-
Μου εχει κανει εντύπωση οτι δεν βλεπω κανεναν στο φορουμ να τολμα, ενω στο 2008 εχουμε πολλες παραγγελιες, αλλα κ ηδη κυκλοφορίες.
-
Δεν ξέρω για φόρουμ, αλλα στην Βελμάρ μου είπαν ότι είχαν ήδη παραγγελίες από τέλος Δεκεμβρίου αλλά δεν γνωρίζω ούτε αριθμό ούτε εαν λένε αλήθεια!
-
Γνωρίζει κανείς αν υπάρχει κάποια αντιπροσωπεία της Ford στη βόρεια Ελλάδα που δίνει τη δυνατότητα απόσυρσης; Οδήγησα το Titanium και μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε... Βέβαια προέρχομαι από αυτοκίνητο 20ετίας. Μπήκα και στο 2008. Ειλικρινά η θέση του οδηγού ήταν αποκαρδιωτική. Δεν έχεις καλή ορατότητα και νομίζεις ότι δεν ελέγχεις τα πλαϊνά όρια του αυτοκινήτου.
-
Και οι δύο εκδόσεις έχουν ημιακαμπτο πίσω ή πολλαπλούς;
-
Ημιάκαμπτο και οι 2 εκδόσεις νομίζω.
-
Ημιάκαμπτο, δεν υπάρχει έκδοση με πολλαπλούς αφού βασίζεται στο Φιέστα.
-
Δεν ξέρω για φόρουμ, αλλα στην Βελμάρ μου είπαν ότι είχαν ήδη παραγγελίες από τέλος Δεκεμβρίου αλλά δεν γνωρίζω ούτε αριθμό ούτε εαν λένε αλήθεια!
Θα πουλήσει καλά. Απλά μου έκανε εντύπωση που δεν είναι κανείς στο φόρουμ.
-
Μου εχει κανει εντύπωση οτι δεν βλεπω κανεναν στο φορουμ να τολμα, ενω στο 2008 εχουμε πολλες παραγγελιες, αλλα κ ηδη κυκλοφορίες.
To 2008 υπήρχε ήδη οπότε υπάρχει μια συνέχεια, το Puma είναι καινούριο μοντέλο (για πολλούς) οπότε μάλλον θέλει περισσότερο καιρό να δημιουργηθεί η κρίσιμη μάζα...
-
Δεν ξερω για πωλήσεις αλλά γυρνώντας απο συγγρού σήμερα είδα νταλίκα να ξεφορτωνει φουλ στην εκεί αντιπροσωπεία. (Όλα γκρι ή σκούρο γκρι).
εγώ πάντως ξαναοδήγησα το 2008 και το πούμα ανέβηκε σκαλιά στις προτιμήσεις μου.
Ωραίο το 2008 αλλά οδηγικά το πούμα είναι πολύ πολύ πιο ευχάριστο -
...
Ρητα δηλωνει οτι δεν χωρα να κατσει πισω (ειναι 1.87 νομιζω) κ απο υψος εχει θεμα (ειχε οροφη).
...
Πήγα και το είδα πριν καμια εβδομάδα. Ωραίο εμφανισιακά, ξενέρωσα με τους χώρους. 1.88 εγω και πίσω μου δεν καθόμουν με τίποτα.
-
Κι εγώ πήγα και το είδα στατικά, πολύ όμορφο και καλοεξοπλισμένο, αλλά ξενέρωσα γιατί το αυτόματο όταν έρθει, δεν θα είναι υβριδικό. Κρίμα...
-
Κι η πρώτη ανάκληση (στην Αγγλία βέβαια):
-
Κι εγώ πήγα και το είδα στατικά, πολύ όμορφο και καλοεξοπλισμένο, αλλά ξενέρωσα γιατί το αυτόματο όταν έρθει, δεν θα είναι υβριδικό. Κρίμα...
Δεν ειναι ακριβώς υβριδικό με την στενή έννοια του όρου.
Πάντως ολοένα και περισσότερο μου αρέσει σαν αμάξι ως μια οικονομικότερη επιλογή έναντι της 118i.
Θα δω και το Golf βέβαια και θα αποφασίσω.
-
Ναι, το γνωρίζω ότι είναι mild hybrid, αλλά με χαλάει που η Ford μου λέει διάλεξε : ή υβριδικό ή αυτόματο. Όχι και τα δύο.
-
Στο autotriti λεει οτι οντως εχει ταμπουρα πισω.
Επισης οι μπαταριες θα μεταφερθουν αλλου για να μεγαλωσει ο χωρος αποσκευών (δεν διευκρινίζει που, πως, γιατι, οτιδηποτε) και να φτασει τον διαφημιζόμενο.
Δηλαδη οσοι το αγορασουν τωρα θα εχουν μικροτερο χωρο αποσκευων απο τους επομενους; wtf?!
Tο χρωμα δοκιμης πανεμορφο παντως. Εμενα μου αρεσει πολυ εξωτερικα, μεσα με χαλαει λιγο - πολυ Fiesta και οχι με καλο τροπο.
-
Στο autotriti λεει οτι οντως εχει ταμπουρα πισω.
Επισης οι μπαταριες θα μεταφερθουν αλλου για να μεγαλωσει ο χωρος αποσκευών (δεν διευκρινίζει που, πως, γιατι, οτιδηποτε) και να φτασει τον διαφημιζόμενο.
Δηλαδη οσοι το αγορασουν τωρα θα εχουν μικροτερο χωρο αποσκευων απο τους επομενους; wtf?!
Tο χρωμα δοκιμης πανεμορφο παντως. Εμενα μου αρεσει πολυ εξωτερικα, μεσα με χαλαει λιγο - πολυ Fiesta και οχι με καλο τροπο.
αν θυμαμαι καλά μου ειχαν πει οταν πηρα προσφορα οτι δισκοφρενα πισω εχει μονο στην εκδοση με τα 155 άλογα.
επίσης οτι η μπαταρια ειναι κάτω απο το καθισμα του συνοδηγού αρα μαλλον την εχουν μεταφερει στα αυτοκινητα νεας παραγωγης
-
Στο autotriti λεει οτι οντως εχει ταμπουρα πισω
Τελευταία ουκ ολίγα τα παραδείγματα ντόπιων δημοσιογράφων που φαίνονται 'αδιάβαστοι' ( mazda με skyactiv-x οτι έχει απενεργοποιήση κυλίνδρων,2008 μία έκδοση diesel με αναφερομένη χαμηλότερη ροπή,Puma με ταμπούρα πίσω κ.τ.λ.)
Λυπάμαι που το λέω,αλλά ευτυχώς που υπάρχουν ίντερνετ,ξένα site,ξένα youtube κ.ά., να διασταυρώνουμε και τίποτα σωστό.
-
Συγγνώμη αλλά είναι επτασφράγιστο μυστικό το τι είδους φρένα έχει το αμαξι; Και τι αναρτησεις; Θα πρέπει να ψάξουμε σο internet για να τα μαθουμε; Στο site της ford Όσο και αν έψαξα, σε όλα τα φυλλάδια και τα pdf ,πουθενά δεν αναφέρεται τίποτα. Το θεωρώ πολύ λάθος.
-
Dublin wrote:
Στο autotriti λεει οτι οντως εχει ταμπουρα πισω
Τελευταία ουκ ολίγα τα παραδείγματα ντόπιων δημοσιογράφων που φαίνονται 'αδιάβαστοι' ( mazda με skyactiv-x οτι έχει απενεργοποιήση κυλίνδρων,2008 μία έκδοση diesel με αναφερομένη χαμηλότερη ροπή,Puma με ταμπούρα πίσω κ.τ.λ.)
Λυπάμαι που το λέω,αλλά ευτυχώς που υπάρχουν ίντερνετ,ξένα site,ξένα youtube κ.ά., να διασταυρώνουμε και τίποτα σωστό.
Μαλλον ισχυει αυτο που αναφέρει ο @costasar, τα 125αρια εχουν ταμπουρα πίσω. Στο autotriti ειναι κανονικη δοκιμή, ο δημοσιογραφος το αναφέρει και επειτα το σημειωνει και στα μειον του αυτοκινήτου. Δεν πιστεύω οτι του ξέφυγε.
Αν εχει κανει ενα τοσο σοβαρο λαθος πιστεύω θα ανακαλέσει λιαν συντόμως. Οι εισαγωγικές εχουν τμήματα που τα ελέγχουν αυτά.
-
Στα του Puma.
Υπάρχει κάποιο video που να δείχνει επιτάχυνση σε μεγάλο εύρος ταχύτητας, για παράδειγμα μέχρι τα 160χλμ/ω?
Επίσης ένα ακόμα που δεν έχω καταλάβει.
Θα με ενδιέφερε δυνητικά η έκδοση των 155hp. Ο χώρος αποσκευών είναι 400λίτρα χωρίς το megabox? Δεν νομίζω ότι αναγράφεται κάπου ξεκάθαρα.
Thanks
Ford Puma 2019