Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 6 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    2
    117
    2582
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dstou last edited by

      Κάποια στιγμή θα πρέπει και εδώ να σταματήσει το καλαμπούρι με τα mild hybrid

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • F
        futurist last edited by

        Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.

        1 Reply Last reply Reply Quote 7
        • fanis75
          fanis75 moderator @futurist last edited by

          Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.

          Πληρώνουν το 50% του ΕΤΤ, όπως και τα κανονικά υβριδικά.

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by

            Καλαμπούρι ξεκαλαμπουρι εγω με το swift οπότε το οδηγώ γράφω καλύτερα νούμερα από yaris hybrid. Και ίσα με ντίζελ. Πάτε δειτε το νήμα....

            Πραγματική κατανάλωση από εμένα μετρημένη οχι απο περιοδικά

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • K
              kyr80 last edited by

              Δηλαδή πόσο γράφεις;

              Στο 3,3λτ/100 είναι διαδρομή που περιλαμβάνει και ε.ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανίων. Επιστροφή από cosmos σε Καλαμαριά

              το 2,,7λτ/100 είναι μόνο αστική διαδρομή από κέντρο σε Καλαμαριά.


              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                lap last edited by

                Με τη μέση οριαια ταχύτητα σου στα 4,2 λίτρα θυμάμαι για αποστάσεις όμως των 70 χλμ.

                Απαλή οδήγηση χωρίς εξαρσεις αλλα οχι και να σέρνεται.

                Αντίπαλος όμως ειναι το yaris hybrid με τον ένα ηλεκτροκινητήρα.

                Υ.γ καλά τι 2,7 ειναι αυτο;;; απιστευτα νουμερα.

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • K
                  kyr80 last edited by

                  Ταξίδι με 4,2 με ταχύτητα 80-90χλμ Σιθωνία-Μουδανιά και 110-120χλμ Μουδανιά-Θεσσαλονίκη. Δηλαδή το 4,2 είναι το μέγιστο που μπορεί να φτάσει. Γιατί πρακτικά την μεγαλύτερη κατανάλωση την έχει στο ταξίδι. Αν το βάλεις στο sport βλέπεις 6.

                  Όσο το μαθαίνεις, και επιδιώξεις να πας οικονομικά, μια κατανάλωση γύρω στο 3 εντός πόλης είναι εύκολη. Γιατί το 2,7 το 'κυνήγησα'. Με αργές εκκινήσεις και ομαλά φρεναρίσματα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • L
                    lap last edited by

                    Και στο σουτζουκάκι με adaptive control στα 110, 4,5 λίτρα γράφει. Εκεί το boustarisma Από το ηβλ μοτέρ σχεδόν είναι ανύπαρκτο. Άλλα δεν σε πολυνοιζει διότι ο κινητήρας στροφαρει και έχει αρκετή ροπή.

                    Γενικά αν κίνησε ψηλοβιαστικα έχει μποτιλιάρισμα τρέχεις σε περιφερειακους κτλ είσαι στα 5,5 λίτρα.

                    Γενικά δεν απέχει πολύ.... τουλάχιστον από το yaris.

                    Αν σκεφτείς και τα 5000 ευρώ διαφοράς μεταξύ των δύο...Μια χαρά τα mild hybrid 

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • F
                      futurist @fanis75 last edited by

                      futurist wrote:

                      Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.

                      Πληρώνουν το 50% του ΕΤΤ, όπως και τα κανονικά υβριδικά.

                      Τραγικό! Δεν γίνεται να μπαίνουν όλα στον ίδιο «κουβά», απλά με το όνομα.

                      Ιδανικά, θα μπορούσε να γίνει μια διαβάθμιση και να είναι κλιμακωτά τα μέτρα ελάφρυνσης.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lap last edited by

                        Να είναι κλιμακωτά άλλα ένα mild υβριδικό προσφέρει λιγότερους ρύπους στη πόλη οπότε καλό ειναι να υπάρχει εκπτωση.

                        Γενικά, ένα mild hybrid προσφέρει ροπή σε αστικη κινηση και έτσι δεν θα ζητήσει ο οδηγος από τον κινητηρα περισσότερη ροπη πατωντας περισσότερο το γκάζι. Αποθηκεύει την κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και το άφημα του γκαζιού και την επιστρέφει κατά την κίνηση αντί της βενζίνης.

                        Αν πατήσεις φουλ το γκάζι δίνει και έξτρα κάποια κιλά ροπής.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • jorge_greek
                          jorge_greek @kyr80 last edited by

                          Στο 3,3λτ/100 είναι διαδρομή που περιλαμβάνει και ε.ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανίων. Επιστροφή από cosmos σε Καλαμαριά

                          το 2,7λτ/100 είναι μόνο αστική διαδρομή από κέντρο σε Καλαμαριά.

                          Τέτοιες καταναλώσεις μόνο σε σκούτερ μέχρι 200cc! Μεγειά Κυριάκο!

                          And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • W
                            wantone @lap last edited by

                            Με τη μέση οριαια ταχύτητα σου στα 4,2 λίτρα θυμάμαι για αποστάσεις όμως των 70 χλμ.

                            Απαλή οδήγηση χωρίς εξαρσεις αλλα οχι και να σέρνεται.

                            Αντίπαλος όμως ειναι το yaris hybrid με τον ένα ηλεκτροκινητήρα.

                            Υ.γ καλά τι 2,7 ειναι αυτο;;; απιστευτα νουμερα.

                            Χωρις ηλεκτροκινηση αποκλειεται να γραψεις καλυτερα νουμερα στην πολη. Αν ομως κανεις αρκετα ταξιδια η περιαστικες διαδρομες τοτε πθανον να γραφεις και καλυτερα απο το Γιαρις συνολικα.

                            Για παραδειγμα εγω ειμαι στο 7.4 λτ/100 με 118 και φιλος με Πριους ειναι στο 5.5 αλλα κανει περισσοτερες διαδρομες σε πολη απο εμενα. Εγω δεν κανω γιατι θα εχει επιπτωση στην καταναλωση. Βεβαια αν παμε ενα ταξιδι εγω εχω και ελαφρυτερο αλλα και πολυ καλυτερο αμαξι απο αυτον.

                            Τα υβριδικα Τογιοτα εχουν πλεονεκτημα μονο στην πολη. Αλλα για περιαστικη χρηση τυπου Αττικη οδος δεν προσφερουν κατι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              lap last edited by

                              Δες το θρεντ του swift, είχα γράψει ποιες ήταν οι διαδρομές του που έγραψε 4,2

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dstou last edited by

                                Tα υβριδικά της Τουότα, και όχι μόνο, προσφέρουν και στην πόλη, και στις επαρχιακές οδούς, και στην εθνική. Προφανώς, τα μεγαλύτερα οφέλη είναι στην πόλη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • F
                                  futurist last edited by

                                  Φέρνουν όλοι οι κατασκευαστές ήπια υβριδικά μέσα στο 2020;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vasilis_55 last edited by

                                    Αν κρίνω από τα γεγονότα ότι α)όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεκινούν την παραγωγή ηλεκτρικών ή/και αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων οχημάτων β)μερικοί εξ αυτών ήδη παράγουν και μπαταρίες (π.χ. Mercedes) και γ) οι παραγωγοί πετρελαίου πχ. Shell, Aramco κά δημιουργούν ή/και κατασκευάζουν συνεχώς μεγάλους σταθμούς Α.Π.Ε (φωτοβολταϊκά, αιολικά κλπ) νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να γυρίσει η αγορά σε αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα...είναι πολλά τα λεφτάααα !!!

                                    Με τους σταθμούς φόρτισης, αν δείτε και το νομοσχέδιο που είναι υπό διαβούλευση (http://www.opengov.gr/minenv/?p=10460) και η Ελλαδάρα μας σύντομα θα γεμίσει απ αυτούς.. Για εμένα η μεγαλύτερη πρόκληση για εδώ, θα είναι οι υποδομές είτε εθνικές (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ) είτε οικιακές...π.χ. στην Πελοπόννησο δεν 'σηκώνουν' οι γραμμές άλλα φορτία από Α.Π.Ε. ή πόσες κατοικίες και με τι κόστος θα πρέπει να αναβαθμίσουν τις υποδομές τους?

                                    Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη από τον τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φωτοβολταϊκών για τις εφαρμογές της ηλεκτροκίνησης σε συνδυασμό α)με την παραγωγή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας από τα φωτοβολταϊκά  και β)την έξυπνη φόρτιση με την ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών CO2, ίσως λίγο να βοηθήσει για το κοντινό μέλλον...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      panormus772 last edited by panormus772

                                      Δείτε στο 5:25
                                      Youtube Video

                                      Τι κουμπάκι είναι αυτό; Από τον μεταφραστή των ισπανικών λατινοαμερικάνικων (Κολομβία) στα αγγλικά,κατάλαβα πως φορτιζει την 12V μπαταρία μέσω της υβριδικής,για να μην μείνει το αμάξι, δηλ. έχει κάτι σαν ενσωματωμένο starter.
                                      Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • bassstarlet
                                        bassstarlet last edited by

                                        Μα δεν είναι τραγικό, να μένει από μπαταρία, ένα αυτοκίνητο γεμάτο μπαταρίες πίσω;

                                        «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1
                                        • 2
                                        • 3
                                        • 4
                                        • 5
                                        • 6
                                        • 6 / 6
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr