-
Dublin wrote:
Το #1 χρωμα για μενα ειναι το μπλε μεταλλικο τελευταια. Κ το Puma εχει καταπληκτικο μπλε.
+1000!!!
++, αλλα πως σας φαίνεται και αυτό; έτσι θα έρθει σύμφωνα με την παραγγελία με μαύρες ζάντες και όσο το βλέπω τόσο περισσότερο μου αρέσει η αντίθεση ασπρο-μαυρο και με τα φουλ λεντ μπροστα. Ε ρε και να πάει πίσω η παραγωγή λογω πανδημίας και να φάμε το καλοκαίρι με το παλιό. Υγεία πάνω από όλα
Δεν ξέρω αν πρόσεξε κανείς αλλά έχω την αίσθηση ότι στην gt-line τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών είναι λιιιγο μαλακά σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
-
Έκανα td σήμερα το allure 100hp και γενικά μπορώ να πω ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένος. Ωραίο πάτημα σε ίσιο δρόμο και σε στροφές με νορμάλ και λίγο πιο aggresive οδήγηση, τα χλμ έρχονται εύκολα και άνετα και δεν το νιώθεις πότε ανέβασε ταχύτητα, δεν έχει θόρυβο η καμπίνα στα 140 τουλάχιστον που πήγα σταθερά και για τα 100 άλογα του πάει ικανοποιητικά θα έλεγα. Εάν κάποιος το φοβάται δεν υπάρχει λόγος. Εγώ βέβαια θα προτιμήσω (εάν το διαλέξω) στα 130 άλογα.
Τώρα είναι πολύ διαφορετική η αίσθηση του τιμονιού χαμηλά. Προσάρμοσα θέση για να βλέπω καντράν αλλά το τιμόνι πήγε πιο κάτω από την θέση που με βόλευε μέχρι σήμερα. Συνήθεια θα μου πεις. Το πολύ μικρό μέγεθος του τιμονιού δεν ξέρω κάπως μου ξένισε αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό που θα το απέρριπτα. Το επάνω φλατ μέρος επίσης παράξενη αίσθηση σε αναστροφές ειδικά.
Βγαίνοντας έξω το χάζευα για ώρα και σου δίνει την εντύπωση ότι είναι μεγάλο σε όγκο. Συγκριτικά με το puma που πήγα αμέσως μετά φαίνεται πως το 2008 είναι πιο ογκώδες από το μικρότερο Puma που για κίνηση σε πόλη περισσότερο νομίζω είναι προτιμότερο. Πολύ όμορφο και ποιοτικό το εσωτερικό του 2008 αν εξαιρέσεις τα χτυπήματα στο τιμόνι με τα πόδια στο μπες βγες λόγω χώρου. Πίσω σε σχέση με το puma είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα.
Στο puma εμφανές πιο στενάχωρο πίσω αλλά και εμφανές πιο απλό και 'ανάλατο' το εσωτερικό του.
Καταλήγω ότι δεν καταλήγω!
-
Δεν ξέρω αν πρόσεξε κανείς αλλά έχω την αίσθηση ότι στην gt-line τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών είναι λιιιγο μαλακά σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Στη gt έκδοση ισχύει αυτό με τα 155 άλογα. Το είδα και γω πριν λίγο σε βίντεο αν και αναφέρει αυτός ότι είναι η gt-line άλλα κάνει λάθος.
Στο 19:50 Για τους περίεργους.
-
nico wrote:
Δεν ξέρω αν πρόσεξε κανείς αλλά έχω την αίσθηση ότι στην gt-line τα πλαστικά στο πάνω μέρος των θυρών είναι λιιιγο μαλακά σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις.
Στη gt έκδοση ισχύει αυτό με τα 155 άλογα. Το είδα και γω πριν λίγο σε βίντεο αν και αναφέρει αυτός ότι είναι η gt-line άλλα κάνει λάθος.
Στο 19:50 Για τους περίεργους.
Είμαι 99% σίγουρος ότι ισχύει και στην gt-line αλλά μικρή σημασία έχει. Στις πίσω πόρτες επάνω είναι σκληρά πάντως. Αναλυτικότατος ο τύπος, μου θυμίζει λίγο autogefühl και πρέπει να είναι λίγο μικρόσωμος γιατί φαίνονται τεράστιοι οι χώροι πίσω, που δεν είναι. Σε άλλο βίντεο που το οδηγεί στο δρόμο λέει ότι περνάει καλύτερα πάνω από ανωμαλίες από οτι το telsa model 3 που έχει ο ίδιος!!! υπερβολικο ακούγεται
-
Εχει ξετρελαθει με το αυτοκίνητο. Γιατι αμφιβάλλεις; παιρνεις ενα αυτοκινητο κοντα στην κορυφη (ή στην κορυφη) της κατηγοριας του στα παντα.
Καμια σχεση με Autogeful, o Thomas ειναι επιστήμονας, αυτος 10 λεπτα απο τα 20 λεει 'i really like this car, this is awesome'!
Αντίστοιχα θυμαμαι στον Marek που ελεγε οτι τι C5 ειναι το ποιο ανετο αυτοκινητο που εχει οδηγησει, εκεινη την περιοδο εκανε review κ στο Evoque κ το C5 ηταν πολυ ποιο ανετο.
Peugeot - Citroen κανει φοβερα αμαξια τα τελευταια χρονια.
-
Έχει πάρει φωτιά πάντως η κατηγορία με τα ολόφρεσκα 2008, captur, juke, puma πoυ πλησιάζουν σιγα σιγά σε διαστάσεις τα c suv και δείχνουν περισσότερο μοντέρνα και κομψά και κλέβουν πωλήσεις. Πχ πηγαίνοντας να δω το qq μπήκα και στο juke το οποίο δεν θα έλεγα ότι είναι και τόσο μικρότερο, μια χαρά μου φάνηκε και πολύ πιο νεανικό. Αντίστοιχα τα c suv τα περισσότερα είναι στο μέσο της ζωής τους και τουλάχιστον μέχρι να βγει το νέο κασκαι το 21 δεν βλέπω κάτι ενδιαφέρον.
Αναλυτικό συγκριτικό στο coches.net μεταξύ 2008, captur, juke, renegade, kamiq που αξίζει τουλάχιστον για τα πλάνα
-
Puma vs Juke.
Λεει οτι αν θελετε χωρους κοιτάξτε προς 2008/Captur
Το τελευταιο C suv ειναι το C5 Aircross και ειναι πραγματικα τεραστιο σε σχεση με οποιοδηποτε B suv.
To QQ ειναι πλεον 'αρχαιο'. Οντως τα Β suv φλέγονται αυτη τη στιγμη. Ολες οι εταιριες παίζουν δυνατα.
Το καινουργιο Kuga κανει το παλιο να φαινεται αριστούργημα.
Τα Κορεατικα ειναι προς αντικατάσταση επίσης. Sportage μεγσλη αγαπη!
-
https://m.sport24.gr/car/koronoios-kleinei-ta-ergostasia-sthn-eyrwph-h-peugeot-citroen.5693932.html
Μεγαλώνει η περίοδος αναμονής..
Και είχε ετοιμοπαράδοτο grandland τον Ιανουάριο..Αχ
-
https://m.sport24.gr/car/koronoios-kleinei-ta-ergostasia-sthn-eyrwph-h-peugeot-citroen.5693932.html
Μεγαλώνει η περίοδος αναμονής..
Και είχε ετοιμοπαράδοτο grandland τον Ιανουάριο..Αχ
Ευτυχως πηρα το τελευταίο 2008 diesel!
Παντα διαλέγω ετοιμοπαραδοτο, καθως κανεις δεν μπορει να προβλεψει την καθυστέρηση. Φιλοι μου σε 3-4 μηνες αναμονη εκαναν στο παρελθόν μεχρι κ διπλασιο χρόνο στις περισσοτερες των περιπτώσεων, δεν εμπιστευομαι τους 3-4 μηνες των εταιριων ποτε.
Βεβαια τωρα ειναι εξαιρετικα ειδικη και δυσαρεστη περιοδος που κανενα υλικο αγαθό δεν εχει τοση μεγαλη σημασία, εκτος αν εχεις πουλησει περιμένοντας να παραλαβεις και εχεις ξεμεινει χωρις καταλληλο οχημα.
Το ποιο σημαντικο ειναι οτι εχω περιπου 800λιτρα αυτονομια στο ρεζερβουαρ μου αυτη τη στιγμη, που θα μου φανουν πολυ περισσοτερο χρησιμα απο 1 δεπτερολεπτο λιγοτερο στα 0-100. ευλογημένο diesel!
-
https://m.sport24.gr/car/koronoios-kleinei-ta-ergostasia-sthn-eyrwph-h-peugeot-citroen.5693932.html
Μεγαλώνει η περίοδος αναμονής..
Και είχε ετοιμοπαράδοτο grandland τον Ιανουάριο..Αχ
Τι είναι μερικές μέρες άντε εβδομάδες μπροστά στα χρόνια που θα το χαρείς μετά. Μια φορά είπαμε και εμεις να πάρουμε καινούργιο και πάει να καταρρεύσει ο κοσμος!
Πολύ μπροστά οι Ισπανοί στα συγκριτικα, μακάρι να ξέραμε και τι λένε. 2008, juke, captur
-
Το ποιο σημαντικο ειναι οτι εχω περιπου 800λιτρα αυτονομια στο ρεζερβουαρ μου αυτη τη στιγμη, που θα μου φανουν πολυ περισσοτερο χρησιμα απο 1 δεπτερολεπτο λιγοτερο στα 0-100. ευλογημένο diesel!
Αυτή τη στιγμή με υγραέριο βγάζω περίπου 1000χλμ με 60-65€ οπότε περίπου το ίδιο θα βγαίνει και το diesel 2008. Ένας από τους λόγους που το προτίμησα έναντι των πιο βαριών c5, grandland, sportage. Κινούμαι εκτός πόλης κατά 90%. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί τόσο παραγκωνισμένο το πετρέλαιο από reviewers του εξωτερικου όσο και πωλητές εδώ. Ειδικά στην Toyota σε αντιμετωπίζουν ως εξωγήινο όταν ακούν τη λέξη πετρέλαιο. Ας μας πούνε λοιπον ποια εναλλακτική υπάρχει εδώ και τώρα για κάποιον που κάνει 20-30κ χλμ το χρόνο εκτός πολης και κάποια ταξίδια αυθημερόν 500 χλμ. Η αλήθεια είναι το σκέφτηκα πολύ για το ηλεκτρικό 2008 αλλά θέλει 2 βασικά που μου λείπουν: τα επιπλέον χρήματα(αυτό θα το παλευα) και δικό μου κλειστό πάρκινγκ.
-
Δοκιμή από το Carwow.
Εντωμεταξύ, καινούργιο αυτοκίνητο και έχει υγρασία στα φανάρια...
-
Το περίμενα αυτό το review . Τα φανάρια εμένα δεν είχαν ποτέ κανένα θέμα. Σίγουρα δεν ήταν απ'έξω;
Αγγλία έχει Active - Active Plus - Allure - Allure Plus - GT line - GT.
Ακριβώς τα ίδια σας έχω πει και εγώ εδώ πάντως και καταλήγει στα ίδια συμπεράσματα με εμένα.
Στην οδήγηση ενώ μιλάει για το πόσο άνετο είναι και ότι μοιάζει με αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας στο cruising, εκπλήσσεται ευχάριστα και με το ότι στρίβει, και ενώ σε όλο το βίντεο είναι rather cool για το στυλ του, η κατακλείδα τα λέει όλα:
'Just go right ahead and buy it, cause I can't think of one I rather prefer. This is my favorite'
-
Αν δεις στο 1.25 περνάει και το δάχτυλο από πάνω και η υγρασία δεν φεύγει, οπότε λογικά είναι μέσα στο φανάρι.
-
Το περίμενα αυτό το review .
'Just go right ahead and buy it, cause I can't think of one I rather prefer. This is my favorite'
Αν και θετικό το συμπεράσμα εμένα μου φάνηκε πολύ σύντομο και επιφανειακό το review του carwow. Τουλάχιστον ένας σλοβάκος δοκιμάζει λίγο τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο είχε grip control.
https://youtu.be/tyJ7JvLqMb0?t=652 μέχρι το 13:25
-
Μπορεί να του σέρνω διαφορά....Αλλά είναι απίστευτα όμορφο. Κολλάς να το κοιτάς.
Έχετε δει πιο σπορτιφ εικόνα σε suv .... ανεξάρτητου κατηγορίες...Είναι πανέμορφο το ατιμο
-
Dublin wrote:
Το περίμενα αυτό το review .
'Just go right ahead and buy it, cause I can't think of one I rather prefer. This is my favorite'
Αν και θετικό το συμπεράσμα εμένα μου φάνηκε πολύ σύντομο και επιφανειακό το review του carwow. Τουλάχιστον ένας σλοβάκος δοκιμάζει λίγο τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο είχε grip control.
https://youtu.be/tyJ7JvLqMb0?t=652 μέχρι το 13:25
Τι αλλο να σου πει δηλαδη;! Σου λεει οτι ειναι το καλύτερο στην κατηγορια του, και ειναι αυτο που θα αγοραζε!
Επειδη εχω ζησει πολλα χρονια μεγάλη Βρετανία, αυτο ειναι ενα υφσκι χαρακτηριστικό, σε φαση 'βαριεμαι, τι να πω, σπέρνει το όχημα'. Για να καταλαβεις θα μπορουσε να κανει drop mic, τοσο απλα..
Κοιτα και το 208 review, εκει ειναι πολυ ποιο ενθουσιωδης, ενω σαν σύνολο θεωρώ το 2008 πολυ ποιο ολοκληρωμενη αγορα.
@Lap εχω εκφράσει την αποψη μου οτι ειναι ποιο ωραιο απο το 3008, μεσα - εξω.
Να σας πω κ το πράγματικα μεγάλο λαθος που εχει γινει; επρεπε να ηταν 3-4 εκατοστα ποιο φαρδυ στην καμπινα. Μετα θα μιλαγαμε για τελειότητα κ για πραγματικα 5θεσιο αυτοκινητο.
-
Dublin wrote: θετικό το συμπεράσμα εμένα μου φάνηκε πολύ σύντομο και επιφανειακό το review του carwow. Τουλάχιστον ένας σλοβάκος δοκιμάζει λίγο τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο είχε grip control.
https://youtu.be/tyJ7JvLqMb0?t=652 μέχρι το 13:25
Εχεις δικαιο πολυ ωραιο το λασπολουτρο που το εχωσε. Βέβαια οταν ακουω αυτον τον Σλοβακο, το μονο που σκεφτομαι ειναι ποσο ωραια ειναι η Ελληνικη γλωσσα. Μου σπαει τα νευρα να τον ακουω, αν και κανει πιο overall work στα test του.
-
Να σας πω κ το πραγματικά μεγάλο λαθος που εχει γινει; επρεπε να ηταν 3-4 εκατοστα ποιο φαρδυ στην καμπινα. Μετα θα μιλαγαμε για τελειότητα κ για πραγματικα 5θεσιο αυτοκινητο.
Σωστός! 2 κανονικοί ενήλικες + 1 παιδί θα ταξιδέψουν άνετα πίσω, αλλά λείπουν αυτά τα λίγα εκατοστά για να νιώθει λίγο πιο άνετα ο τρίτος (κανονικός) ενήλικας. Εδώ κάπου έγινε συμβιβασμός μεταξύ design και χώρων και φυσικά για να μην κανιβαλίσει το 3008 (κάτι που θα γίνει σίγουρα αλλά σε μικρότερο βαθμό). Βέβαια αν οι 3 πίσω είναι θρεφτάρια δεν σώζεσαι ούτε με το 3008. Γενικά θα έλεγα ότι είναι κατάλληλο για μια τετραμελής οικογένεια κανονικού αναστήματος. Αν κάποιος μεταφέρει συχνά 5 ενήλικα άτομα απλά ξεχνάει το 2008 και κοιτάει στην επόμενη ή καλύτερα στην μεθεπόμενη κατηγορία (5008)
-
Αν και θετικό το συμπεράσμα εμένα μου φάνηκε πολύ σύντομο και επιφανειακό το review του carwow. Τουλάχιστον ένας σλοβάκος δοκιμάζει λίγο τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Δεν ξέρω αν το συγκεκριμένο είχε grip control.
https://youtu.be/tyJ7JvLqMb0?t=652 μέχρι το 13:25
Έχει grip control, είναι το διακοπτάκι -γράφει 'drive mode'- στη κονσόλα πίσω από το ηλεκτρ.χειρόφρενο.
Το λέω γιατί βλέποντας και το τεστ του carwow,το δείχνει και το αναφέρει ως τέτοιο (στο 10:30)
PEUGEOT 2008 (Μοντέλο 2019)