-
Κατανάλωση στα 1500 χλμ
Λοιπόν, η κατανάλωση στην Κέρκυρα πήγε από 8,5 λίτρα στα χέρια μου μέχρι 9,5 στα χέρια της συζύγου.
Σε ταξιδάκι 700 χλμ στην Εγνατία, Ηγουμενίτσα - Θεσσαλονίκη και επιστροφή, το 70% με 120 χ.α.ω τι υπόλοιπο 30% με 130-140 η κατανάλωση ήταν 9,1. Πολλές ανηφοριές όμως και πάντα με ταχύτητα στο αμάξι στις κατηφοριές.
Καταπιόνας μεγάλος το όχημα αλλά, γρήγορο και στριφτερό για τα κιλά του, και η ροπή επαρκέστατη. Αν είχε 30-40 ίππους (210 -220) παραπάνω και ροπή γύρω στα 35 Kg, θα ήταν και άνετα διαχειρίσιμα από το σκαρί αλλά και θα έδιναν αυτό το λίγο νευρο που λείπει λόγο βάρους.
Λοιπόν, τσουλάει καλά και ευχάριστα αν δεν είναι προτεραιότητα η οικονομία.
-
Μιλάς για το 177ps βενζίνη;
-
ναι αυτό έχει ο φίλος nutsis.
-
Είπα και εγώ. Τέτοια κατανάλωση το diesel Hybrid....
-
τώρα διάβαζα πάλι ένα άρθρο, phev λέει 1,5 λιτρο καταναλωση, αυτονομία μπλα μπλα. σε σουβ 2 τόνους τετρακίνητο. ρε τι κοροιδεμα υπάρχει..παίζει να καίει τον ποπό του σε ένα ταξίδι της προκοπης
-
και άιντε βρες πρίζα και ουφ αχ και βαχ να αποσβέσεις τα 10 15κ παραπανω που θα δώσεις
-
Τα phev λειτουργούν κανονικά σαν hybrids Και χωρίς μπριζα.
Απλά μιας και το παρακρεις σε γκαράζ (θεωρητικά), σου λεει γιατι να μην κινηθεις φθηνα και ηλεκτρικα για περισσοτερα χιλιομετεα. Αυτην ειναι η κεντρικη ιδεα τους.
Ποσά ταξίδια το έτος θα κάνεις που θα σπάσεις την οποία οικονομία χρήσης σου προσφέρει πάλι σε ένα ετος;;
-
υποτίθεται ότι αγοράζεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο για όχι συχνή χρήση στην πόλη λόγω μεγέθους, παρκάρισμα κτλ. στα ταξίδια δεν είσαι ηλεκτρικός, οπότε λίγο χάνεται η έννοια. μπορεί να είναι και λάθος δεν ξέρω.
πάντως ήμουν Αθήνα πρόσφατα(ζω επαρχία). πω ρε φίλε, πως την παλεύουν..οτιδήποτε αμάξι καινούργιο χωρίς γκαράζ είναι ψιλό αυτοκτονία στο κεντρο
-
Μεγάλη αλήθεια το τελευταίο. Για αυτό έχω πει πως παίρνεις κάτι που να σε καλύπτει και να μπορεί το 'οικονομικο' σου πάπλωμα να το καλύψει, όπως λέει και η παροιμία, και ας σε κοροϊδεύουν.
Ετσι, αν μπορείς το κάτι παραπάνω αντι για δόσεις το βάζεις σε πάρκινγκ όπου και αν πηγαίνεις.
Μετά αν το δώσεις σε 7 με 10 έτη, χωρίς πολλά χτυπήματα και γρατζουνιές, ξεφτισμενα χρωματα και φαναρια απο τον ηλιο έχεις και καλύτερη μεταπώληση ενώ ως τότε εχεις διαβίωση μαζί του χωρίς άγχος για πάρκινγκ και χτυπηματακια.
-
Η ιδέα του phev είναι ότι κάνεις τα καθημερινά km ηλεκτρικά και τα υπεραστικά υβριδικά/κανονικά.
-
Σκέφτομαι να αναβαθμίσω την εσωτερική εικόνα ντύνοντας το σαλόνι με καλύμματα ή δερμάτινη επένδυση. Μέχρι στιγμής ό,τι βρίσκω σε κάλυμμα είναι εντελώς universal και αισθητικά.. 'άκυρο'. Ψάχνοντας όμως βρήκα αυτά:
https://mwbrothers.eu/catalogen?store-page=Hyundai-Tucson-III-2015-n-t-c24847098
Σκέφτομαι σοβαρά να τα παραγγείλω (style leather). Η τιμή είναι σχετικά καλή, τα έξοδα μεταφοράς είναι 35 ευρώ, έχουν επιλογή εξατομίκευσης σε γαζί και χρώματα υφασμάτων, εφαρμόζουν ακριβώς χωρίς σακούλιασμα και διατηρείται η αυθεντική εικόνα του σαλονιού.
Η επόμενη λύση είναι η δερμάτινη επένδυση, αλλά εκεί ξεφεύγουμε αρκετά σε τιμή. Για συνδυασμό δέρματος και αλκαντάρα μιλάμε για πάνω από 1000 χωρίς ΦΠΑ, στην καλύτερη των περιπτώσεων..
-
πολυ ωραια για τα λεφτα τους ειναι!
-
Απόψεις για δερμάτινα? Μαγαζιά, ποιότητα και συναρμογή?
-
Λεφτά για ξόδεμα βλέπω...Μπράβο.
-
Xplicit προσωπικά διαφωνώ κάθετα με τα δερμάτινα γιατί δεν είναι ποτέ χρηστικά. Το καλοκαίρι θα καίγεται ο αυτός σου και τον χειμώνα θα κρυώνει μέχρι να φτάσεις στα μισά του δρόμου της δουλειάς σου.
Δεν έχω ακόμα παιδιά οπότε δεν ξέρω αν είναι χρήσιμα γιατί λογικά καθαρίζονται πιο εύκολα.
Αν παρά ταύτα επιμένεις και είσαι από Θεσσαλονίκη στείλε pm έχω ταπετσερη που έχω κάνει δύο δουλειές στο Octavia και έμεινα απόλυτα ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα και το κόστος να πας να πάρεις προσφορά.
-
Είχα πετύχει ένα κατάστημα στο Γαλάτσι, αν θυμάμαι καλά, και εποικοινώνησα μαζί τους.
Πας εκεί, έχουν πατρόν έτοιμα ή φτιάχνουν τα πατρόν πάνω στο αυτοκίνητό σου (αν δεν τα έχουν, οπότε τους μένουν μετά για μελλοντική χρήση) και σού ράβουν επιτόπου τα καλύμματα που θέλεις.
Η τιμή, νομίζω αρκετά καλή.
Υλικό, χρώματα κλπ, επιλέγεις από δείγματα.
-
Είχα πετύχει ένα κατάστημα στο Γαλάτσι, αν θυμάμαι καλά, και εποικοινώνησα μαζί τους.
Πας εκεί, έχουν πατρόν έτοιμα ή φτιάχνουν τα πατρόν πάνω στο αυτοκίνητό σου (αν δεν τα έχουν, οπότε τους μένουν μετά για μελλοντική χρήση) και σού ράβουν επιτόπου τα καλύμματα που θέλεις.
Η τιμή, νομίζω αρκετά καλή.
Υλικό, χρώματα κλπ, επιλέγεις από δείγματα.
Θα μας πεις; θυμασαι ενδεικτικη τιμη; ενδιαφερομαι να βαλω στο 2008 λογω μωρών.
Σε αλλα αυτοκινητα εβαζα Autoplus (ειναι κοντα μου κιολας) αλλα δεν ειμαι ευχαριστημενος απολυτα με την ποιότητα (ειδικα στα πισω με τα γατζακια που φαινονται οταν αναδιπλωνονται και στο πορτ μπαγκαζ). Απο ομορφια εχω πετυχει ενα καταπληκτικο συνδιασμο στο C3 που ταιριαζει απολυτα, και με πατακια, αλλα θελω κατι καλύτερο.
-
Btw ρώτησα σε άρθρο γνωστού περιοδικού αυτοκίνησης στο fb και πήρα απάντηση ότι ενώ δεν υπάρχει πληροφόρηση επίσημα από την Hyundai θεωρείτε πολύ πιθανό να μπει και στο Tuscon ο hybrid petrol 1.5 T 160 ps που θαρθει γύρω στο καλοκαίρι με το facelift του i30 ^^
-
150-230 περίπου αναλόγως του υλικού, με την τοποθέτηση
Τώρα, με ένα γρήγορο ψάξιμο το βρήκα πάλι, μην κάνω και ευθέως διαφήμιση.
Γαλάτσι καλύμματα αυτοκινήτου έβαλα και ΟΚ, βγήκε.
-
150-230 περίπου αναλόγως του υλικού, με την τοποθέτηση
Τώρα, με ένα γρήγορο ψάξιμο το βρήκα πάλι, μην κάνω και ευθέως διαφήμιση.
Γαλάτσι καλύμματα αυτοκινήτου έβαλα και ΟΚ, βγήκε.
Μίλησα μαζί τους. Η τιμή αρκετά δέλεαρ. Θα ήθελα κάποια στιγμή να περάσω από εκεί να παρατηρήσω ιδίοις όμμασι τα υλικά που χρησιμοποιούν. Όντως έχουν ξεχωριστό πατρόν για κάθε αυτοκίνητο. Προσπαθούν να αποτυπώσουν την εικόνα του σαλονιού στα καλύμματα. Μικρό φάουλ στο γεγονός ότι, στα πίσω καθίσματα ο τεμπέλης καλύπτεται και δημιουργούν ξεχωριστό άνοιγμα με φερμουάρ. Σε αυτά που βρήκα από mw brothers, το κάλυμμα 'ντουμπλάρει' το πίσω κάθισμα, χωρίς να ακυρώνεται ο τεμπέλης, ο οποίος ντύνεται εξίσου.
Hyundai tucson facelift 2018