-
Δυστυχως το CX-3 φοβάμαι δεν το ξαναφέρουν. Το παρακολουθούσα γτ το είχα στις επιλογές μου. Νομίζω η εμπορική πολιτική του είναι παράδειγμα προς αποφυγή.
Λάθος 1: του φορούσε μόνο τους 2lt G κινητήρες
Λαθος 2: Σε πετρέλαιο αυτόματο το είχε μόνο 4κηνητο
Λαθος 3: Δεν το έφερε ποτε με skyactive X
Λάθος 4: Κατήργησε τελείως το αυτόματο στο πετρέλαιο τους τελευταίους 3-4 μήνες.
Κριμα και είναι ένα πανέμορφο αυτοκίνητο με δίκη του προσωπικότητα διαφορετική από την ομοιότητα 3/30 κτλ.
-
Τις προάλλες κοίταγα Mazda UK γιατί εκεί χαζεύω αν θέλω να δω το CX-30 , και είδα ότι έγραφε το παρακάτω όταν πήγα να χαζέψω και το CX3.
'PRODUCTION OF THE MAZDA CX-3 HAS CEASED AND REMAINING STOCK HAS ALMOST SOLD OUT. WE WOULD THEREFORE ENCOURAGE YOU TO CONTACT YOUR LOCAL DEALER IF YOU ARE INTERESTED IN PURCHASING ONE OF THE REMAINING CX-3 MODELS.'
Οπότε προφανώς δεν είναι θέμα εισαγωγικής, για κάποιο λόγο η Mazda φαίνεται να σταμάτησε την παραγωγή του CX3. Κρίμα γιατί αισθητικά τουλάχιστον, ήταν από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα ανεξαρτήτου κατηγορίας..
-
Πανέμορφο αυτοκίνητο και με πολύ καλή συμπεριφορά. Δεν θεωρώ ότι απειλούσε το CX30 μιας και αφορά σε αλλά budget. Έτσι και αλλιώς δημιουργούνται ενδιάμεσες κατηγορίες (t-roc, t cross, eco sport, puma, kamiq κτλ) οποτε δεν καταλαβαίνω γτ να κοπεί. Από την άλλη το CX30 έχει φάει τρελό σπρώξιμο από την μάρκα και θεωρώ ότι δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Με το CX3 με τα 2 μεγάλα συν παραπάνω (εμφάνιση και συμπεριφορά) θεωρώ ότι θα μπορούσε να ξεστοκαρει η Mazda κινητήρες και τεχνολογίες μιας και ο ανταγωνισμός πλέον προσφέρει πολλά παραπάνω σε αυτοματισμούς ασφαλειας κτλ.
Το πιο λογικό είναι να το πετύχαμε στην Δύση της καριέρας του με την επανέναρξη της αντιπροσωπείας. Έξω νομίζω τα έχει πάει αρκετά καλά. Κρίμα
-
Στο γνωστό πολυσυζητημένο τεστ πάντως δεν τα πήγε καλα
https://m.youtube.com/watch?v=mZRWiKIERic
το σχόλιο πάει στην πολύ καλή συμπεριφορά.
-
Όντως εκεί δεν τα πήγε καλά.
Αν διαβάσεις ομως τα υπόλοιπα σχόλια και δεν μείνεις εκεί θα δεις την μεγάλη εικόνα.
Επισης μπορεις να το ψάξεις και αλλου για να δεις την συνολική αίσθηση ακόμη και σε χιόνια έχει POV. -
Παρουσίαση νέου Mazda 2 λέει.
Κινητήρες, 1,5 L, 75 και 90 άλογα λέει.
Έλεοc.
-
Παντως εχει 14:1 συμπιεση, οσο και ο diesel της mazda skyactive-d..με το 90αρι και σε πραγματικες δοκιμες περιοδικων μεση καταναλωση 5,2λιτρα /100χλμ δηλαδη σαν diesel.
Ποια τουρμπο με παρομοιες επιδοσεις πιανουν τετοιες καταναλωσεις;;;
Οκ θελει μια σχεση κατω αν θες απολυτα νουμερα προσπερασης και ρεπριζ. Αλλα μιλαμε για εξαιρετικα κιβωτια ταχυτητων και με πουπουλο συμπλεκτες που τα αλλαζεις με την σκεψη. Απο ροπη 12,5 κιλα απο τις 2000 σ.α.λ και peak 15 κιλα στις 4000 σ.α.λ.
Βαρος:950 κιλα
Δεν εχεις απο την αλλη turbo που καποιους οπως φαινεται και εδω στο forum δεν τους τρελαινει η ιδεα.
Ειναι μια αλλη φιλοσοφια αυτοκινητων, οποιος εχει οδηγησει ελαφρυ μικρο ιαπω ικο με καταλαβαινει. Στα νουμερα δεν φαινεται η ευκολια κινησης και η πραγματικα χαμηλη καταναλωση επιπεδου diesel
Εδω το 90αρι 0-100 στα 9,6'
Και εδω με μεση ταχυτητα 44χλμ/ωρα εγραψε καταναλωση 4 λιτρα/100 χλμ με αυτοματο κιβωτιο μετετροπεα ροπης (εχει καποιες εξτρα απωλειες)
Και ψιτ κυριοι.....με μπεντζινα, απλη 95αρα
-
14/1 συμπίεση, το δικό μου έχει 11. Σαν να πολεμάνε όλοι με ξύλα και η mazda να έρχεται με σιδερένια σπαθιά. Υλοποίηση με μεγάλο τεχνολογικό υπόβαθρο.
-
Εχουν μαλιστα βενζινοκινητηρα οπως λενε καποια sites σε πρωτοτυπο επιπεδο με συμπιεση 18:1....υψηλοτερη συμπιεση απο τον 1,6 tdi της vw (16:1, συμπιεση)
-
Α τα γράφετε σοβαρά για την συμπίεση δηλαδή.
-
Κάτοχος Mazda 2 2010 1.3 87hp
Πλήρως ευχαριστημένος. Δεν έχει κάνει τσικ. 200k χλμ και αν το οδηγήσεις είναι σαν καινούριο. Φοβερό τιμόνι, κιβώτιο και μαμά στήσιμο στον δρόμο. Ο κινητήρας στροφάρει στον κόφτη οποτε το θελήσεις. Στο 0-100 όντως είναι πολύ δυνατό λόγω μικρού βάρους και κοντού κιβωτίου. Οικονομικό στην πόλη και αν πας φυλαγμένος στην εθνική max 110.
Το αρνητικό είναι οι ρεπριζ του (κάτι που είναι πιο χρήσιμο από το 0-100). Για να το πας γρήγορα σε ευθεία η να κανεις προσπεράσεις πρέπει να το στιψεις και να κατεβάζεις συχνά. Εκεί βέβαια η κατανάλωση ανεβαίνει οπως και ο θορυβος που φτάνει στην καμπίνα. Αντίθετα τα νέα τουρμπο αρπάζουν πολύ πιο γρήγορα και δεν ζορίζονται τόσο. Εκεί προφανώς αδυναμει.
Σε επαρχιακό δίκτυο με στροφές βέβαια λόγω του πολύ καλού πλαισίου/κιβωτίου/στροφές πάνω από 3000 είναι απόλαυση. Εκεί παίζει στα ίσα τα τουρμπο από πλευράς κινητήρα.
Στο νέο μοντέλο υπάρχει παρόμοια φιλοσοφία με βελτιωμένη ροπή (λόγω μεγαλύτερου κινητήρα) και πιθανώς κατανάλωση.
Δεν ξέρω αν η Mazda κάνει καλά που ακολουθεί αυτό τον δρόμο πάντως είναι ξεχωριστός. Αν έβαζε και τουρμπο θα είχε ανταγωνισμό;;;
-
Αληθεια τι αυτοκινητο εχεις superat....τι επελεξες ως μηχανολογος.;;
Γιατι δεν ισχυουν τα νουμερα που λεω;;;;
Εξηγησε μας τι να κοιτουμε και πως για να μαθουμε σε παρακαλω πολυ, για να βγαζουμε σωστα συμπερασματα.
Θεωρεις πως η συμπιεση δεν παιζει βασικο ρολο μαζι με την θερμικη διαχειρηση του κινητηρα;;;
-
Αληθεια τι αυτοκινητο εχεις superat....τι επελεξες ως μηχανολογος.;;
Γιατι δεν ισχυουν τα νουμερα που λεω;;;;
Εξηγησε μας τι να κοιτουμε και πως για να μαθουμε σε παρακαλω πολυ, για να βγαζουμε σωστα συμπερασματα.
Θεωρεις πως η συμπιεση δεν παιζει βασικο ρολο μαζι με την θερμικη διαχειρηση του κινητηρα;;;
Δεδομένης της ενασχόλησης σου με το swift είμαι σίγουρος ότι ξέρεις πως τον χρησιμοποιούν τον λόγο συμπίεσης αυτοί οι κινητήρες.
-
Εγ βλεπω στο swift την κατασταση.
Παρομοιο βαρος χειροτερη συμπιεση, παρομοια διαχειρηση της θερμοκρασιας κτλ
Το αυτοκινητο οχι μονο αρπαζει αμεσως αλλα δεν καταναλωνει με τιποτα πανω απο 5,5-5,7 μικτη. Μιλαω οχι μονο για ρεπριζ με τριτη και φουλ στο πατωμα αλλα και για ταξιδια με 140 150 χλμ/ωρα κτλ
930 κιλα το ατμοσφαιρικο swift, 950 το mazda 2 με μεγαλυτερο κινητηρα και καλυτερα χαρακτηριστικα.
Το δικο σου φορα τον z engine...εποχες zoom zoom.... κινητηρα του 1995 ως βαση και φορεθηκε το 2003..δεν ξερω πολλα χαρακτηριστικα του.
-
Οχι δεν γνωριζω, πες να μαθουμε καποια πραγματα
-
Εδω η διαφορα του MZR και του skyactive-G σε συναρτηση με τον παλαιοτερο diesel της εταιριας πριν τον skyactive-D
-
Το Μαζντίδιο το 2, δεν είναι άσχημη περίπτωση, κι ας είναι 1.500. Υπό συνθήκες, μπορεί να το αγόραζα και εγώ. Δεν θέλουν όλοι αλόγατα από ένα μικρό αμαξάκι. Ενώ, αντίθετα, όλοι θέλουν καλή κατανάλωση και ελαστικότητα.
Στο γκαράζ μου υπάρχει ένα Γιάρις 1.000 του 1999, τα πρώτα που ήρθαν. Μετά από 21 χρόνια και 280.000 χλμ., όλα λειτουργούν επάνω του υποδειγματικά. Με ένα σερβισάκι των 100-120 ευρώ το χρόνο, και που και που και κάτι άλλο, την έχουμε βγάλει καθαρή τόσα χρόνια. Κι ας έχει μόλις 68 αλόγατα και 5άρι σαζμάν, κινείται μόνο σε Αθήνα. Σε πολύ έκτακτη περίπτωση θα πατήσει τα ποδάρια του σε εθνική.
Υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν τεράστια βαρύτητα στα αλόγατα και στη ΡΟΠΑΚΛΑ, και είναι πάρα πολλοί αυτοί. Όπως επίσης αρκετοί που θεωρούν ότι αν ένα αμάξι δεν είναι υπετροφό -> είναι παρωχημένης τεχνολογίας και ανίκανο. Ευτυχώς, όχι όλοι.
-
Το Μαζντίδιο το 2, δεν είναι άσχημη περίπτωση, κι ας είναι 1.500. Υπό συνθήκες, μπορεί να το αγόραζα και εγώ.
Eίδα χθες το μεσημέρι-για πρώτη φορά εν κινήσει- ένα στην παραλιακή,στο ύψος της Γλυφάδας.Όμορφο ήταν κι ιδιαίτερα με αυτό το κόκκινο μεταλλικό της Mazda,που λανσάρει όλα τα μοντέλα της (φοβερό χρώμα!)
-
Να επαναλάβω κι εγώ ξανά, ως οδηγός κι ιδιοκτήτης του Mazda 6, 2015, πως η ελληνική αγορά (για την οποία η εταιρεία αδιαφορεί τόσο που ούτε καν αντιπροσωπευόταν για σειρά ετών), θα έλεγα και η ευρωπαϊκή γενικότερα είναι αδιάφορη για τον προγραμματισμό και σχεδιασμό των Ασιατικών αυτοκινητοβιομηχανιών. Αυτό το έχει πετύχει η ΕΕ σε ευρύτερο επίπεδο με τις σχεδόν παράλογες νομοθεσίες και φωτογραφικές προδιαγραφές που θεσπίζει, αλλά και η τεράστια επιτυχία και άυξηση πωλήσεων που έχουν κάποιες μάρκες εκτός Ευρώπης.
Το δικό μου αυτοκίνητο, το αγόρασα χωρίς πολλή σκέψη το 2015 να κάνω τη δουλειά μου, κυρίως λόγω του πόσο όμορφο ήταν. Έχει στην κυριολεξία κατακλύσει την τοπική αγορά, πουλάει χιλιάδες χιλιάδων. Βρισκόμαστε σε τυχαία πάρκινγκ, στη δουλειά, στο μάρκετ κλπ. να παρκάρουν δίπλα δίπλα 3-4 ίδια αυτοκίνητα οπουδήποτε. Ανάφερα πως κάποια στιγμή σε λίγους μήνες αποχωρώ κι έχω δεχτεί πάνω από 10 προτάσεις αγοράς του αυτοκινήτου, χωρίς να ανακοινώσω πως το πουλάω. Έχουν πολλαπλασιαστεί δραματικά και τα Mazda SUV που βλέπει κανείς γύρω του σε βαθμό που να απειλείται η πρωτοκαθεδρία της ΤΟΥΟΤΑ. Εκτιμώ πως κυριολεκτικά ανά ημέρα πωλούνται στη χώρα τόσα Mazda όσα πουλάει μια 'καλή' εταιρεία στην Ελλάδα το χρόνο. Γι αυτό, μην έχουμε ελπίδες πως πρόκειται να δούμε σοβαρές κινήσεις να προσαρμοστεί η Mazda στις Ελληνικές ιδιοτροπίες. Εδώ δεν ενδιαφέρεται η ΤΟΥΟΤΑ, η Suzuki κλπ. παραδοσιακοί ασιάτες που κυριαρχούσαν στην Ελληνική αγορά. Ειμαστε τόσο μικρό και ασήμαντο μέγεθος, που θα μάθουμε να ζούμε με χρυσοπληρωμένα χιλιάρια τουρμπάκια γερμανών και γάλλων, αυτοκίνητα σαν τα Mazda ας τα 'κάνουμε κρεμαστάρια' καλύτερα...
-
Όχι δεν γνωρίζω, πες να μάθουμε κάποια πράγματα
MAZDA FORUM