-
[...] Επισης το ecvt δεν έχει ούτε εικονική ούτε κανονική πρώτη καθώς και κανένα υβριδικο toyota. Tο corolla το βενζινοκινητο στην πέρα όχθη του ατλαντικού με το cvt που έχει κανονικό ιμάντα και όχι πλανητικα γρανάζια έχει κανονική πρώτη.
Από πού προκύπτει πως το e-cvt στην Ευρώπη δεν έχει γρανάζι για την πρώτη;
-
Έχουμε το αυτοκίνητο από 15/11/19. Το είχα κάνει test-drive και τα αρνητικά που θα παραθέσω τα ήξερα. Απλά ήταν πολύ καλό το deal της leaseplan.
-
Λείπει δύναμη στην προσπέραση
-
Αρκετά θορυβώδες με πατημένο τέρμα το γκάζι
-
Δεν έχω δει πιο αργή οθόνη σε απόκριση.
-
Η κάμερα είναι για τα ανάθεμα
-
Είναι δυνατόν να μην έχει αισθητήρες παρκαρίσματος σε αυτά τα χρήματα;(για όποιον το αγοράζει)
-
Οι πίσω επιβάτες δυσανασχαιτούν.
Θετικά
-
Ποιοτικό και ευχάριστο εσωτερικό για toyota. Ισχύει μόνο για τους μπροστά.
-
Πραγματικά οικονομικό σε κατανάλωση.
-
Όμορφο εξωτερικά.
Συνολικό συμπέρασμα μετά από 2 μήνες που ψάχνω αμάξι αποκλειστικά για τη γυναίκα μου.... Δεν θα το αγόραζα σε αυτά τα χρήματα. Δηλαδή αξίζει τα 219+φπα το μήνα που πληρώνω για τη χρήση του σε σχέση με τα 209 που είχε το 500Χ. Δηλαδή τα 480€ στα 4 χρόνια είναι μικρή διαφορά. Στην διαφορά τιμής αγοράς κλείνω προς το φιατ.,
-
-
Καλα 122 αλογα εχει.. οποια αρχιτεκτονικη και να ειχε ο κινητηρας παρομοιες ή αντε +1' επιδοσεις θα ειχε. Δηλαδη δεν ειναι θεμα υβριδικου και κιβωτιου αυτου καθ αυτου,
Στο μουγκρισμα με ποιο το συγκρινεις...μου κανει εντυπωση αυτο που λες. Ποιο δνλαδη αυτοκινητο αυτης της κατηγοριας οταν το πατας στο τερμα το γκαζι δεν μουγκριζει;;;;
Το προβλημα ισως υπαρχει οπως διαβαζα καπου, αλλα δεν θυμαμαι που, οταν τα φορτωνεις. Εκει πεφτουν πολυ οι επιδοσεις τους.
-
Να το θέσω αλλιώς. Είναι διαφορετικό να μουγκρίζει και να τραβάει, και είναι διαφορετικό να μουγκρίζει και να μένεις εκεί που είσαι.
-
Δες αυτό εδώ
Το μόνο σύστημα μετάδοσης που μπορεί να '' παντρέψει '' θερμικό και ηλεκτροκινητήρες είναι το ecvt.
Επίσης στο επίσημο site της Toyota αναφέρει στις FAQS :
Will different transmissions be available with hybrid ?
No, the current automatic transmission, a unique version of E-CVT, is an essential component of the Hybrid.
Γιατί σε χαλάει που δεν εχει Fixed gear ; Είδες δεν το είχες καταλάβει καν.
pituser wrote:
[...] Επισης το ecvt δεν έχει ούτε εικονική ούτε κανονική πρώτη καθώς και κανένα υβριδικο toyota. Tο corolla το βενζινοκινητο στην πέρα όχθη του ατλαντικού με το cvt που έχει κανονικό ιμάντα και όχι πλανητικα γρανάζια έχει κανονική πρώτη.
Από πού προκύπτει πως το e-cvt στην Ευρώπη δεν έχει γρανάζι για την πρώτη;
[/quote]
-
Φίλε lap εξαιρετικό αυτοκίνητο το swift με μεγάλο ατού το χαμηλό του βάρος όσον αφορά την κατανάλωση και όχι μόνο.Αλλα ίδια κατανάλωση με το yaris hsd σε καμία περίπτωση.Σε όποιο site έχω δει συγκριτικό καταναλώνει τουλάχιστον 0.3 λίτρα παραπάνω από το yaris.Μπορείς να τσεκάρεις και το spritmonior στο οποίο η διαφορά μεταξύ yaris hsd και swift shvs είναι 0.55 λίτρα.Μάλιστα σε ένα συγκριτικό με το swift 1.2 cvt ήταν μόλις 0.1 λίτρα ποιο οικονομικό και αυτό λόγο βάρους .Το swift με το cvt ήταν κατά 55 κιλά πιο βαρύ.Πάντως για κάποιον που θέλει χαμηλή κατανάλωση και δεν μπορεί το ecvt το swift είναι top.Eάν οδηγεί επιθετικά κιόλας η διαφορα θα είναι οριακή.
Δες και αυτο
https://fleetnews.gr/suzuki-kai-toyota-synergazontai-stin-anaptyxi-kai-tin-paragogi/
-
Εκεί πας να με πιάσεις; Επειδή ξεχωρίζω το e-cvt σαν μια κατηγορία μόνο του. Οκ είχα μια γκόμενα για κάνα 2μηνο στα 23 μου η οποία είχε αυτόματο Micra και όσες φορές βγαίναμε μαζί οδηγούσα εγώ. 10 φορές αυτόματο Micra προ 15ετιας στη ζωή μου. Μεγάλος συσχετισμός. Τώρα πρέπει να κρυφτώ σε καμία τρύπα...
Εγώ είμαι ψεύτης. Μαζί με εμένα όλοι οι reviewers και οι αρθρογράφοι του κόσμου. Το CVT στο 1.8 Hybrid είναι το ιδανικό κιβώτιο. Μισό όμως πριν πάω να πηδήξω από την ταράτσα:
Το μόνο που ξεχωρίζει το συγκεκριμένο κιβώτιο από την απόλυτη σαβουρα είναι η εικονική πρώτη!!
Δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει τι κάνει σε συνδυασμό με τον 2.0 hybrid, σε προλαβαίνω. Το 1.8 Hybrid θα έπρεπε να έχει 2πλοσύμπλεκτο υγρού τύπου (γιατί ο 1.8 είναι ΜΟΝΟ για πόλη) μπας και κουνηθεί ο βραδυπους χωρίς να μουγκρίζει...
γιατι εικονικη? αυτο το κιβωτιο εχει πραγματικη/μηχανικη 1η ταχυτητα και μετα το γυρναει στην τροχαλια (η ιμαντα δεν ξερω τι εχει)
-
Δες αυτό εδώ
Το μόνο σύστημα μετάδοσης που μπορεί να '' παντρέψει '' θερμικό και ηλεκτροκινητήρες είναι το ecvt.
Επίσης στο επίσημο site της Toyota αναφέρει στις FAQS :
Will different transmissions be available with hybrid ?
No, the current automatic transmission, a unique version of E-CVT, is an essential component of the Hybrid.
Γιατί σε χαλάει που δεν εχει Fixed gear ; Είδες δεν το είχες καταλάβει καν
Στο κείμενο που παραθέτεις αυτό ακριβώς περιγράφει, πως έχει γρανάζι για την πρώτη. Δεν θα με χάλαγε, αν δεν είχε, αλλά έχει.
-
Έχω υβρίδιο της Τουότα εδώ και 5 χρόνια, και μάλλον είναι η καλύτερη αγορά που έχω κάνει ποτές μου. Όχι από γκάζια, ή πουλ μουρ βέβαια. Το κιβώτιο στα πόδια τα δικά μου και της γυναίκας μου δεν έχει μουγκρίσει ΠΟΤΕ. Φυσικά και μουγκρίζει αν το πατήσεις τέρμα, αλλά δεν το πατάμε έτσι, έχουμε προσαρμοστεί πλήρως στο στυλ οδήγησης του εν λόγω υβριδίου, και πάμε ξεκούραστα, άνετα και οικονομικά, χωρίς μουγκρητά.
Γενικά το κιβώτιο αυτό είναι ένα από τα μεγάλα ατού του αυτοκινήτου. Ξεχνάς τι θα πει αλλαγή ταχύτητας και πόση ώρα κάνει αυτό, ξεχνάς τις ταχύτητες γενικώς, και αυτό ήταν. Όπως λέει η γυναίκα μου : 'μπαίνεις στο αμάξι να πας στη δουλειά σου, και πράλληλα ξεκουράζεσαι'. Ειρήσθω εν παρόδω ότι η γυναίκα μου στο παρελθόν υπήρξε δασκάλα σε σχολή οδηγών, παρκάρει και τώρα Σκάνια 'σαραντατρίο' βε-οκτώ επικαθήμενο στον ανήφορο με το ένα χέρι. Μόνο στα συγκρουόμενα στα λούνα παρκ έχω δει κάτι ακόμη πιο εύκολο και απλό σε κιβώτιο.
Επίσης αυτό ισχύει 100% :
έχω την εντύπωση ότι όσοι πάνε να κάνουν test drive υβριδικο toyota είναι προκατηλημενοι από reviewrs αρθρογράφους κ.λ.π. και μπαίνουν πατάνε κοφτά το γκάζι η τέρμα για κάποιοα δεύτερα για να επιβεβαιώσουν αυτά που έχουν διαβάσει, ακούσει.
Και κάτι άλλο, η συντριπτική πλειοψηφία των δοκιμαστών στα διάφορα μμε (πρωκτοφυλλάδες, πρωκτοσιτέ, κ.α.) αρέσκονται στο να οδηγούν γλήγορα αμάξια του σκοτωμού. Είναι απίστευτες οι ασχετοσύνες και οι βλακείες που διάβαζα πριν από χρόνια στα τεστ αυτών των αυτοκινήτων. Δεν μπορούσαν να μπούνε στο μεδούλι της φιλοσοφίας τους. Άμα είχαν στα πόδια τους κανένα μητρίο όμως, έμπαιναν αμέσως.
Εν κατακελίδι: ΚΑΝΕΝΑ αμάξι δεν κάνει για όλους. Και να μπορεί να υπάρξει ένα τέτοιο ιχ, δεν έχει εφευρεθεί ακόμη. Μπείτε μέσα, οδηγείστε το, και αποφασίστε αν ΣΑΣ κάνει ή όχι. Τόσο απλά.
-
Βρε συ agpr τα διάβασες όλα. Στο κείμενο που παραθέτω αναφέρετε στο διλιτρο βενζινοκινητο μη υβριδικό που διατίθεται μόνο στην Αμερική. Στο επίσημο site της Toyota που απανταει στην ερώτηση αν θα χρησιμοποιήσουν άλλου τύπου κιβώτιο ταχυτήτων στα υβριδικα τη διάβασες την απάντηση.Κανε search στο YouTube για transaxle με κωδικό p 610.
-
Γι αυτό λεω ότι ένα σύντομο test drive αδικεί το ecvt. Σε έρευνα που είχανε κάνει για τους αγοραστές υβριδικών toyota αν θυμάμαι καλά οι 8 στους 10 έλεγαν ότι δεν ξαναγυρνουν σε άλλο αυτοκίνητο και οι 2 στους 10 ήταν πλήρως απογοητευμένοι.Συμφωνώ απόλυτα σε όσα γράφεις και στην τελευταία παράγραφο x2.
Υ. Γ. Τα σέβη μου στις οδηγίκες ικανότητες της συζύγου.
-
Οχι για το αυτοματο αλλα για το χειροκινητο ,..ξεχασα να το αναφερω.
Απο την αλλη turbo κινητηρας με επιδοσεις που ντροπιαζουν τα αλλα μικρα αυτοκινητα.
Στο ατμοσφαιρικο με ατκινσον κυκλο καυσης η μεση καταναλωση πεφτει κ αλλο.
-
[quote=Lap]
Οχι για το αυτοματο αλλα για το χειροκινητο ,..ξεχασα να το αναφερω.
Απο την αλλη turbo κινητηρας με επιδοσεις που ντροπιαζουν τα αλλα μικρα αυτοκινητα.
Στο ατμοσφαιρικο με ατκινσον κυκλο καυσης η μεση καταναλωση πεφτει κ αλλο.
Χμμμ...
με ένα πρόχειρο υπολογισμό η κυρία κατάφερε να κάνει μεση κατανάλωση με το yaris hsd 5,8l/100km.
Όσο έκανε και γνωστό περιοδικό χεράδων στην Ελλάδα με το corolla 2.0 hsd με τις μετρήσεις μέσα.Ενδιαφέρον,όχι ότι δεν γίνεται απλά πρεπει να προσπαθείς και να κάνεις ότι ακριβώς δεν πρέπει για να το πετύχεις δηλ. απότομες επιταχύνσεις και τελευταια στιγμή φρένα.
Δες και αυτό
-
Αυτα ειναι νουμερα
Παντως στο τεστ που εβαλα μετρα τον μ.ορο. Δηλαδη εχει και αυτοκινητοδρομο οπου εκει το yaris κουβαλα πολυ μεγαλο βαρος συγκριτικα με το swift
Περιμενω με ανυπομονησια το νεο yaris hybrid αλλα καιντο νεο jazz hybrid (για το τελευταιο φοβαμαι την τιμη του)
Εγω προσωπικα με 25χλμ/ωρα μεση ταχυτητα επιασα 4,2 λιτρα στο swift mild hybrid αλλα χωρις κλιμά.. με ανοιχτο παραθυρο.
Αυτο στο τεστ ποσα χιλ/ωρα ειχε.
Πλεον το swift πηγε στα 4,7 αλλα με μεση ταχυτητα κατω απο 20χλμ/ωρα χωρις να μηδενιστει απο εκεινη την βολτα και πλεον μονο σε κινηση πολης και στενα ...καθολου ανοιχτο ανοιχτο δρομο και λεωφορους. Βασικα βαζεις μεχρι και τριτη σχεση στο κιβωτιο και αυτο αν προλαβεις να βαλεις σε μικρο ευθειες των γειτωνιων.
Οι επιταγχυνσεις στις γειτονιες πολυ χαλαρες...με το που ξεκινας διεχνει 25λιτρα/100 χλμ μολις βαλεις δευτερα παει αμεσως 8 λιτρα και στο καπακι πεφτει στα 4,5 λιτρα/100χλμ με το υπιο υβριδικο συστημα να δειχνει την ηλεκτρικη ροπη που ενεργοποιείται. Παντα με χαλαρη επιταγχυνση πολης.
Αυτη ειναι η διαφορα με το yaris που ξεκινα με ηλεκτρισμομ αι ετσι γλιτωνεις αυτα τα εστω στιγμιαια 25λιτρα/100χλμ...μετα πανω κατω στα ιδια πανε. Το ενα λογω μικρου ηλεκτροκινητηρα και 5 κιλα ροπης σε συναρτηση με πολυ ελαφρυ αμαξωμα, το αλλο μεσω πιο δυνατο ηλ μοτερ αλλα πολυ πιο βαρυ αμαξωμα.
-
Πολύ καλές καταναλώσεις με το swiftακι.Το νέο yaris πάει για κατανάλωση κατά wltp στα 4.0 l/100km.
Με auris hybrid 2015 μοντέλο είμαι για χειμώνα σε μεικτές συνθήκες στα 4,5 λίτρα.Αστικές και περιαστικές διαδρομές βλεπω τιμές 3,2 και ανοιχτό δρόμο 5,8.
Ο κολλητός μου chr hybrid έχει μεση κατνάλωση χειμώνα 4,8 και καλοκαίρι στα 4,5.Δεν έχει βέβαια και το μικρόβιο να γράψει χαμηλές καταναλωσεις.
-
Ακριβώς,μπορείς να κινείσαι με την ροή των υπόλοιπων αυτοκινήτων χωρίς να ακούς το παραμικρό.Δεν είναι τυχαίο ότι στην Ιαπωνία τα κιβώτια cvt είναι πολύ δημοφιλή καθώς οι Ιάπωνες αγαπούν την ησυχία.
-
Γενικα ειναι και στον ανθρωπο πιστευω. Παντα σε καθε επιλογη κατι κερδιζεις κατι χανεις. Εδω χανεις αυτο το σπορτιφ ενος χειροκινητου κερδιζεις ομως σε πολιτισμενη λειτουργια και τελειως αγχολυτικη κινηση. Γκαζι-φρενο χωρις κανεναν κραδασμο και υψηλοτατη αξιοπιστια.
Αντε να δουμε το νεο yaris....
Μονο οι μπαταριες κστω απο το καθισμα των πισω με αγχωνουν λιγουλακι. Μου ειχε φυγει αυτο 'το αγχος' ως υποψηφιος αγοραστης ενος τετοιου αυτοκινητου ...ο ταξιδευτης με εβαλε ομως ξανα σε σκεψεις
-
Γι αυτό λεω ότι ένα σύντομο test drive αδικεί το ecvt.
ΑΚΡΙΒΩΣ!!!
Όταν οδήγησα το C-HR για 30', μου φάνηκε μέτριο το κιβώτιο. Όταν το ειχα για 2 ημέρες και το έμαθα, μου φάνηκε μια χαρά και δεν με προβλημάτισε καθόλου. Απλά πρέπει να μάθεις να το οδηγείς σωστά.
-
Πολύ καλές καταναλώσεις με το swiftακι.Το νέο yaris πάει για κατανάλωση κατά wltp στα 4.0 l/100km.
Με auris hybrid 2015 μοντέλο είμαι για χειμώνα σε μεικτές συνθήκες στα 4,5 λίτρα.Αστικές και περιαστικές διαδρομές βλεπω τιμές 3,2 και ανοιχτό δρόμο 5,8.
Ο κολλητός μου chr hybrid έχει μεση κατνάλωση χειμώνα 4,8 και καλοκαίρι στα 4,5.Δεν έχει βέβαια και το μικρόβιο να γράψει χαμηλές καταναλωσεις.
2,5-3 l/100 km το δίνουν στην Ιαπωνία το hybrid σε wltp.
-
Οχι πιο πολυ καιει το wsift απο αυτα τα νουμερα κυριως λογω της πρωτης σχςσης που δεν εχει εντονη υποστηριξη απο το ηλεκτρικο μοτερ. Μετα πεφτει αρκετα και εντυπωσιακα σε αλλες σχεσεις του κιβωτιου.
Π.χ σε περιατικες διαδρομες με 90χλμ/ωρα βλεπεις στιγμιαια καταναλωση συνεχως μεταξυ 2 με 3 λιτρα /100 χλμ...λες και καιει αερα.
Στα 110 με c.c καιει σταθερα 4,5 λιτρα /100 χλμ.
Στα 160...7 λιτρα/100 χλμ...
Τσπ γενικα το κιβωτιο οπως λεει ο dstou αν το μαθεις ...ειναι σαν ηλεκτρικο αυτοκινητο..χωρις διακοπες και τελειως γραμμικη λειτουργια
υ.γ το μυστικο στο mild hybrid swift ειναι πως οταν φρεναρεις για κοκκινο φαναρι να μην βγαζεις ταχυτητα στην νεκρά νωριτερα και να το αφηνεις να τσουλαει με φρενο. Θελει να φρεναρεις μεχρι οι στροφες του κινητηρα να πεσουν στις 800 σ.α.λ οπου σταματα μονο του το regeneration. Τοτε μονο γεμιζεις τις μπαταριες αρκετα ωτε να βοηθουν. To νιωθεις και στην αισθηση στο πενταλ του φρενου οτι σταματα το regeneration ...δηλαδη ξαφνικα μαλακωνει η αισθηση αντιστασης στο πατημα...τοτε το καταλαβαινεις (αν δεν το βλεπεις σττην οθονη που εχει) και βγαζεις ταχητυτα σε νεκρά. Ειδαλλως αν οδηγεις οπως τα αλλα αυτοκινητα τα φτηνουν οι μπαταριες και δεν συμβαλουν και ετσι ανεβαινει η καταναλωση.
Toyota C-HR 2016