Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νέα τέλη ταξινόμησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Νέα τέλη ταξινόμησης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 22
    • 23
    • 5 / 23
    Περί αυτοκίνησης
    60
    441
    5146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by

      Τα έχουν μπερδέψει κάπως οι αρθρογράφοι  Ρωτούν αν μπορεί ένα υβριδικό που έχει ίδια γραμμάρια Co2 συγριτικά με τα βενζινης για ποιο λογο εχουν εκπτωση στο τελος ταξηνομησης και μαλιστα το βρίσκουν και παραλογο.

      Μα, τα υβρίδια προσφέρονται ως αυτοκίνητα, δηλαδή ο αγοραστής κοιτά το συνολικο προϊον καθως και τις επιδόσεις τους, οπότε ποιο αυτοκίνητο με βενζίνη μπορεί να  έχει ίδια γραμμάρια Co2 με ένα υβριδικό αλλά και παρόμοιες επιδόσεις;;

      Αρα καλυτερα για καποιον που θέλει και δύναμη ή πολύ μεγάλο αυτοκίνητο να τον ωθήσουμε να μολύνει λιγότερο, δηλαδή με τα υβριδικά. Αλλωστε τα υβριδικα προ φορων κοστιζουν πολυ περισσότερο, οπότε με την εκπτωση ισοσκελιζεις κάπως την κατάσταση

      Υβριδικά με τόσα γραμμάρια, έχουν υψηλές επιδόσεις είτε ειναι πολύ βαριά suv

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        aikibill last edited by

        Λογική η ερώτηση για τους ρύπους. Μην ξεχνάς ότι τα γιαλαντζί υβριδικά με τις 48βολτ μπαταρίες υβριδικά θεωρούνται. Από που ως που ένα τέτοιο όχημα με πχ 130 g co2 ρυπαίνει λιγότερο από ένα άλλο συμβατικό αυτοκίνητο με 130 g co2?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • L
          lap last edited by

          Και παλι διαφωνώ. Τα γραμμάρια είναι ένας μέσος όρος. Ένα mild hybrid έχει επισημα 3-5 γραμμάρια πιο λίγο και ανάλογη καταναλωση λιγότερη κατά μέσο όρο. Ψίχουλα δηλαδή.

          Στην πολη όμως οπου μας ενδιαφέρει και το Co2 αλλά και οι άλλοι ρυποι καταναλωνει εως και 20% λιγότερο.... Τρομερη μείωση αν σκεφτείς εκατομμυρια mild hybrids στους δρόμους.

          Τα νουμερα είναι επίσημα της suzuki για το mild hybrid με τα 12v....φαντασου με τα 48v.

          H suzuki έχει την τάση να έχει 95 με 98% ακρίβεια μεταξύ επίσημων καταναλώσεων και τις πραγματικές των ιδιοκτητών.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • A
            aikibill last edited by

            Πρώτα από όλα 20% λιγότερο καταναλωνει σε σχέση με το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς ήπια υβριδικο σύστημα και όχι από ένα άλλο συμβατικό όχημα με εγγενές μικρότερη κατανάλωση λόγω πχ μειωμένου βάρους η ιπποδύναμης. Επίσης και το start stop υποτίθεται μειώνει την 10% την κατανάλωση στην πόλη αλλά ουδέποτε είχαν ειδική επιδότηση, μόνο αυτή που αντιστοιχεί στην μείωση co2. Τέλος ήπια υβριδικο κινητήρα δεν ( θα) έχουν μόνο αυτοκίνητα με αστικό χαρακτήρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • L
              lap last edited by

              1. Όχι το start stop βελτιώνει γύρω στο 2-3% ...Τόσο έλεγαν πάντοτε οι εταιρίες. Πότε δεν έλεγαν για 10%

              2.Το συστήμα mild hybrid για παραδειγμα στο swift προσθέτει 15 κιλά. Τίποτα. Τόσα παραπάνω είμαι εγώ κάθε φορά που τρώω.

              1. Ε ποιό καλύτερο παράδειγμα από το ίδιο αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητηρα για να κρίνουμε την αποτελεσματικότητα τους, ( μιλώ για το σύστημα με τις μικρές μπαταρίες τη 12v που δηλαδη τα περισσότερα με 48v).

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                ernest last edited by

                ΦΡΕΣΚΑ ΝΕΑ:

                https://www.newsauto.gr/news/anavlithike-i-efarmogi-tou-wltp-pote-tha-ischisi/

                Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  aikibill last edited by

                  2-3 συνολικά και 10% στην πόλη έλεγαν για το start stop.

                  Το Swift τι σχέση έχει? Γιατί πρέπει να κοτσαρεις ένα Suzuki παντού?

                  Εγώ σου λέω γιατί για παράδειγμα αυτός με το mild hybrid VW Golf να πρέπει να έχει έκπτωση στα τέλη και αυτός με το απλο ατμοσφαιρικό Swift όχι ( επιτηδες έβαλα το Swift για να στροφάρεις καλύτερα )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lap last edited by

                    Γιατί τα suzuki είναι σαν το αλάτι...πάνε με όλα..

                    Όχι, το λέω διότι την γνώρισα την τεχνολογία στην πράξη και έτσι κατάλαβα πως λειτουργεί και τι κάνει στην ουσία.

                    Πάλι διαφωνώ, τα αυτοκίνητα χωρίζονται σε κατηγορίες. Τι ερώτηση είναι αυτη; τότε μόνο τα αυτοκίνητα πόλης θα αγόραζαν όλοι οι πελάτες των αυτοκινήτων αφού εκ των πραγμάτων έχουν λιγοτερα Co2.

                    Δηλαδή οι γενικεύσεις δεν μπορούν να προσδιορίσουν τις αγοραστικές ανάγκες.

                    Ανάλογα του τι θέλεις απο ενα αυτοκινητο σε καθε κατηγορία , ο νόμοθετης σε προωθεί προς το λιγότερο επιβλαβές για το περιβάλλον.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      aikibill last edited by

                      Οκ ας κόψουμε και μερικά χιλιάρικα για οικολογικούς λόγους στις καινούργιες οικολογικές Ferrari αφού θα είναι υβριδικές.

                      Λεφτα υπάρχουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        super-t @aikibill last edited by

                        Οκ ας κόψουμε και μερικά χιλιάρικα για οικολογικούς λόγους στις καινούργιες οικολογικές Ferrari αφού θα είναι υβριδικές.

                        Λεφτα υπάρχουν.

                        Έχει γίνει με τα ηλεκτρικά αυτό.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • A
                          aikibill last edited by

                          Και εσυ δλδ συμφωνείς όταν ο κοσμάκης πεινάει να κόβουμε χιλιάρικα από κάτι Tesla και Lexus για οικολογικούς λόγους?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Εγω λεω να πληρωνουμε εμεις, να τρωνε οι λαθρο τζαμπα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • E
                              ernest last edited by

                              Επιτέλους ξεκαθάρισε το τοπίο!

                              https://www.insider.gr/eidiseis/oikonomia/131506/me-tropologia-toy-ypoik-glytonoyn-apo-foroys-syntaxioyhoi-kai-idioktites

                              Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • A
                                aikibill last edited by

                                 η παράταση δόθηκε για να υπάρξει απαραίτητος χρόνος για τον επανυπολογισμο των τελών βάση Wltp co2. Μας βλέπω τον χειμώνα να ξανά προβληματιζόμαστε τι θα γίνει με τα τέλη 

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • S
                                  super-t @aikibill last edited by

                                  Και εσυ δλδ συμφωνείς όταν ο κοσμάκης πεινάει να κόβουμε χιλιάρικα από κάτι Tesla και Lexus για οικολογικούς λόγους?

                                  Για εμένα λες; Όχι δεν συμφωνώ και δεν καταλαβαίνω πως φάνηκε αυτό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    aikibill last edited by

                                    Τέλος πάντων κατά την αποψη μου όσο αφορά τα τέλη ταξινομισης και κυκλοφορίας , απλώς καταργείς τα γελοία φορολογικά σκαλοπάτια και μειώνεις τα τέλη για να μην βγουν αδίκως ακριβότερα λόγω Wltp (η αν είσαι κακκουλης αυξάνεις αντίστοιχος τα τέλη των pro wltp αυτοκινήτων). Δουλειά ενός Σ-Κ όχι ότι δεν προλαβαίνουν εδώ και ένα χρόνο να τα φτιάξουν.

                                    Αν μας αρέσει τέλος η οικολογία ξαναφερνουμε το μέτρο της απόσυρσης για να βγουν από την κυκλοφορία μερικά σαπακια και να μπουν στην θέση τους νέα πιο φιλικά στο περιβάλλον και πιο ασφαλή αυτοκίνητα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      costasar last edited by

                                      Τίποτα για νέα τέλη ταξινόμησης. Μια γραμμή παράτασης για το WLTP και το λύσαμε και αυτό το πρόβλημα. 3 χρόνια συζήτησης και δεν μπορούν να αποφασίσουν ακόμα από πότε και πως θα το εφαρμόσουνε.

                                      Μ' αρέσει που ορισμένοι εισαγωγείς προεξοφλούσαν τις αλλαγές και έχουν καταλόγους με τιμές με 'νέο ΕΤΤ' (βλ. Κια)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • P
                                        panormus772 @costasar last edited by

                                        Μ' αρέσει που ορισμένοι εισαγωγείς προεξοφλούσαν τις αλλαγές και έχουν καταλόγους με τιμές με 'νέο ΕΤΤ' (βλ. Κια)

                                        • Toyota

                                        Θέλω να δω αν υπήρχε κάποιος πελάτης που να τους είπε το κλείνω με αυτή την τιμή τι δικαιολογία θα βρουν να του πουν μετά πως δεν ισχύει (εκτός αν είναι τόσο large που του κάνουν την έκπτωση).

                                        Τόσα χρόνια σ'αυτή τη χώρα,δε νοούν να καταλάβουν ότι αν δε δεις κάτι γραπτό και υπογεγραμμένο επίσημα,δεν ισχύει τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • A
                                          arvani last edited by

                                          Απαράδεκτοι.

                                          Θα μπορούσαν απλά να διορθώσουν τα σκαλοπάτια μεταξύ των κατηγοριών αλλά προφανώς θα χάνανε έσοδα και για αυτό δεν το προχώρησαν (μήπως αυτό που θα περάσουν αρχές Μαρτίου θα αφορά αυτή την διόρθωση?)

                                          Τα ξαναλέμε Νοέμβριο για να κάνουμε τις αντίστοιχες εικασίες.

                                          Θα ήταν καλά αν το Newsauto.gr είχε χώρο για σχόλια για να λάβει και αυτό την σχετική κριτική...

                                          Κρίμα για όλους αυτούς που περίμεναν να προχωρήσουν σε αγορά και τελικά περίμεναν άδικα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            digital-centaur last edited by

                                            To κράτος πάλι παλινωδεί και εγκλωβίζει αντιπροσωπείες και αγοραστές. Τόσο δύσκολο είναι να βγει μια απόφαση ώστε να γνωρίζουμε τι θα γίνει;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 5 / 23
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr