Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 38
    • 39
    • 40
    • 41
    • 42
    • 898
    • 899
    • 40 / 899
    Περί αυτοκίνησης
    162
    17963
    408574
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Όταν μιλάνε για 260 χιλιόμετρα αυτονομίας, τα 200 τα έχεις στο νερό με φυσιολογική οδήγηση. Δηλαδή τη θέρμανσή σου, τον κλιματισμό σου, τα 120 σου. Οπότε είσαι υπερ-υπεράνετος στο αν θα σε φτάσει, αλλά και στο αν θα σε φτάνει στα επόμενα 10 χρόνια. Θα φορτίζεις το βράδυ στο σπίτι με νυχτερινή χρέωση κι όλα πόπα. Δε θα χρειάζεται καν να το γεμίζεις, αλλά θα κινείσαι πάντα στο 20-90%, που είναι πιο υγιεινό από το 5-100%.

      Όσο για το πού βρίσκονται τα 16-17, δεν έχω ιδέα. Άλλοι τα βρίσκουν, άλλοι όχι. Εγώ ανήκω στους δεύτερους. Οπωσδήποτε, το πιο οικονομικό που μπορεί να κάνει κανείς είναι να βάλει υγραέριο στο παλιό του. Τίποτα άλλο δεν κάνει τόσο μεγάλη διαφορά με ένα χιλιάρικο.

      Αν όμως το παλιό έχει φάει τα ψωμιά του, δεν είναι τρελό ποσό για νέο αυτοκίνητο. Το οποίο δε θα έχει σχεδόν καθόλου έξοδα. Κόστος 1-1.5 ευρώ στα 100, 0 τέλη, 0 σέρβις. Αλήθεια, έχεις υγραέριο στο MG;

      Πάντως, η κατάργηση του Φυσικού Αερίου είναι κακή είδηση, το λες κι Εθνικό Πένθος...

      Lap, την αγάπη μου!

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • L
        lap last edited by

        Αστα dimsaba εσύ το Φ αέριο, εγώ την Κούλα....

        Φαντάσου δηλαδή να έβγαινε η κούλα με φυσικό αέριο

        Αφιερωμένο

        Youtube Video

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimsabas last edited by

          Κάνεις ένα σκασμό χιλιόμετρα με αυτοκίνητο υψηλής κατανάλωσης και δεν το κάνεις υγραέριο για να μην το 'μαγαρίσεις'; Και μετά μου λες ότι δεν έχεις 16-17 χιλιάρικα. Τι λες παιδί μου, εσύ είσαι πλούσιος!

          Τι κατανάλωση έχει τώρα το MG σε αυτές τις συνθήκες;

          https://cartalk.gr/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            super-t @piliourits last edited by

            Super@T wrote:

            4000 € κιόλας ένας μέσος μισθός στην δυτική Ευρώπη;

            Αν υπολογίζεις το μηνιαίο εισόδημα στις ηλικίες και κατηγορίες εργαζομένων-επαγγελματιών που αγοράζουν αυτοκίνητα, περίπου σαν εμάς ας πούμε, ίσως είναι η βάση τα 4 χιλιάρικα, αν υπολογίζεις τις κοπέλες και τους νεαρούς που δουλεύουν part-time, αρχάριοι κλπ, η απόκλιση θα είναι μεγαλύτερη.

            Τι να σου πω, από γνωστούς και φίλους σε διάφορες χώρες στην Ευρώπη, τα 4000 είναι πιο πιθανό να είναι μικτά παρά καθαρά. Και δεν είναι part time ούτε καθαρίζουν πατώματα.


            Δεν πρόκειται να φτηνύνουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αυτό είναι ένα 'καρβέλι' που ονειρεύονται 'οι νηστικοί' της παροιμίας... όσο αυξάνεται η ζήτηση και γίνονται πιο πολύπλοκα τα αυτοκίνητα, τόσο θα τσιμπάνε προς τα πάνω... ότι θα πολλαπλασιαστεί η αυτονομία τους, θα έχουν ανεξάρτητες τετρακινήσεις κλπ. αυτό ναι.

            Όπως σήμερα αγοράζεις αυτοκίνητο από 9999 € μέχρι 99999 €, έτσι θα γίνει και με τα ηλεκτρικά. Δεν χρειάζονται όλα ανεξάρτητα μοτέρ σε κάθε τροχό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dimsabas last edited by

              Ήδη ακούγεται για Dacia των 200 χιλιομέτρων και 15 χιλιάδων. Μια χαρά για όχημα πόλης.

              https://cartalk.gr/

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • F
                futurist @dimsabas last edited by

                JohnDelta, 19.800 το ηλεκτρικό Citigo των 260 θεωρητικών χιλιομέτρων. Αν προκύψει και μια επιδότηση και πέσει στα 16-17 χιλιάρικα και σου κοστίζει 2 ευρώ η μετακίνηση, δεν είναι άσχημα.

                Συμφωνώ 100% ότι ειδικά στα μικρά πόλης, θα υπάρξει άμεσα οικονομοτεχνικό κίνητρο επιλογής, αν είναι στοιχειωδώς σοβαρή μια επιδότηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dimsabas last edited by

                  Αν θες να έχεις ένα αγωνιστικό για τις λίγες μέρες το χρόνο ΚΑΙ να κάνεις 750 εργασιακά χιλιόμετρα την εβδομάδα ΚΑΙ δεν επιτρέπεται να του βάλεις γκάζι (αγωνιστικό γαρ, εκτός κι αν δεν υπάρχει κόλλημα οπότε σκέψου το), δε συνδυάζονται όλα. Από εκεί και πέρα, αφού βγαίνεις οικονομικά να κάνεις τα γούστα σου, καλώς. Αν όμως δεν έβγαινες, το πιο απλό θα ήταν να χτυπήσεις ένα μεταχειρισμένο VW eco-Up στα 8 χιλιάρικα και να δεις χαρά στα σκέλια.

                  Όσο για μένα, τα γούστα βγαίνουν σε ποδήλατα-τρεξίματα-καγιάκ-βίντεο με Tesla στο Youtube. Περήφανος οδηγός επταθέσιου με υγραέριο, το Miata έσπασε μοτέρ από υδραυλική πριν 8 χρόνια και πριν 5,5 το ξηλώσαμε για ανταλλακτικά. Γρήγορα περνούν τα έρμα τα χρόνια...

                  Youtube Video

                  https://cartalk.gr/

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • F
                    futurist @Guest last edited by

                    Το πρόβλημα δεν είναι ποιος μπορεί να αγοράσει τι. Είναι ότι ένα ένα τα κράτη αρχίζουν να βάζουν χρονικό όριο για την πώληση καινούργιων με ορυκτά καύσιμα και βέβαια σε 2η φάση θα έχουμε την ολική απαγόρευση χρήσης μη ηλεκτροκινητων. Λογικά εμείς θα έχουμε χαιρετίσει την οδήγηση ή και εντελώς ώσπου να γίνουν και τα 2 σενάρια μαζί πραγματικότητα. Όμως το electro happy κλίμα των site και περιοδικών αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι σε απόλυτη αντιδιαστολή με το μέσο αγοραστή αυτοκινήτου και τις δυνατότητες του...

                    Κάπου εκεί λοιπόν πρέπει να εξισορροπηθεί η ανάγκη καθαροτερης μετακίνησης με το τι είναι εφικτό για την πλειοψηφία του πληθυσμού μιας χώρας. Ε λοιπόν τι πρωτότυπο, η Ελλάδα (και γενικά οι βαλκανικές χώρες) θα αδυνατούν για χαλαρά μια 20ετια να ακολουθήσουν τον μ.ο. των πιο εύρωστων κρατών της Ευρώπης στο θέμα αυτο.

                    Αυτή είναι μια φρούδα ελπίδα πάντα των καταναλωτών με μικρότερο κατά κεφαλήν ΑΕΠ, αλλά στην πράξη είναι ανέφικτο, ειδικά εντός Ευρωζώνης.

                    Οι βιομηχανίες έτσι κι αλλιώς αναπτύσσουν προϊόντα με στρατηγική βλέψη την προσφορά/ζήτηση στο σύνολο των αγορών που κάνουν πωλήσεις ή στοχεύουν να κάνουν.

                    Το γεγονός ότι είμαστε στους φτωχότερους στην ΕΕ, σε συνδυασμό με το κοινό νόμισμα, δεν επιτρέπει καμία ευελιξία είτε οικονομοτεχνικών προσαρμογών είτε νομικών αποκλίσεων.

                    Εν ολίγοις, από τη μία πρέπει να τηρείς όλα τα πρότυπα της ΕΕ, π.χ. σε περιβαλλοντικά θέματα ή άλλα θέματα κανονιστικής συμμόρφωσης, αλλά ταυτόχρονα δεν έχεις την οικονομική επιφάνεια να τα ακολουθήσεις, χωρίς να υπάρχει και περιθώριο «ελαστικότητας» για να εξυπηρετήσεις το κοινό στις ανάγκες του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      super-t last edited by

                      Σαν ξαφνικά να σταματούσαν τα μισά αυτοκίνητα να κινούνται επί γης. Σαν να γυρίζουμε τον χρόνο πίσω στην δεκαετία όχι του 80 αλλά του 60 ...

                      Το αστείο είναι ότι η ατμοσφαιρική ρύπανση είχε φτάσει τόσο πολύ στη Καλιφόρνια το 60 που ήταν οι πρώτοι που βγάλαν νόμους για τον περιορισμό της, μετά το 70 γενικά η Αμερική και μάλλον το 80 η Ευρώπη. ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Δηλαδή; που θες να καταληξεις;

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          super-t last edited by

                          Πουθενά. Ότι δεν ήταν καθαρός ο αέρας το 60 και το 80 επειδή υπήρχαν λιγότερα αμάξια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Σαν ξαφνικά να σταματούσαν τα μισά αυτοκίνητα να κινούνται επί γης. Σαν να γυρίζουμε τον χρόνο πίσω στην δεκαετία όχι του 80 αλλά του 60 διότι πλέον οι θερμοδυναμική απόδοση των κινητήρων είναι σχεδόν διπλάσια, καταναλώνουν το μισό όγκο καυσίμων από τα αυτοκίνητα του 80 και τα φίλτρα των ρυπων ειναι κορυφαία συγκριτικά με το τότε που ήταν σχεδόν ανύπαρκτα.

                            Μίλησα για λιγότερο όγκο καυσίμων που καίγονται συγκριτικά με σήμερα λόγω αριθμών των αυτοκινητων

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lap last edited by

                              Πήγα να απαντήσω στο ποστ του super@t που ψάχνεται ώρες ωρες για λάθη ποστάροντας το μισό μου ποστ και έκανα edit το παλιο,...οπότε χάθηκαν αυτά που είπα και βαριέμαι να ξαναγράψω αυτονόητα πραγματα

                              Τσπ...Όπως κλασικά ασχολούμαστε με λεπτομερεις για να ποσταρουμε και χανουμε την ουσια.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                super-t last edited by

                                Κάτι σχετικό τότε για Αθήνα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Εχει ινφογκραφικ και για άλλη πόλη της ευρωπης, διότι

                                  1. Μέχρι τα euro 5 δεν υπήρχαν diesel στην Αθήνα

                                  2. Τα αυτοκίνητα βενζίνης είναι τεράστιο ποσοστό του συνόλου των αυτοκινήτων και μόνο τα euro 5 και τα euro 6 diesel αρχίζουν να παίρνουν μερίδιο τον συνολικών αυτοκινήτων.

                                  Διότι έτσι όπως φαίνεται από το διάγραμμα τα euro4 παράγουν ελάχιστα Nox σε αντίθεση με ατμοσφαιρικά έμμεσου ψεκασμού βενζινης euro 4 κάτι που φυσικά δεν ισχύει.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • T
                                    tgd last edited by

                                    Ξέχασες ότι υπάρχουν επαγγελματικά, πρώτα απ' όλα τα ταξί, οπότε το γράφημα στέκει, υπάρχουν Euro 4 και παλιότερα ντήζελ επιβατικά στην Αθήνα.

                                    Η μεγάλη επιβάρυνση βέβαια φαίνεται καθαρά ότι είναι από τα φορτηγά.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • L
                                      lap last edited by

                                      Σωστά,

                                      Αλλά και παλι δεν υπάρχει σύγκριση, τα diesel τόσα έτη κατα μεσο ορο εκτος καποιων εξαιρεσεων έχουν σπάσει όλα τα κοντέρ στις εκπομπές Nox, κάτι που επιβαρύνει την υγεία των πολιτών περισσότερο απο τα αντιστοιχα βενζινοκινητα (και ιδιαιτερα τα εμμεσου ψεκασμου) αλλά και επιβαρύνει το εθνικό σύστημα υγείας.

                                      Μακάρι να τα καταφέρουν, δεν έχω προσωπικά πρόβλημα, αλλά τα στοιχεία δείχνουν αλλά πράγματα.

                                      https://ecoscore.be/en/info/ecoscore/nox

                                      Εδω τα πιο ευχαριστα νεα για τους diesel euro 6d

                                      https://dieselnet.com/news/2019/02adac.php

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Δεν ξέρω εαν έχει συζητηθέι ξάνα (δεν έψαξα όλα τα ποστ) αλλά είναι πολύ ενδιαφέρον.

                                        Youtube Video

                                        Βλέπουμε ότι οι παραδοσιακοί κατασκυεαστές είναι πολύ πίσω στα ηλεκτρικά, η Tesla είναι στην κορυφή αλλά το πιο εντυπωσιακό είναι η ΚΙΑ, που ήρθε 2ο σε αυτονομία και το μόνο που άγγιξε το 90% της θεωρητικής αυτονομίας του. Φαίνεται οι Κορεάτες έχουν μελετήσει το μάθημά τους!

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Φωτογραφία από ελληνικό Kona:

                                          https://scontent.fath5-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/99101202_239007597525098_6075701148268888064_o.jpg?_nc_cat=106&_nc_sid=825194&_nc_eui2=AeGhigVrKP1nlZ1mY6ZnyIEh0yx9EoitOjjTLH0SiK06OB4FDJ02F6NEe0PYVtezttDkcoc1bd2hRtyqXuYXaNYv&_nc_ohc=zqmgeE7xKwYAX_vQcPQ&_nc_ht=scontent.fath5-1.fna&oh=e9229b3995dea4b4df171a5dc6519a31&oe=5EE924F0

                                          Μπαταρία στα 3/4 κι αυτονομία 400 χιλιόμετρα.

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • alexandros-k
                                            alexandros-k last edited by

                                            https://www.autoblog.gr/2020/05/25/ta-posa-pou-tha-dothoun-ws-epidothsh-gia-thn-agora-hlektrikwn-autokinhtwn-skouter-kai-podhlatwn/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 41
                                            • 42
                                            • 898
                                            • 899
                                            • 40 / 899
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr