-
Το είδα από κοντά. Σε μαύρο χρώμα. Έκδοση life.
Δεν μου άρεσαν τα απλά φώτα και η ταπετσαρία στα καθίσματα.
Χώρος αρκετός. Ταμπλώ πολύ ωραίο. Οθόνες ευανάγνωστες .
Short list μόνο η έκδοση style.
Θέλω και εγώ να το δω, Θεσ/νικη μου είπανε τέλος του μήνα έρχεται. Στην life η ζάντα είναι όσο χάλι φαίνεται και στο configurator της vw? 25.700 περίπου βγαίνει με τον 1.5 etsi mild hybrid που νομίζω είναι άξιο για να μπει στην λίστα αγοράς κάποιου.
Καλά η style φευγει σε τιμή πιστευω αλλά δεν παυει να αγοραστεί γιατί είναι πολλοί οι golfακηδες.
-
Δεν είχα πολύ χρόνο για λεπτομέρειες. Η ζάντα δεν με χάλασε.
Να συμπληρώσω πως ένας συνάδελφος (λίγο αδιάφορος για αυτοκίνητα βέβαια) που ήταν μαζί, δεν μπορούσε να το ξεχωρίσει από το απερχόμενο μοντέλο!
Όσο για τις τιμές, αν κάποιος πάει σε dsg δίνει από 1.500€ έως 2.000 € παραπάνω.
Αν προχωρήσω θα είναι με χειροκίνητο.
-
Εντωμεταξύ το dsg ειναι υγρού τύπου, ενώ εδώ και πολλα χρόνια το κύκλωμα του mechatronik ειναι ξεχωριστό και έχει πλέον άλλο λάδι.
Στη ουσία εάν οι συμπλεκτες είναι υγρού τύπου και δεν θα φοβάσαι την υψηλή θερμοκρασία τότε το μόνο που μένει να φοβασαι είναι το mechatronik το οποίο θεωρητικά έχει διορθώσει τα οποία λάθη του και τα υλικα του.
Από mechatronik μπορεί να χαλάσει και ένα αυτόματο με μετατροπέα ροπής. Να καούν τα selenoids του κτλ . Σε αυτό το σημείο δεν διαφέρουν με άλλα αυτόματα.
Εδώ ένα pov δοκιμή.
-
Μπορούμε να έχουμε το καινούργιο και το απερχόμενο μοντέλο δίπλα δίπλα σε φωτογραφία?
-
-
Κάθε φορά η ίδια ιστορία. Αν το έκανε αυτό η Renault θα λέγαμε για face lift/ Το έκανε η VW ΟΥΆΟΥ είναι το καινούργιο, το ολοκαίνουργιο Golf
-
Κάθε φορά η ίδια ιστορία. Αν το έκανε αυτό η Renault θα λέγαμε για face lift/ Το έκανε η VW ΟΥΆΟΥ είναι το καινούργιο, το ολοκαίνουργιο Golf
Η renault το έκανε με το νεο Clio που κάποιος μη σχετικός μπορεί να το πει και facelift. Από την άλλη οι κάτοχοι των προηγουμενων γενιών δεν θα αισθανονται ότι πλέον έχουν ενα 'αρχαίο' αυτοκίνητο. Το 8αρι πάντως, από την style και πάνω, έχει το κάτι παραπάνω σε σχέση με το 7 και μέσα και έξω. Ειδικά μέσα τα υπόλοιπα (εκτός a class) είναι μια γενιά πισω. Απλά έπρεπε να ήταν 2-3 εκατοστά πιο μεγάλο σε πλατος-μηκος και να είχε 30 λίτρα ακόμα για αποσκευές.
-
Όταν επανέλθουμε στην κανονικότητα και μπορέσω να το δω από κοντά κατά 90% θα μπει παραγγελία ως το επόμενο εταιρικό μου στην έκδοση 2.0TDI 150 DSG Life με extra ζαντες 17αρες, λευκό χρώμα, οθονη infotainment Discover Pro με navigation, camera οπισθοπορείας, Sport ανάρτηση πίσω, ηλιοροφή πανοραμική ανοιγόμενη. ΛΤΠΦ 21520 - ΛΤ 31590.
Με το Qashqai 1.5 Diesel Accenta Con που κλείνω τετραετία και ΛΤΠΦ 18600 - ΛΤ 25450 με το παλιό σύστημα είχα extra φορολογητέο εισόδημα στην δήλωσή μου 2.600€. Με το golf και το νέο σύστημα θα έχω 2680€.
-
Ωραίο configuration. Και ψυχωμένος κινητήρας (αν δεν τον έχουν 'πνίξει' οι τελευταίες προδιαγραφές ρύπων). Είχα κάνει καμιά 500αριά και βάλε χιλιόμετρα με ένα Leon FR 2.0 TDi στη Γερμανία και έψαχνα να βρω από την άδεια αν είναι το 150αρι ή το 184άρι. Στη πράξη όλα τα 2.0 TDi 150 ονομαστικών ίππων (προ 2-3 ετών τουλάχιστον) έδιναν σε δυναμομετρήσεις 160-165 άλογα.
-
Από όσα έχω βρει στο Internet ο 2.0 TDI είτε με τα 115 (δεν θα έρθει Ελλάδα) είτε με τα 150 άλογα είναι εντελώς νέοι from scratch κινητήρες. Η ροπή τουVIII με τα 150 αλογα ειναι στα 360ΝΜ που στο VII 2.0 TDI είχε 320ΝΜ και 360ΝΜ είχε το GTD!!
-
Νομίζω ότι δεν είναι εντελώς νέος κινητήρας ο 2.0TDi του Golf mk8 (EA288 Evo), αλλά εξέλιξη του κινητήρα του mk7 (EA288).
-
Αυτό
-
Δεν μπορώ να γνωρίζω επ'ακριβώς αν αυτά που διάβασα ισχύουν
https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/108247/new-volkswagen-golf-2020-review
Η VW ισχυρίζεται σύμφωνα με το άρθρο ότι 'Here we’re driving the 2.0-litre diesel with 148bhp, paired with a seven-speed DSG automatic – the only gearbox option for this engine. Volkswagen claims it’s an all-new engine developed ‘from scratch’ and, while it may not have the new-fangled mild-hybrid system of some of the other engines found in the new Golf, it’ll primarily interest high-mileage company car drivers (CO2 and MPG figures are yet to be revealed, however), as well as those who just want a more straightforward Golf. '
Αν η VW ισχυρίζεται παπάτζες που δεν ισχύουν ποιος θα μας διαφωτίσει αν όχι οι δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου που δεν θα αναπαράγουν τα δελτία τύπου και τις μπροσούρες της VW και της κάθε VW???
-
Νομίζω όμως ότι εγώ θα προτιμήσω να ασκήσω την κριτική μου ικανότητα:
α) Η ονομασία και μόνο του νέου 2.0 TDI EA288 Evo μας δείχνει ότι είναι μια εξέλιξη (evolution) του προηγούμενου ΕΑ288.
β) Το νέο πουλάει πάντα, οπότε η εταιρία προτιμάει να πλασάρει κάτι εξ ολοκλήρου νέου παρά μια εξέλιξη του προηγουμένου.
γ) Όπως μπορείς να δεις κι εδώ: https://www.greencarcongress.com/2018/04/20180428-vw.html διαφημίζουν το εξ ολοκλήρου νέο, αλλά λένε ότι επανασχεδίασαν και βελτίωσαν τι; Τον προηγούμενο κινητήρα βεβαίως. ' In Vienna, Volkswagen demonstrated the ongoing potential of diesel with the completely new EA288 Evo product line 2.0 liter TDI engine development. The combustion process of the EA288 Evo engines has been redesigned and improved both in terms of efficiency and in terms of raw emission behavior. '
δ) Κάποιες άλλες δημοσιογραφικές πηγές μιλάνε στα ίσα για εξέλιξη και όχι καινούριο κινητήρα: https://www.autoevolution.com/news/ea288-evo-20-tdi-confirmed-for-volkswagen-golf-8-audi-a4-125316.html
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται για εξέλιξη του υπάρχοντος δίλιτρου. Κι ας το διαφημίζει αλλιώς η VW και όσοι δημοσιογράφοι κάνουν απλώς αναπαραγωγή δελτίων τύπου και όχι έρευνα....
-
Νομίζω όμως ότι εγώ θα προτιμήσω να ασκήσω την κριτική μου ικανότητα:
α) Η ονομασία και μόνο του νέου 2.0 TDI EA288 Evo μας δείχνει ότι είναι μια εξέλιξη (evolution) του προηγούμενου ΕΑ288.
β) Το νέο πουλάει πάντα, οπότε η εταιρία προτιμάει να πλασάρει κάτι εξ ολοκλήρου νέου παρά μια εξέλιξη του προηγουμένου.
γ) Όπως μπορείς να δεις κι εδώ: https://www.greencarcongress.com/2018/04/20180428-vw.html διαφημίζουν το εξ ολοκλήρου νέο, αλλά λένε ότι επανασχεδίασαν και βελτίωσαν τι; Τον προηγούμενο κινητήρα βεβαίως. ' In Vienna, Volkswagen demonstrated the ongoing potential of diesel with the completely new EA288 Evo product line 2.0 liter TDI engine development. The combustion process of the EA288 Evo engines has been redesigned and improved both in terms of efficiency and in terms of raw emission behavior. '
δ) Κάποιες άλλες δημοσιογραφικές πηγές μιλάνε στα ίσα για εξέλιξη και όχι καινούριο κινητήρα: https://www.autoevolution.com/news/ea288-evo-20-tdi-confirmed-for-volkswagen-golf-8-audi-a4-125316.html
Το δικό μου συμπέρασμα είναι ότι πρόκειται για εξέλιξη του υπάρχοντος δίλιτρου. Κι ας το διαφημίζει αλλιώς η VW και όσοι δημοσιογράφοι κάνουν απλώς αναπαραγωγή δελτίων τύπου και όχι έρευνα....
Πραγματικά ερευνητική δουλειά! Σεβασμός!
Είναι του γούστου μου αυτή η εξονυχιστική ανάλυση/έρευνα/κατάθεση των πραγμάτων.
Θα γινόσουν πολύ καλός επιστημονικός ερευνητής (θετικές επιστήμες), πολύ καλός ερευνητικός δημοσιογράφος (δεν υπάρχουν στην Ελλάδα δυστυχώς), πολύ καλός δικηγόρος κ.α.
(Αν δε σε ενοχλεί, τι επαγγέλεσαι;)
-
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά σιγά τα ωά, για την ερευνητική δουλειά μου...
Ένας πτωχός πλην τίμιος αρχιτέκτων μηχανικός είμαι.
-
Πολύ ωραίο φαίνεται...
Έχω την αίσθηση πως έχει αυτόν τον κινητηρα και με άμεσο αλλά και με εμμεσο ψεκασμό.
Όταν δείχνει απο πίσω στο βιντεο την εξάτμιση η αλλαγή της σχέσης στο κιβωτιο που κάνει ο οδηγος είναι τελείως άκυρη, βγαίνει και με χειροκίνητο; Δεν ακούστηκε σαν dsg
-
Για το etsi των 150 ίππων τι εικασίες μπορούμε να κάνουμε? Το έχω στα υπόψιν καθότι στην αρχική έκδοση life έχει νομίζω μια χαρά εξοπλισμό. Δεν έχω βρει πολλά βίντεο στο youtube για πως λειτουργεί το υβριδικό. Είδα ότι σβήνει το μοτέρ κάποια στιγμή και απλά τσουλάει σε διαδρομή με ταχύτητες 70-90 χλμ/ωρα. Θα συμβαίνει το ίδιο στα 120 πχ?
Τέλος Μάρτη είχα μάθει από αντιπροσωπεία πως το περιμένουν αλλά δεν ξέρω τώρα με την επιδημία τι θα συμβεί. Αντε να έρθει και αυτό μπας και αποφασίσουμε τι θα αγοράσουμε. Φυσικά να είμαστε όλοι καλά με υγεία αλλά δεν σταματάει η ζωή
-
Το τυπικό mild hybrid είναι το σύστημα του Golf. π.χ. σαν το Swift.
-
Το τυπικό mild hybrid είναι το σύστημα του Golf. π.χ. σαν το Swift.
Ναι το γνωρίζω, ίσως δεν το διατύπωσα σωστά. Ένα άλλο υποψήφιο για αγορά είναι το νέο puma που είναι και αυτό mild hybrid. Περισσότερο θέλω να σταθώ στο σβήσιμο του κινητήρα που δείχνει το εν λόγω βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=-M5eisUNtqQ
Αυτός πάει χαλαρά εδώ. Σε εθνική στα 110 - 130 χλμ/ωρα θα σβήνει ο κινητήρας να 'τσουλάει'?? Δεν το νομίζω βέβαια αλλά ποιος ξέρει?!
VW Golf MK 8