-
Έχω δουλέψει και σπουδάσει και εγώ Αγγλία...
Να ξεκινήσουμε από το ότι οι Άγγλοι είναι πολύ μπροστά και “παιδεμένοι” σε θέματα λεφτών και οικονομίας.. Δηλαδή όντως το valua/ money και η εγγύηση είναι πολύ βασικά μαζί βέβαια και με την στιβαρότητα του αυτοκινήτου, οδηγική συμπεριφορά, τα χαμηλά τέλη, χαμηλό κόστος κίνησης κτλ…(προϊόν καθεαυτό) … Ο Lap ορθώς εμίλησε > και υπολογίζουν μεχρι και την τελευταία λίρα (όπως και οι Αμερικάνοι το δολάριο )> Εμείς απο την άλλη κάνουμε σε μεγάλο βαθμό ότι μας καπνίσει και μας μπεί στο κεφάλι ...και δεν λογαριάζουμε πολλα πολλα ....
Αλλά δεν συμφωνώ ότι είναι“μόνοι τους” (είναι και τις μόδας το θέμα) - είναι σχεδόν αδελφοποιημένοι με κοινές ρίζες και κουλτούρα/ νοοτροπία με τους Αυστραλούς, Νεο Ζηλανδούς τους Καναδούς, νοτιο Αφρικάνους (λευκούς ..) , τους Αμερικάνους κτλ (τεράστια κομμάτια του αναπτυγμένου κόσμου)…. Και σε όποιες πρώην αποικίες τους να πας,ξεκινώντας από τους Κύπριους τους δικούς μας, που πιο Άγγλοι το παίζουνε παρά Έλληνες (και καλά κάνουν σε ενα βαθμό), Ντουμπάϊ, Ινδίες, καραϊβικές κτλ ουσιαστικά στήσανε τα κράτη τους με τους Άγγλους και γι αυτό υπάρχουν και μεγάλες παροικίες αγγλικές και οι πληθυσμοί πάνε και έρχονται και για business, για τουρισμό και για την πλάκα τους. Ενα συνοθύλευμα είναι...Το έπαιξαν καλά το παραμύθι της μητρόπολης, και το Λονδίνο μάλλον είναι η πιο διεθνης πόλη του κόσμου.
Ταυτότητα δική τους έχουν εννοείται: δουλεύονται και ανταγωνίζονται με τους Γάλλους αλλά την ίδια στιγμή ξέρουν ότι παγκόσμια η Γαλλία είναι παρόμοια περίπτωση με αυτούς οπότε δεν μηδενίζουν και ξέρουν πού θα τους ανταγωνιστούν και που θα τους “συν” αγωνίζονται, δεν γουστάρουν τους Γερμανούς… μηδενίζουν τους ισπανούς και ότι ισπανικό κτλ ( θα φύγουμε πολύ από το θέμα) ..και από την άλλη σίγουρα δεν είναι πεινασμένοι ούτε τους ενώνουν πολλά κόμπλεξ, οπότε όντως είναι και αλλοπρόσαλλοι διότι είναι ας πούμε πιο απελευθερωμένοι από τους Γάλλους… αρα και γερμανικό αυτοκίνητο θα πάρουν και παίρνουν αν είναι καλό….
Πάντως βλέποντας το Αγγλικό φόρουμ πρώτη φορά διαβάζω για ηλιοροφές που εκρήγνυνται… και είχα για πολλά χρόνια αλλά ούτε πέρασε ποτέ από το μυαλό μου
-
@Dublin Σίγουρα οι αγορές είναι διαφορετικές και η δική μας και των πρώην αποικιών, όσο και να έχουν τις κεραίες τους στραμμένες στην Αγγλία σε όλα αυτά τα κράτη.. και βέβαια όλες οι απανταχού ελίτ ή στην Αγγλία θα σπουδάσουν ή στις ΗΠΑ και λαοί που τραβήξανε τα πάνδεινα είναι φιλοάγγλοι γιατί αυτα τους δίδαξαν στα σχολεία..Αλλα τους στήσανε και τα κράτη και τις εταιρίες απο την Κόλπο και την Ινδία μεχρι την Αυστραλία κτλ... και απο business αλλο τίποτα...Ηταν και απο τους πρωτεργάτες τις διείσδυσης στην Ρωσία με πετρελαϊκές, εισηγμένες Ρωσικές στο αγγλικό χρηματιστήριο billionaires στο Λονδίνο..κατασκόπους... και τα ρέστα (όλα αυτά που βαρεθήκαμε να ακούγαμε εκεί !!!) ...καπιταλισμός στο full.....αλλά μετά ήρθε το εμπάργκο... και τώρα που φευγουνε απο ΕΕ να δούμε τι party θα στήσουν ..
Για τα στύλ είναι υποκειμενικές οι απόψεις, εμένα ας πούμε μου βγάζει μια περισσότερο σπορ και νεανική αίσθηση το Kia και στο εσωτερικό του Tuscon , κάτι δεν μου κολλάει - δεν μου φαίνεται πολύ συμπαγές - απο την άλλη το sportage gt line είναι τελείως minimal και μου φαίνεται πιο στιβαρό, και ΟΚ το τιμόνι του νομίζω ότι είναι από τα πιό δυνατά σημεία.
Αλλα παίζει και βασικό ρόλο και η τιμή που θα σου κάνουν....
Στο TD να ξέρεις ότι αν δεν είχες πολλή εμπειρία στα ψηλά η αντίληψη σου θα αλλάξει - είναι λίγο άβολο στην αρχή αλλά ζόρισε το και θα δεις ότι τελικά πιο εύκολο είναι να οδηγάς ένα αυτοκίνητο τύπου sportage παρά ένα μέσο μικρό -- Το τιμόνι στριφογυρίζει πανεύκολα και γρήγορα, ορατότητα τζάμι, το γκάζι το σπρώχνει οπουδήποτε, φρένα όπως πρέπει και δεν γέρνει και καθόλου στις στροφές... Εγώ απολαμβάνω την οδήγηση κάθε φορά που το πιάνω στα χέρια μου... Happy times !
-
Ναι η αλήθεια ειναι πως κανένα από τα suvs που πήρα td δεν με ενθουσίασε οδηγικά εκτός του 2008. Θα πάρω και τα κορεατικά. Τρίτη έκλεισα td κτ eclipse s-cross αλλά μάλλον είμαι μόνο για κανονικό όχημα. Θα δείξει...
Πάντως τα reviews δίνουν πλεονέκτημα στο Sportage. Θα σας ενημερώσω μετά τα 3 td.
-
@Dublin Σίγουρα οι αγορές είναι διαφορετικές και η δική μας και των πρώην αποικιών, όσο και να έχουν τις κεραίες τους στραμμένες στην Αγγλία σε όλα αυτά τα κράτη.. και βέβαια όλες οι απανταχού ελίτ ή στην Αγγλία θα σπουδάσουν ή στις ΗΠΑ και λαοί που τραβήξανε τα πάνδεινα είναι φιλοάγγλοι γιατί αυτα τους δίδαξαν στα σχολεία..Αλλα τους στήσανε και τα κράτη και τις εταιρίες απο την Κόλπο και την Ινδία μεχρι την Αυστραλία κτλ... και απο business αλλο τίποτα...Ηταν και απο τους πρωτεργάτες τις διείσδυσης στην Ρωσία με πετρελαϊκές, εισηγμένες Ρωσικές στο αγγλικό χρηματιστήριο billionaires στο Λονδίνο..κατασκόπους... και τα ρέστα (όλα αυτά που βαρεθήκαμε να ακούγαμε εκεί !!!) ...καπιταλισμός στο full.....αλλά μετά ήρθε το εμπάργκο... και τώρα που φευγουνε απο ΕΕ να δούμε τι party θα στήσουν ..
Είμαστε εντελώς off topic, αλλά επειδή έχει ενδιαφέρον η συζήτηση, θα συμμετάσχω κι εγώ. Έχω σπουδάσει, ζήσει και δουλέψει κι εγώ στην Αγγλία (ΗΒ για την ακρίβεια) και ξέρω πολύ καλά τι παίζει. Αυτό που ανέφερες περί πανεπιστημίων ισχύει για τον Δυτικό κόσμο (έχει βέβαια καταπληκτικά πανεπιστήμια και η Γαλλία και η Ιταλία και η Γερμανία, όπως φυσικά και η Ιαπωνία). Παγκοσμίως όμως δεν υπολείπονται καθόλου τα Ρωσικά πανεπιστήμια, εκτός αν νομίζουμε ότι τυχαία έφτασαν πρώτοι στο διάστημα... Από εκεί και πέρα καλύτερα να μην πιάνουμε τις ρωσικές πολυεθνικές, πρόκειται απλά για παλιές σοβιετικές κρατικές εταιρείες που πέρασαν σε χέρια ημετέρων μετά την πτώση του συστήματος. Τα λεφτά του λαού δηλαδή έγιναν λεφτά του ολιγάρχη που είχε μπάρμπα στον Στρατό ή στην KGB...
-
Άλλο ενα οδοιπορικό με το sportage τελείωσε!!
944km σε εθνικό και επαρχιακό δυκτιο της Θράκης και πραγματικά το αυτοκίνητο δεν μας κουρασε καθολου.
Εχοντας βαλει στην οθόνη πληροφοριών το σύστημα του υβριδικού συστήματος,ωστε να μην βλέπουμε την ένδειξη της κατανάλωσης,απολαύσαμε την οδηγηση και την διαδρομη.
Εμπνέει η σταθερότητα στην Εθνική οδό και σε συνδυασμό με την πολυ καλή του ηχομόνωση σε προκαλεί για πιο γρήγορη οδήγηση.
Το τιμόνι του βαρύ οσο χρειάζεται στις μεγαλες ταχύτητες αλλα και πολυ άμεσο,ενω στην πόλη μέσα ελαφρύ και γρηγορο.
Στην επαρχιακη οδό και ιδιαίτερα στο ορεινό δυκτιο με τις συνεχεις στροφές ο όγκος του γίνεται αισθητός καθως και η μεταφορά βαρους ενώ ο πολύ καλος επιλογεας βοηθάει στις γρήγορες και άμεσες αλλαγές.
Τα φρενα του ομως αποδείχτηκαν το δυνατό του χαρτί καθώς δεν εδειξαν σε κανένα σημειο του οδοιπορικου σημαδια κόπωσης.
Η ορατότητα προς ολες τις κατευθύνσεις ειναι πολυ καλή,καθεσαι αρκετα ψηλα, με εξαίρεση λιγο την προς τα πισω.
Στα αρνητικά θα έλεγα για την ανάρτησή του, που ειναι λιγο σκληρη, θα την ήθελα λίγο πιο μαλακή καθώς και την έλλειψη χωρων για αντικειμενα στο εσωτερικό.
Φτάνοντας πισω στη βαση μας τότε μονο άλλαξα και είδα στον υπολογιστή οτι η μέση κατανάλωση ηταν στα 6.6lit.
Μετα απο 6400km με το sportage μπορω να πω ότι η επιλογή δείχνει να ειναι πολυ καλή καθως μετακινεί την οικογένεια ξεκούραστα γρήγορα και με ασφάλεια.
Φυσικά τα οδοιπορικά θα συνεχιστούν οπότε και οι εντυπώσεις αλλα και οι αξιολογήσεις.
-
Στην αρχή νόμιζα οτι έγραψες ΗΠ και λεω εντάξει... συνεννοηθήκαμε- Βασικά το μεγάλο πλεονέκτημα που έχουν αυτοί είναι η γλώσσα..και η σύνδεση των πανεπιστήμιων με τις εταιρίες κολοσσούς .. πάνε τώρα χιλιάδες Κινέζοι και όλοι οι λεφτάδες του κόσμου και σκάνε κάτι 15αρια και 30000 (εκτός εε) για τα βασικά διπλώματα... Οι Ρώσοι είναι φοβεροί ειδικά στις φυσικές επιστήμες και στα μαθηματικά..μην ξεχνάμε οτι πρώην Σοβιετικό τσογλάνι έφτιάξε τον καλύτερο αλγόριθμο για search engine οπότε και μας προέκυψε η google...που προσπέρασε και έφαγε όλους τους άλλους που δουλεύανε πάνω στο ίδιο πράγμα.. Και κάτι που δεν το ξέρουν πολλοί είναι οτι το μοναδικό ακόμα και σήμερα Χρηματιστήριο Μετάλλων με κάτι τρισεκατομμύρια τζίρους είναι στο Λονδίνο (αρα και ΗΠ -ροζ φανάρι ε)... κάνανε τρελές business με Ρώσους όταν πρώτο βγήκε ο Βλαδίμηρος..και ως plan b επειδή τον φοβόντουσαν οι νεόπλουτοι αγόραζαν σπίτια στο Λονδίνο.. όπου και να πήγαινες Ρωσικά άκουγες και τους μοίραζαν βίζες αβερτα...και οι μεγάλες αλλα και start up μετάλλων, πετρελαίου κτλ έμπαιναν στο London stock exchange και τους χρηματοδοτούσαν απο το city... Άστα να πάνε ...είναι μπροστά οι τύποι...
-
Και κάτι που δεν το ξέρουν πολλοί είναι οτι το μοναδικό ακόμα και σήμερα Χρηματιστήριο Μετάλλων με κάτι τρισεκατομμύρια τζίρους είναι στο Λονδίνο
Υπσρχει κι ένα συνοικιακό ανταλλακτήριο στο Σικάγο. Ριχάρδος φάση.
-
@luckies ε ναι - είναι τοπικού χαρακτήρα και διαφοροποιημένο...
The merger between Commodity Exchange Inc. and the New York Mercantile Exchange (NYMEX) created the world's largest physical futures trading exchange, known simply as COMEX. COMEX operates out of the World Financial Center in Manhattan and is a division of the Chicago Mercantile Exchange (CME). According to CME Group, there are over 400,000 futures and options contracts executed on COMEX daily, making it the most liquid metals exchange in the world. The prices and daily activities of global traders on the exchange impact the precious metals markets around the world.
https://www.investopedia.com/terms/c/comex.asp
COMEX Gold futures (ticker symbol GC) represent the world’s leading benchmark futures contract for gold prices. The contract offers superior liquidity, trading the equivalent of nearly 27 million ounces daily.
https://www.cmegroup.com/trading/why-futures/welcome-to-comex-gold-futures.html
O πατριάρχης των δεικτών του χρυσού παγκοσμίως (gc1) είναι όχημα του comex. Trading 13 τρις ετησίως μόνο σε χρυσό περνάει από το περίπτερο.
Γ' Τοπικό, Β' Ερασιτεχνική κοκ
-
Δεν έχει να αναλύσουμε και πολλά. Το παρακάτω σχόλιο ήταν απόλυτα ανακριβές και μπήκα στον κόπο να το διορθώσω.
Και κάτι που δεν το ξέρουν πολλοί είναι οτι το μοναδικό ακόμα και σήμερα Χρηματιστήριο Μετάλλων με κάτι τρισεκατομμύρια τζίρους είναι στο Λονδίνο
Με ένα 'σε ευχαριστώ, luckies' είμαστε πάτσι.
-
@luckies ε ναι - είναι τοπικού χαρακτήρα και διαφοροποιημένο...
The merger between Commodity Exchange Inc. and the New York Mercantile Exchange (NYMEX) created the world's largest physical futures trading exchange, known simply as COMEX. COMEX operates out of the World Financial Center in Manhattan and is a division of the Chicago Mercantile Exchange (CME). According to CME Group, there are over 400,000 futures and options contracts executed on COMEX daily, making it the most liquid metals exchange in the world. The prices and daily activities of global traders on the exchange impact the precious metals markets around the world.
https://www.investopedia.com/terms/c/comex.asp
COMEX Gold futures (ticker symbol GC) represent the world’s leading benchmark futures contract for gold prices. The contract offers superior liquidity, trading the equivalent of nearly 27 million ounces daily.
https://www.cmegroup.com/trading/why-futures/welcome-to-comex-gold-futures.html
O πατριάρχης των δεικτών του χρυσού παγκοσμίως (gc1) είναι όχημα του comex. Trading 13 τρις ετησίως μόνο σε χρυσό περνάει από το περίπτερο.
Γ' Τοπικό, Β' Ερασιτεχνική κοκ
Δεν μιλαμε για χρυσο... τι paste αρεις στο sportage ? ...θα αναλύσουμε το Londons metals exchange? Εχω δουλεια
-
@luckies ε ναι - είναι τοπικού χαρακτήρα και διαφοροποιημένο...
@ioannism5 Ωραία είναι αυτά τα οδοιπορικά οπότε απο την περιγραφή καταλαβαίνω ότι δεν είσαι και ο τύπος - πιλότου που θέλει να κάνει … επόπτευση των παραμέτρων στα ταξίδια. Τώρα που είπες για φρένα θυμήθηκα ένα ευτράπελο απο αυτά που συμβαίνουν συνήθως σε αυτές τις περιπτώσεις - Κατα τα τέλη Αυγούστου τις πρώτες μέρες που το είχα είπα ότι έφτασε ο καιρός για το τεστ των φρένων - Είμαι στην κάθοδο της Κατεχάκη από Καρέα και μπαίνω στην κατηφόρα προς μεσογείων με 100 - 120 χλμ... Άνετος και πλατύς ο δρόμος 4-5 λωρίδες ήταν και σχεδόν άδειος οπότε τερματίζω ακαριαία το φρένο - Μια χαρά σταματάει το αυτοκίνητο και μάλιστα το βάθος των σκληρών αναρτήσεων ομαλοποιεί σημαντικά την διαδικασία και εννοείται ότι μένει στην ευθεία κτλ.... Απ’ ότι είδα και στα συγκριτικά στατιστικά στα μέτρα ακινητοποίησης είμαστε στις top θέσεις… Εντάξει το ευτράπελο ήταν ότι μόλις σήκωσα το κεφάλι μου είδα 2-3 ζητάδες στους καθρέφτες και μια αυτοκινητοπομπή να βγαίνει απο την Αττική οδό..κάποιος επίσημος που έκανε την κλασική διαδρομή απο το αεροδρόμιο προς κέντρο - αλλα έκανα στην άκρη και δεν έδειξαν ότι τους πολυ απασχόλησα...
-
ioannism5 wrote:
Στο θεμα της κατανάλωσης να πω πως ο γενικοτερος μέσος ορος μου μεχρι τωρα ειναι στα 6.2lit. Ενα νούμερο που μου φαίνεται φυσιολογικό αφου ειναι ακόμη πολυ καινουργιος ο κινητήρας και το βαρος του αυτοκινητου είναι 2 τόνοι.
Υ.Γ επειδή ημουν από τους άτυχους και παρέλαβα το αυτοκίνητο λίγο πριν η kia αρχίσει να το πουλάει με led φωτα ημέρας,ξέρει κάποιος να μου πει τι λαμπες να διαλέξω ή τί να κάνω ωστε να μην βγαζει ασυμβατότητα?
Όχι και 2 τόνους φίλτατε. Το sportage ζυγίζει περίπου 1600 και το tucson 1500 κιλά.
Τι εννοείς με τα led ημέρας? Όλα τα sportage έχουν led ημέρας μέσα στο φανάρι, στο κέντρο αν θυμάμαι καλά, ανάμεσα στη μεσαία και τη μεγάλη σκάλα. Tα full led είναι κατόπιν παραγγελίας και χρεώνονται σίγουρα χιλιάρικο. Αν θέλεις να βάλεις led στη μεσαία σκάλα, βρες ένα ζευγάρι με canbus.
Προσπαθώ να βγάλω άκρη από τα συγκριτικά και τα reviews αλλά δεν μπορώ. Sportage vs Tuscon ακούω τις απόψεις. Θα γυρίσω να τα κάνω και αυτά td από Δευτέρα.
Έχω το tucson diesel comfort. Το sportage είναι θεωρώ πιο ολοκληρωμένο στο θέμα εξοπλισμού ('και καλά hybrid', ζάντες 17, μπάρες οροφής, ανακλινόμενους καθρέφτες), στα ίδια χρήματα με την έκδοση που αγόρασα. Απλά το tucson μου έκανε ένα κλικ παραπάνω.
-
Xplicit τα υβριδικά sportage απο τον Σεπτέμβριο και μετά έχουν στον βασικό τους εξοπλισμό φώτα ημέρας led γι αυτο και η τιμή τους ειχε αυξηθεί κατά 200€.
Το δικό μου είναι ταξινομημένο τον Ιούλιο οπότε τα φώτα ημερας του ειναι αλογονου.
Ζήτησα από την αντιπροσωπεία να τα αλλαξω και κου ζήτησαν 170€!!!!!
Αυτες τις ημέρες περιμένω να μου έρθουν από Κίνα ενα ζευγάρι που παρήγγειλα canbus error free να τις δοκιμάσω γιατι με ενα αλλο ζευγάρι λάμπες που ειχα δοκιμάσει απο εναν γνωστό μου άναβε η σχετική λυχνία στο ταμπλό και δεν τις αναγνωριζε.
-
Xplicit τα υβριδικά sportage απο τον Σεπτέμβριο και μετά έχουν στον βασικό τους εξοπλισμό φώτα ημέρας led γι αυτο και η τιμή τους ειχε αυξηθεί κατά 200€.
Το δικό μου είναι ταξινομημένο τον Ιούλιο οπότε τα φώτα ημερας του ειναι αλογονου.
Ζήτησα από την αντιπροσωπεία να τα αλλαξω και κου ζήτησαν 170€!!!!!
Αυτες τις ημέρες περιμένω να μου έρθουν από Κίνα ενα ζευγάρι που παρήγγειλα canbus error free να τις δοκιμάσω γιατι με ενα αλλο ζευγάρι λάμπες που ειχα δοκιμάσει απο εναν γνωστό μου άναβε η σχετική λυχνία στο ταμπλό και δεν τις αναγνωριζε.
Στη φωτό με κόκκινο βέλος σου δείχνω τα φώτα ημέρας led. Οι προβολείς (γλόμπος) που είναι στο εξωτερικό μέρος του φαναριού είναι αλογόνου σε όλα τα μοντέλα. Led είναι μόνο στα προαιρετικά full led φανάρια που όπως προείπα θέλουν χιλιάρικο. Τώρα αν κάποια αντιπροσωπεία τοποθετεί led και τα έχει για εργοστασιακά, είναι για μπάτσες..
Η αύξηση προφανώς είναι λόγω αύξησης τελών ταξινόμησης από τους νέους ρύπους.
-
Σε αυτα τα ιδια φωτα αναφερομαι και εγω!
Δεν ξερω ποτε αγορασες εσυ το δικο σου,αλλα και στο φυλλάδιο της kia πλεον τις αναφέρει σαν φωτα ημερας led στον βασικο εξοπλισμό στο υβριδικό αλλά οχι στιστο απλό diesel,αλλά και το είδα στον αντιπρόσωπο σε αυτοκίνητα που ειχε στην έκθεση καθως και δυο εν κίνηση οχηματα,ενα το Σάββατο και ένα σημερα το πρωί ερχομενος στην εργασια μου.
-
Σήμερα γύρισα από αντιπροσωπείες και το Sportage έχει μόνο αλογόνου, ούτε καν led ημέρας. Δεν ξέρω στην GT-line δεν ρώτησα γιατί δεν με ενδιαφέρει. Σε φώτα LED ημέρας έχει το Tuscon.
Btw σήμερα που πήγα και τα είδα για πρώτη φορά έχουν σαφή διαφορά στην συναρμολόγηση αλλά και την ποιότητα. Το Sportage είναι πιο στιβαρή κατασκευή, αν κλείσεις την πόρτα με κλειστά τα μάτια νομίζεις κλείνεις σε καλό ευρωπαϊκό όχημα. Είναι εξαιρετικό vfm στο μέτριο επίπεδο εξοπλισμού, με ικανοποίησαν και με το παραπάνω οι χώροι στο εσωτερικό του. Καλός χώρος αποσκευών. Το Infoteinment είναι μέρος του ταμπλό ενώ στο Tuscon φυτεμένο στο επάνω μέρος του. Διαμόρφωση εξοπλισμού δεν επιτρέπουν λόγο 'σκαλωπατιου' εφορίας (αρε Ελλάδα γμτ...). Αν θες πας στο GT-line το οποίο παύει ναναι vfm (δεν είναι ακριβό αλλά ακουμπάς νορμάλ εξοπλισμένο καλύτερο ευρωπαϊκό c-suv) και φορτώνεσαι 19αρες.
Το Tuscon κατώτερης απτής ποιότητας αλλά και συναρμολόγησης πλην όμως με δυνατότητες εξοπλιστικης διαμόρφωσης που δεν έχει το Sportage. Η κορυφαία του έκδοση (εξαιρετικά εξοπλισμένη) δεν έχει 19αρες αλλά 18αρες
Γενικά είναι διαφορετικά στημένα τα οχήματα. Πιο comfort oriented το Tuscon. Πιο στιβαρό σε όλα του το KIA. Ο πωλητής επιχειρηματολόγησε στην KIA υπέρ του μικρού υβριδικού diesel (116 αντί 136ps) καθώς λόγο διαφορετικής χαρτογράφησης (προφανώς μόνο αυτό αλλάζει, είναι ίδιο το μοτέρ) έχουν ανεπαίσθητες διάφορες στις τιμές επιταχυνσεων στις ρεπριζ και 0-100 ενώ η σχετικά μικρή διαφορά τους σε Nm ροπής καλύπτεται από το μεγαλύτερο εύρος ροπής για τον μικρό 116Ps diesel. Αυτό το είχα ακούσει και σε video review. Γενικά πάντως έχει vfm προσφορά το Sportage diesel mild hybrid 116ps μέτριο πακέτο εξοπλισμού.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να τον ενημερώσω ότι στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον το Tuscon το βγάζουν td 136 mild hybrid diesel ενώ το Sportage με τον 'μικρό' 116ps. Πολύ καλό αυτό για να συγκρίνει σε πραγματικές συνθήκες τις διαφορές των δύο οχημάτων.
Τέλος να πω και κάτι υποκειμενικό. Τα αμάξια αυτά λόγο μεγέθους θέλουν απαραίτητα εξοπλισμούς όπως lane assist, blind sport, αισθητήρες πίσω για κάθετα αυτοκίνητα ποδήλατα πεζούς κλπ. Τα suv γενικά είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τα θεωρώ δύσκολη αγορά. Πέρα όλων των άλλων πρέπει να τα πάρεις φορτωμένα εξοπλισμό όσο το δυνατόν. Γι'αυτό και μεταξύ των δύο αν θα δοκίμαζα ένα θα ήταν το Tuscon για να το πάρω στην πιο εξοπλισμένη του εκδοχή με την ελπίδα ότι οι προφανείς διάφορες ποιότητας υλικών αλλά κυρίως συναρμολόγησης υπέρ του Sportage δεν θα έκαναν σε 6 μήνες το Tuscon 'κουδούνι' σαν το QQ. Επίσης, χωρίς να το έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία, από το site συμπεραίνω ότι το Tuscon στην high end έκδοση δεν βγαίνει με τον 116 αλλά μόνο με τον 136Ps κινητήρα...
-
Σήμερα γύρισα από αντιπροσωπείες και το Sportage έχει μόνο αλογόνου, ούτε καν led ημέρας. Δεν ξέρω στην GT-line δεν ρώτησα γιατί δεν με ενδιαφέρει. Σε φώτα LED ημέρας έχει το Tuscon.
Btw σήμερα που πήγα και τα είδα για πρώτη φορά έχουν σαφή διαφορά στην συναρμολόγηση αλλά και την ποιότητα. Το Sportage είναι πιο στιβαρή κατασκευή, αν κλείσεις την πόρτα με κλειστά τα μάτια νομίζεις κλείνεις σε καλό ευρωπαϊκό όχημα. Είναι εξαιρετικό vfm στο μέτριο επίπεδο εξοπλισμού, με ικανοποίησαν και με το παραπάνω οι χώροι στο εσωτερικό του. Καλός χώρος αποσκευών. Το Infoteinment είναι μέρος του ταμπλό ενώ στο Tuscon φυτεμένο στο επάνω μέρος του. Διαμόρφωση εξοπλισμού δεν επιτρέπουν λόγο 'σκαλωπατιου' εφορίας (αρε Ελλάδα γμτ...). Αν θες πας στο GT-line το οποίο παύει ναναι vfm (δεν είναι ακριβό αλλά ακουμπάς νορμάλ εξοπλισμένο καλύτερο ευρωπαϊκό c-suv) και φορτώνεσαι 19αρες.
Το Tuscon κατώτερης απτής ποιότητας αλλά και συναρμολόγησης πλην όμως με δυνατότητες εξοπλιστικης διαμόρφωσης που δεν έχει το Sportage. Η κορυφαία του έκδοση (εξαιρετικά εξοπλισμένη) δεν έχει 19αρες αλλά 18αρες
Γενικά είναι διαφορετικά στημένα τα οχήματα. Πιο comfort oriented το Tuscon. Πιο στιβαρό σε όλα του το KIA. Ο πωλητής επιχειρηματολόγησε στην KIA υπέρ του μικρού υβριδικού diesel (116 αντί 136ps) καθώς λόγο διαφορετικής χαρτογράφησης (προφανώς μόνο αυτό αλλάζει, είναι ίδιο το μοτέρ) έχουν ανεπαίσθητες διάφορες στις τιμές επιταχυνσεων στις ρεπριζ και 0-100 ενώ η σχετικά μικρή διαφορά τους σε Nm ροπής καλύπτεται από το μεγαλύτερο εύρος ροπής για τον μικρό 116Ps diesel. Αυτό το είχα ακούσει και σε video review. Γενικά πάντως έχει vfm προσφορά το Sportage diesel mild hybrid 116ps μέτριο πακέτο εξοπλισμού.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να τον ενημερώσω ότι στην Θεσσαλονίκη τουλάχιστον το Tuscon το βγάζουν td 136 mild hybrid diesel ενώ το Sportage με τον 'μικρό' 116ps. Πολύ καλό αυτό για να συγκρίνει σε πραγματικές συνθήκες τις διαφορές των δύο οχημάτων.
Τέλος να πω και κάτι υποκειμενικό. Τα αμάξια αυτά λόγο μεγέθους θέλουν απαραίτητα εξοπλισμούς όπως lane assist, blind sport, αισθητήρες πίσω για κάθετα αυτοκίνητα ποδήλατα πεζούς κλπ. Τα suv γενικά είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους τα θεωρώ δύσκολη αγορά. Πέρα όλων των άλλων πρέπει να τα πάρεις φορτωμένα εξοπλισμό όσο το δυνατόν. Γι'αυτό και μεταξύ των δύο αν θα δοκίμαζα ένα θα ήταν το Tuscon για να το πάρω στην πιο εξοπλισμένη του εκδοχή με την ελπίδα ότι οι προφανείς διάφορες ποιότητας υλικών αλλά κυρίως συναρμολόγησης υπέρ του Sportage δεν θα έκαναν σε 6 μήνες το Tuscon 'κουδούνι' σαν το QQ. Επίσης, χωρίς να το έχω ρωτήσει στην αντιπροσωπεία, από το site συμπεραίνω ότι το Tuscon στην high end έκδοση δεν βγαίνει με τον 116 αλλά μόνο με τον 136Ps κινητήρα...
Κ το Sportage στην απο πανω εκδοση με 136 έρχεται.
Ενας απο τους λογους που το απεκλεισα ηταν κ η έλλειψη των βοηθημάτων αυτών, αλλιως 30αριζε..
Να προσθεσουμε οτι τα εξοδα/πινακιδες ειναι γυρω στα 600€ κ το χρωμα γυρω 700€ (ή το ανάποδο). Τουλάχιστον αυτο θυμάμαι.
-
Sorry για το off-topic αλλά απο το σημερινό πέρασμα KIA/HYUNDAI/MITSUBISHI/HONDA κατάλαβα ότι είμαι το πολύ για crossover. Τουλάχιστον μέχρι να βγάλουν αρχές 2021 νέα Mégane/308 hatchback/sw. Από Kia/HYUNDAI το μοναδικό όχημα που μου έκανε κλικ και θα το οδηγήσω αύριο είναι το Xceed.
-
Στα ελεγα εγω...δεν στα ελεγα;;;
Χεχε
-
Στα ελεγα εγω...δεν στα ελεγα;;;
Χεχε
Sorry φίλε αν σε αμφισβήτησα. Πολύ καλό αμάξι το Xceed αλλά περισσότερα θα σου πω αύριο που θα το οδηγήσω
Kia Sportage IV