-
Όταν μιλάνε για 260 χιλιόμετρα αυτονομίας, τα 200 τα έχεις στο νερό με φυσιολογική οδήγηση. Δηλαδή τη θέρμανσή σου, τον κλιματισμό σου, τα 120 σου. Οπότε είσαι υπερ-υπεράνετος στο αν θα σε φτάσει, αλλά και στο αν θα σε φτάνει στα επόμενα 10 χρόνια. Θα φορτίζεις το βράδυ στο σπίτι με νυχτερινή χρέωση κι όλα πόπα. Δε θα χρειάζεται καν να το γεμίζεις, αλλά θα κινείσαι πάντα στο 20-90%, που είναι πιο υγιεινό από το 5-100%.
Όσο για το πού βρίσκονται τα 16-17, δεν έχω ιδέα. Άλλοι τα βρίσκουν, άλλοι όχι. Εγώ ανήκω στους δεύτερους. Οπωσδήποτε, το πιο οικονομικό που μπορεί να κάνει κανείς είναι να βάλει υγραέριο στο παλιό του. Τίποτα άλλο δεν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά με ένα χιλιάρικο.
Αν όμως το παλιό έχει φάει τα ψωμιά του, δεν είναι τρελό ποσό για νέο αυτοκίνητο. Το οποίο δε θα έχει σχεδόν καθόλου έξοδα. Κόστος 1-1.5 ευρώ στα 100, 0 τέλη, 0 σέρβις. Αλήθεια, έχεις υγραέριο στο MG;
Πάντως, η κατάργηση του Φυσικού Αερίου είναι κακή είδηση, το λες κι Εθνικό Πένθος...
Lap, την αγάπη μου!
-
Αστα dimsaba εσύ το Φ αέριο, εγώ την Κούλα....
Φαντάσου δηλαδή να έβγαινε η κούλα με φυσικό αέριο
Αφιερωμένο
-
Κάνεις ένα σκασμό χιλιόμετρα με αυτοκίνητο υψηλής κατανάλωσης και δεν το κάνεις υγραέριο για να μην το 'μαγαρίσεις'; Και μετά μου λες ότι δεν έχεις 16-17 χιλιάρικα. Τι λες παιδί μου, εσύ είσαι πλούσιος!
Τι κατανάλωση έχει τώρα το MG σε αυτές τις συνθήκες;
-
Super@T wrote:
4000 € κιόλας ένας μέσος μισθός στην δυτική Ευρώπη;
Αν υπολογίζεις το μηνιαίο εισόδημα στις ηλικίες και κατηγορίες εργαζομένων-επαγγελματιών που αγοράζουν αυτοκίνητα, περίπου σαν εμάς ας πούμε, ίσως είναι η βάση τα 4 χιλιάρικα, αν υπολογίζεις τις κοπέλες και τους νεαρούς που δουλεύουν part-time, αρχάριοι κλπ, η απόκλιση θα είναι μεγαλύτερη.
Τι να σου πω, από γνωστούς και φίλους σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη, τα 4000 είναι πιο πιθανό να είναι μικτά παρά καθαρά. Και δεν είναι part time ούτε καθαρίζουν πατώματα.
Δεν πρόκειται να φτηνύνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό είναι ένα 'καρβέλι' που ονειρεύονται 'οι νηστικοί' της παροιμίας... όσο αυξάνεται η ζήτηση και γίνονται πιο πολύπλοκα τα αυτοκίνητα, τόσο θα τσιμπάνε προς τα πάνω... ότι θα πολλαπλασιαστεί η αυτονομία τους, θα έχουν ανεξάρτητες τετρακινήσεις κλπ. αυτό ναι.
Όπως σήμερα αγοράζεις αυτοκίνητο από 9999 € μέχρι 99999 €, έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά. Δεν χρειάζονται όλα ανεξάρτητα μοτέρ σε κάθε τροχό.
-
Ήδη ακούγεται για Dacia των 200 χιλιομέτρων και 15 χιλιάδων. Μια χαρά για όχημα πόλης.
-
JohnDelta, 19.800 το ηλεκτρικό Citigo των 260 θεωρητικών χιλιομέτρων. Αν προκύψει και μια επιδότηση και πέσει στα 16-17 χιλιάρικα και σου κοστίζει 2 ευρώ η μετακίνηση, δεν είναι άσχημα.
Συμφωνώ 100% ότι ειδικά στα μικρά πόλης, θα υπάρξει άμεσα οικονομοτεχνικό κίνητρο επιλογής, αν είναι στοιχειωδώς σοβαρή μια επιδότηση.
-
Αν θες να έχεις ένα αγωνιστικό για τις λίγες μέρες το χρόνο ΚΑΙ να κάνεις 750 εργασιακά χιλιόμετρα την εβδομάδα ΚΑΙ δεν επιτρέπεται να του βάλεις γκάζι (αγωνιστικό γαρ, εκτός κι αν δεν υπάρχει κόλλημα οπότε σκέψου το), δε συνδυάζονται όλα. Από εκεί και πέρα, αφού βγαίνεις οικονομικά να κάνεις τα γούστα σου, καλώς. Αν όμως δεν έβγαινες, το πιο απλό θα ήταν να χτυπήσεις ένα μεταχειρισμένο VW eco-Up στα 8 χιλιάρικα και να δεις χαρά στα σκέλια.
Όσο για μένα, τα γούστα βγαίνουν σε ποδήλατα-τρεξίματα-καγιάκ-βίντεο με Tesla στο Youtube. Περήφανος οδηγός επταθέσιου με υγραέριο, το Miata έσπασε μοτέρ από υδραυλική πριν 8 χρόνια και πριν 5,5 το ξηλώσαμε για ανταλλακτικά. Γρήγορα περνούν τα έρμα τα χρόνια...
-
Το πρόβλημα δεν είναι ποιος μπορεί να αγοράσει τι. Είναι ότι ένα ένα τα κράτη αρχίζουν να βάζουν χρονικό όριο για την πώληση καινούργιων με ορυκτά καύσιμα και βέβαια σε 2η φάση θα έχουμε την ολική απαγόρευση χρήσης μη ηλεκτροκινητων. Λογικά εμείς θα έχουμε χαιρετίσει την οδήγηση ή και εντελώς ώσπου να γίνουν και τα 2 σενάρια μαζί πραγματικότητα. Όμως το electro happy κλίμα των site και περιοδικών αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σε απόλυτη αντιδιαστολή με το μέσο αγοραστή αυτοκινήτου και τις δυνατότητες του...
Κάπου εκεί λοιπόν πρέπει να εξισορροπηθεί η ανάγκη καθαροτερης μετακίνησης με το τι είναι εφικτό για την πλειοψηφία του πληθυσμού μιας χώρας. Ε λοιπόν τι πρωτότυπο, η Ελλάδα (και γενικά οι βαλκανικές χώρες) θα αδυνατούν για χαλαρά μια 20ετια να ακολουθήσουν τον μ.ο. των πιο εύρωστων κρατών της Ευρώπης στο θέμα αυτο.
Αυτή είναι μια φρούδα ελπίδα πάντα των καταναλωτών με μικρότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ, αλλά στην πράξη είναι ανέφικτο, ειδικά εντός Ευρωζώνης.
Οι βιομηχανίες έτσι κι αλλιώς αναπτύσσουν προϊόντα με στρατηγική βλέψη την προσφορά/ζήτηση στο σύνολο των αγορών που κάνουν πωλήσεις ή στοχεύουν να κάνουν.
Το γεγονός ότι είμαστε στους φτωχότερους στην ΕΕ, σε συνδυασμό με το κοινό νόμισμα, δεν επιτρέπει καμία ευελιξία είτε οικονομοτεχνικών προσαρμογών είτε νομικών αποκλίσεων.
Εν ολίγοις, από τη μία πρέπει να τηρείς όλα τα πρότυπα της ΕΕ, π.χ. σε περιβαλλοντικά θέματα ή άλλα θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης, αλλά ταυτόχρονα δεν έχεις την οικονομική επιφάνεια να τα ακολουθήσεις, χωρίς να υπάρχει και περιθώριο «ελαστικότητας» για να εξυπηρετήσεις το κοινό στις ανάγκες του.
-
Σαν ξαφνικά να σταματούσαν τα μισά αυτοκίνητα να κινούνται επί γης. Σαν να γυρίζουμε τον χρόνο πίσω στην δεκαετία όχι του 80 αλλά του 60 ...
Το αστείο είναι ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση είχε φτάσει τόσο πολύ στη Καλιφόρνια το 60 που ήταν οι πρώτοι που βγάλαν νόμους για τον περιορισμό της, μετά το 70 γενικά η Αμερική και μάλλον το 80 η Ευρώπη. ..
-
Δηλαδή; που θες να καταληξεις;
-
Πουθενά. Ότι δεν ήταν καθαρός ο αέρας το 60 και το 80 επειδή υπήρχαν λιγότερα αμάξια.
-
Σαν ξαφνικά να σταματούσαν τα μισά αυτοκίνητα να κινούνται επί γης. Σαν να γυρίζουμε τον χρόνο πίσω στην δεκαετία όχι του 80 αλλά του 60 διότι πλέον οι θερμοδυναμική απόδοση των κινητήρων είναι σχεδόν διπλάσια, καταναλώνουν το μισό όγκο καυσίμων από τα αυτοκίνητα του 80 και τα φίλτρα των ρυπων ειναι κορυφαία συγκριτικά με το τότε που ήταν σχεδόν ανύπαρκτα.
Μίλησα για λιγότερο όγκο καυσίμων που καίγονται συγκριτικά με σήμερα λόγω αριθμών των αυτοκινητων
-
Πήγα να απαντήσω στο ποστ του super@t που ψάχνεται ώρες ωρες για λάθη ποστάροντας το μισό μου ποστ και έκανα edit το παλιο,...οπότε χάθηκαν αυτά που είπα και βαριέμαι να ξαναγράψω αυτονόητα πραγματα
Τσπ...Όπως κλασικά ασχολούμαστε με λεπτομερεις για να ποσταρουμε και χανουμε την ουσια.
-
Κάτι σχετικό τότε για Αθήνα.
-
Εχει ινφογκραφικ και για άλλη πόλη της ευρωπης, διότι
-
Μέχρι τα euro 5 δεν υπήρχαν diesel στην Αθήνα
-
Τα αυτοκίνητα βενζίνης είναι τεράστιο ποσοστό του συνόλου των αυτοκινήτων και μόνο τα euro 5 και τα euro 6 diesel αρχίζουν να παίρνουν μερίδιο τον συνολικών αυτοκινήτων.
Διότι έτσι όπως φαίνεται από το διάγραμμα τα euro4 παράγουν ελάχιστα Nox σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά έμμεσου ψεκασμού βενζινης euro 4 κάτι που φυσικά δεν ισχύει.
-
-
Ξέχασες ότι υπάρχουν επαγγελματικά, πρώτα απ' όλα τα ταξί, οπότε το γράφημα στέκει, υπάρχουν Euro 4 και παλιότερα ντήζελ επιβατικά στην Αθήνα.
Η μεγάλη επιβάρυνση βέβαια φαίνεται καθαρά ότι είναι από τα φορτηγά.
-
Σωστά,
Αλλά και παλι δεν υπάρχει σύγκριση, τα diesel τόσα έτη κατα μεσο ορο εκτος καποιων εξαιρεσεων έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ στις εκπομπές Nox, κάτι που επιβαρύνει την υγεία των πολιτών περισσότερο απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα (και ιδιαιτερα τα εμμεσου ψεκασμου) αλλά και επιβαρύνει το εθνικό σύστημα υγείας.
Μακάρι να τα καταφέρουν, δεν έχω προσωπικά πρόβλημα, αλλά τα στοιχεία δείχνουν αλλά πράγματα.
https://ecoscore.be/en/info/ecoscore/nox
Εδω τα πιο ευχαριστα νεα για τους diesel euro 6d
-
Δεν ξέρω εαν έχει συζητηθέι ξάνα (δεν έψαξα όλα τα ποστ) αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον.
Βλέπουμε ότι οι παραδοσιακοί κατασκυεαστές είναι πολύ πίσω στα ηλεκτρικά, η Tesla είναι στην κορυφή αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι η ΚΙΑ, που ήρθε 2ο σε αυτονομία και το μόνο που άγγιξε το 90% της θεωρητικής αυτονομίας του. Φαίνεται οι Κορεάτες έχουν μελετήσει το μάθημά τους!
-
Φωτογραφία από ελληνικό Kona:
Μπαταρία στα 3/4 κι αυτονομία 400 χιλιόμετρα.
-
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης