-
Καλησπέρα σας,
Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Fiat Grande Pundo Τ-Jet 1.400/120 άλογα. Πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αλλά ήρθε η ώρα αλλαγής λόγω νέου μέλους στην οικογένεια.
Δεν είμαι μεγάλος γνώστης της αγοράς του αυτοκινήτου (γι αυτό ζητώ και τις γνώμες σας), αλλά διάβασα πολύ για να καταλήξω στα παρακάτω.
Το μπάτζετ μου είναι κοντά στις 20.000 ευρώ, που μπορεί να φτάσει μέχρι τις 23.000 ευρώ
Η οικογένεια είναι τριμελής, δίχως άμεση προοπτική για 4ο μέλος. Συνεπώς προσανατολίζομαι κάπου μεταξύ b-suv και μικρομεσαίου.
Το αυτοκίνητο θα κινείται καθημερινά εντός Θεσσαλονίκης, ενώ θα κάνει και 2-3 μεγαλα ταξίδια (500 χλμ σε μια μέρα) τον χρόνο
Θεωρώ πολύ σημαντικό το νέο αυτοκίνητο να ενσωματώσει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις νέες τεχνολογίες. Γι αυτό κοιτάζω προς τις full extra εκδόσεις του κάθε μοντέλου. Ετσι απέρριψα κάποια αυτοκίνητα που ναι μεν είναι εντός μπάτζετ μου, αλλά δεν μπορώ να πάρω 'καλές' τους εκδόσεις, όπως πχ το Volvo 40
Παρακάτω ορισμένα από τα μοντέλα που εξετάζω καθώς και τι με προβληματίζει στο καθένα, ώστε ίσως να βοηθήσω και άλλους σε παρόμοια αναζήτηση.
Α. ΚΙΑ STONIC 1.6 CRDI DIESEL 136PS EX PREMIUM-
+Διαβάζω για την τρομερή εξέλιξη της Kia. Την εξαιρετική 7ετής εγγύση, ενώ μου αρέσουν πολύ οι διαστάσεις του αυτοκινήτου καθώς 'κουμπώνει' πολύ στα θέλω μου, δηλαδή κάτι μεταξύ μικρομεσαίου και b suv. Σημαντικό πως με 1.000 ευρώ περίπου βάζεις και το πακέτο ADAS πάνω, που είναι εξαιρετικό.
-Σήμερα το euro6 πετρελαίου είναι μια χαρά, αλλά το πετρέλαιο είναι ένα πεδίο συζήτησης που μπορεί σε 4-5 χρόνια να καταστεί μη σωστή επιλογή (πχ κατακόρυφη αύξηση τελών κυκλοφορίας ή περιορισμοί χρήσης). Με προβληματίζει επίσης το 3αρι της euroncap στη στάνταρ έκδοση.
Β. GOLF 5D 1.5 TSI EVO 150 PS GENERATION
+Οτι πιο κοντά σε αυτό που έχω σε ροπή (λόγος που απέκλεισα τα corolla) και επιδόσεις. Γρήγορο, δυναμικό και με άριστες διαστάσεις.
-Με προβληματίζει πως η VW χάνει συνεχώς θέσεις σε επίπεδα προβλημάτων. Ολο και αυξάνονται περιπτώσεις βλαβών, σύμφωνα με την έρευνά μου. Επίσης δεν μου αρέσει πως το αυτοκίνητο έχει το ίδιο κόψιμο εδώ και 15 χρόνια. Μηδέν εξέλιξη στο ντιζάιν.
Γ. KAMIQ 1.5 TSI STYLE DSG/ AYTOMATO
+Η Skoda κατατάχθηκε σε πολύ υψηλές θέσεις σε όποιο άρθρο βρήκα σχετικά με ασφάλεια. Μου αρέσει που ακόμη και η βασική έκδοση έχει πολλές τεχνολογίες και τα 'clever skoda'. Οπως και πως μπορείς με χαμηλό κόστος να κάνεις μια full extra έδκοση.
-Με δεδομένο πως είμαι ένας μέσος οδηγός, αν πάω από τα 120 άλογα στα 150 σε συνδιασμό με το ύψος του αυτοκινήτου (αρκετή διαφορά με το fiat), πόσο εύκολη θα είναι η προρασμογή?. Επίσης μου μοιάζουν υψηλές οι 3.500 στροφές ροπής.
Δ. ARONA 1.5 TSI EVO 150PS FR
- Εξαιρετικοί χώροι, πολύ καλές επιδόσεις και από τις ελάχιστες περιπτώσεις που έχουμε αρχική τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ.
- Ισχύει ο ίδιος προβληματισμός με το Καμικ, σχετικά με το ύψος του, ακόμη περισσότερο εδώ, μιας και ψηλότερο.
- Ισως στη Seat πρέπει να εξετάσω και το LEON 1.5 TGI Style CNG
Ε. JAZZ 1.5 Dynamic
- Το έβαλα στη λίστα μου γιατί σε παρόμοιες διαστάσεις με το νυν αυτοκινητό μου, αλλά με πιο άνετους χώρους και καλύτερες επιδόσεις.
- Ισως είναι μικρό για ταξίδια εκτός πόλης.
Επαναλαμβάνω πως είμαι ένας μέσος οδηγός και κάτι από τα παραπάνω μπορεί να το έχω 'καταλάβει' λάθος.
Κάθε γνώμη ή διόρθωση, δεκτή!
-
Καλησπέρα σας,
Είμαι κάτοχος ενός 3θυρου Fiat Grande Pundo Τ-Jet 1.400/120 άλογα. Πάρα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο αλλά ήρθε η ώρα αλλαγής λόγω νέου μέλους στην οικογένεια.
Δεν είμαι μεγάλος γνώστης της αγοράς του αυτοκινήτου (γι αυτό ζητώ και τις γνώμες σας), αλλά διάβασα πολύ για να καταλήξω στα παρακάτω.
Το μπάτζετ μου είναι κοντά στις 20.000 ευρώ, που μπορεί να φτάσει μέχρι τις 23.000 ευρώ
Η οικογένεια είναι τριμελής, δίχως άμεση προοπτική για 4ο μέλος. Συνεπώς προσανατολίζομαι κάπου μεταξύ b-suv και μικρομεσαίου.
Το αυτοκίνητο θα κινείται καθημερινά εντός Θεσσαλονίκης, ενώ θα κάνει και 2-3 μεγαλα ταξίδια (500 χλμ σε μια μέρα) τον χρόνο
Θεωρώ πολύ σημαντικό το νέο αυτοκίνητο να ενσωματώσει όσο το δυνατόν περισσότερες από τις νέες τεχνολογίες. Γι αυτό κοιτάζω προς τις full extra εκδόσεις του κάθε μοντέλου. Ετσι απέρριψα κάποια αυτοκίνητα που ναι μεν είναι εντός μπάτζετ μου, αλλά δεν μπορώ να πάρω 'καλές' τους εκδόσεις, όπως πχ το Volvo 40
Παρακάτω ορισμένα από τα μοντέλα που εξετάζω καθώς και τι με προβληματίζει στο καθένα, ώστε ίσως να βοηθήσω και άλλους σε παρόμοια αναζήτηση.
Α. ΚΙΑ STONIC 1.6 CRDI DIESEL 136PS EX PREMIUM-
+Διαβάζω για την τρομερή εξέλιξη της Kia. Την εξαιρετική 7ετής εγγύση, ενώ μου αρέσουν πολύ οι διαστάσεις του αυτοκινήτου καθώς 'κουμπώνει' πολύ στα θέλω μου, δηλαδή κάτι μεταξύ μικρομεσαίου και b suv. Σημαντικό πως με 1.000 ευρώ περίπου βάζεις και το πακέτο ADAS πάνω, που είναι εξαιρετικό.
-Σήμερα το euro6 πετρελαίου είναι μια χαρά, αλλά το πετρέλαιο είναι ένα πεδίο συζήτησης που μπορεί σε 4-5 χρόνια να καταστεί μη σωστή επιλογή (πχ κατακόρυφη αύξηση τελών κυκλοφορίας ή περιορισμοί χρήσης). Με προβληματίζει επίσης το 3αρι της euroncap στη στάνταρ έκδοση.
Β. GOLF 5D 1.5 TSI EVO 150 PS GENERATION
+Οτι πιο κοντά σε αυτό που έχω σε ροπή (λόγος που απέκλεισα τα corolla) και επιδόσεις. Γρήγορο, δυναμικό και με άριστες διαστάσεις.
-Με προβληματίζει πως η VW χάνει συνεχώς θέσεις σε επίπεδα προβλημάτων. Ολο και αυξάνονται περιπτώσεις βλαβών, σύμφωνα με την έρευνά μου. Επίσης δεν μου αρέσει πως το αυτοκίνητο έχει το ίδιο κόψιμο εδώ και 15 χρόνια. Μηδέν εξέλιξη στο ντιζάιν.
Γ. KAMIQ 1.5 TSI STYLE DSG/ AYTOMATO
+Η Skoda κατατάχθηκε σε πολύ υψηλές θέσεις σε όποιο άρθρο βρήκα σχετικά με ασφάλεια. Μου αρέσει που ακόμη και η βασική έκδοση έχει πολλές τεχνολογίες και τα 'clever skoda'. Οπως και πως μπορείς με χαμηλό κόστος να κάνεις μια full extra έδκοση.
-Με δεδομένο πως είμαι ένας μέσος οδηγός, αν πάω από τα 120 άλογα στα 150 σε συνδιασμό με το ύψος του αυτοκινήτου (αρκετή διαφορά με το fiat), πόσο εύκολη θα είναι η προρασμογή?. Επίσης μου μοιάζουν υψηλές οι 3.500 στροφές ροπής.
Δ. ARONA 1.5 TSI EVO 150PS FR
- Εξαιρετικοί χώροι, πολύ καλές επιδόσεις και από τις ελάχιστες περιπτώσεις που έχουμε αρχική τιμή κάτω από τις 20.000 ευρώ.
- Ισχύει ο ίδιος προβληματισμός με το Καμικ, σχετικά με το ύψος του, ακόμη περισσότερο εδώ, μιας και ψηλότερο.
- Ισως στη Seat πρέπει να εξετάσω και το LEON 1.5 TGI Style CNG
Ε. JAZZ 1.5 Dynamic
- Το έβαλα στη λίστα μου γιατί σε παρόμοιες διαστάσεις με το νυν αυτοκινητό μου, αλλά με πιο άνετους χώρους και καλύτερες επιδόσεις.
- Ισως είναι μικρό για ταξίδια εκτός πόλης.
Επαναλαμβάνω πως είμαι ένας μέσος οδηγός και κάτι από τα παραπάνω μπορεί να το έχω 'καταλάβει' λάθος.
Κάθε γνώμη ή διόρθωση, δεκτή!
-
Φίλε τσέκαρε τις προσφορές που τρέχουν για το Leon FR Plus στα ετοιμοπαράδοτα που έχουν μείνει. Τα σκοτώνουν και μιλάμε για τρομερό εκσοπλισμό με 20 χιλιάρικα.
-
Aντικειμενικά μιλώντας,από αυτά που προτείνεις, το Golf και το Leon με τον αντίστοιχο κινητήρα (αν δεν σε νοιάζει που έρχεται σύντομα το νέο μοντέλο), είναι οι καλύτερες λύσεις με όσα λες. Αν θέλεις να στραφείς σε crossover, το stonic απ'αυτά που λες (κι εφ'όσον δεν αισθάνεσαι άνετα με το αυξημένο πλάτος και ύψος του arona,kamiq -το μήκος είναι περίπου ίδιο με τα άλλα hatchback που αναφέρεις παραπάνω-) είναι μια καλή πρόταση. Το jazz επίσης καλό αμαξάκι,αλλά νομίζω και σ'αυτό έρχεται νέο μοντέλο σε 6μήνες.
Για φυσικό αέριο,αφού λες σε ταξίδι σε μια μέρα κάνεις 500χλμ. (δηλ.1000χλμ. πήγαινε-έλα=3000χλμ/έτος) μονοκοπανιά,οπότε με την αυτονομία των ~300χλμ. -μια και θα είσαι και φορτωμένος φαντάζομαι- θα χρειάζεσαι νέο ανεφοδιασμό φ.α.(αν στη διαδρομή έχει πρατήριο, ο.κ.) ή 2 φορές βενζίνη (έχουν μικρό ντεπόζιτο βενζίνης για 100-120χλμ. αυτονομία).Αν δεν έχεις θέμα με αυτό και κάνεις πολλά χλμ. ετησίως μέσα στην πόλη σε εύκολο σημείο ανεφοδιασμού,τότε πρέπει να το εξετάσεις και το φ.α.
-
Honda Civic και ford puma αυτά που θα έβλεπα πρώτα. Για να σε βγάλω εκτός της λίστας σου σε μοντέλα που δεν έχεις σκεφτεί.
-
Για φυσικό αέριο,αφού λες σε ταξίδι σε μια μέρα κάνεις 500χλμ. (δηλ.1000χλμ. πήγαινε-έλα=3000χλμ/έτος) μονοκοπανιά,οπότε με την αυτονομία των ~300χλμ. -μια και θα είσαι και φορτωμένος φαντάζομαι- θα χρειάζεσαι νέο ανεφοδιασμό φ.α.(αν στη διαδρομή έχει πρατήριο, ο.κ.) ή 2 φορές βενζίνη (έχουν μικρό ντεπόζιτο βενζίνης για 100-120χλμ. αυτονομία).Αν δεν έχεις θέμα με αυτό και κάνεις πολλά χλμ. ετησίως μέσα στην πόλη σε εύκολο σημείο ανεφοδιασμού,τότε πρέπει να το εξετάσεις και το φ.α.
Aυτό με τον συχνό ανεφοδιασμό όντως το είχα παραβλέψει.
Ευχαριστώ. Πολύτιμο σχόλιο!
-
Honda Civic και ford puma αυτά που θα έβλεπα πρώτα. Για να σε βγάλω εκτός της λίστας σου σε μοντέλα που δεν έχεις σκεφτεί.
Η Honda είναι ιδιαίτερα ψηλά στην εκτίμησή μου. Γι αυτό έβαλα στη λίστα το jazz, αν και θα το απορρίψω ως μικρό μάλλον.
Το civic είναι εκτός μπάτζετ μου. Εκτός αν πάω σε χαμηλές εκδόσεις των 1.000 κιβικών, που το αποκλείω. Το ίδιο βλέπω και για το puma, είναι χιλιάρι.
Το νέο αυτοκίνητο μου θα είναι τουλάχιστον ισάξιο, αν όχι καλύτερο από το παλιό (1.400/120 άλογα).
-
Το χιλιάρι civic είναι μεταξύ 20-23Κ που αναφέρεις ότι είναι το budget σου. Σεβαστό αν οι 125 ίπποι του πούμα και οι 130 του Σιβικ σου φαίνονται λίγοι αλλά τότε γιατί έβαλες στην λίστα το Jazz?
-
Επιπρόσθετα να αναφέρω από την στιγμή που αναφέρεις το s tonic ντίζελ ότι η διαφορά τιμής με το ceed diesel είναι ελάχιστη και το δεύτερο είναι ανώτερο από κάθε αποψη.
-
Δεν καταλαβαίνω γιατί αναφέρεις το ύψος ως πιθανό πρόβλημα. Φαντάζομαι θα είναι συνήθεια λίγων ημερών.
Ένα γρήγορο σχόλιο για τα αυτοκίνητα του group VAG:
Και τα 3 φοράνε τον ίδιο 1.5λτ κινητήρα, φαντάζομαι το ξέρεις. Είναι πολύ δυνατός και δεν συγκρίνεται νομίζω με κάτι άλλο στα χρήματα αυτά. Έχει και την ωραία τεχνολογία της απενεργοποίησης κυλίνδρων σε συνθήκες χαμηλού φορτίου οπότε είναι και αυτό ένα συν (+).
Υπάρχει ένα θέμα με τους κινητήρες αυτούς, τουλάχιστον έτσι φαίνεται στα Αγγλικά forums, το λεγόμενο Kangarooing effect αν το ψάξεις online θα βρεις πολύ υλικό (κυρίως σε honestjohn.co.uk). Δεν ξέρω κατά πόσον είναι αντιπροσωπευτικό ή αν το φουσκώνουν πολύ τα forums (πολύ πιθανό...).
Επίσης ένα ακόμα που θα κοίταγα θα ήταν και η τιμολόγηση στα Service.
VW και Skoda είναι Kosmocar ενώ η Seat είναι Τεχνοκαρ, οπότε θα υπάρχουν διαφορές στην τιμολόγηση εργατοώρας και ανταλλακτικών με την μεγαλύτερη επιβάρυνση φαντάζομαι σε VW. Το λέω γιατί έχω ακούσει διάφορα για aftersales κόστος στην VW. Σε κάθε περίπτωση θα έκανα μια έρευνα και στο παρόν forum μήπως και αναγράφονται σχετικές πληροφορίες.
υ.γ. εγώ θα πήγαινα για το Arona γιατί μου αρέσει πολύ σε εμφάνιση και, όπως και το Kamiq, είναι πολύ Value for Money.
-
Ευχαριστώ για όλες τις χθεσινές απαντήσεις. Τα πρώτα μου συμπαιράσματα είναι τα ακόλουθα:
-
Και μόνο στη σκέψη πως ένα καινούριο αυτοκίνητο θα έχει ένα πρόβλημα, μπαίνουν ισχυρές δεύτερες σκέψεις. Ετσι ο κινητήρας 1.5 TSI της VAG πάει για απόρριψη. Κρατάω μόνο τις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο, καθώς διάβασα πως εκεί δεν υπάρχει θέμα.
-
Απορρίπτω τη λύση του φυσικού αερίου, λόγω πιο δύσκολων ανεφοδιασμών σε μεγάλα ταξίδια.
-
Κοίταξα όλη τη γκάμα της Honda (που στο μυαλό μου τη θεωρώ εκ των κορυφαίων στο χώρο), αλλά στο μπάτζετ μου είναι μόνο τα χιλιάρια. Ναι μεν με 130 άλογα, αλλά θεωρώ πως δεν πρέπει να 'κατέβω' από τα 1.400 κυβικά που είμαι τώρα στα 1.000.
-
Τα Γαλλικά δεν ήταν στο μενού μου. Με αφορμή σχόλιο φίλου τσέκαρα ford/citroen και βρήκα πως καλύπτουν τις απαιτήσεις μου Α. FOCUS 5D ST-LINE 1.5 ECOBOOST 150PS και Β. C3 AIRCROSS 1.2 PURETECH 130 S&S FEEL. Δεν τα έχω μελετήσει αρκετά όμως.
Τέλος, η αρχική μου λίστα μου έχει διαμορφωθεί ως εξής:
-LEON 1.5 TSI ACT FR DSG
-KAMIQ 1.5 TSI STYLE DSG
-STONIC 1.6 CRDI DIESEL 136PS EX PREMIUM
-
-
Το αυτόματο του κινητήρα που απέρριψες έχει τα περισσότερα προβλήματα .
Τα γαλλικά είναι πολύ καλά . Αυτό έχει εξαιρετικό γιαπωνέζικο κιβώτιο και είναι πολύ γρήγορο . Είναι από έμπορο , ετοιμοπαράδοτο στην πλούσια έκδοση .
Από χώρους το αιρκρος έχει τους μεγαλύτερους στην κατηγορία , ειδικά για το μήκος του . Εχει και το γκριπ , για να ψαχτείς λιγάκι.
https://www.car.gr/25573961-citroen-c3-aircross-6-130hp-full-extr
Αυτή η έκδοση με τα 130 άλογα και αυτόματο είναι καινούργια .
Μέχρι τώρα έβγαινε με τα 110 άλογα αυτόματο .
Υπάρχει και ένα άλλο καινούργιο , επίσης στην πλούσια έκδοση που είναι φτηνότερο .
https://www.car.gr/25172029-citroen-c3-aircross
Επιδόσεις και γαι τα δύο μπορείς να βρεις στο διαδίκτυο .
-
Φίλε μου... Ρίξε μια ματιά εδώ. Είναι ένα από αυτά που σου ανέφερα:
https://www.car.gr/14395104-seat-leon-1-5-act-fr-plus
Η τιμή είναι σα να κλέβεις εκκλησία. Έχει και άλλες αγγελίες σε άσπρο.
-
Ρε συ Βασίλη, όλα ωραία τα βρίσκεις όταν πρόκειται για γαλλικό αυτοκίνητο, ειδικά της PSA...
Η αλήθεια όμως είναι ότι τα δύο μικρομεσαία κατηγορίας C (Focus και Leon) είναι καλύτερα αυτοκίνητα (οδηγικά και σε συνολική ποιότητα) από τα B-SUV γενικά και το C3 Aircross ειδικά. Το Leon μάλιστα προσφέρει εξαιρετικό VFM με απίστευτο εξοπλισμό στα λεφτά του, για όποιον δεν τον πειράζει να αγοράσει απερχόμενο μοντέλο. Το δε Focus ST-Line προσφέρει ένα σύγχρονο πακέτο με εξαιρετική οδική συμπεριφορά (προφανώς πολύ ανώτερη του C3 Aircross).
Γα μένα αυτά τα δύο ξεχωρίζουν ανάμεσα στις επιλογές του ΟΡ.
-
Αν κινείσαι καθημερινά εντός πόλης, ίσως αξίζει να ρίξεις μια ματιά σε κάποιο υβριδικό τύπου Corolla ή C-HR. Το C-HR κοστίζει ένα χιλιάρικο πάνω από το ποσό που διαθέτεις, αλλά ανανεώθηκε πρόσφατα, ένω έχει στάνταρ και όλο τον εξοπλισμό ασφαλείας από την βασική έκδοση.
-
Το αυτόματο του κινητήρα που απέρριψες έχει τα περισσότερα προβλήματα .
Επειδή έχει δημιουργηθεί μια σύγχυση στο μυαλό μου με το θέμα του κινητήρα TSI 1.5 της VAG.
Αρχικά να πω πως όντως το kangaroo effect υπάρχει σε πολλά διεθνή forum. Δεν βρήκα κάτι σε Ελληνικές ιστοσελίδες, ούτε κάποιο μοντέλο στην Ελλάδα (ίσως να υπάρχει και να διέφυγε της προσοχής μου).
Στα διεθνή forum διαβάζω πως το θέμα υπάρχει στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και ειδικότερα στη βενζίνη. Δηλαδή πως το αυτόματο δεν έχει εμφανίσει το ίδιο πρόβλημα.
Εσύ ισχυρίζεσαι πως ισχύει το αντίθετο?
-
Μάλλον το σχόλιο περί αξιοπιστίας του DSG κιβωτίου είναι άσχετο με το φαινόμενο του Κανγκουρώ. Απλώς τα DSG όταν 'ωριμάσουν' σε ηλικία αρχίζουν να ζητάνε αρκετά παραπάνω από το δισκόπλατο και τις βαλβολίνες του απλού χειροκίνητου...
-
Παίδες το FR δεν έχει και τόσο φοβερό εξοπλισμό. Λείπουν αμέσως αμέσως αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, αισθητήρες παρκαρίσματος (έχει σκέτη κάμερα), θέλει ενεργοποίηση το full link (280€) για να έχεις android auto/carplay, δεν έχει ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη κλτ.
Παίρνεις βέβαια φώτα led (όλο το αμάξι έχει μόλις μία λάμπα αλογόνου), ηλιοροφή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και 18αρες. Επίσης το 1.5 έχει όντως θέμα kangarooing και έχουν υπάρξει κρούσματα και με υπερβολική κατανάλωση λαδιού, αλλά όχι σε επίπεδα παλαιών TFSI με τα γνωστά προβλήματα.
Κοινώς είναι όντως αρκετά καλή η τιμή του αλλά κατ' εμέ θα μπορούσε άνετα να είναι και κάτω απ' το ψυχολογικό όριο των 20Κ ειδικά τώρα που παρουσιάστηκε η νέα γενιά. Επίσης για την ιστορία να πούμε ότι όλες οι ελλείψεις που προανέφερα είναι εύκολα retrofit προτζεκτάκια αλλά αυτό προϋποθέτει μερακλή κάτοχο οπότε αφορά λίγους. Αν τις καλύψεις πάντως τότε όντως έχεις υπερπλήρες όχημα για 20-21Κ.
-
Παίδες το FR δεν έχει και τόσο φοβερό εξοπλισμό. Λείπουν αμέσως αμέσως αυτόματα φώτα/καθαριστήρες, αισθητήρες παρκαρίσματος (έχει σκέτη κάμερα), θέλει ενεργοποίηση το full link (280€) για να έχεις android auto/carplay, δεν έχει ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη κλτ.
Παίρνεις βέβαια φώτα led (όλο το αμάξι έχει μόλις μία λάμπα αλογόνου), ηλιοροφή, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και 18αρες. Επίσης το 1.5 έχει όντως θέμα kangarooing και έχουν υπάρξει κρούσματα και με υπερβολική κατανάλωση λαδιού, αλλά όχι σε επίπεδα παλαιών TFSI με τα γνωστά προβλήματα.
Κοινώς είναι όντως αρκετά καλή η τιμή του αλλά κατ' εμέ θα μπορούσε άνετα να είναι και κάτω απ' το ψυχολογικό όριο των 20Κ ειδικά τώρα που παρουσιάστηκε η νέα γενιά. Επίσης για την ιστορία να πούμε ότι όλες οι ελλείψεις που προανέφερα είναι εύκολα retrofit προτζεκτάκια αλλά αυτό προϋποθέτει μερακλή κάτοχο οπότε αφορά λίγους. Αν τις καλύψεις πάντως τότε όντως έχεις υπερπλήρες όχημα για 20-21Κ.
Σε αυτά τα λεφτά φίλε δε με απασχολεί καμία από τις ελείψεις που ανέφερες. Ίσως συζητούσα μόνο την ενεργοποίηση του Android Auto διότι είναι πολύ δυνατό εργαλείο αλλα που ξέρεις, αν διαπραγματευτείς μπορεί να στο κάνουν σε καλύτερη τιμή ή και δωρεάν!
Αυτά που παίρνεις απο το FR Plus (έμφαση στο Plus) έχουν πολύ μεγαλύτερη ουσιαστική αξία με πρώτα και καλύτερα τα φώτα!
-
Προφανώς όταν περιορίζεις το μπάτζετ δέχεσαι και τις αντίστοιχες μειώσεις. Και εμένα δεν είναι στα βασικά μου κριτήρια ηλιοροφή και φώτα led.
Ούτε η 18άρα ζάντα, που δεν τη θέλω κιόλας καθώς δεν νομίζω πως 'κουμπώνει' καλά με τους Ελληνικούς δρόμους.Αντίθετα το θέμα που αναφέρεις με τα λάδια ή το kangarooing είναι πολύ σοβαρά. Αν δεν υπήρχαν αυτά θα πήγαινα με κλειστά μάτια σε golf ή leon. Επειδή υπάρχουν αυτά στρέφομαι και αλλού, όπως η KIA, για την οποία διαβάζω πολύ καλά πράγματα.
Νέο μικομεσαίο/B Sub Οικογενεικό