα ( Σούνιο, Κόρινθος, Αθήνα κλπ)
2.Τα 125 άλογα είναι υπέρ αρκετά, όπως και να το οδήγησα ήταν σαφώς δυνατότερο από το focus
-
Στo sport mode είναι ένα άλλο αυτοκίνητο, νομίζω ότι έχω περισσότερη ισχύ στο κινητήρα .
-
Στη κατανάλωση είμαι γύρω στα 6-7λτ/100 αλλά επειδή σε προκαλεί να το πατήσεις μάλλον θα ανέβει λίγο ( είναι ακόμα και άστρωτο)
-
Το focus είχε 2-3 κουμπιά εδώ έχω 103 και πρέπει να τα συνηθίσω!!!
-
Συνολικά μου φαίνεται λίγο πιο ' ψεύτικο' από το focus , αλλά όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι μάλλον έτσι
-
Το white frozen σαν χρώμα του πάει πολύ
Θα επανέλθω με πιο ουσιαστικές παρατηρήσεις, μόλις τελειώσουν τα μέτρα
Υγεία σε όλους
Βασίλης
-
- Συνολικά μου φαίνεται λίγο πιο ' ψεύτικο' από το focus , αλλά όλα τα καινούργια αυτοκίνητα είναι μάλλον έτσι
Το αντίθετο ισχύει, απλά το Puma είναι αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας από το Focus. Καλοτάξιδο!
-
Ειχα και εγω first generation Focus αλλα το ξεφορτωθηκα πολλα χρονια πριν. Πολυ καλο αυτοκίνητο, φοβερο κράτημα, αλλα μιλαμε για αυτοκίνητο άλλης εποχης. Νομίζω το αυξημένο βάρος και τη τσαμπα λαμαρίνα την εκλαμβανει κόσμος σαν καλυτερη ποιοτητα 'δεν τα φτιάχνουν τωρα οπως καποτε' κλπ. Το μονο αυτοκίνητο που παρα λιγο να μου μεινει στο δρόμο, τελικά ηταν ψυγειακι του αιρ κοντισιον.
Παντως έκαιγε τα άντερα του και δεν πήγαινε και βήμα σε σύγκριση με τα καινούργια. Θυμάμαι κατι ταξιδάκια φορτωμένο να κατεβαίνει ο δείκτης σαν να ρουφαω φραπέ! Αλλα αλλες εποχές τοτε, του φραπε κ της τζαμπα βενζινας!
-
Με μέση κατανάλωση περίπου 7 λίτρα (περιαστική και ήρεμη οδήγηση) δεν το λες ρουφήχτρα, για εκείνη την εποχή, το Focus Mk1 1600.
-
Συμφωνω, η Titanium μου φερνει ποιο 'κλασατη' και άνετη, και δεν θα ήθελα ποιο σκληρές, κοντύτερες αναρτήσεις ή μεγαλύτερη ζάντα. 215/50/18R ειναι λιγο υπερβολικό, ακόμη και για crossover.
2 σημειώσεις:
- Η ST Line φοράει 17αρες, όπως και η Titanium, μόνο η ST Line X έχει 18αρες.
- Η ανάρτηση δεν έχει μικρότερες διαδρομές, ίδια είναι απλά λίγο πιο σκληρή.
-
Γιατί εγώ θυμάμαι να έχω διαβάσει για 1 εκατοστό πιο χαμηλή ανάρτηση;
Για τις ζάντες έχεις δίκιο Φάνη.
-
Γιατί εγώ θυμάμαι να έχω διαβάσει για 1 εκατοστό πιο χαμηλή ανάρτηση;
Ου γαρ έρχεται μόνο...
http<a>://puma.fordpresskits.com/documents/2020FordPuma_TechSpec_Drive_EU.pdf</a>
Ford Puma 2019