-
Κάποια στιγμή θα πρέπει και εδώ να σταματήσει το καλαμπούρι με τα mild hybrid
-
Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.
-
Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.
Πληρώνουν το 50% του ΕΤΤ, όπως και τα κανονικά υβριδικά.
-
Καλαμπούρι ξεκαλαμπουρι εγω με το swift οπότε το οδηγώ γράφω καλύτερα νούμερα από yaris hybrid. Και ίσα με ντίζελ. Πάτε δειτε το νήμα....
Πραγματική κατανάλωση από εμένα μετρημένη οχι απο περιοδικά
-
-
Με τη μέση οριαια ταχύτητα σου στα 4,2 λίτρα θυμάμαι για αποστάσεις όμως των 70 χλμ.
Απαλή οδήγηση χωρίς εξαρσεις αλλα οχι και να σέρνεται.
Αντίπαλος όμως ειναι το yaris hybrid με τον ένα ηλεκτροκινητήρα.
Υ.γ καλά τι 2,7 ειναι αυτο;;; απιστευτα νουμερα.
-
Ταξίδι με 4,2 με ταχύτητα 80-90χλμ Σιθωνία-Μουδανιά και 110-120χλμ Μουδανιά-Θεσσαλονίκη. Δηλαδή το 4,2 είναι το μέγιστο που μπορεί να φτάσει. Γιατί πρακτικά την μεγαλύτερη κατανάλωση την έχει στο ταξίδι. Αν το βάλεις στο sport βλέπεις 6.
Όσο το μαθαίνεις, και επιδιώξεις να πας οικονομικά, μια κατανάλωση γύρω στο 3 εντός πόλης είναι εύκολη. Γιατί το 2,7 το 'κυνήγησα'. Με αργές εκκινήσεις και ομαλά φρεναρίσματα.
-
Και στο σουτζουκάκι με adaptive control στα 110, 4,5 λίτρα γράφει. Εκεί το boustarisma Από το ηβλ μοτέρ σχεδόν είναι ανύπαρκτο. Άλλα δεν σε πολυνοιζει διότι ο κινητήρας στροφαρει και έχει αρκετή ροπή.
Γενικά αν κίνησε ψηλοβιαστικα έχει μποτιλιάρισμα τρέχεις σε περιφερειακους κτλ είσαι στα 5,5 λίτρα.
Γενικά δεν απέχει πολύ.... τουλάχιστον από το yaris.
Αν σκεφτείς και τα 5000 ευρώ διαφοράς μεταξύ των δύο...Μια χαρά τα mild hybrid
-
futurist wrote:
Εδώ δεν νομίζω ότι έχουν φοροαπαλλαγές τα mild.
Πληρώνουν το 50% του ΕΤΤ, όπως και τα κανονικά υβριδικά.
Τραγικό! Δεν γίνεται να μπαίνουν όλα στον ίδιο «κουβά», απλά με το όνομα.
Ιδανικά, θα μπορούσε να γίνει μια διαβάθμιση και να είναι κλιμακωτά τα μέτρα ελάφρυνσης.
-
Να είναι κλιμακωτά άλλα ένα mild υβριδικό προσφέρει λιγότερους ρύπους στη πόλη οπότε καλό ειναι να υπάρχει εκπτωση.
Γενικά, ένα mild hybrid προσφέρει ροπή σε αστικη κινηση και έτσι δεν θα ζητήσει ο οδηγος από τον κινητηρα περισσότερη ροπη πατωντας περισσότερο το γκάζι. Αποθηκεύει την κινητική ενέργεια από το φρενάρισμα και το άφημα του γκαζιού και την επιστρέφει κατά την κίνηση αντί της βενζίνης.
Αν πατήσεις φουλ το γκάζι δίνει και έξτρα κάποια κιλά ροπής.
-
Στο 3,3λτ/100 είναι διαδρομή που περιλαμβάνει και ε.ο. Θεσσαλονίκης-Μουδανίων. Επιστροφή από cosmos σε Καλαμαριά
το 2,7λτ/100 είναι μόνο αστική διαδρομή από κέντρο σε Καλαμαριά.
Τέτοιες καταναλώσεις μόνο σε σκούτερ μέχρι 200cc! Μεγειά Κυριάκο!
-
Με τη μέση οριαια ταχύτητα σου στα 4,2 λίτρα θυμάμαι για αποστάσεις όμως των 70 χλμ.
Απαλή οδήγηση χωρίς εξαρσεις αλλα οχι και να σέρνεται.
Αντίπαλος όμως ειναι το yaris hybrid με τον ένα ηλεκτροκινητήρα.
Υ.γ καλά τι 2,7 ειναι αυτο;;; απιστευτα νουμερα.
Χωρις ηλεκτροκινηση αποκλειεται να γραψεις καλυτερα νουμερα στην πολη. Αν ομως κανεις αρκετα ταξιδια η περιαστικες διαδρομες τοτε πθανον να γραφεις και καλυτερα απο το Γιαρις συνολικα.
Για παραδειγμα εγω ειμαι στο 7.4 λτ/100 με 118 και φιλος με Πριους ειναι στο 5.5 αλλα κανει περισσοτερες διαδρομες σε πολη απο εμενα. Εγω δεν κανω γιατι θα εχει επιπτωση στην καταναλωση. Βεβαια αν παμε ενα ταξιδι εγω εχω και ελαφρυτερο αλλα και πολυ καλυτερο αμαξι απο αυτον.
Τα υβριδικα Τογιοτα εχουν πλεονεκτημα μονο στην πολη. Αλλα για περιαστικη χρηση τυπου Αττικη οδος δεν προσφερουν κατι.
-
Δες το θρεντ του swift, είχα γράψει ποιες ήταν οι διαδρομές του που έγραψε 4,2
-
Tα υβριδικά της Τουότα, και όχι μόνο, προσφέρουν και στην πόλη, και στις επαρχιακές οδούς, και στην εθνική. Προφανώς, τα μεγαλύτερα οφέλη είναι στην πόλη.
-
Φέρνουν όλοι οι κατασκευαστές ήπια υβριδικά μέσα στο 2020;
-
Αν κρίνω από τα γεγονότα ότι α)όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ξεκινούν την παραγωγή ηλεκτρικών ή/και αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων οχημάτων β)μερικοί εξ αυτών ήδη παράγουν και μπαταρίες (π.χ. Mercedes) και γ) οι παραγωγοί πετρελαίου πχ. Shell, Aramco κά δημιουργούν ή/και κατασκευάζουν συνεχώς μεγάλους σταθμούς Α.Π.Ε (φωτοβολταϊκά, αιολικά κλπ) νομίζω ότι είναι θέμα χρόνου να γυρίσει η αγορά σε αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα...είναι πολλά τα λεφτάααα !!!
Με τους σταθμούς φόρτισης, αν δείτε και το νομοσχέδιο που είναι υπό διαβούλευση (http://www.opengov.gr/minenv/?p=10460) και η Ελλαδάρα μας σύντομα θα γεμίσει απ αυτούς.. Για εμένα η μεγαλύτερη πρόκληση για εδώ, θα είναι οι υποδομές είτε εθνικές (ΑΔΜΗΕ, ΔΕΔΔΗΕ) είτε οικιακές...π.χ. στην Πελοπόννησο δεν 'σηκώνουν' οι γραμμές άλλα φορτία από Α.Π.Ε. ή πόσες κατοικίες και με τι κόστος θα πρέπει να αναβαθμίσουν τις υποδομές τους?
Μια πολύ ενδιαφέρουσα μελέτη από τον τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Φωτοβολταϊκών για τις εφαρμογές της ηλεκτροκίνησης σε συνδυασμό α)με την παραγωγή της απαιτούμενης ηλεκτρικής ενέργειας από τα φωτοβολταϊκά και β)την έξυπνη φόρτιση με την ταυτόχρονη μείωση των εκπομπών CO2, ίσως λίγο να βοηθήσει για το κοντινό μέλλον...
-
Δείτε στο 5:25
Youtube VideoΤι κουμπάκι είναι αυτό; Από τον μεταφραστή των ισπανικών λατινοαμερικάνικων (Κολομβία) στα αγγλικά,κατάλαβα πως φορτιζει την 12V μπαταρία μέσω της υβριδικής,για να μην μείνει το αμάξι, δηλ. έχει κάτι σαν ενσωματωμένο starter.
Μπορεί να ισχύει κάτι τέτοιο; -
Μα δεν είναι τραγικό, να μένει από μπαταρία, ένα αυτοκίνητο γεμάτο μπαταρίες πίσω;
Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση